Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Rickvk
Berichten: 227
Lid geworden op: maandag 23 maart 2009, 19:24
RS: - (OSRS)
Oude naam: evilr3nge

Re: Blowen

Bericht door Rickvk »

Koetje schreef: 1 keer waterpijp gedaan, wat goor :P
Goor? :O Ik doe nu waterpijp ongeveer 2 keer per week, heerlijk, vooral multifruit.
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Blowen

Bericht door Mind »

Riccmaster schreef:
Mr D schreef:
Toez schreef: Ik begin er niet aan.
Ik rook niet, doe niet aan drugs en ik drink geen alcohol.
Lief ben ik hea? ^_^
Je leeft maar één keer.
Reden genoeg om dingen te proberen ^^
Just that. :P

Als hetgeen gedaan is wat je moet doen, dan kun je wel doen wat je wilt.
In die 1 keer leven wat ik heb leef ik liever als 'n kampioen dan een wanhopige man elke dag achter z'n TV lui-liggend op de bank.
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Toez »

Mensen beginnen hier alleen aan omdat ze stoer willen doen.
Dat is hetzelfde met roken en alcohol, maar ze hebben gewoon meestal als smoes dat ze het "gezellig" vinden.
/s
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Blowen

Bericht door sandwave »

1 keer een trekje gehad, hoestte me de longen uit me lijf. Wil nog wel een keer proberen eens ervaren hoe het is om stoned te zijn, maar nu eigenlijk niet echt behoefte aan ofzo. :p
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Blowen

Bericht door Ricc »

Mind schreef:
Riccmaster schreef:
Mr D schreef:
Toez schreef: Ik begin er niet aan.
Ik rook niet, doe niet aan drugs en ik drink geen alcohol.
Lief ben ik hea? ^_^
Je leeft maar één keer.
Reden genoeg om dingen te proberen ^^
Just that. :P

Als hetgeen gedaan is wat je moet doen, dan kun je wel doen wat je wilt.
In die 1 keer leven wat ik heb leef ik liever als 'n kampioen dan een wanhopige man elke dag achter z'n TV lui-liggend op de bank.
Maar dat is ook gewoon gebeurd door alcohol en roken.
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: Blowen

Bericht door sandwave »

Toez schreef: Mensen beginnen hier alleen aan omdat ze stoer willen doen.
Dat is hetzelfde met roken en alcohol, maar ze hebben gewoon meestal als smoes dat ze het "gezellig" vinden.
En jij bent 9 jaar zeker?
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Toez »

sandwave schreef: 1 keer een trekje gehad, hoestte me de longen uit me lijf. Wil nog wel een keer proberen eens ervaren hoe het is om stoned te zijn, maar nu eigenlijk niet echt behoefte aan ofzo. :p
Luister dit maar.
Good luck. ^_^
/s
Rickvk
Berichten: 227
Lid geworden op: maandag 23 maart 2009, 19:24
RS: - (OSRS)
Oude naam: evilr3nge

Re: Blowen

Bericht door Rickvk »

Toez schreef: Mensen beginnen hier alleen aan omdat ze stoer willen doen.
Dat is hetzelfde met roken en alcohol, maar ze hebben gewoon meestal als smoes dat ze het "gezellig" vinden.
De mensen die blowen doen het (bijna) nooit om stoer te doen hoor. Juist de mensen die normaal roken doen het om stoer te doen, blowen doen mensen juist echt voor het gevoel en niet om ermee op te scheppen.. naja je hebt natuurlijk ook mensen die een paar keer blowen om er zo stoer mee te kunnen doen, maar de meeste mensen doen het toch echt voor het gevoel.
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Toez »

sandwave schreef:
Toez schreef: Mensen beginnen hier alleen aan omdat ze stoer willen doen.
Dat is hetzelfde met roken en alcohol, maar ze hebben gewoon meestal als smoes dat ze het "gezellig" vinden.
En jij bent 9 jaar zeker?
Nee ik ben 14.
Maar je zou er zelf nooit aan beginnen als anderen het ook niet deden. ^_^
/s
Fierce Devil
Berichten: 9658
Lid geworden op: maandag 11 september 2006, 22:18

Re: Blowen

Bericht door Fierce Devil »

Alles is schadelijk voor je.

