Updates impopulaire content

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Eekhoornpoep
Berichten: 156
Lid geworden op: dinsdag 3 januari 2012, 22:30
RS: Eekhoornpoep (p2p)
Clan: Eekhoornpoeps slaven

Re: Updates impopulaire content *Obsidian Equipment added*

Bericht door Eekhoornpoep »

Die Summoning helmets zien er goed uit, geen commentaar. :P

Over de Ranged wapens heb ik wel wat te zeggen...
Darts
- Veroorzaken altijd bleed damage, waardoor je elke seconde een klein beetje health verliest.
Oké maar hoeveel schade doet dat bleed damage dan? 5% van je totale lifepoints? Of een bepaald aantal, stel 20 lifepoints per seconde. En hoe verlies je dan bleed damage? Net zo lang tot je dood gaat of gaat dat over met een bepaalde potion of prayer? Of na een bepaald aantal seconden of zelfs minuten?
Throwing Knives
- Kunnen (10% kans) bleed damage veroorzaken, waardoor je elke seconde een klein beetje health verliest.
- Kan, indien in pvp en gevecht duurt 45 seconden+, disease veroorzaken.
Weer bleed damage. :P En die disease zouden mensen weer tegen kunnen gaan door van die anti-disease potions mee te nemen.
Javelin
- 25% kans op het stunnen van het target op de eerste worp
- Kunnen bleed damage (25% kans) veroorzaken, waardoor je elke seconden een klein beetje health verliest
Hoe lang is de tegenstander dan gestund? Verder dezelfde vragen over bleed damage...
Thrownaxes
- 50% kans op het stunnen van het target op de eerste worp
- 10% kans op dubbele hit
Ja mij lijkt het dan nog steeds niet nuttig om thrownaxes te gebruiken. Die stun is wel handig om mee te beginnen maar om ermee door te vechten is gewoon niet slim. En het is niet de moeite waard om te wachten tot je een dubbele hit krijgt want zo sterk zijn thrownaxes ook niet.
Toktz-Xil-Ul (throwing rings)
- Draint run energy met 20-30% en 2-4 levels agility in pvp
Beetje nutteloos denk ik. :P Schiet je weinig mee op toch?

Toegevoegd na 10 minuten:

En over de berries...
Redberries
+ Door een trosje redberries met een pestle and mortar te malen, krijg je een rode substantie. Als je deze toevoegt aan een vial of water krijg je red dye.
- Kunnen worden gebruikt om redberry pies te maken.
Tjah met red dyes kan je ook vrij weinig. Ze zijn soms nodig bij quests maar verder dus nutteloos.
Cadava berries
+ In pvp kun je ze op de andere speler usen om een stuk eten in hun backpack te vergiftigen.
+ Als je cadava berries samen met nightshade en poison ivy berries maalt en in een bowl doet, krijg je een giftige substantie. Hiermee kun je één van de poisonable wapens poisonen voor 3 minuten voor een schade van maarliefst 100hp.
Als je een cadava berrie op iemand gebruikt zodat hij 1 food minder heeft, is dat ook meteen je eigen verlies want die cadava berrie neemt ook 1 inventory spot in. En in multi combat gebied zou je dus met 20 man allemaal 1 berrie op iemand usen en dan heeft hij geen food meer?

En die poison klinkt wel goed maar ik vraag me toch weer af wanneer je dat dan gebruikt. Poisonable wapens zoals de dragon dagger zijn soms zelf al poisoned en dan heb je dus dat ze altijd poisonous zijn. Lijkt me handiger dan die 3 minuten toch? Of begrijp ik het nu verkeerd... Heb je 3 minuten lang die poison op je wapen of duurt de poison 3 minuten lang?
Dwellberries
- Kunnen worden gebruikt met Gnome Cooking
+ Kunnen worden gebruikt om een nieuwe dwellberry pie te maken. Voor meer info lees tabel hieronder.
Er is altijd nog beter food dan die pie maar misschien handig om Cooking mee te trainen.
Jangerberries
- Kunnen gebruikt worden om verscheidene potions te maken.
- Helen 20 hp en 10 pp, boosten attack en strength met 2 en 1 respectievelijk.
N.v.t. aangezien dit al zo is.
White berries
- Worden gebruikt in verscheidene herblore recepten.
+ Kunnen worden gemalen in setjes van 4 om white berry juice te maken, voor meer info lees tabel hieronder.
Een normal attack potion en een shark is dan nog beter dus het lijkt mij nutteloos om dit in het spel toe te voegen.
Poison Ivy Berries
- Kunnen worden gebruikt om weapon poison (++) te maken.
+ Als je cadava berries samen met nightshade en poison ivy berries maalt en in een bowl doet, krijg je een giftige substantie. Hiermee kun je één van de poisonable wapens poisonen voor 3 minuten voor een schade van maarliefst 100hp.
Zie cadava berrie.


En die Tz-haar update klinkt goed voor pures, maar voor mensen die een whip kunnen dragen is het dan alweer niet de moeite waard. De Tz-Haar wapens zijn nou eenmaal neit de beste...


Maar je hebt zeker gelijk dat deze onderwerpen een verbetering mogen krijgen en je hebt zeker goede ideeën. :)
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Updates impopulaire content *Obsidian Equipment added*

Bericht door Off-er »

Bleed Damage: elke gametick 0-3/5/8/10/13/15/20 voor bronze/iron/steel/mithril/adamant/rune/dragon respectievelijk voor 6 gameticks.

Stun: 3 seconden voor elk wapen geldend.

Over de disease: Aangezien knive het enige wapen is dat disease veroorzaakt, ga ik er niet vanuit dat ze een disease pot meenemen.

Thrownaxes: ze mogen dan niet zo sterk zijn, maar je gooit ze wel heel snel. Misschien, net als bij de rune thrownaxe, een special toevoegen dat hij meerdere targets kan raken? Laat me even je mening weten :)

Toktz-Xil-Ul: In Pvp, mocht je tegenstander wegrennen, zijn ze heel handig. Door de runenergy drain kan hij minder lang rennen (met 4 worpen al niet meer), en door agility drain herstelt het ook langzamer.

Redberries: Klopt, maar redberries zijn eigenlijk voor de ongelofelijk lage levels, dus echt goede content moet het niet worden.
Cadava Berries: het is, zoals je al zei, vooral handig in Groupfights. Maar stel dat jij met een dharok's axe gaat pk'en, dan kun je beter flink wat berries meenemen dan zelf food :P
Cadava Poison: Het is zo dat de wapens gepoisened worden voor 3 minuten met een extreem sterk poison. Ik heb het nog iets verhoogd (120). Het kost tijdens het pk'en of monsterhunten een extra inventory spot, maar het zorgt er wel voor dat je tegenstander bijna letterlijk verzuipt in de poison damage.

Dwellberry Pie: Ook weer bedoeld voor de levels 40-70.

Whiteberries: Goed punt, maar eigenlijk werden de white berries al redelijk veel gebruikt voor herblore, dus heel veel hoeft het nieuwe gebruik niet gebruikt te worden. Toch heb ik de level boost naar 7 gehaald.

Bedankt voor de goeie kritiek ;D!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: Updates impopulaire content

Bericht door Jorenator »

Zeer mooi! Doe zo verder!
SUPPORT
Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Updates impopulaire content

Bericht door Writing »

Wat kan hier ik nou op aanmerken onderand? Het ziet er goed uit, er is tijd ingestoken, de suggestie zelf is ook vernuft... en ga zo maar door. :)
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Updates impopulaire content

Bericht door Off-er »

Rogiertje schreef:Wat kan hier ik nou op aanmerken onderand? Het ziet er goed uit, er is tijd ingestoken, de suggestie zelf is ook vernuft... en ga zo maar door. :)
J0ren schreef: Zeer mooi! Doe zo verder!
SUPPORT
Bedankt allebei ;D!

Ik heb een nieuwe stukje (butterflies) added, al moet ik nog eventjes bedenken wat het nou écht aantrekkelijk zou maken.
Afbeelding
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: Updates impopulaire content *Butterflies toegevoegd!*

Bericht door Marni42 »

het nieuwe stuk ziet er weer mooi uit
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: Updates impopulaire content *Butterflies toegevoegd!*

Bericht door Dento »

Dit ziet er heel uitgewerkt en interessant uit! Je hebt hier goed over na gedacht :D
Afbeelding
Soepdino
Berichten: 4495
Lid geworden op: vrijdag 26 mei 2006, 16:07
Oude naam: Superdino11

Re: Updates impopulaire content *Butterflies toegevoegd!*

Bericht door Soepdino »

Ik wist niet eens dat je met die vlinders andere mensen kon boosten :p

Mooie suggestie btw.
Quitted
Afbeelding
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Updates impopulaire content *Butterflies toegevoegd!*

Bericht door Eend »

Ik wist niet eens dat butterflies daar voor dienen :O Misschien zou je een uitgestorven minigame kunnen opleuken?
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Updates impopulaire content *Butterflies toegevoegd!*

Bericht door Off-er »

Eend schreef:Ik wist niet eens dat butterflies daar voor dienen :O Misschien zou je een uitgestorven minigame kunnen opleuken?
Soepdino schreef: Ik wist niet eens dat je met die vlinders andere mensen kon boosten :p

Mooie suggestie btw.
Moet je nagaan hoe dood die vlinders zijn xD

Minigames komen misschien nog, maar ik wil me vooral richten op skill specifieke dingen :P
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Updates impopulaire content

Bericht door Off-er »

Oke, ik wil nog 5 dingen met skillcontent maken, voordat ik aan minigames begin. Echter ben ik lichtelijk 'out of inspiration', dus als iemand ideeën heeft om te delen, deel ze ;D!
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Updates impopulaire content

Bericht door Mike Ross »

Construction - Dingen waar je buiten je huis ook wat aan hebt (deze is meer een toevoeging dan een update)
Thieving - Chests, updated loot die je krijgt als je van npcs steelt
Summoning - Veel familiars zijn nutteloos
Agility - Morytania, Yanille, Bandos Throne Room, Dorgesh-kaan parcoursen
Firemaking - Pyreships en Pyre logs
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Updates impopulaire content *Thieving: Chests toegevoegd

Bericht door Off-er »

Zow, een beetje de opmaak aangepast (zoals de nieuwe skill iconen) en een nieuw onderdeel toegevoegd: Chests (met dank aan Gabiysh voor het idee!).
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Updates impopulaire content

Bericht door Mike Ross »

Gefeliciteerd!
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: [SvdM] Updates impopulaire content

Bericht door Melanie »

Gefeliciteerd, helemaal verdient.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: [SvdM] Updates impopulaire content

Bericht door Sir Fire181 »

Zeer nice. Maar ik vind een paar dingen wel.

Werpwapens worden wel veel gebruikt eigenlijk. Denk maar aan Rock Crabs etc.
En Obsidian Equipment word ook wel vaakgebruikt. Capes en Shield.

Maar dat is naar mijn mening.
Afbeelding Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [SvdM] Updates impopulaire content

Bericht door Off-er »

Bedankt voor de suggestie van de maand!
Sir Fire181 schreef:Zeer nice. Maar ik vind een paar dingen wel.

Werpwapens worden wel veel gebruikt eigenlijk. Denk maar aan Rock Crabs etc.
En Obsidian Equipment word ook wel vaakgebruikt. Capes en Shield.

Maar dat is naar mijn mening.
Ik snap wat je bedoelt met de werpwapens, maar ik probeer ze ook wat aantrekkelijker te maken in verhouding tot de andere ranged wapens. Tegenwoordig zie je nooit iemand met knifes rondlopen, maar altijd met een boog, kruisboog of kanon.

De obsidian equipment wordt ook weinig gebruikt in vergelijking tot de andere equipment van die level categorie. Rune armour en weapons, dragon armour en weapons, zelfs granite wordt meer gebruikt. De cape is natuurlijk een uitzondering, ook gebruik ik persoonlijk het schild vaak. Maar dat geldt helaas maar voor weinigen :P
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: [SvdM] Updates impopulaire content

Bericht door Sir Fire181 »

Off-er schreef:Bedankt voor de suggestie van de maand!
Sir Fire181 schreef:Zeer nice. Maar ik vind een paar dingen wel.

Werpwapens worden wel veel gebruikt eigenlijk. Denk maar aan Rock Crabs etc.
En Obsidian Equipment word ook wel vaakgebruikt. Capes en Shield.

Maar dat is naar mijn mening.
Ik snap wat je bedoelt met de werpwapens, maar ik probeer ze ook wat aantrekkelijker te maken in verhouding tot de andere ranged wapens. Tegenwoordig zie je nooit iemand met knifes rondlopen, maar altijd met een boog, kruisboog of kanon.

De obsidian equipment wordt ook weinig gebruikt in vergelijking tot de andere equipment van die level categorie. Rune armour en weapons, dragon armour en weapons, zelfs granite wordt meer gebruikt. De cape is natuurlijk een uitzondering, ook gebruik ik persoonlijk het schild vaak. Maar dat geldt helaas maar voor weinigen :P
Ik denk slim. Maar niet slim genoeg dus. ;)

Deze suggestie heeft zeker sticky verdiend. :bier:
Afbeelding Afbeelding
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: [SvdM] Updates impopulaire content

Bericht door Writing »

Sir Fire181 schreef:
Off-er schreef:Bedankt voor de suggestie van de maand!
Sir Fire181 schreef:Zeer nice. Maar ik vind een paar dingen wel.

Werpwapens worden wel veel gebruikt eigenlijk. Denk maar aan Rock Crabs etc.
En Obsidian Equipment word ook wel vaakgebruikt. Capes en Shield.

Maar dat is naar mijn mening.
Ik snap wat je bedoelt met de werpwapens, maar ik probeer ze ook wat aantrekkelijker te maken in verhouding tot de andere ranged wapens. Tegenwoordig zie je nooit iemand met knifes rondlopen, maar altijd met een boog, kruisboog of kanon.

De obsidian equipment wordt ook weinig gebruikt in vergelijking tot de andere equipment van die level categorie. Rune armour en weapons, dragon armour en weapons, zelfs granite wordt meer gebruikt. De cape is natuurlijk een uitzondering, ook gebruik ik persoonlijk het schild vaak. Maar dat geldt helaas maar voor weinigen :P
Ik denk slim. Maar niet slim genoeg dus. ;)

Deze suggestie heeft zeker sticky verdiend. :bier:
En jij bent je tekstje onder je naam kwijt. :P Gefliciteerd Off-er, volledig verdient. :)
Afbeelding
Willem20
Berichten: 6182
Lid geworden op: zondag 8 maart 2009, 21:51
RS: Gestopt
Clan: Hde
Oude naam: Ajaxlegend1
Contacteer:

Re: [SvdM] Updates impopulaire content

Bericht door Willem20 »

Erg leuk en origineel!
Alleen bij White Berry Juice:
Heelt voor 20 hp en verhoogt je attack met 7 levels.
bedoel je 20 lp of in het oude Hp? Dus 200 lp
Above all, don't lie to yourself. The man who lies to himself and listens to his own lie comes to a point that he cannot distinguish the truth within him, or around him, and so loses all respect for himself and for others. And having no respect he ceases to love. ~Fjodor Dostojevski
Plaats reactie