Het grote mobieltjes en tablets topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!

Vingerafdrukscanner op je smartphone

Ja, lijkt me super handig!
22
30%
Nee, ik vind het niet nodig dat mijn vingerafdruk overal bekend is.
51
70%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yentel »

UAG case besteld voor men s6, zodat ie deze zomer toch de festivals heelhuids doorkomt :').. Iemand daar al eens van besteld? Hopelijk moet ik er niet te lang op wachten!
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door mutn10 »

Jup, had een voor m'n S3. Duurde 1,5 week ofzo, maar ik bestelde via amazon.co.uk om geen risisco te lopen op eventuele taxen en dergelijke. Geen idee of dat nu al geregeld is. Is overigens een schitterende case. Design moet je leuk vinden, maar de valprotectie is echt goed. Enkele keren gevallen van heup/arm hoogte en niets aan het handje. Rand rondom rond scherm is wel vrij groot, dus zit soms wat in de weg bij swipen, maar aan de andere kant biedt hij op die manier bescherming voor het scherm.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yentel »

mutn10 schreef: Jup, had een voor m'n S3. Duurde 1,5 week ofzo, maar ik bestelde via amazon.co.uk om geen risisco te lopen op eventuele taxen en dergelijke. Geen idee of dat nu al geregeld is. Is overigens een schitterende case. Design moet je leuk vinden, maar de valprotectie is echt goed. Enkele keren gevallen van heup/arm hoogte en niets aan het handje. Rand rondom rond scherm is wel vrij groot, dus zit soms wat in de weg bij swipen, maar aan de andere kant biedt hij op die manier bescherming voor het scherm.
onder de 40 euro komt er normaal geen importkost oid bij, en indien wel, then i'm screwed :''D. En ja vind ze ook wel wat hebben, en veiligheid staat vooral voorop op zoals ik zei een festival ofzo. Kdenk dat ik later misschien nog wel een iets subtielere case bestel, maar voorlopig staat bescherming voorop.
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door mutn10 »

Oh toen ik 'm bestelde ging ik ervan uit dat het niet meer mocht zijn dan €22 en de case was duurder. Sowieso wordt niet ieder pakket gecontroleerd, maar we hadden hier thuis toevallig net een akkefietje achter de rug met taksen dat ik op zeker wou spelen en maar gewoon vanuit UK bestelde. Case is inderdaad niet de meest subtiele, maarja, voelt gewoon erg premium aan en het grootste underrated ding ervan zijn de voetjes aan de achterkant. Zo raakt je case nooit het oppervlak waar hij op ligt en blijft hij dus volledig krasvrij, wat toch ook weer mooi oogt.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Travolter »

Waarom Yentel :'( waarom dat sexy lijf verbergen onder een nokia 3310 model van een case:'(
Ik hoop dat het echt enkel voor op festivals is. :(
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yentel »

Travolter schreef: Waarom Yentel :'( waarom dat sexy lijf verbergen onder een nokia 3310 model van een case:'(
Ik hoop dat het echt enkel voor op festivals is. :(
ja vooral daardoor.. Voor dagelijks gebruik ga ik misschien die clear cover van samsung zelf nog kopen, zodat je het mooie uiterlijk nog blijft zien, en hij toch iets minder slipperig wordt..
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Thieske »

20GB per maand bij kpn (h). Tijdens contract verlenging 5GB gekozen deze is 2 maal verdubbeld. Eenmaal door familie voordeel en 1 keer door kpn zelf.

Wifi word bijna nergens meer gebruikt en hotspot staat bijna altijd aan voor vrienden die slechte verbinding hebben.
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Travolter »

Yentel schreef:
Travolter schreef: Waarom Yentel :'( waarom dat sexy lijf verbergen onder een nokia 3310 model van een case:'(
Ik hoop dat het echt enkel voor op festivals is. :(
ja vooral daardoor.. Voor dagelijks gebruik ga ik misschien die clear cover van samsung zelf nog kopen, zodat je het mooie uiterlijk nog blijft zien, en hij toch iets minder slipperig wordt..
Heb wel gehoord dat die clear cover veel Krassen geeft. Ik zou die dus niet zelf kopen. Daarbij heb je dan toch weer plastiek rond je sexy glazen schatje :(.

