Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

-Atkshark schreef:
Juuul' schreef:
Imii schreef: heeyyyy jongens ! :D lang geleden :p
Kben ondertussen terug begonnen :D/ kon er maar ni van afblijven :-$
Haha prutser. :P
Divined Veng schreef:
Juuul' schreef: Als je MDMA gebruikt hebt vraag je altijd veel naar aandacht en gespreksstof. Dat doet dat spul met je. :P Je wordt gewoon heel los en begint makkelijk te praten over alles.
Zoiets had ik al door ja, hij begon echt letterlijk te vragen om aandacht :').
Maar om het te gebruiken is wel erg leuk. 8-[

Heeft iemand hier wel eens pillen gedaan met meiden? Ik wel een paar keer en het valt me zo op dat het bij meiden altijd heel anders valt dan bij jongens. ^^
Jup, 5 vriendinnen van me doen het ook. :) Ik vind dat echt superdik als meiden aan de pillen zitte. Het is gewoon heel anders als dat je met een paar vrienden doet. Meestal krijg je dan ook de 'lovefeeling' heel veel knuffelen enzo, altijd wel leuk.
Anders vallen, hmm. Ze hebben minder nodig, maar ze kauwen en alles gewoon wel als een malle. Ik denk eigelijk wel dat hun niet hard hard gaan maar gewoon alleen chill lekker space ervan.
Vrouwen kauwen hun mond van binnenuit helemaal kapot ja haha, dat viel mij ook al op. Zelf hebben ze dan niks door maar de volgende dag kunnen ze niet eten en alles is kapot gebeten. :') Ook is er een meisje bij ons de groep die helemaal in zichzelf gaat spacen en zegt dan ook 2-3 uur niks meer en kijkt met zo'n blije smoel naar het licht en dat kan ze dan uren volhouden echt bizar hahaha.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ik vind aan de x knuffelen met jongens ook niet erg hoor 8-[
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Snotaapii schreef: Hoezo niet gevaarlijk
Je drinkt een Hoger procent alcohol en als je NOGNOOIT een druppel hebt gedronken dan is het erg moelijk om je grens te bepalen, Stel david neemt een glas sunrise , Voelt niks, Neemt er nog een en nog een, En dan krijg je opeens een klap maat.

Drink met maten, Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!
zeker tequila
One tequila, two tequila, three tequila, floor!

Vandaag naar mate geweest en heeft zijn plantjes getoond. 2 lowriders en 2 white widow plantjes. Ze zagen er echt schoon uit. Vind het altijd chill om naar zijn huis te gaan. Slaapt op de benedenvloer en mag gewoon op zijn kamer smoren.
Afbeelding
Minol
Berichten: 4288
Lid geworden op: donderdag 7 juni 2007, 16:46
RS: RS Above RL (p2p)
Oude naam: El Macaro

Re: Blowen

Bericht door Minol »

Juuul' schreef: Heeft iemand hier wel eens pillen gedaan met meiden? Ik wel een paar keer en het valt me zo op dat het bij meiden altijd heel anders valt dan bij jongens. ^^
Ja, best wel vaak. Als je als jongen al horny wordt van pillen dan wordt een meisje dat nog 10x erger, is echt bizar. Meiden beginnen je gewoon ineens uit het niets te strelen enzo xD.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ik word totaal niet geil van pillen, heb je wel is naar je lul gekeken? Ik laatste keer wel en ik dacht wtf is dit, hij was 3 centimeter ofzo XD
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dboy

Re: Blowen

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Blowen

Bericht door mutn10 »

Snotaapii schreef: Hoezo niet gevaarlijk
Je drinkt een Hoger procent alcohol en als je NOGNOOIT een druppel hebt gedronken dan is het erg moelijk om je grens te bepalen, Stel david neemt een glas sunrise , Voelt niks, Neemt er nog een en nog een, En dan krijg je opeens een klap maat.

Drink met maten, Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!
zeker tequila
Heb ik meegemaakt. Amper gedronken, alleen nu en dan eens wat vodka enzo met vrienden en dan voor de eerste keer echt uitgaan. Samen met vrienden beginnen mixen, ik natuurlijk stomdronken en moeten kotsen. Daarbij komt nog dat het een soort discotheek is met buitenwippers. Hij was wel erg vriendelijk en ondersteunde me :D

Natuurlijk was het net de beurt van mijn moeder om op te halen en ze was boos, maarja, dat gebeurt bijna iedereen wel eens. :bier:
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Remss schreef: Ik word totaal niet geil van pillen, heb je wel is naar je **** gekeken? Ik laatste keer wel en ik dacht wtf is dit, hij was 3 centimeter ofzo XD
Seks is ook gewoon onmogelijk dan ja :p
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: Blowen

Bericht door Hidde »

Hoeveel joints roken jullie per week ongeveer/gemiddeld?
Ik zelf rook eigenlijk alleen in weekend 5 max.
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Blowen

Bericht door -Atkshark »

Remss schreef:
groenolifant schreef:
Divined Veng schreef: Niet dat het hier hoort, maar een maat van me begint echt allerlei soorten 'genotsmiddelen' te nemen.
Tijdje geleden had hij een volledige fles hoestsiroop leeggedronken, naar het schijnt wordt je daar high van,
en gisteren was hij aan het trippen van MDMA, en begon hij enorm veel aandacht te vragen enzo o.O .
Moet ik me zorgen maken?
Ik heb hierover al gelezen. Het stofje heet DXM en is legaal te verkrijgen bij de apotheek dacht ik.
Het is een zeer sterk hallucinogeen bij een hoge dosis.

Ik hoop dat je vriend een tripsitter bij hem heeft als hij dat neemt en een heel flesje leegdrinken op zich is dom. Beter ga je meten hoeveel je mag drinken want het is echt niet te onderschatten. Heb zeer heftige tripreports al gelezen.
Zolang hij recreatief gebruikt en enkel in het weekend zou ik me geen zorgen maken over je vriend als hij het elk weekend doet zou ik eens aan de alarmbel trekken bij hem.

Tripreport van een drugsforum. Kan je je een beeld vormen hoe het is... Let wel dit is geschreven door een ervaren druggebruiker.

aan mods moest dit niet mogen, verwijder het bericht gewoon heb bewust geen links geplaatst...
lang verhaaltje
Best vette trip report, lijkt een beetje op truffels vind ik. Ik had ook het idee dat ik alleen was en had geen idee wat al die mensen allemaal deden. Ik was ook best wel paniekerig en gestresst, dus daarom ga ik denk ik geen truffels meer doen. Ik vond het gewoon niet chill, ik had de hele tijd het gevoel dat ik iets moest doen maar wist niet wat.
Precies wat ik ook dacht toen ik dit las over de buitenwereld! Met truffels moet je je gewoon helemaal overgeven aan het gevoel en dan denk ja, over paar uur is et weer klaar dusja.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

^ Ja dat lukte mij niet echt om een of andere manier, ik wou eigenlijk nog gewoon kunnen functioneren als mezelf maar dat lukte niet natuurlijk.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
-Atkshark
Berichten: 771
Lid geworden op: zaterdag 16 mei 2009, 19:54

Re: Blowen

Bericht door -Atkshark »

Remss schreef: ^ Ja dat lukte mij niet echt om een of andere manier, ik wou eigenlijk nog gewoon kunnen functioneren als mezelf maar dat lukte niet natuurlijk.
Precies! Wij gingen op een gegeven moment bij elkaar zitten en gingen we 'normaal' proberen te doen. Dan zei je dat en na 5secs zat iedereen weer ergens heen te kijken en lekker te space. Ook allemaal denken van wat is nou 'normaal', wij zijn normaal en de buitenwereld niet enzo. Echt fcking raar!
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Blowen

Bericht door Amnesia »

Silfer schreef:
mutn10 schreef:
Snotaapii schreef: Hoezo niet gevaarlijk
Je drinkt een Hoger procent alcohol en als je NOGNOOIT een druppel hebt gedronken dan is het erg moelijk om je grens te bepalen, Stel david neemt een glas sunrise , Voelt niks, Neemt er nog een en nog een, En dan krijg je opeens een klap maat.

