Player-Owned Ports (LTF-highscores)

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Rasmus »

'Joost schreef:
Rasmus schreef: Gaan de highscores maar tot 20? Of als er meer mensen hier gaan posten ook meer mensen in de highscores?
Gewoon zo veel mensen er in willen. :P Maar ik ga niet 100 lege plekken in die tabellen zetten :mrgreen:
Dat snap ik hoor, ik vroeg het me alleen af :P
"Be yourself, everyone else is already taken"
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Robbom »

Ah, ik weet al waarom mijn score zo laag is ook al zit ik in Scythe! Ik heb alleen maar de Missionary story missions omdat ik buiten 90 (95) prayer niks heb :x
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Joost »

Whynotnow schreef: Meh, ik snap eigenlijk niet eens dat deze discussie bestaat. Op rsof is een hele lijst met port score highscores (met zo'n 50-100 namen erop) die gewoon geupdate wordt (door 1 persoon) op het moment dat hij ziet dat er posts bijgekomen zijn, dus meermaal daags. Als je het steeds ieder klein beetje bijhoudt zit je nooit met een grote hoeveelheid werk eraan. Ltf is sowieso ook veel kleinschaliger, en met z'n tweetjes... kom op toch ;)

Anyway dit is mijn laatste post erover, kijk maar hoe je het aanpakt lol :P
Ik heb niet zoals jij 24/7 de tijd om aan een spel te besteden, sorry.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Slay a Stone »

Robbom schreef: Ah, ik weet al waarom mijn score zo laag is ook al zit ik in Scythe! Ik heb alleen maar de Missionary story missions omdat ik buiten 90 (95) prayer niks heb :x
1 Story gasie = 50 punten, per missie die je doet van story gasies krijg je 20 punten. Met 1 gasie krijg je dus 50 en 20 per regio met missie maar als je ze allemaal hebt begin je zowat met 400 en krijg je elke regio 160 punten van die missies.
Afbeelding
I Wear Glory
Berichten: 2007
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 10:04
RS: I Wear Glory (p2p)
Oude naam: Timie187

Re: Player-Owned Ports

Bericht door I Wear Glory »

Yay, ik sta onderaan! =D
Ben wel een week later begonnen omdat ik de reqs nog niet had. :P
Afbeelding
Cruseder4

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Cruseder4 »

'Joost schreef:
Whynotnow schreef: Meh, ik snap eigenlijk niet eens dat deze discussie bestaat. Op rsof is een hele lijst met port score highscores (met zo'n 50-100 namen erop) die gewoon geupdate wordt (door 1 persoon) op het moment dat hij ziet dat er posts bijgekomen zijn, dus meermaal daags. Als je het steeds ieder klein beetje bijhoudt zit je nooit met een grote hoeveelheid werk eraan. Ltf is sowieso ook veel kleinschaliger, en met z'n tweetjes... kom op toch ;)

Anyway dit is mijn laatste post erover, kijk maar hoe je het aanpakt lol :P
Ik heb niet zoals jij 24/7 de tijd om aan een spel te besteden, sorry.
Bron? Hij heeft minder posts op dit forum dan jou... :')

Verder vind ik 1-2x per week ook wel genoeg, dit omdat het waarschijnlijk toch niet veel veranderd ; whoknow blijft #1, Ik/Dartmoul/Eagle Claws blijven nummer #2/3/4 (met de huidige hiscores). Of het moet nog interessant zijn voor jullie om elke dag te kijken of je al van nummer 13 naar nummer 12 bent gegaan.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Zeekoe »

Even OT, als ik voyages wegstuur met zo veel mogelijk speed (3k+) dan gaat de voyage trager dan de ETA, hoe kan dit? Want als ik geen speed crew meestuur is het meestal wel gelijk aan de ETA.
Cruseder4

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Cruseder4 »

Jagex formules ^

Vast iets met zodat je geen unlimited aantal arc voyages kunt doen met 1 minuut per voyage als je heel PoP hebt uitgespeeld (met max speed en random events rewards).
Gythux
Berichten: 323
Lid geworden op: woensdag 11 maart 2009, 16:48
Clan: Dark Disciples

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Gythux »

Afbeelding
het is max 20% van je tijd korter
Cruseder4

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Cruseder4 »

Met een beetje geluk (~70%) vanavond de laatste scroll voor vampyrism scrimshaw, daarna meteen sellen ;x
Gythux
Berichten: 323
Lid geworden op: woensdag 11 maart 2009, 16:48
Clan: Dark Disciples

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Gythux »

mining scrimshaw was iets van een 20m
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Zeekoe »

Maar wat ik niet snap, waarom duurt het soms langer?

Toegevoegd na 13 seconden:

En GL btw ;)
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Dombo 12 »

Wat bedoel je?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Zeekoe »

Dat als ik een speed mannetje meestuur, sommige reizen zelfs 5 min. langer duren ipv korter.
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Dombo 12 »

Heb ik persoonlijk nog niet mee gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: Player-Owned Ports

Bericht door errol59 »

Zee koe schreef: Dat als ik een speed mannetje meestuur, sommige reizen zelfs 5 min. langer duren ipv korter.
Heb ik ook :')

Afbeelding

Ik word vast snel ingehaald, maar ja, schijt xd
Afbeelding
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Dombo 12 »

Ga eens skillen zodat je de overige story missions ook kan :c.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Koen xD
Berichten: 3469
Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
RS: Jublex Inc (p2p)
Clan: True Maxed
Oude naam: Jublex Inc
Contacteer:

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Koen xD »

Afbeelding
^^
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Melanie »

Zee koe schreef: Dat als ik een speed mannetje meestuur, sommige reizen zelfs 5 min. langer duren ipv korter.
Volgens de niet officiele RS wiki kunnen voyages in The Arc tot 7 minuten langer of korter duren en in The Pincers 12 minuten langer/korter (en voor andere regions daar tussenin). Is dus heel normaal, ik heb vaak dat voyages paar minuten langer of korter duren dan wat er als eerst staat.
Whynotnow
Berichten: 434
Lid geworden op: woensdag 20 februari 2008, 11:56
RS: Whynotnow (p2p)
Clan: DG / Ex-RT

Re: Player-Owned Ports

Bericht door Whynotnow »

Speed crew is zinloos, je kan hetzelfde effect bereiken met crew die de solidarity trait hebben.

Aan speed zitten per regio en per voyage type (2 types per regio) een ondergrens en een bovengrens. Daartussen is de tijd variabel. Bijvoorbeeld in Bowl duren trade good en scroll voyages (het langere type) 10:26 als je speed hebt gelijk aan of boven de bovengrens, die rond de 2700 ligt. Zit je onder de ondergrens van rond de 2300, dan duurt je voyage meer dan 14 uur. In dat kleine gebiedje van 400 speed zit dus het verschil van 3,5 uur. Met max speed bereik je dus een verschil van 25%. Minder dan dat kan wel, maar meer kan je er niet van afhalen.

Daarnaast is het zo dat er willekeurig een aantal minuten bij komen of af gaan. Hier heb je geen invloed op. Aangezien iedereen nu makkelijk boven de bovengrens van arc voyages zit, zal het bij iedereen weergeven dat ze 21 minuten duren. In de praktijk varieert dit van ongeveer 15 minuten tot zo'n 27. Bij hogere regio's kan het nog een paar minuten meer afwijken.

Dus zorg ervoor dat je altijd je bovengrens (speed cap) haalt, zodat je voyages het kortst duren. Er overheen gaan heeft echter geen zin (speed crew dus ook niet) want het heeft geen meerwaarde als je eenmaal aan de cap zit.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie