Gl. Ik kwam niet verder dan de 30 punten en heb daarna niet echt meer geprobeerd. Alleen nog proberen wat vrienden naar gold te krijgen. Mijn mmr is niet geweldig maar ik care er niet om.Vincentje schreef: In promotion voor gold 1, nog even Plat halen
[MOBA] League of Legends
-
- Berichten: 3864
- Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
- RS: RS Above IRL (OSRS)
Re: [MOBA] League of Legends
Re: [MOBA] League of Legends
Jammer. Ik had het je zo erg gegund.Timo schreef:Gl. Ik kwam niet verder dan de 30 punten en heb daarna niet echt meer geprobeerd. Alleen nog proberen wat vrienden naar gold te krijgen. Mijn mmr is niet geweldig maar ik care er niet om.Vincentje schreef: In promotion voor gold 1, nog even Plat halen
Re: [MOBA] League of Legends
Ik zit pas in promo voor silv III, wonder mag er gebeuren wil ik nog in gold komen
Re: [MOBA] League of Legends
- In- of uitklappen •
Wat denken jullie? Discuss. Heeft naar mijn mening voor- en nadelen. Voordelen zijn uiteraard minder discussies etc, maar er zijn ook heel wat nadelen aan verbonden. Hoe gaat de queue lopen? In welke order gaat men picken? En dat creëert ook een "forced meta", en Riot heeft aangegeven dat het nooit een meta zal forcen. (dus zeg maar 1 top 1 mid 2 bot 1 jungle)
Ik zou hieromtrent graag jullie mening horen.
Re: [MOBA] League of Legends
Good luck! Silv IV hier, gold is onmogelijk voor mij :')Vincentje schreef: In promotion voor gold 1, nog even Plat halen
Overigens, geheel terzijde, en niet om afbreuk te doen aan je onderschrift, maar Iniesta heeft geen gelijk. De kans dat je op een x-winstreak gaat verkleint inderdaad per beurt, maar elke afzonderlijke beurt heeft evenveel kans om op een win uit te draaien.
Over de queue:
Liever niet. Forceert meta, mensen die support spelen zullen vlugger queues krijgen, waardoor je algauw fake supports krijgt. Om dit tegen te gaan zouden ze specifieke champs moeten als een role labelen, wat unconventional picks tegengaat. Nty. Al een paar keer geraped geweest door een poppy supp (niet in mijn lane, enemy team), laat dat maar zo.
-
- Berichten: 3864
- Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
- RS: RS Above IRL (OSRS)
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
FEEST
Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
En?Vincentje schreef: Game 1 nu, wish me luck <3
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Gewonnen, zo game 2 spelen, hopelijk win ik die.. hoef ik geen 3e game te spelen!Devo schreef:En?Vincentje schreef: Game 1 nu, wish me luck <3
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
dat toch niet in summoners rift?Timo schreef: FEEST
Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Inderdaad, Timo heeft het te snel gelezen. :plololol schreef:dat toch niet in summoners rift?Timo schreef: FEEST
Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
-
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
- RS: Leuk (OSRS)
- Clan: Vitality #1
- Oude naam: IntoHardcore
Re: [MOBA] League of Legends
Heb ik ook gehad, bij mij deed hij het weer na opnieuw installerenLuc' schreef:Marni42 schreef:Kan iemand mij helpen. Ik heb hier al een tijdje last van, maar elke keer na de champion select krijg ik een bug splat. Dit ziet er zo uit:Weet iemand hoe dit komt en wat ik er tegen doen kan?
- In- of uitklappen • Afbeelding
Re: [MOBA] League of Legends
Volgens mij gaat het anders uitgewerkt worden. Er is namelijk een reden waarom men de role categorieën heeft aangepast, lijkt me.sKull schreef:Kwam dit tegen op het internet (gedeeld door Alex Ich).
- In- of uitklappen •
Wat denken jullie? Discuss. Heeft naar mijn mening voor- en nadelen. Voordelen zijn uiteraard minder discussies etc, maar er zijn ook heel wat nadelen aan verbonden. Hoe gaat de queue lopen? In welke order gaat men picken? En dat creëert ook een "forced meta", en Riot heeft aangegeven dat het nooit een meta zal forcen. (dus zeg maar 1 top 1 mid 2 bot 1 jungle)
Ik zou hieromtrent graag jullie mening horen.
Een optie voor meta of anti-meta zou ook wel leuk zijn.
-
- Berichten: 3864
- Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
- RS: RS Above IRL (OSRS)
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Kassa blijft kassa. Ik blijf half blij dansKull schreef:Inderdaad, Timo heeft het te snel gelezen. :plololol schreef:dat toch niet in summoners rift?Timo schreef: FEEST
Null Sphere silence duration reduced to 1/1.25/1.5/1.75/2 seconds (from 1/1.4/1.8/2.2/2.6)
Overigens had ik over teemo, nida etc. wel gelezen dat ze niet op summoners rift waren generfed. Bij kassa was ik denk ik iets te blij.
Re: [MOBA] League of Legends
Om beginnende spelers een duidelijkere indeling te geven. Toen ik begon verstond ik geen reet van adc etc. Marksman en fighter enzo zijn duidelijker.Riccmaster schreef:Volgens mij gaat het anders uitgewerkt worden. Er is namelijk een reden waarom men de role categorieën heeft aangepast, lijkt me.sKull schreef:Kwam dit tegen op het internet (gedeeld door Alex Ich).
- In- of uitklappen •
Wat denken jullie? Discuss. Heeft naar mijn mening voor- en nadelen. Voordelen zijn uiteraard minder discussies etc, maar er zijn ook heel wat nadelen aan verbonden. Hoe gaat de queue lopen? In welke order gaat men picken? En dat creëert ook een "forced meta", en Riot heeft aangegeven dat het nooit een meta zal forcen. (dus zeg maar 1 top 1 mid 2 bot 1 jungle)
Ik zou hieromtrent graag jullie mening horen.
Een optie voor meta of anti-meta zou ook wel leuk zijn.
-
- Berichten: 2906
- Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
- RS: Tettenzabber (OSRS)
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.
-
- Berichten: 9502
- Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
- RS: Torqedo (OSRS)
- Clan: þ
- Oude naam: Wuppie26
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Kass roam potential en base dmg is inderdaad erg high. Zed en vayne vind ik wel sterk, maar zeker niet op. Een lategame trist vind ik gevaarlijker dan een lategame vayne. Ligt natuurlijk aan het niveau van spelen, maar in Silver zijn er weinig echte vayne pro's ;PKatjesvernietiger69 schreef: Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.
Ack! Raya van Mattaveld
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Juiste matchup tegen kassadin kan hem wel denyen.
-
- Berichten: 495
- Lid geworden op: woensdag 28 november 2012, 13:03
- RS: Lucky IRL (p2p)
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Wat is er OP aan Zed dan?Katjesvernietiger69 schreef: Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.
-
- Berichten: 2906
- Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
- RS: Tettenzabber (OSRS)
Re: [MOBA] League of Legends - Discussie mbt gesplitste queu
Zijn potentieel om zelfs een tank te bursten vind ik vrij overdreven. Mid heeft hij ook weinig lastige matchups en het gebrek aan delay op z'n escape vind ik ook vrij broken als je het vanuit de rest van z'n kit bekijkt.Dragonkill schreef:Wat is er OP aan Zed dan?Katjesvernietiger69 schreef: Imo enige champs die broken zijn atm zijn Kassa, Vayne en Zed. Voor de rest is alles vrij balanced.