[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Paulus »

dodge alleen als je gewoon weet dat t een lose wordt, en af en toe weet je dat ook echt 100% zeker. Als je tegen een sterke team comp staat met 2 teamgenoten die trollen, dan kan je beter gelijk stoppen.
hoi
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Peter` »

Robin schreef: Arg weer een game moeten dodgen omdat er 2 ADC's waren. Life in bronze is hard.
Please.
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door broodoos »

Ik vond bronze nog wel leuk. Elke game carryen met ezreal.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Slay a Stone »

Arme Rekkles 1 kill te weinig voor de meeste kills een een seizoen record.
Afbeelding
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door broodoos »

Het is toch een held.


Mijn held.
Afbeelding
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Lex W »

Soms mag er gehuild worden :cry:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Yves W »

Meer roamen? ^_^
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Slay a Stone »

Meh vandaag mijn eerste penta me tristana gesloten, 2 enemy's hadden nog 10% hp en ik was full hp ging mijn jungler die 2 killen -.-
Afbeelding
Flipper
Berichten: 66
Lid geworden op: zondag 25 augustus 2013, 18:00

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Flipper »

Tijd voor een leuk verhaaltje:

Nadat ik lvl 30 was geworden ben ik gelijk aan ranked gestart, vrij zelfvezekerd dat ik de wereld aankon. Geplaced in Bronze II. Maar vanaf toen ging het alleen maar slechter, ik bleef zakken bleef games verliezen. Demoted demoted demoted. Halló Bronze V. Ik vond zelf dat ik hier boven stond en dat ik gewoon super veel pech had en ben vervolgens zo'n twee maanden gestopt.

Toch maar weer begonnen. Aangezien ik zo erg was gezakt ben ik gaan anlyseren wat ik dan precies verkeerd deed. Eigenlijk kwam het er op neer dat ik zelf gewoon té toxic was, negative attitude had en wanneer ik eenmaal verloor dit dit alleen maar verergerde. Ook had ik geen vaste mains en speelde ik maar wat raak. Vervolgens veel normals gespeeld en met een nieuwe attitude geprobeerd om mijn eigen mains te vinden. Dit lukte.

Maandag na lange afwezigheid in ranked, weer gestart in ranked. Samen met mijn mains Tryndamere en Fizz en een nieuwe attitude ben ik weer in het ranked gestort. Inmiddels zit ik alweer in Bronze II met 25 LP en het gaat heerlijk. Zo blijkt maar weer, met een positive attitude kom je veel verder dan je denkt. Op Tryn een 70% win ratio en op Fizz 82% win ratio. Ben er nog lang niet, maar Silver ik zal je bereiken :wub:
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Paulus »

zilean supports die 1-7-2 staan na 10 mins en mij flamen omdat ik niet genoeg kill. ik sta 1-2-1 op dat moment, tegen een leona en een tristana... Iemand tips om hier mee te kunnen dealen? Ze gingen gewoon diven omdat ze het konden en ik kon praktisch gezien niks dacht ik zelf.
hoi
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Job »

Lex W schreef: Soms mag er gehuild worden :cry:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Waarom 2 deathcaps? :o
Thx J0rn.
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Yves W »

@Jack: me2. Ik speel sinds de Fiora patch volgens mij (29-02-2012) en heb alleen ranked 3s en ranked 5s gedaan. Soloq ranked is voor mij gewoon niet leuk; te veel stress, weinig team coördinatie etc.

2 deathcaps is inderdaad niet optimaal trouwens.
Afbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door elzou »

Weet iemand een goede algehele AD page met runes? Heb nu 6.9 attack speed (9 seals), +6,3 armor (9 glyphs) en +15 physical damage (9 greater marks en 3 quintessence). Die heb ik ooit zelf in elkaar gezet maar ben nu toch op het idee gekomen om er ook wat lifesteal en crit in te bouwen. Gewoon een page die voor alle AD is. Kan iemand mij adviseren?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Lex W »

Naar jullie geluisterd en met resultaat! ^_^
In- of uitklappen •
Afbeelding
Toch vind ik random teams maar irritant... want al je eenmaal als Diana Q>R>E>W doet heb je bijna al een heel team half dood.
inderdaad halfdood.. waarna jezelf wordt gekilled en je team gaat rennen. Nu met de Zhonya's deed ik de Q>R en snel de Zhonya, op dat moment had mijn team mooi even bedenk tijd om te bedenken dat het handig was als ze zouden helpen.

Toch lijkt het me veel leuker om met meer van hier te spelen, dus voeg me toe en vraag [-o< 8-[
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door elzou »

Ik heb jou geweigerd omdat ik niet wist wie je was maar voeg me nog eens toe dan accepteer ik nu wel. Welke league zat je ook alweer?
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Timo »

elzou schreef: Weet iemand een goede algehele AD page met runes? Heb nu 6.9 attack speed (9 seals), +6,3 armor (9 glyphs) en +15 physical damage (9 greater marks en 3 quintessence). Die heb ik ooit zelf in elkaar gezet maar ben nu toch op het idee gekomen om er ook wat lifesteal en crit in te bouwen. Gewoon een page die voor alle AD is. Kan iemand mij adviseren?
Standaard ad page:
Ad marks
Armour seals
MR glyphs
Ad quints

(meta) adc page:
ad marks
armour seals
mr glyps
as quints

Lifestealpage:
ad marks
armour seals
mr glyps
lf quints

Toegevoegd na 2 uur en 49 minuten:

Overigens vandaag even een nieuw ranked team aangemaakt. Zijn wederom 5/0 in placings gegaan en raar genoeg gold 3 geëindigd. ( net als de vorige keer).
Schijnbaar is ons ranked team mmr niet heel erg hoog, terwijl we wel goed spelen.
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Steff »

Vraagje, als je een ranked team maakt. Bijvoorbeeld 3v3, en je haalt gold. Krijg je op het einde van het season dan ook gewoon de gold gewards voor je solo queue? Dus die border, een champion etc.
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Timo »

Steff schreef: Vraagje, als je een ranked team maakt. Bijvoorbeeld 3v3, en je haalt gold. Krijg je op het einde van het season dan ook gewoon de gold gewards voor je solo queue? Dus die border, een champion etc.
Ja je krijgt de gold rewards in de vorm van ward skins en champions, maar als je op 3v3 gold haalt geen border voor soloque/normals. Je krijgt een 3v3 border.

Als je het op soloque of ranked team een ... rank haalt telt de hoogste rank en krijg je die als border.
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Nick »

Bam, eerste twee games gewonnen in m'n series dus de derde hoefde ik niet te spelen. Van Silver III naar Silver I, wist niet eens dat je een rang kon overslaan, of is het een bug? :P
Afbeelding
nee
Willeem
Berichten: 1320
Lid geworden op: maandag 10 november 2008, 21:00

Re: [MOBA] League of Legends - Post je IGN en division!

Bericht door Willeem »

Als je MMR dusdanig hoog is kan je 1 division skippen. :)

Toegevoegd na 56 seconden:

Oh en gefeliciteerd btw!
Plaats reactie