Drink met maten, Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!
zeker tequila
Heb ik meegemaakt. Amper gedronken, alleen nu en dan eens wat vodka enzo met vrienden en dan voor de eerste keer echt uitgaan. Samen met vrienden beginnen mixen, ik natuurlijk stomdronken en moeten kotsen. Daarbij komt nog dat het een soort discotheek is met buitenwippers. Hij was wel erg vriendelijk en ondersteunde me :D

Natuurlijk was het net de beurt van mijn moeder om op te halen en ze was boos, maarja, dat gebeurt bijna iedereen wel eens. :bier:
Hoeveel heb je dan in godsnaam gedronken?
Daar hoef je niet eens zoveel voor te drinken, als een mix verkeerd valt, kots je al snel genoeg

Als je met truffels dat gevoel heb, is dat dan juist irritant/vervelend of is het juist wel chill enzo?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ik vond het best wel vervelend, heb 1x truffels gedaan en heb niet echt een chille space gehad. Het was wel leuk in het begin maar na 2 uur kreeg ik gigantische buik kamp idk hoe dat kwam het deed fucking veel pijn lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Omdat truffels bestaat uit bactiëren man. :P Niet te vreten / te drinken. xD

Toegevoegd na 6 minuten:
In- of uitklappen • Trip
groenolifant schreef:aan mods moest dit niet mogen, verwijder het bericht gewoon heb bewust geen links geplaatst...
Ik zal het maar opbiechten: het idee voor deze trip was een impulsief idee, een bevlieging geboren uit een plotselinge trek in een bizarre ervaring en net genoeg vrije tijd om even een kijkje buiten de wereld te nemen. Dit heeft tijdens de laatste fases van de trip uiteindelijk nog wat paniek opgeleverd: daarover later meer.
Ik nam een dosis van 20 capsules. Op mijn lichaamsgewicht van iets meer dan 70 kg kwam dit overeen met een krappe plateau 3-dosis. Het zou praktisch een solotrip worden: er was nog iemand thuis, maar die had geen zin om tripsitter te spelen. DXM is vanaf plateau 2 geen sociale drug dus dat was niet zo'n groot probleem.

Het begin van de trip
Na de kleine korrels uit de capsules te hebben gecrusht, in water te hebben opgelost en de afschuwelijk bittere smaak te hebben verdragen (ik ben toch echt te lui om al dat poeder weer in de capsules terug te stoppen) zocht ik mijn plek op. Ik zette alvast wat muziek op en wachtte. Ik was ietwat zenuwachtig, maar dit op de goede manier.
Na ongeveer een half uur begon ik de bodyload te voelen: een koud, metaalachtig, ietwat zweterig gevoel. Geen jeuk, in tegenstelling tot wat vele anderen ervaren. Iets later begon de muziek te vervormen. Ik herkende de akoestische hallucinaties van een eerdere ervaring met lachgas, op DXM had ik nog nooit eerder gehallucineerd. Muziek begon metaliger te klinken, op den duur klonk alle muziek steeds meer als het nummer Gantz Graf van het IDM-project Autechre: http://youtube.com/watch?v=AyJfHU4GoOQ
Tegelijk werd ik steeds lacheriger, als in een soort mild euforische roes van alcohol. Ik begon woorden uit te spreken, vooral de letter P was fascinerend: het uitspreken van deze letter voelde aan alsof ik een harde, pijnlijke dreun tegen mijn hoofd aan kreeg, maar toch kon ik het niet laten steeds weer “PENG” te zeggen, door de meligheid die de DXM bij mij opwekte kon ik hier flink geboeid door blijven, ook al was ik toen nog vrij helder. Ergens in het "Welke drugs gebruik jij op dit moment?"-topic staat nog een post waar ik verklaar dat "Kedeng peng :love: Ik voel me net een machine met machine muziek op de achtergrond
De DXM werd echter steeds heftiger aanwezig en de lichamelijke beleving van geluid werd te intens. Op dat moment draaide ik een trancenummer met een prominent aanwezige kickdrum, het geheel was vervormd op een vreemd “zanderige”manier. De beat liep gewoon verder toen ik de muziek had afgezet: de synthesizers en kenmerkende geluiden voor het nummer waren gestopt, maar de kick dreunde door alsof er niks gebeurd was.
Hierna werd ik snel steeds verder gedissocieerd, ook begon ik verward te worden door mijn omgeving en het belangrijkste: de tijd begon langzamer te lopen. Van de paar MSN-schermen (gesprekken met vertrouwde mensen) die ik nog open had staan snapte ik weinig meer, het ging te snel en ik wilde geen moeite meer doen het te volgen. Uiteindelijk werd het me allemaal teveel, ik plofte niet al te subtiel op mijn bed neer en deed mijn ogen dicht. De tijd stond stil.