Ironisch eigenlijk hoeveel kritiek Samsung kreeg op hun plastieken toestellen terwijl nu de helft van de gebruikers gewoon zelf plastiek rond hun glazen telefoon gaan doen :tssk:
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door i k0nijn i »

Ik denk dat die kritiek er eerder om draaide dat de toestellen goedkoop konden aanvoelen, wat je niet hebt op deze manier.
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Travolter »

i k0nijn i schreef: Ik denk dat die kritiek er eerder om draaide dat de toestellen goedkoop konden aanvoelen, wat je niet hebt op deze manier.
Maar als je er terug plastiek over doet voelt die toch evenzeer niet meer premium aan.
Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door mutn10 »

Premium aanvoelen is meer dan premium materiaal, he. Het gaat ook om stevigheid en looks. De S6 en bv. iPhone 6 voelen rigide aan en er is niets van flex te bekennen. Dit verandert niet wanneer je er een case over doet, de telefoon blijft stevig aanvoelen. Bij mijn S3 bv. voelde je dat er overal wel wat beweging in zat.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
L A RS
Berichten: 609
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 21:26
RS: Gestopt
Oude naam: lars1216

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door L A RS »

Yentel schreef:
mutn10 schreef: Jup, had een voor m'n S3. Duurde 1,5 week ofzo, maar ik bestelde via amazon.co.uk om geen risisco te lopen op eventuele taxen en dergelijke. Geen idee of dat nu al geregeld is. Is overigens een schitterende case. Design moet je leuk vinden, maar de valprotectie is echt goed. Enkele keren gevallen van heup/arm hoogte en niets aan het handje. Rand rondom rond scherm is wel vrij groot, dus zit soms wat in de weg bij swipen, maar aan de andere kant biedt hij op die manier bescherming voor het scherm.
onder de 40 euro komt er normaal geen importkost oid bij, en indien wel, then i'm screwed :''D. En ja vind ze ook wel wat hebben, en veiligheid staat vooral voorop op zoals ik zei een festival ofzo. Kdenk dat ik later misschien nog wel een iets subtielere case bestel, maar voorlopig staat bescherming voorop.
Niks 40 euro, 22 euro. Boven de 22 euro moet je (in principe) lappen. De kans dat je gepakt word is echter niet super groot.
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yentel »

L A RS schreef:
Yentel schreef:
mutn10 schreef: Jup, had een voor m'n S3. Duurde 1,5 week ofzo, maar ik bestelde via amazon.co.uk om geen risisco te lopen op eventuele taxen en dergelijke. Geen idee of dat nu al geregeld is. Is overigens een schitterende case. Design moet je leuk vinden, maar de valprotectie is echt goed. Enkele keren gevallen van heup/arm hoogte en niets aan het handje. Rand rondom rond scherm is wel vrij groot, dus zit soms wat in de weg bij swipen, maar aan de andere kant biedt hij op die manier bescherming voor het scherm.
onder de 40 euro komt er normaal geen importkost oid bij, en indien wel, then i'm screwed :''D. En ja vind ze ook wel wat hebben, en veiligheid staat vooral voorop op zoals ik zei een festival ofzo. Kdenk dat ik later misschien nog wel een iets subtielere case bestel, maar voorlopig staat bescherming voorop.
Niks 40 euro, 22 euro. Boven de 22 euro moet je (in principe) lappen. De kans dat je gepakt word is echter niet super groot.
ja oke, tot 22 vrij van btw.. en boven de 150 pas invoerrechten. De kans dat ze je pakken voor de btw is inderdaad klein, maar ja. Hopen op het beste :')
Dboy

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Dboy

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Dboy

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Yentel »

Heb men s6 nu een kleine 2 weken en toch wel wat problemen mee.

Eerst en vooral was deze zondag plots mijn shortcut voor mobiele gegevens verdwenen. Wat liggen opzoeken en dit bleek een wereldwijf probleem te zijn op de s6/edge. Hopelijk wordt dit snel met een software update verholpen.

Daarnaast zijn er sinds gisteren in low light paarse spikkels te zien op men selfie camera.. ook dit is blijkbaar een veel voorkomend probleem bij de S6.. Dit zou echter wel een hardware probleem zijn. Maar weet niet of ik hem hiervoor ga terugdoen, wsl ben ik hem dan weer enkele weken kwijt ook :'(.
L A RS
Berichten: 609
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 21:26
RS: Gestopt
Oude naam: lars1216

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door L A RS »

Vandaag het aanbod gekregen om mijn iPad 2 te ruilen voor een surface RT. Twijfel nogal. Aan de ene kant heb je veel minder apps, aan de andere kant is de RT wel een stuk beter voor productiviteit.
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door Aaron »

Mag nieuw telefoontje voor mn slagen/verjaardag. 600 Euro te besteden. Nog leuke ideeen? Kan eventueel bijleggen maar denk niet dat dat nodig is. Zal morgen zelf eens zoeken op mn gemak. ^_^
Afbeelding
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Het grote mobieltjes en tablets topic!

Bericht door MrSenne »

Wat wil je er mee kunnen? Hoe groot? Enige voorkeur van merk?
Plaats reactie