Mirc guide!

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Micheltukker
Berichten: 305
Lid geworden op: zondag 25 juni 2006, 16:04
Clan: Bruteforces
Contacteer:

Mirc guide!

Bericht door Micheltukker »

Guide over Mirc.
Veel mensen vragen er bij mijn naar dus ga ik het via deze manier uitleggen. Aan het eind van deze guide zet ik een lijstje neer met veel gestelde vragen. Veel plezier met lezen en gebruiken.

Downloaden.
Mirc is een programma wat je kunt downloaden. Dus ga naar http://www.mirc.com , als je daar bent moet je het volgende zien: Afbeelding
Daar klik je op downloaden. Dan komt er nog een knop met download Mirc en klik daar op.
Afbeelding
Klik dan op Opslaan en zoek op waar hij komt en klik op ok. Als hij klaar is instaleer je Mirc.

Gebruiken
Als je klaar bent met downloaden en instaleren gaan we het gebruiken. We openen Mirc en dan komt het volgende schermpje: Afbeelding
Als je dat heb in gevoerd klik je op het bliksemschicht tekentje links boven in.

Remote
Je wilt natuurlijk dat hij iets zegt als iemand Bijv. !commands doet. Daarvoor moet je een “script” in remote plakken. Daarvoor moet je eerst in remote komen. Net drukte je op het bliksemschicht teken en nu gaan we er aan paar naar rechts. Klik op het boekrolletje de 5de van links. Dan kom je in Alieses klik daar bij boven in op het tabblad remote. Afbeelding. Plak nu er het volgende in:
On *:TEXT:hoi:#: {
/msg $chan Hallo!

}
Als het goed is en je zegt hoi op Swift-Switch of
Swift-kit moet jouw bot Hallo! Zeggen. Als hij dat niet zegt kijk even na of je het script wel goed heb gekopieerd.

Uitleg
Ik ga het script van hierboven zin voor zin uitleggen.
On *:TEXT:hoi:#: { : Is on *:text:= Als iemand zegt: Hoi:#: { = Als iemand zegt Hoi in alle channels SCRIPT OPEN
/msg $chan Hallo! =
Zegt het in de chanel waar in iemand hoi zegt Hallo

Einde
Dit was het einde van de guide ik hoop dat jullie er wat een hebben vragen kun je hier gewoon stellen! Rate or hate 1/10
Afbeelding

Ty to Tristan285
Snotaapii
Berichten: 4527
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 11:27
RS: Snotaapii (OSRS)
Clan: Authority - Retired
Contacteer:

Re: Mirc guide!

Bericht door Snotaapii »

6/10

Redelijk :P
R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Afbeelding
It's all Part of the PlanAfbeelding

R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
richardha
Berichten: 384
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 13:51

Re: Mirc guide!

Bericht door richardha »

ik snap het niet echt... is het een autotalker ofzo?
Micheltukker
Berichten: 305
Lid geworden op: zondag 25 juni 2006, 16:04
Clan: Bruteforces
Contacteer:

Re: Mirc guide!

Bericht door Micheltukker »

nee, hier mee kan je een bot maken netzoals Runescript.
Afbeelding

Ty to Tristan285
Plaats reactie