Wie, waar, wanneer?
Waarschijnlijk een fractie van een seconde, maar voor mijn gevoel een eeuwigheid later, deed ik mijn ogen weer open. De chaos was nu compleet: mijn identiteit bleek zoek te zijn geraakt. Omdat mijn omgeving er door de heftige dissociatie niet meer toe deed was ik alleen nog maar een wolkje gederealiseerde gedachten en door de complete irrelevantie van mijn lichaam, gedrag en omgeving was mijn identiteit, de naam die aan dat wolkje kleefde, volledig onzeker geworden. Na korte tijd (die hier snel en verwarrend voorbijging, in tegenstelling tot de meeste gedachten die hierna in me op zouden komen) kon ik weer definitief vaststellen wie ik was, maar het bleef vreemd aanvoelen dat ik toch echt Einstein was, het idee van een naam, een identiteit bleek van net zoveel waarde als een stuk oud plastic.

Al die tijd speelde "de wereld" zich voornamelijk in mijn kamer af: wat daarbuiten lag interesseerde me eigenlijk niet. Ik lette überhaupt niet echt op mijn omgeving, omdat de informatie die mijn zintuigen ontvingen niet goed tot mij doordrong. Nu echter keek ik om me heen, zag mijn kamer; ook keek ik door het raam en zag daar de “buitenwereld”. Tijdens mijn andere DXM-ervaring was de rest van de wereld op de één of andere manier “gescheiden” van mijn huis: nu was deze scheiding er weer, maar nu veel duidelijker. Het voelde alsof mijn kamer een soort capsule was waarbuiten bij wijze van spreken een grote woestijn lag. Het idee dat er ergens in die wereld nog andere mensen rondliepen, die allemaal met hun eigen (voor mijn gevoel geheel onbelangrijke) dingen bezig waren, was ineens een volkomen bizarre gedachte: ik wist donders goed dat die andere mensen er wel waren, maar kon het niet goed bevatten.

Tot dan toe was het idee van een verloop van tijd gewoonweg irrelevant: ik had het te druk met mijn eigen trage gedachten om me bezig te houden met het feit dat ik niet eeuwig in deze situatie zou blijven. Nu begon de tijd weer te lopen, echter in volstrekt willekeurige volgorde: ik kon niet meer bedenken hoe laat het was omdat mijn tijdsbesef te ernstig verstoord was om de chronologie op een rijtje te krijgen. Ik vroeg me af hoe lang ik al aan het trippen was, of mijn trip niet allang afgelopen had moeten zijn (zoals eerder gezegd, ik had niet onbeperkt de tijd), of juist: of ik nu mijn DXM al ingenomen had of niet. Alle vreemde (en ergens deprimerende) ideeën die ik tot dan toe had meegemaakt lieten me puur emotioneel volledig koud: nu begon de paniek enigszins toe te slaan. Het duurde even voordat de tijd weer logisch verliep, tegen die tijd begon de werking van de DXM definitief minder te worden.

Coming-down
Ik weet eerlijk gezegd niet precies meer wat ik verder nog uitgevoerd heb (de trip is al weer enkele maanden geleden) maar erg speciaal was het niet meer, ik ben voornamelijk in vage toestand weer wat op MSN bezig geweest, terwijl ik steeds minder onzin en steeds meer normale gesprekken wist te produceren.
Nadat ik mentaal uiteindelijk weer helemaal helder was geworden ben ik nog ongeveer een uur extreem hyperactief geweest, een opmerkelijk na-effect dat DXM op mij heeft. Na uitgestuiterd, gesprongen en gerend te zijn was ik uiteindelijk weer volledig terug in mijn normale toestand.

