BUMP!!Flax,geld,en alle info! + Crafting/Fletching EXP AF!

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
Plaats reactie
Toru Kyori
Berichten: 188
Lid geworden op: woensdag 5 maart 2008, 19:45
Clan: -
Oude naam: spugerman

BUMP!!Flax,geld,en alle info! + Crafting/Fletching EXP AF!

Bericht door Toru Kyori »

Hey!

Eerst nog even een vraag. Gelieve als je dit hebt gelezen een reactie achter te laten
Dat vind ik fijn en leuk ;)

Inleiding
Flax? Bowstings?
Wat gaan we precies doen?
Requirements (Dus wat heb je nodig)
Hoe komen we eraan?
Zo gaan we lopen.
Wat nu?
Crafting. EXP
Fletching. EXP
Je verdiensten
Randoms
Slot

Inleiding
Hallo ;)
Ik ben zelf de laatste tijd bezig met flax en dergelijke dat het mij wel leuk leek een guide over te maken.
Ik weet dat deze manier bekend is. Vele veteranen op Lunagang zullen het misschien weten. Maar voor de beginners onder ons? Dit is eigenlijk mijn 1ste echte guide.

Flax? Bowstings?
Flax ---> Afbeelding
Dit is in het nederlands Vlas. (dat zijn rietbladeren waarvan bijvoorbeeld manden worden gemaakt)

BowString. ---> Afbeelding
BoogTouw Tja.. Lijkt me duidelijk toch.

Wat gaan we precies doen?
We gaan Flax omspinnen tot BowStrings. Dit is vaak nodig voor Fletching om dit aan bows(u) toe te voegen.

Requirements (Dus wat heb je nodig)

1.Je hebt Crafting lvl 10 nodig.Afbeelding
2.Ook kan je er goed aan doen bij de G.E ( Grand Exchange. Ik gebruik deze afkortingen hele guide!) Super Energy Potions te kopen. Zodat je altijd running hebt. Dit is overbodig. Maar geheel aan jou voor deze keus.
3.Enige aantal geld. Het beste is ong 100k. Maar je kan ook beginnen met 50k. en zo doordat je winst draait steeds meer kopen. MAAR!! Het hoeft NIET!! lees hiervoor de volgende stap
4.En natuurlijk Flax. Lees hiervoor ook de volgende stap!.

Hoe komen we eraan?
Er zijn verschillende manieren hoe we aan Flax komen. Als je besluit dit zelf te halen (Wat dus enige tijd duurt)
Moet je het volgende doen.

Ik raad energy Potions aan. Maar dit hoeft natuurlijk niet.
De RodeStippen zijn de routes vanuit . Falador,Caterby,Taverly en Vanuit Camelot. Het is het slimst als je Met camelot teleport er heen gaat. Maar weer geheel eigen keus.Ook kun je met de GamesNecklace teleporteren naar Burthope. dan kan je ook vrij snel erheen.de BlauweStippen zijn de beste manieren om je flax te banken. (Tja spijtig ze zijn niet stackable)
Afbeelding

G.E!!
Maar de slimste en Makkelijkste manier is gewoon het te kopen vanuit G.E. De huidige prijs is 91-101gp maar het vervelende dat het steeds verandert. Ik raad het mooie getal 1000 aan. of 100. Het ligt aan je geld. maar je verkoopt het niet zo snel met dingen zoals 613. Daarom ook het mooie getal 100(0)

Zo gaan we lopen.
Om flax zonder het te kopen vanuit G.E heb je de vorige stap gelezen en gezien hoe dat moest.

Maar waar gaan we spinnen? Waar is dat het handigst? Nou zo!
Wees slim en klik op je Mage boekje en klik op dit ---> Afbeelding
Dan ben je in lumbridge.rode stipjes moet je volgen.
Afbeelding
Dan Afbeelding doe dit 1x
Afbeelding Je ziet direct dat daar een spinning wheel staat.
Ga je weer 1x de trap omhoog zal je direct een bank zien.

Wat nu?

Loop naar de bank. En pak full invertory (oftewel 28) Flax. Ga dan weer naar beneden.
Loop (ren) naar de spinning wheel. en doe Afbeelding
dan krijg je dit.Afbeelding
Dan doe je natuurlijk -->all<-- Dan is dit het resultaat -->Afbeelding(aiijj ik ben zojuist geen member meer daarom moet ik ff die D long erbij zette kan het niet in bank doen ;) )
Nu kan je snel terug naar je bank.Full invertory flax pakken.Spinnen en terug brengen. Zo kan je zo lang doorgaan tot je je aantal flax klaar hebt!

Crafting. EXP

Je krijgt 15 Crafting Exp Per omgesponnen Flax. Dit houd in als je full invertory (dus 28) heb gedaan is het
28x15=420. Dit lijkt weinig? Nee! Als je per uur ong 500 flax omspint. (Dat ligt eraan. Gebruik je energy of loop je alleen?)
heb je ong 500x15 = 7500 Crafting exp per uur.

lvl 99? --> Stel je bent net lvl 10 geworden. Hehe ik kan Flax spinnen :bier: dan zou je (ONGEVEER!) 868,876 x flax into bow string moeten omspinnen ^_^

Fletching. EXP
Besluit je de BowStrings te gaan gebruiken voor Fletching?
Dan Use je 1 bowstring op een bow (u) dat kan maple yew of een oak zijn (Dat ligt van je Fletching level af)
Ik kan je hiervoor erg moeilijk een EXP gedachten geven. Want ik kan alleen exp informatie van de hele boog vinden. Dus dat je ook nog zelf een bow(U) hebt gemaakt.
Maar ik wou het er toch even bijzetten omdat bowstrings ook populair zijn.

