Pagina 2 van 2

Re: [GvdM]Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung gu

Geplaatst: donderdag 3 januari 2013, 14:22
door Erwin
Gefeliciteerd met de guide van de maand! :D

Re: [GvdM]Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung gu

Geplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 19:26
door Rein
Erwin schreef: Gefeliciteerd met de guide van de maand! :D
Dankje! :D

Nog een kleinigheidje aangepast in de miniguide in verband je binds! Zeker waard om te bekijken voor mensen met 112 dg of lager!

Re: [GvdM]Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung gu

Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 14:51
door Going4Quests
Heb even snel diagonaal gelezen en ziet er goed uit. Ik heb niet de reacties gelezen dus sorry als dit al gezegd is, maar misschien is het geen slecht idee om freedom eventueel te gebruiken bij bosses zoals Yk'lagor the thunderous.

Als je daarbij faalt bij de "come closer!", kan je freedom usen en weg. :P

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 20:24
door Rein
GUIDE IS BEEJTE OUTDATED!

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 20:26
door Superheat
Rein schreef: GUIDE IS BEEJTE OUTDATED!
Update 'm dan :fluit:

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Geplaatst: maandag 13 mei 2013, 13:48
door Rein
Superheat schreef:
Rein schreef: GUIDE IS BEEJTE OUTDATED!
Update 'm dan :fluit:
Soon hou ik me er wel weer mee bezig :)

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Geplaatst: dinsdag 14 mei 2013, 0:32
door Superheat
Mooi! Als je nog hulp met tabellen e.d. nodig hebt laat je het maar weten! :)

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips[Dung guide]

Geplaatst: vrijdag 28 februari 2014, 21:26
door Rein
Nieuwe ontwikkeling betreffende de beste bind layout voor optimale DPS! (alleen indien maxed cb en bijna alle dg tasks done)

Na de range abilities upgrade zijn deze nu op quasi hetzelfde niveau als de melee abilities. De grootste troef voor het gebruik van range is eigenlijk het feit dat er, indien je alle dg-tasks hebt gedaan, twee ringen zijn die je tegelijkertijd kan gebruiken en kan profiteren van deze ringen hun effect. Bij melee is dit niet mogelijk!

Binds: sag short bow, primal 2h (maul indien geen 113 dg of spear), saggi body, hood, blood neck
Indien geen 120 DG --> geen hood/indien geen bn, wel hood gebruiken

Rings: Desp ring als secundairy, sniper als primary en berserker als quickswitch. Dit is als je alle dg tasks done hebt.
Indien alles tot en met hard done: sniper als secudairy, desp als primairy en berserk als quickswitch.
Dit omdat desp de beste ring is. Als je de ellite tasks nog niet gedaan hebt, dan is het effect van je secudairy ring nog geen 100%. Toch is het een voordeel om deze achteraf toch op secudairy te zetten. Indien je vergeet terug te switchen van berserk ring naar sniper ring, heb je nog wel het effect van je desp ring.

De optimale dps in DG bereik je nu door alles te rangen met de uitgelegde ring combinaties. Alleen tier 8 (gorgonite) en hogere warriors melee je. Deze hebben een te hoog def en de sniper ring kan dat niet goedmaken.

Uitleg voor verandering!

- Magic spells zijn capped op tier level 90 (in dg), melee en range gaan tot 99. Dit maak magic logischer wijs minder sterk dan range/melee

- Sniper boost je accuracy genoeg om ook op de hogere rangers accuraat te hitten. T8+ (gorgonite warriors en hoger) warriors daarentegen zijn nog te immuun voor range, deze melee je dan. De vraag waarom geen magic kan dan ook naar boven komen. Zoals net vermeld is magic capped op tier level 90 en melee niet.

- Desp geeft als enige ring een boost aan je damage, melee heeft niet zo een ring.

- Een vergelijking van de max hits van een Cele staff, Primal 2h sword (maul of sprear hit hetzelfde) en een saggi shortbow.

Cele staff: ~1917
Primal 2h: ~1971
Saggi shortow: ~1966
Saggi shotbow met t10 desp ring: ~2265

Opmerking
Saggi top als defensive bind heeft ook nog extra voordelen. Als je hood hebt is de main damage die je krijg van magers, saggi top beschermt je er beter tegen. Ook word je minder snel weakened en minder snel bound.
Je bent er wel zwakker mee tegen meleers, range blijft hetzelfde, maar meleers kan je makkelijk trappen aangezien ze binnen melee afstand moeten komen om je te hitten.

Range heeft ook als voordeel dat je van een afstandje kan hitten.

Mijn range bar
Afbeelding
Geen snipe omdat deze ability 5 ticks inneemt voor je kan hitten, dit vertraagt de adrenalinegain.
Bind shot is vooral goed op bosses, hoewel de combo bind shot waarna je piercing shot gebruikt, beter is als 2x piercing shot.


Deze conclusies zijn het gevolg van diepgaand onderzoek van de ranks van DGS. Orginele thread op DGS forum met verdere data. Uitgebreide data staat gepost in het privedeel en kan ik hier niet delen. (Poekies heeft toestemming gegeven voor het plaatsen van deze link)
Als je niet zeker bent van je beste layout, vraag het gerust hier, in pb of in game! Andere vragen mogen natuurlijk ook altijd gesteld worden.

Re: Optimaal gebruik ability bars! LEES LAATSTE POST!

Geplaatst: zaterdag 1 maart 2014, 19:54
door Lars
Nice update :roll: