Pagina 2 van 3

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:27
door Melanie
ludo813 schreef: saw dust is toch ook nieuw??
Nee dat komt te voorschijn onder je voeten als je planks laat maken bij sawmill, niets nieuw, momenteel is het totaal nutteloos.

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 18:45
door thomkok10
zou je ook iets met ash kunnen doen want daar heb je toch ook niks aan?
daar zou je ook een potion van kunnen maken ofzo :?

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:01
door Melanie
thomkok10 schreef: zou je ook iets met ash kunnen doen want daar heb je toch ook niks aan?
daar zou je ook een potion van kunnen maken ofzo :?
Kijk eens naar de Firemaking potion, en ashes kunnen ookal gebruikt worden voor Serum 207.

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:09
door thomkok10
ow ok wist ik niet ;)
ga maar zo door ik vinde je idee vet.

ik zou al graag willen stemmen

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:25
door Melanie
thomkok10 schreef: ow ok wist ik niet ;)
ga maar zo door ik vinde je idee vet.

ik zou al graag willen stemmen
Wat bedoel je stemmen?
Bedoel je dat ik een peiling moet toevoegen voor welk potion het beste is...?

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:30
door thomkok10
srry voor onduidelijkheid :oops:

ik bedoel inderdaad peiling :mrgreen:

doe maar gewoon 10 tot 0 ben je snel klaar :P

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:06
door Melanie
thomkok10 schreef: srry voor onduidelijkheid :oops:

ik bedoel inderdaad peiling :mrgreen:

doe maar gewoon 10 tot 0 ben je snel klaar :P
Voila je kan stemmen van 0 tot 5.

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:08
door thomkok10
mooi ik zal als eerste stemmen :mrgreen:

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 10:39
door Dioxide
Ik zou hoe je granite dust maakt het zelfde doen als mithril en blurite omdat granite een vrij hard gesteente is :P

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 11:26
door Joost
Eagle Claws schreef:
'Joost schreef: Persoonlijk zou ik een aantal potions er niet in hebben gezet. Bijv. de Smithing en mining potion... Hierdoor wordt de Dwarven Stout (m) nutteloos.
Het zelfde geval met Herblore potion <-> Greenman's ale (m)
Hier had niet aan gedacht, zelf vind ik die Dwarven stout of Greenman's ale (m) useless en belachelijk duur, aangzien Spicy stews makkelijk tot meer dan +2 boost kan zorgen (en ik een hele voorraad Orange en Yellow spice heb). Maarja het zou niet de eerste keer dat er iets beters in RS komt en het andere nutteloos wordt.
Ja ik vind al die ales ook onzin hoor. Ik bedoel meer van dat als je dat soort pots uitbrengt je "brewery" nogal nutteloos maakt. :P

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:02
door Ridiculouzz
Zitten wel goede bij inderdaad, ook goed over na gedacht en goeie 2e ingredienten.
Netjes hoor

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 13:02
door Melanie
'Joost schreef:
Eagle Claws schreef:
'Joost schreef: Persoonlijk zou ik een aantal potions er niet in hebben gezet. Bijv. de Smithing en mining potion... Hierdoor wordt de Dwarven Stout (m) nutteloos.
Het zelfde geval met Herblore potion <-> Greenman's ale (m)
Hier had niet aan gedacht, zelf vind ik die Dwarven stout of Greenman's ale (m) useless en belachelijk duur, aangzien Spicy stews makkelijk tot meer dan +2 boost kan zorgen (en ik een hele voorraad Orange en Yellow spice heb). Maarja het zou niet de eerste keer dat er iets beters in RS komt en het andere nutteloos wordt.
Ja ik vind al die ales ook onzin hoor. Ik bedoel meer van dat als je dat soort pots uitbrengt je "brewery" nogal nutteloos maakt. :P
Als ik ooit een Cooking uitbreiding suggestie heb, voeg ik nieuwe untradable high level ale's toe die wel handig zouden zijn.
Dioxide schreef: Ik zou hoe je granite dust maakt het zelfde doen als mithril en blurite omdat granite een vrij hard gesteente is :P
Ok.

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 19:05
door Melanie
Plant growth potion toegevoegd, een soort combinatie van Plant cure en Supercompost, ook wel een andere versie van Supercompost maar voor na de seed te hebben geplant.

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 18:38
door jobbon
special renewal geeft je 50 special attack...?
is dat niet een beetje weinig aangezien 1 slok special restore net zoveel geeft en je er niet 5 minuten op moet wachten?

en is cooking potion niet een beetje under powered aangezien chef's delight al 5 levels bonus geeft?

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:27
door Joshi-Skilzz
jobbon schreef: special renewal geeft je 50 special attack...?
is dat niet een beetje weinig aangezien 1 slok special restore net zoveel geeft en je er niet 5 minuten op moet wachten?

en is cooking potion niet een beetje under powered aangezien chef's delight al 5 levels bonus geeft?
Als je 4 inventory space hebt en je pakt die special renewal is die beter, 2x zo goed als special restore kortom hij is beter op lange termijn, bij bandos bijv. maar als je een crasher krijgt is special restore beter in combinatie is het het best daarom is die pot er.

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:38
door ludo813
misschien kan je ales voor f2p maken zodat ales niet meer nutteloos zijn en f2p ook skills kan boosten. de ales die een member skill boosten blijve voor p2p. f2p kan ales dan alleen via trade en G.E. krijgen

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:16
door Melanie
ludo813 schreef: misschien kan je ales voor f2p maken zodat ales niet meer nutteloos zijn en f2p ook skills kan boosten. de ales die een member skill boosten blijve voor p2p. f2p kan ales dan alleen via trade en G.E. krijgen
Ik ben bezig met een Cooking suggestie nu (en nog vele andere Suggesties) maar verwacht hem niet te snel. Ook ben ik bezig met ales andere effecten te geven, bijvoorbeeld Slayer's respite (m) wie gebruikt dat nu wanneer Wild pie een boost van +5 geeft? Dan verander ik bijvoorbeeld het effect van Slayer's respite naar een bonus van 5% meer damage bij Slayer tasks voor een bepaalde tijd.
jobbon schreef: en is cooking potion niet een beetje under powered aangezien chef's delight al 5 levels bonus geeft?
Cooking potion heeft ook een ander effect (in mijn suggestie).
jobbon schreef: special renewal geeft je 50 special attack...?
is dat niet een beetje weinig aangezien 1 slok special restore net zoveel geeft en je er niet 5 minuten op moet wachten?
Special renewal geeft 50 Special attack in 5 minuten en is ruilbaar, Recover special geeft 25 Special attack en is niet ruilbaar. Een combinatie van de twee zou het beste zijn, net zoals een combinatie van Prayer renewal met Super restores of Super prayer het beste is.

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: zondag 27 november 2011, 11:44
door ludo813
nog een klein ideetje: een dungeoneering potion. zorgt ervoor dat je tijdelijk op een hogere floor kan

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: zondag 27 november 2011, 12:40
door Eend
Maar dan moet je ook die boss aankunnen? Dan zou in principe alles mogelijk moeten zijn op dat leven. Dus ook rewards, bonusgrotten ...

Re: Nieuwe potions - Versie 3

Geplaatst: zondag 27 november 2011, 14:08
door Melanie
ludo813 schreef: nog een klein ideetje: een dungeoneering potion. zorgt ervoor dat je tijdelijk op een hogere floor kan
Dat gaat niet, want je moet eerst die floor unlocken door een floor lager te voltooien. Zo iets gaat wel voor in een resource dungeon te komen waarbij je het level niet voor hebt. Ik zal wanneer ik een Cooking suggestie maak zoiets als Wild pie toevoegen voor Dungeoneering (Mysterious pie - level 99 Cooking).