[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Timo »

Vincentje schreef: In promotion voor gold 1, nog even Plat halen
Gl. Ik kwam niet verder dan de 30 punten en heb daarna niet echt meer geprobeerd. Alleen nog proberen wat vrienden naar gold te krijgen. Mijn mmr is niet geweldig maar ik care er niet om.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

Timo schreef:
Vincentje schreef: In promotion voor gold 1, nog even Plat halen
Gl. Ik kwam niet verder dan de 30 punten en heb daarna niet echt meer geprobeerd. Alleen nog proberen wat vrienden naar gold te krijgen. Mijn mmr is niet geweldig maar ik care er niet om.
Jammer. Ik had het je zo erg gegund. :(
lololol
Berichten: 3028
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 17:41
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door lololol »

Ik zit pas in promo voor silv III, wonder mag er gebeuren wil ik nog in gold komen :P
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door sKull »

In- of uitklappen •
Afbeelding
Kwam dit tegen op het internet (gedeeld door Alex Ich).

Wat denken jullie? Discuss. Heeft naar mijn mening voor- en nadelen. Voordelen zijn uiteraard minder discussies etc, maar er zijn ook heel wat nadelen aan verbonden. Hoe gaat de queue lopen? In welke order gaat men picken? En dat creëert ook een "forced meta", en Riot heeft aangegeven dat het nooit een meta zal forcen. (dus zeg maar 1 top 1 mid 2 bot 1 jungle)

Ik zou hieromtrent graag jullie mening horen. :)
Afbeelding
Devo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 10:48
Oude naam: iDevotion

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Devo »

Vincentje schreef: In promotion voor gold 1, nog even Plat halen
Good luck! Silv IV hier, gold is onmogelijk voor mij :')

Overigens, geheel terzijde, en niet om afbreuk te doen aan je onderschrift, maar Iniesta heeft geen gelijk. De kans dat je op een x-winstreak gaat verkleint inderdaad per beurt, maar elke afzonderlijke beurt heeft evenveel kans om op een win uit te draaien.



Over de queue:

Liever niet. Forceert meta, mensen die support spelen zullen vlugger queues krijgen, waardoor je algauw fake supports krijgt. Om dit tegen te gaan zouden ze specifieke champs moeten als een role labelen, wat unconventional picks tegengaat. Nty. Al een paar keer geraped geweest door een poppy supp (niet in mijn lane, enemy team), laat dat maar zo.
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Timo »

FEEST :bier: :bier: :bier:

Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Vincentje »

Game 1 nu, wish me luck <3
Afbeelding
Devo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 10:48
Oude naam: iDevotion

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Devo »

Vincentje schreef: Game 1 nu, wish me luck <3
En?
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Vincentje »

Devo schreef:
Vincentje schreef: Game 1 nu, wish me luck <3
En?
Gewonnen, zo game 2 spelen, hopelijk win ik die.. hoef ik geen 3e game te spelen!
Afbeelding
lololol
Berichten: 3028
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 17:41
RS: Gestopt

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door lololol »

Timo schreef: FEEST :bier: :bier: :bier:

Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
dat toch niet in summoners rift?
sKull
Berichten: 5149
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 19:42
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door sKull »

lololol schreef:
Timo schreef: FEEST :bier: :bier: :bier:

Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
dat toch niet in summoners rift?
Inderdaad, Timo heeft het te snel gelezen. :p
Afbeelding
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ditjuh »

Luc' schreef:
Marni42 schreef:Kan iemand mij helpen. Ik heb hier al een tijdje last van, maar elke keer na de champion select krijg ik een bug splat. Dit ziet er zo uit:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Weet iemand hoe dit komt en wat ik er tegen doen kan?
Heb ik ook gehad, bij mij deed hij het weer na opnieuw installeren
Afbeelding
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

sKull schreef:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Kwam dit tegen op het internet (gedeeld door Alex Ich).

Wat denken jullie? Discuss. Heeft naar mijn mening voor- en nadelen. Voordelen zijn uiteraard minder discussies etc, maar er zijn ook heel wat nadelen aan verbonden. Hoe gaat de queue lopen? In welke order gaat men picken? En dat creëert ook een "forced meta", en Riot heeft aangegeven dat het nooit een meta zal forcen. (dus zeg maar 1 top 1 mid 2 bot 1 jungle)

Ik zou hieromtrent graag jullie mening horen. :)
Volgens mij gaat het anders uitgewerkt worden. Er is namelijk een reden waarom men de role categorieën heeft aangepast, lijkt me.

Een optie voor meta of anti-meta zou ook wel leuk zijn.
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Timo »

sKull schreef:
lololol schreef:
Timo schreef: FEEST :bier: :bier: :bier:

Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
dat toch niet in summoners rift?
Inderdaad, Timo heeft het te snel gelezen. :p
Kassa blijft kassa. Ik blijf half blij dan 8-[
Overigens had ik over teemo, nida etc. wel gelezen dat ze niet op summoners rift waren generfed. Bij kassa was ik denk ik iets te blij.
Devo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 10:48
Oude naam: iDevotion

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Devo »

Riccmaster schreef:
sKull schreef:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Kwam dit tegen op het internet (gedeeld door Alex Ich).

Wat denken jullie? Discuss. Heeft naar mijn mening voor- en nadelen. Voordelen zijn uiteraard minder discussies etc, maar er zijn ook heel wat nadelen aan verbonden. Hoe gaat de queue lopen? In welke order gaat men picken? En dat creëert ook een "forced meta", en Riot heeft aangegeven dat het nooit een meta zal forcen. (dus zeg maar 1 top 1 mid 2 bot 1 jungle)

Ik zou hieromtrent graag jullie mening horen. :)
Volgens mij gaat het anders uitgewerkt worden. Er is namelijk een reden waarom men de role categorieën heeft aangepast, lijkt me.

Een optie voor meta of anti-meta zou ook wel leuk zijn.
Om beginnende spelers een duidelijkere indeling te geven. Toen ik begon verstond ik geen reet van adc etc. Marksman en fighter enzo zijn duidelijker.
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Toki »

Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.
Afbeelding
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Wup »

Katjesvernietiger69 schreef: Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.
Kass roam potential en base dmg is inderdaad erg high. Zed en vayne vind ik wel sterk, maar zeker niet op. Een lategame trist vind ik gevaarlijker dan een lategame vayne. Ligt natuurlijk aan het niveau van spelen, maar in Silver zijn er weinig echte vayne pro's ;P
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Ricc »

Juiste matchup tegen kassadin kan hem wel denyen.
Dragonkill
Berichten: 495
Lid geworden op: woensdag 28 november 2012, 13:03
RS: Lucky IRL (p2p)

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Dragonkill »

Katjesvernietiger69 schreef: Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.
Wat is er OP aan Zed dan?
Afbeelding
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu

Bericht door Toki »

Dragonkill schreef:
Katjesvernietiger69 schreef: Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.
Wat is er OP aan Zed dan?
Zijn potentieel om zelfs een tank te bursten vind ik vrij overdreven. Mid heeft hij ook weinig lastige matchups en het gebrek aan delay op z'n escape vind ik ook vrij broken als je het vanuit de rest van z'n kit bekijkt.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie