Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear G...

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Slay a Stone »

Tuurlijk, de update is 1 dag uit, dan gaan mensen het wel uittesten. Over een maand komen ze er achter dat ze het toch niks meer vinden, dan zijnal die comeback spelers weer foetsie.
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Superheat »

Leg eens uit, waarom zou men het over een maand 'toch niks meer vinden'?
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Superheat schreef: Leg eens uit, waarom zou men het over een maand 'toch niks meer vinden'?
Omdat zelfde verhaal als 07 gok ik?
Frank NSC
Berichten: 509
Lid geworden op: zaterdag 20 april 2013, 13:44
RS: Pale Memory (p2p)
Clan: Night Slayers Clan

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Frank NSC »

Oh my god, ik kan nu met de nieuwe formule natuurlijk smoking kills doen :O
:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Lars »

Misschien moet gwd armour maar lvl 95 worden, aangezien mensen nog steeds willen dat gwd bosses de moeilijkste bosses zijn.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Slay a Stone »

Jonas schreef:
Superheat schreef: Leg eens uit, waarom zou men het over een maand 'toch niks meer vinden'?
Omdat zelfde verhaal als 07 gok ik?
Dit ja, mensen denken yay oldschool combat terug, komen er dan achter dat het totaal niet op het combat van vroeger lijkt en quiten weer.
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Dexter »

Is toch klassiek, even een hype, waarna het wegsterft en de cijfers weer terugvallen.
Afbeelding
skelleton123
Berichten: 803
Lid geworden op: woensdag 14 maart 2007, 7:38
RS: Tyrion Drake (p2p)
Clan: MiningGolds - Oud-E
Contacteer:

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door skelleton123 »

Ik hou het gewoon bij de RS3 interface... Ben het nu toch gewend.
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door B70 »

@Lars,


Lol, no thanks dat zou echt rampzalig zijn als ze dat zouden doen.
woodpekker0
Berichten: 71
Lid geworden op: donderdag 25 februari 2010, 12:26

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door woodpekker0 »

en daar hebben we de haters weer.

Het grootste probleem dat mensen zijn weggegaan, naar mijn mening is de te ingewikkelde interface. Het kost veel te veel tijd om deze te leren. De reden dat veel spelers 'even' op 07 inlogde en daarna foestie waren is omdat je alles opnieuw moet trainen. Waarom appels met peren vergelijken? Echt serieus jullie zijn zo negatief over alles en nog wat waarom stoppen jullie niet met rs? Word de community zoveel beter op! Zo te horen zijn jullie toe aan iets nieuws nou kap er dan mee als het allemaal zo slecht is!
Is toch klassiek, even een hype, waarna het wegsterft en de cijfers weer terugvallen.
Zou kunnen, maar misschien ook niet want de interface is wel makkelijker om te leren. Of het nou wel of geen eoc is, dat is een grote reden.
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Ijs is koud »

woodpekker0 schreef: en daar hebben we de haters weer.

Het grootste probleem dat mensen zijn weggegaan, naar mijn mening is de te ingewikkelde interface. Het kost veel te veel tijd om deze te leren. De reden dat veel spelers 'even' op 07 inlogde en daarna foestie waren is omdat je alles opnieuw moet trainen. Waarom appels met peren vergelijken? Echt serieus jullie zijn zo negatief over alles en nog wat waarom stoppen jullie niet met rs? Word de community zoveel beter op! Zo te horen zijn jullie toe aan iets nieuws nou kap er dan mee als het allemaal zo slecht is!
Is toch klassiek, even een hype, waarna het wegsterft en de cijfers weer terugvallen.
Zou kunnen, maar misschien ook niet want de interface is wel makkelijker om te leren. Of het nou wel of geen eoc is, dat is een grote reden.
Er is een verschil tussen haten en kritiek geven. De meesten hier geven nog altijd een mening/kritiek over/op de update en een analyse/vooruitzicht op de toekomst. Het is niet omdat we kritiek hebben dat we moeten stoppen met rs, even stoppen met iets omdat je je zinnetje niet krijgt, flauw. Verder zou er niet veel van een community overblijven als de kritische mensen weggaan.
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7093
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Dexter »

Een ingewikkelde interface? Laat me niet lachen. Als je met een iPhone kan werken, moet EOC interface ook lukken. Er is een verschil tussen niet willen veranderen en geen moeite doen versus het ingewikkeld vinden. Ikzelf was een enorm tegenstander van EOC en NIS, maar het heeft me welgeteld een week of twee gekost om er aan te wennen. Maar ja, we weten ondertussen toch al dat RS één van de rotste communities heeft, met grote monden en stomme uitspraken als "we pay we say", "adapt or quit" en dergelijke. Dit soort zaken staan een deftige discussie in de weg.
Al is het niet dat Jagex echt luistert naar kritiek, dus eigenlijk is alles wat we zeggen in dovemansoren gevallen. Zowat alle feedback op de beta is gewoon afgewimpeld.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Slay a Stone »

woodpekker0 schreef: en daar hebben we de haters weer.

