Homing Pigeons (Post)

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

@Hierboven
1. Is er al
2. Snap ik niet, duurder maar toch goedkoper?
3. Stom
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Shadow Blast »

Je betaalt meer om de duif te mogen gebruiken, maar uiteindelijk betaal je minder voor een item te versturen
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Off-er »

shotterken schreef:Mijn extra ideeën:

1.

Het duurt een bepaalde tijd voor berichten aankomen, je kan kiezen welke duif je wilt, bij snellere duiven moet je wel meer betalen...

2.

Je kan enkel in je eigen huis een duif kiezen, ze zijn duurder maar kosten minder bij een mail.

3.

Duiven in je huis moeten onderhouden worden...

misschien niet zo goed maar ik kan het altijd posten
1. In principe duurt het 2 uur voordat de berichten aankomen, tenzij je instant mail kiest. In dat geval wordt de mail wat duurder :P
2. Nee, sorry, dan wordt het te uitgebreidt voor zo'n kleine functie.
3. Ik heb al een scheithekel aan pets onderhouden, laat staan dat ook duiven in huis onderhouden zouden moeten worden xD Nee, maar ik zie het gewoon niet zo zitten.
Afbeelding
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Toez »

Haha leuk idee.
Zie je dan de postduiven ook rondvliegen als je een bericht stuurt? :3

En misschien kan ik wel proberen een model voor je te maken, kijken of het gaat :).
/s
Mr Silliej
Berichten: 188
Lid geworden op: zaterdag 23 augustus 2008, 16:39
Oude naam: silliej

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Mr Silliej »

wat een geniaal idee,

meer kan ik er niet over zeggen
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door lightbloodzz »

je zou ook de prentjes ervan in je huis tonen
Afbeelding
Areavus
Berichten: 1460
Lid geworden op: dinsdag 9 december 2008, 15:08
RS: Areavus (p2p)
Clan: Imperium
Oude naam: mijner331

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Areavus »

Leuk idee, vooral handig als je iemand die offline is een bericht wil versturen. Maar item(s) en geld versturen lijkt me wat te duur. Je kunt beter een standaard, vrij lage prijs nemen zodat het de moeite blijft. Als het 10% van het geld kost om niet te hoeven lopen is voor vele de keuze snel gemaakt ;)

En misschien een leuk idee: laat pigeons items die je uitleent versturen. Het is vaak lastig om helemaal naar degene toe te gaan waar je iets van wilt lenen. Nu doe je het gewoon op de post :P
Afbeelding
~Proud Leader of Imperium~
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Off-er »

Toez schreef:Haha leuk idee.
Zie je dan de postduiven ook rondvliegen als je een bericht stuurt? :3

En misschien kan ik wel proberen een model voor je te maken, kijken of het gaat :).
Postduiven rondvliegen; is dat niet een beetje teveel van het goede :P? Maar altijd leuk :D
Mr Silliej schreef:wat een geniaal idee,

meer kan ik er niet over zeggen
Bedankt!
lightbloodzz schreef:je zou ook de prentjes ervan in je huis tonen
Dit snap ik niet, hoe bedoel je?
Areavus schreef:Leuk idee, vooral handig als je iemand die offline is een bericht wil versturen. Maar item(s) en geld versturen lijkt me wat te duur. Je kunt beter een standaard, vrij lage prijs nemen zodat het de moeite blijft. Als het 10% van het geld kost om niet te hoeven lopen is voor vele de keuze snel gemaakt ;)

En misschien een leuk idee: laat pigeons items die je uitleent versturen. Het is vaak lastig om helemaal naar degene toe te gaan waar je iets van wilt lenen. Nu doe je het gewoon op de post :P
Op punt 1: De prijzen heb ik juist hoog gemaakt zodat dit niet wordt geprefereerd wanneer er items getrade moeten worden. Dit is namelijk meer voor offline mensen dan voor een snelle trade. Daarnaast is het ook een beetje om RWT via dit te voorkomen.

Op punt 2: Dat vind ik een goed idee :D!
Afbeelding
Cod4Rules
Berichten: 18
Lid geworden op: dinsdag 19 juli 2011, 20:44

Re: Homing Pigeons (Post)

Bericht door Cod4Rules »

Over dat rondvligen: waarom gebruik je niet zo een soort van icoon als iemand een duif verstuurt dat ie een duif in de lucht gooit en als ie aankomt er een duif op je schouder komt zitten. Maar niet dat ze hele tijd vliegen
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Homing Pigeons (Post)

Bericht door Off-er »

Silfer schreef:Off-er, om op die eerste post in te haken: alle postduiven die hun werk doen laten vliegen is inderdaad te veel van het goede, maar als grafisch detail af en toe een postduif langs zien vliegen in de grote steden lijkt me wel leuk ^_^
Gewoon een beetje random over de wereld postduiven laten vliegen? Dat vind ik dan nog wel een leuk ideetje :)
Cod4Rules schreef:Over dat rondvligen: waarom gebruik je niet zo een soort van icoon als iemand een duif verstuurt dat ie een duif in de lucht gooit en als ie aankomt er een duif op je schouder komt zitten. Maar niet dat ze hele tijd vliegen
Kun je dat even uitleggen? Ik snap namelijk niet helemaal wat je bedoelt. Daarnaast vind ik een duif op je schouder niet zo geweldig idee, dat is meer wat voor uilen :P
Afbeelding
lightbloodzz
Berichten: 268
Lid geworden op: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door lightbloodzz »

lightbloodzz schreef:je zou ook de prentjes ervan in je huis tonen
Dit snap ik niet, hoe bedoel je?
wel een voorbeeld hoe het er uit zou zien
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Homing Pigeons (Post) - Update 21 Minerva.

Bericht door Off-er »

lightbloodzz schreef:
lightbloodzz schreef:je zou ook de prentjes ervan in je huis tonen
Dit snap ik niet, hoe bedoel je?
wel een voorbeeld hoe het er uit zou zien
Ik ben niet zo heel handig met photoshop, dus dat is niet echt iets voor mij :')

Ik heb eventjes spelling gecontroleerd, paar foutjes eruit geplukt :D!
Afbeelding
Plaats reactie