Tegenwoordig zit in alles kankerwekkende stoffen dus zou het niet zo heel serieus nemen, je moet het niet overdrijven ofcourse.
Afbeelding
It must be knowledge that frees them, not force
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Blowen

Bericht door Never »

Just Joey schreef:
Mr D schreef:
Toez schreef: Ik begin er niet aan.
Ik rook niet, doe niet aan drugs en ik drink geen alcohol.
Lief ben ik hea? ^_^
Je leeft maar één keer.
Reden genoeg om dingen te proberen ^^
2 keer per week noemt men geen proberen meer :P
Als je het probeert, en je vind het niks, jammer dan.
Ik vind het lekker, dus ik blijf er mee doorgaan.
Sheit.
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Blowen

Bericht door -Atkshark »

Toez schreef:
sandwave schreef:
Toez schreef: Mensen beginnen hier alleen aan omdat ze stoer willen doen.
Dat is hetzelfde met roken en alcohol, maar ze hebben gewoon meestal als smoes dat ze het "gezellig" vinden.
En jij bent 9 jaar zeker?
Nee ik ben 14.
Maar je zou er zelf nooit aan beginnen als anderen het ook niet deden. ^_^
Dat je begint met roken om stoer te zijn klopt, ind zo ben ik ook begonnen omdat me vrienden het ook deden. Maar met blowen is het heel anders. Je wil het gewoon een keer uitproberen, kijken wat het is. Nou is wel tof dan neem je de week erna weer eentje. Het is ook gewoon chil om met paar vrienden een blow te roken, ook gezellig btw. Zelf heb je het waarschijnlijk nog nooit gedaan. Ik kan er ook gewoon niet tegen als mensen over iets negeatief oordelen (blowen), terwijl ze het zelf nog nooit gedaan hebben, als je het een keer geprobeerd hebt en je vind het echt smerig ja oke dat kan, maar hoe je nu praat slaat echt nergens over.
Btw zelfde als xtc, genoeg mensen die eerst zeiden van *** pillen, maar zodra ze het geprobeerd hadden, ja was wel chil, alleen niet nog een keer.
Afbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen

Bericht door Niels »

Ik heb genoeg reacties gezien om het niet te doen. De een wordt er blij van, de ander krijgt er enorm veel emoties ineens door. En de andere gaat non-stop de koprol doen.
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Blowen

Bericht door Never »

Nielz schreef: Ik heb genoeg reacties gezien om het niet te doen. De een wordt er blij van, de ander krijgt er enorm veel emoties ineens door. En de andere gaat non-stop de koprol doen.
Ik zit altijd gewoon met een grijns voor me uit te staren.
Volkomen ontspannen. Heerlijk.
Sheit.
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Blowen

Bericht door -Atkshark »

Nielz schreef: Ik heb genoeg reacties gezien om het niet te doen. De een wordt er blij van, de ander krijgt er enorm veel emoties ineens door. En de andere gaat non-stop de koprol doen.
Wat is de negeatieve reactie?
Afbeelding
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Toez »

-Atkshark schreef:Dat je begint met roken om stoer te zijn klopt, ind zo ben ik ook begonnen omdat me vrienden het ook deden. Maar met blowen is het heel anders. Je wil het gewoon een keer uitproberen, kijken wat het is. Nou is wel tof dan neem je de week erna weer eentje. Het is ook gewoon chil om met paar vrienden een blow te roken, ook gezellig btw. Zelf heb je het waarschijnlijk nog nooit gedaan. Ik kan er ook gewoon niet tegen als mensen over iets negeatief oordelen (blowen), terwijl ze het zelf nog nooit gedaan hebben, als je het een keer geprobeerd hebt en je vind het echt smerig ja oke dat kan, maar hoe je nu praat slaat echt nergens over.
Btw zelfde als xtc, genoeg mensen die eerst zeiden van *** pillen, maar zodra ze het geprobeerd hadden, ja was wel chil, alleen niet nog een keer.
Ja, maar krijg je daarna geen sad bui?
/s
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Blowen