Je verdiensten

HIERPERDEPIEP HOERA!!!
Je bent klaar je hebt zojuist 1k flax omgesponnen in bow strings JIPPIE! :bier:

Ok maar wat hebben wij nu eigenlijk verdient?

Als je bijvoorbeeld 1k Flax ZELF hebt gehaald heb je dus 1000x bowstring.

Even op een rijtje.
Flax is op dit moment. 19-101 each. ik koop ze higest price zodat ik zekerheid heb dat is 101k voor 1k.
Bowstring is op dit moment 191-200
ik verkoop altijd lowest price voor zeker heid dat is 191k. 191.000-101.000 = 90k.
Ook heb je 1000x 15 xp = 15000 Crafting EXP!.
Wat hebben we verdient? ---> Ongeveer 90-100k (Licht eraan hoeveel je koopt en verkoopt.) en 15k Crafting Experience
Tja wat verdien je per uur? Dat is moeilijk. Ik doe altijd met energy pots dus doe ik het altijd wat sneller. dan de andere.

Randoms

Dit wou ik toch nog even melden. Wanneer je bezig bent ben je vaak getroffen door randoms. Ook zie je altijd wel een andere random. ik had bij 3k flax 1x frogs. 3x Mr hyde. en 2x Mysterious man. En ik zag tal van anderen.

Slot

Hehe zo ik ben klaar (nog wel tenminste.) Ik wou graag nog wanneer ik member ben nog wat aan de plaatjes veranderen.
Ik ben zo 3-4 uur bezig geweest inclusief plaatjes. Als ik bezig was. Kwam er wel wat nieuws in me op.
Ik vind het jammer als ik giga word afgekraakt. Maar Als je nog een verbetering hebt. Een plaatje met duidelijke informatie. of nog wat extra's? Je kan het altijd melden. Natuurlijk zal ik je naam erbij zetten als ik het gebruik :bier:

Ik zal zeggen Rate or Hate
Laatst gewijzigd door Toru Kyori op maandag 12 mei 2008, 18:33, 11 keer totaal gewijzigd.
boomzoom
Berichten: 42
Lid geworden op: zaterdag 16 februari 2008, 10:01
Contacteer:

Re: P2P /\Verdien geld met Flax/Bowstrings NOG NIET AF!

Bericht door boomzoom »

mooie guide en succes met het afmaken.
KLIK HIER VOOR DE BESTE MONEY MAKING GUIDE VOOR F2P :D
In- of uitklappen •
hallo mensen :D vinden jullie uitklappen ook leuk?
Tha Real Hell
Berichten: 609
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 13:56
Clan: Nog niks..

Re: P2P /\Verdien geld met Flax/Bowstrings NOG NIET AF!

Bericht door Tha Real Hell »

Nice guide, maar jammer dat ie nog niet af is.
Tot nu toe een 9/10 als ie af is missch een 9.5/10
(\__/)
(o'.'o) <-------- Dit is Pikachu, plak en plaats Pika in je onderschrift, zodat Pika weet dat hij IEDERE Pokémon kan verslaan!
Join Pikachu Project
In- of uitklappen •
Afbeelding >:')
Afbeelding
Click here to feed me a Rare Candy! Geef hem alsjeblieft eten, hij is hongerig!
Get your own at Pokeplushies!
Whisperer
Berichten: 2185
Lid geworden op: zondag 25 november 2007, 16:19
Oude naam: Wont-Cry

Re: P2P /\Verdien geld met Flax/Bowstrings NOG NIET AF!

Bericht door Whisperer »

Ik hoop dat dit nog word toegevoegd, want Neitiznot spint sneller dan Lumbridge.

Dit is wel alleen voor mensen die hier naar toe kunnen ^_^
salamence203
Berichten: 148
Lid geworden op: dinsdag 9 oktober 2007, 17:12

Re: P2P /\Verdien geld met Flax/Bowstrings NOG NIET AF!

Bericht door salamence203 »

hier ik heb een paar mogelijkheden erbij gedaan als je het niet erg vindt :P ik help graag Afbeelding

en mooie guid hopelijk is hij snel klaar ^_^ 8/10 omdat hij nog niet klaar is :P
salamence203 newbie forever!!!!
AfbeeldingAfbeelding
Pietje560
Berichten: 2106
Lid geworden op: maandag 11 december 2006, 16:00

Re: P2P /\Verdien geld met Flax/Bowstrings NOG NIET AF!

Bericht door Pietje560 »

Heb ik vroeger ook veel voor Feppie64 gedaan :P Werkte best wel goed!

Tot nu toe krijg je een negen ;)

9
stefanrune
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 24 maart 2008, 15:45

Re: P2P /\Flax. Verdien Crafting/Fletching + Geld AF!

Bericht door stefanrune »

er is ook een huisje met een spinnewiel bij seers village dat gaat sneller je loopt er langs
Toru Kyori
Berichten: 188
Lid geworden op: woensdag 5 maart 2008, 19:45
Clan: -
Oude naam: spugerman

Re: POST!!Flax. Verdien goed Geld. en Crafting/Fletching EXP AF!

Bericht door Toru Kyori »

BUMP!

:-({|=
douder3
Berichten: 3894
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 12:21
Clan: Nikki <3

Re: POST!!Flax. Verdien goed Geld. en Crafting/Fletching EXP AF!

Bericht door douder3 »

een mooie guide 8/10
maak alleen het plaatje van de routes wat overzichtelijker.
gebruik verschillende kleuren voor verschillende steden.
geef ook andere mogelijkheden waar je goed kunt spinnen.
als je dit allebei doet krijg je een vett 10.
Plaats reactie