Conclusies
Deze ervaringen hebben veel indruk op me gemaakt, al weet ik dat het nihilisme in de derealisatie van de trip al mijn hele leven een onderdeel van mijn denkwijze is en niet puur door de dextromethorfan veroorzaakt werd. Nu kwam het echter, geprojecteerd op mijn zintuiglijke werkelijkheid, confronterend tot uiting.
Het loskoppelen van mijn identiteit (ik weet niet precies in welke mate dit vergelijkbaar is met een egodood op psychedelica, maar ik vermoed dat het iets geheel anders was) laat mij nog steeds nadenken over de rol van "bewustzijn" in mijn volledig materialistische wereldbeeld (bijvoorbeeld over eventuele reïncarnatie als een recyclebaar egobewustzijn met verlies van identiteit) en vooral de lege wereld die ik tegenkwam fascineert mij nog steeds.
Al met al is dit toch wel één van de meest waardevolle drugservaringen die ik heb meegemaakt (zijn er niet veel, overigens, buiten alcohol). Ik hoop dat dit report nog enigszins boeiend is, het kan zijn dat het niet allemaal tot in de details klopt, zoals gezegd is het alweer een tijd geleden dat het gebeurd is, de grote lijn is echter correct.
Het is mijn eerste report, suggesties zijn welkom :)

Holy fuck dat lijkt me één al spacen man. Weet niet of zo érg en zo redelijk lang (naar mijn idee) nog wel echt leuk is? xD
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Blowen

Bericht door Never »

Vanaf vandaag geen drugs, alcohol of sigaret gehad sinds 4 maanden. :)
Wel sterk de behoefte aan, nja.
Sheit.
Army of the pharaohs
Berichten: 2856
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 13:47
Oude naam: moneyf2p

Re: Blowen

Bericht door Army of the pharaohs »

alcohol is een drug [-( wel netjes van je, congratz :)
"Hence forth, step within my psychoanalysis
Callouses upon my mind make me strain for my lines
Out I ripped it squeezed the brain, it made some liquid
Drained it in a cup and then I sipped it." - Slug
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: Blowen

Bericht door mutn10 »

Amnesia schreef:
Silfer schreef:
mutn10 schreef:
Snotaapii schreef: Hoezo niet gevaarlijk
Je drinkt een Hoger procent alcohol en als je NOGNOOIT een druppel hebt gedronken dan is het erg moelijk om je grens te bepalen, Stel david neemt een glas sunrise , Voelt niks, Neemt er nog een en nog een, En dan krijg je opeens een klap maat.

Drink met maten, Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!
zeker tequila
Heb ik meegemaakt. Amper gedronken, alleen nu en dan eens wat vodka enzo met vrienden en dan voor de eerste keer echt uitgaan. Samen met vrienden beginnen mixen, ik natuurlijk stomdronken en moeten kotsen. Daarbij komt nog dat het een soort discotheek is met buitenwippers. Hij was wel erg vriendelijk en ondersteunde me :D

Natuurlijk was het net de beurt van mijn moeder om op te halen en ze was boos, maarja, dat gebeurt bijna iedereen wel eens. :bier:
Hoeveel heb je dan in godsnaam gedronken?
Daar hoef je niet eens zoveel voor te drinken, als een mix verkeerd valt, kots je al snel genoeg

Als je met truffels dat gevoel heb, is dat dan juist irritant/vervelend of is het juist wel chill enzo?
Ik had best veel gedronken, maar ik had eerder al minstens even veel alcohol binnengehad door vodka. Het was de mix van cava, bier en nog wat vodka. Ik voelde me zwaar dronken, maar ik kon nog relatief recht lopen. Ik kreeg pas kokhalzen als ik boven kwam in de rooklounge. Het leek alsof al die rook in me kwam en daar werd ik slecht. Dan ff naar wc gelopen en het was gedaan.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Practice makes perfect :mrgreen:
Afbeelding
Imii
Berichten: 1086
Lid geworden op: zondag 24 april 2011, 9:42

Re: Blowen

Bericht door Imii »

Gisteren sinds lange tijd nog maar is naar Antwerp(2de klasse Belgisch voetbal) gaan zien , zat ik daar rustig met een jointje komt er iemand ineens eentje bedelen da haat ik wel :c
Failed a test today, they told me to spell legend and I wrote my name.
Plaats reactie