◄Vlaams onderwijs►

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Toki
Berichten: 2906
Lid geworden op: dinsdag 24 januari 2012, 18:55
RS: Tettenzabber (OSRS)

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Toki »

Denizzz schreef: Kan het geloven, 6/8 uur wiskunde, brrrrr niks voor mij, maar wel enorm handig die wiskunde. :P


& @Toki, geef mij eens tips voor het vijfde :P Ze zeggen dat het het moeilijkste jaar is en ik begin het te voelen, ik ben ook iemand die leren helemaal niet gewend is :@@@ maar nu heb ik echt van: dit moet ik leren, dit is geen parate kennis meer van mij
In het vierde had ik een B-attest. Middenjury gaan doen en na de kerstvakantie mocht ik verder in het vijfde. Eerste trimester moeten inhalen maar dat lukte dus voor geen kloot. Mocht 3 maanden leerstof zelf inhalen in 1 maand. Eerste rapport maar 52%. In het tweede trimester zonder veel moeite erdoor geraakt en had 76% op m'n laatste examens. Had 67% totaal. Het enige vak dat ik echt klote vond in het vijfde was economie.
Afbeelding
Afbeelding
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Ik kan nog even rustig aan doen, tot eind december :bier: Wiskunde III gaat wel een probleem worden, evenals Organische reacties :(
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door La Pulga »

Succes iedereen!
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door red »

5e Latijn-Wiskunde. Tot nu toe gaat alles goed, ik was als enige, samen met een andere leerling, erdoor op wiskunde op ons eerste rapport. Ik had gemiddeld 85% en ik ga nu ûberhard leren om dat zo te houden. Vanaf nu 24/7 leren en geen pc meer.

Toegevoegd na 4 minuten:

Ik moet nu trouwens voor het eerst ook elke echt lang leren. Vroeger altijd een 30 tal minuutjes, nu is dat toch wel naar 3u gegaan, elke dag 2 uur wiskunde (en hiermee ben ik ben diegene die "weinig" leren voor wiskunde).

Maandag wordt ook echt een klotedag. Ik moet dit weekend: Biologie celorganellen allemaal leren, presentatie actualiteit biologie, nog 28 formules voor wiskunde bewijzen en leren, deel van het examen Nederlands, Latijn ongeziene, Aard teledetectie (héél saai),...
Laatst gewijzigd door red op vrijdag 23 november 2012, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Eend »

Duits in zijn geheel. Verstaan lukt me wel, maar zuiver Duits spreken helemaal niet. Ik probeer maar wat dialect te praten, maar op een examen zal het me niet veel punten opleveren.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Odius »

Meutr schreef: Ik heb pas over twee maand examens, hoor. ;C DISCRIMINATIE!!! En dat door mijn eigen volk. :(
Same. :-({|=
red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door red »

Unief =;

Het enige waar ik tegen ga opzien als ik op unief zit, is dat leren in de vakantie xD.
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Dboy

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Heero Yuy
Berichten: 4252
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 22:33
Oude naam: The Prince Of Persia

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Heero Yuy »

Tip: Denk niet te moeilijk na over een vraag, en je eerste antwoord is meestal de juiste.
Ook wel handig, arceer de belangrijke stukken tekst van een opgave, en klieder dat opgaveblad helemaal vol, dat zeggen ze er ook speciaal bij.
Suc6! :D
Afbeelding
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Divined Veng »

Heb maar 5 examens waarvoor ik elk ongeveer een uurtje ga leren, voor een 6e jaar.
Ik zit te laag qua richting ;__;.
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Travolter »

Odius33 schreef:
Meutr schreef: Ik heb pas over twee maand examens, hoor. ;C DISCRIMINATIE!!! En dat door mijn eigen volk. :(
Same. :-({|=
Wij zijn cool.
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Odius33 schreef:
Meutr schreef: Ik heb pas over twee maand examens, hoor. ;C DISCRIMINATIE!!! En dat door mijn eigen volk. :(
Same. :-({|=
+1.
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door William »

red schreef: Ik moet nu trouwens voor het eerst ook elke echt lang leren.
Heb hetzelfde, met mijn eerste rapport is mijn titularis komen zeggen dat als ik zo voortdoe, ik het niet ga halen :/. Ben ook wel de minste qua wiskunde in mijn klas.
AfbeeldingAfbeelding
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Daniel_1102 »

Nilsie schreef:
Meutr schreef:
purchai23 schreef: Ik hoop dat je snapt dat noord en zuid holland provincies zijn? Zou je het aub willen wijzigen naar Nederlanders? Alvast bedankt.
Niet zo mierenneuken, zeg. Is dialect.
Is niet miereneuken, is gewoon normaal dat er één Nederland is. Behalve Friesland misschien...
Als Friesland een land mag worden dan mag Groningen dat ook! Voeren we gewoon weer het Nedersaksisch in, heerlijk. :wub:

Ik word liever Hollander genoemd dan Nederlander hoor, puur om de historische betekenis. Ook ben ik officieel geen Hollander, laat me in wie waan. 8-[
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Imii
Berichten: 1086
Lid geworden op: zondag 24 april 2011, 9:42

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Imii »

Sinds ik in BSO zit hebben wij geen examens meer. Vind het echt k*t -.-
Failed a test today, they told me to spell legend and I wrote my name.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Rems »

Hollanders buiten? Ik zit gewoon lekker binnen hoor HAHAHAHAAH
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Robbom »

Succes lekkere Belgen van me
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dboy

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door MrSenne »

5 december begin ik, tot de 17e. :(
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Examens (Hollanders BUITEN!) (a)

Bericht door Soulstripper »

Nilsie schreef:
Meutr schreef:
purchai23 schreef: Ik hoop dat je snapt dat noord en zuid holland provincies zijn? Zou je het aub willen wijzigen naar Nederlanders? Alvast bedankt.
Niet zo mierenneuken, zeg. Is dialect.
Is niet miereneuken, is gewoon normaal dat er één Nederland is. Behalve Friesland misschien...
Holland is een pars pro toto voor Nederland. Vroeger werden heel de Nederlanden vaak gewoon Brabant genoemd zelfs of Belgica. De Republiek van de 17de eeuw werd ook wel Belgica Foederata genoemd. ;)
Laatst gewijzigd door Soulstripper op zaterdag 24 november 2012, 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Plaats reactie