Dungeoneering bosses -Complete!

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Dungeoneering bosses

Bericht door Veloxraptor »

Mooie filmpjes. Ik heb alleen de derde gezien dus mijn conclusies slaan daarop :P

Je had eventueel de drops erbij kunnen zetten, dat was niet zo heel lastig geweest en wel leuk om te weten. Gewoon: drops all kind of rapiers ofzo. En je had linksboven een boxje staan waar iets aan tekst instond, maar die stond soms bovenop de uitleg die je gaf bij een monster en dan kon je niet echt zien wat er stond (tenzij je echt heel erg je best doet).

Bij je tips heb je GD = Guardian room, maar dat is eigenlijk Guardian door :P klein typfoutje
Bij je tips staat ook twee keer HT = Home teleport

Voor de rest mooie guide :)
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: Dungeoneering bosses

Bericht door Dartmoul1 »

Veloxraptor schreef:Mooie filmpjes. Ik heb alleen de derde gezien dus mijn conclusies slaan daarop :P

Je had eventueel de drops erbij kunnen zetten, dat was niet zo heel lastig geweest en wel leuk om te weten. Gewoon: drops all kind of rapiers ofzo. En je had linksboven een boxje staan waar iets aan tekst instond, maar die stond soms bovenop de uitleg die je gaf bij een monster en dan kon je niet echt zien wat er stond (tenzij je echt heel erg je best doet).

Bij je tips heb je GD = Guardian room, maar dat is eigenlijk Guardian door :P klein typfoutje
Bij je tips staat ook twee keer HT = Home teleport

Voor de rest mooie guide :)
Drops staan in description kon ook in video en was misschien wel mooier geweest maar dat zal ik wel doen in me part 4 (warped) vid, bedankt voor de tip.

En ik zal ff die typefoutjes bewerken.





:Edit: Ik had al een video van de warped bosses alleen het is nog geen guide
die komt pas over 2 weken.


Alle warped bosses:
Kal'Ger met voice:
AfbeeldingAfbeelding
Obby skillsz
Berichten: 464
Lid geworden op: donderdag 25 november 2010, 15:39

Re: Dungeoneering bosses

Bericht door Obby skillsz »

Ik dacht da tjij op rsnl zat ;o maar nice guide
Sooth Awful
Berichten: 2238
Lid geworden op: donderdag 27 mei 2010, 21:05

Re: Dungeoneering bosses

Bericht door Sooth Awful »

Dartmoul1 schreef:
Veloxraptor schreef:Mooie filmpjes. Ik heb alleen de derde gezien dus mijn conclusies slaan daarop :P

Je had eventueel de drops erbij kunnen zetten, dat was niet zo heel lastig geweest en wel leuk om te weten. Gewoon: drops all kind of rapiers ofzo. En je had linksboven een boxje staan waar iets aan tekst instond, maar die stond soms bovenop de uitleg die je gaf bij een monster en dan kon je niet echt zien wat er stond (tenzij je echt heel erg je best doet).

Bij je tips heb je GD = Guardian room, maar dat is eigenlijk Guardian door :P klein typfoutje
Bij je tips staat ook twee keer HT = Home teleport

Voor de rest mooie guide :)
Drops staan in description kon ook in video en was misschien wel mooier geweest maar dat zal ik wel doen in me part 4 (warped) vid, bedankt voor de tip.

En ik zal ff die typefoutjes bewerken.





:Edit: Ik had al een video van de warped bosses alleen het is nog geen guide
die komt pas over 2 weken.


Alle warped bosses:
Kal'Ger met voice:
Nice. :shock:
“If you can make a woman laugh, you can make her do anything.”

Afbeelding
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: Dungeoneering bosses

Bericht door Dartmoul1 »

AfbeeldingAfbeelding
Quik
Berichten: 771
Lid geworden op: maandag 3 april 2006, 21:36

Re: Dungeoneering bosses -Complete!

Bericht door Quik »

mooie guide 10/10

maar wat vind jezelf nu het beste wapen ? ik zie in je vids = primal 2h , primal battleaxe en prom(?) spear.
ikzelf heb nu prom spear(p++)
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: Dungeoneering bosses -Complete!

Bericht door Dartmoul1 »

Ja met elke batch kwamen natuurlijk telkens betere wapens.

Eerst was prom spear het beste omdat die alle attack styles had en snel was.

Daarna kwamen de ringen waarmee je berserker kon instellen en je dus harder hitte met prom 2h dan met spear omdat die geen aggresive mode had.

Daarna kwam de primal battle axe maar die was alleen goed omdat het een 1 hands wapen was en als keyer kon je een schild dragen.


Overall is Prom of Primal 2h het beste wapen
AfbeeldingAfbeelding
Quik
Berichten: 771
Lid geworden op: maandag 3 april 2006, 21:36

Re: Dungeoneering bosses -Complete!

Bericht door Quik »

ok dankje :D
jarno 45
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 18 februari 2012, 19:03
RS: jarno 45 (p2p)
Clan: Aus kingdom

Re: Dungeoneering bosses -Complete!

Bericht door jarno 45 »

zeker een mooie guilde 9/10 kon maar 1 ding vinden misschien moet je bij goblin niet gaan prayen dan zal hij een stuk gemakkelijker zijn :D
Afbeelding
Plaats reactie