Het grootste probleem dat mensen zijn weggegaan, naar mijn mening is de te ingewikkelde interface. Het kost veel te veel tijd om deze te leren. De reden dat veel spelers 'even' op 07 inlogde en daarna foestie waren is omdat je alles opnieuw moet trainen. Waarom appels met peren vergelijken? Echt serieus jullie zijn zo negatief over alles en nog wat waarom stoppen jullie niet met rs? Word de community zoveel beter op! Zo te horen zijn jullie toe aan iets nieuws nou kap er dan mee als het allemaal zo slecht is!
Is toch klassiek, even een hype, waarna het wegsterft en de cijfers weer terugvallen.
Zou kunnen, maar misschien ook niet want de interface is wel makkelijker om te leren. Of het nou wel of geen eoc is, dat is een grote reden.
Jagex zou ook de interfaces gebruiksvriendelijker kunnen maken, of een optie dat het lijkt op de vroegere interface ipv legacy.
Afbeelding
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Ijs is koud »

Rocktails healen 230 hp, rocktail soups healen 240 hp gg spices
Afbeelding
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Chris »

Hoe zijn brews nu eigenlijk voor bosses in Legacy mode?
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
woodpekker0
Berichten: 71
Lid geworden op: donderdag 25 februari 2010, 12:26

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door woodpekker0 »

Er is een verschil tussen haten en kritiek geven. De meesten hier geven nog altijd een mening/kritiek over/op de update en een analyse/vooruitzicht op de toekomst. Het is niet omdat we kritiek hebben dat we moeten stoppen met rs, even stoppen met iets omdat je je zinnetje niet krijgt, flauw. Verder zou er niet veel van een community overblijven als de kritische mensen weggaan.
R.I.P
14-07-2014
Slay a Stone schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Slay a Stone schreef: bugscape 8-)
Het spijt me maar met dit soort posts blijf ik me echt afvragen of je RS nog wel echt zo leuk vind en niet gewoon beter kan stoppen. Opbouwend is het niet. Ik heb gewoon de eerste+tweede pagina erbij gepakt.
Een ingewikkelde interface? Laat me niet lachen. Als je met een iPhone kan werken, moet EOC interface ook lukken. Er is een verschil tussen niet willen veranderen en geen moeite doen versus het ingewikkeld vinden. Ikzelf was een enorm tegenstander van EOC en NIS, maar het heeft me welgeteld een week of twee gekost om er aan te wennen. Maar ja, we weten ondertussen toch al dat RS één van de rotste communities heeft, met grote monden en stomme uitspraken als "we pay we say", "adapt or quit" en dergelijke. Dit soort zaken staan een deftige discussie in de weg.
Al is het niet dat Jagex echt luistert naar kritiek, dus eigenlijk is alles wat we zeggen in dovemansoren gevallen. Zowat alle feedback op de beta is gewoon afgewimpeld.
Ikzelf was een enorm tegenstander van EOC en NIS, maar het heeft me welgeteld een week of twee gekost om er aan te wennen.
Het continue heen en weer slepen, bijvoorbeeld als je verschillende resoluties gebruikt vat ik toch wel onder ingewikkeld. Daarnaast kan je er zoveel tijd aan kwijt zijn om alles goed neer te zetten, het kan gewoon veel beter nog. Laten we voorop stellen dat ikzelf ook gewoon eoc speel en ik gedeeltelijk praat vanuit anderen.
Jagex zou ook de interfaces gebruiksvriendelijker kunnen maken, of een optie dat het lijkt op de vroegere interface ipv legacy.
Eens. Maar volgens mij hebben ze dat gedeeltelijk al geprobeerd met classic style? Alleen het is totaal niet handig om daarin te werken. Legacy staat voor het direct kunnen spelen zonder alemaal moeilijkheden. En tot nu toe zie ik geen oplossing voor in eoc.
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Itachi »

Jaja en ik ben weer member, let's go.
Geweldige update.
Plaatje
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Dief »

w00t! :mrgreen:
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Dartmoul1 »

Voor die gene die graag willen weten hoe groot/wat het verschil is tussen 2h en dual wielding DPS, ik heb een vidje gemaakt erover.

https://www.youtube.com/watch?v=fwwjwRciVfY
AfbeeldingAfbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Legacy Mode Launch, Global Combat Improvements and Gear

Bericht door Burn the Sof »

Chris schreef: Hoe zijn brews nu eigenlijk voor bosses in Legacy mode?
1k heal/slok wat echt ziek nice is je kan dus met flasks 6k healen keer 30 in een yak is 150k aan heals. Ook drainen brews je adrenline niet ofwel ideaal food.
Afbeelding
Plaats reactie