Bericht door Mind »

-Atkshark schreef:
Toez schreef:
sandwave schreef:
Toez schreef: Mensen beginnen hier alleen aan omdat ze stoer willen doen.
Dat is hetzelfde met roken en alcohol, maar ze hebben gewoon meestal als smoes dat ze het "gezellig" vinden.
En jij bent 9 jaar zeker?
Nee ik ben 14.
Maar je zou er zelf nooit aan beginnen als anderen het ook niet deden. ^_^
Dat je begint met roken om stoer te zijn klopt, ind zo ben ik ook begonnen omdat me vrienden het ook deden. Maar met blowen is het heel anders. Je wil het gewoon een keer uitproberen, kijken wat het is. Nou is wel tof dan neem je de week erna weer eentje. Het is ook gewoon chil om met paar vrienden een blow te roken, ook gezellig btw. Zelf heb je het waarschijnlijk nog nooit gedaan. Ik kan er ook gewoon niet tegen als mensen over iets negeatief oordelen (blowen), terwijl ze het zelf nog nooit gedaan hebben, als je het een keer geprobeerd hebt en je vind het echt smerig ja oke dat kan, maar hoe je nu praat slaat echt nergens over.
Btw zelfde als xtc, genoeg mensen die eerst zeiden van *** pillen, maar zodra ze het geprobeerd hadden, ja was wel chil, alleen niet nog een keer.
Vind dit toch 'n domme opmerking van je. Je vind het dom dat mensen 'n negatieve opmerking over iets hebben zonder dat ze zelf hebben geprobeerd als we 't hebben over drugs. Laat ik 't dan eens zo vragen: Dus je hebt er ook een hekel aan als mensen zeggen: ''Ik heb liever geen kanker.'' omdat, ze het zelf nooit hebben gehad?
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Blowen

Bericht door Never »

Toez schreef:
-Atkshark schreef:Dat je begint met roken om stoer te zijn klopt, ind zo ben ik ook begonnen omdat me vrienden het ook deden. Maar met blowen is het heel anders. Je wil het gewoon een keer uitproberen, kijken wat het is. Nou is wel tof dan neem je de week erna weer eentje. Het is ook gewoon chil om met paar vrienden een blow te roken, ook gezellig btw. Zelf heb je het waarschijnlijk nog nooit gedaan. Ik kan er ook gewoon niet tegen als mensen over iets negeatief oordelen (blowen), terwijl ze het zelf nog nooit gedaan hebben, als je het een keer geprobeerd hebt en je vind het echt smerig ja oke dat kan, maar hoe je nu praat slaat echt nergens over.
Btw zelfde als xtc, genoeg mensen die eerst zeiden van *** pillen, maar zodra ze het geprobeerd hadden, ja was wel chil, alleen niet nog een keer.
Ja, maar krijg je daarna geen sad bui?
Reactie is bij iedereen anders.
Sheit.
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Toez »

Ik heb geen drugs nodig.
Ik kan al stoned voor me uit staren en hallucineren. :fluit:
/s
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Blowen

Bericht door Mind »

Silfer schreef: Mind, hij vindt het niets als mensen oordelen over dingen waar ze niet veel vanaf weten. Nou zijn er vast wel mensen die het niet doen en er wel veel vanaf weten, maar bij blowen krijg je inderdaad veel reacties van onwetende mensen.

Dingen waar ze niet veel vanaf weten bedoeld hij zeker niet. Hij bedoeld 't volgens mij in praktijk dus dat ze het nooit hebben gedaan. Ik hoef ook nooit drugs te proberen.
Plaats reactie