[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Off-er »

Rems, serieus, weet je soms uberhaupt waar je 't over hebt :')? Automod zit er nog op, de mods zelf doen niks
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Rems »

Wat is dan het verschil nu? Wat doen de normale mods wel wat de 'automod' niet doet? Er zijn geen mods, of er zijn wel mods. Er is dus nu wel gewoon een mod in principe. Wat is dan het doel van die 'mod free week'.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Off-er »

Automod is een lopend script. Mods zelf modereren niet.

Toegevoegd na 11 minuten:

Oja, het doel is kinderachtig as fuk doen..
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Smartie` »

Rems schreef: Hoezo bang zijn voor ranked. Is gewoon hetzelfde als normals, alleen dan krijg je ranks enzo. Vind het alleen maar leuker omdat de teams meer balanced zijn. Normals zijn veel te random, daar leer je niks van.

Ik heb nog nooit co-op vs ai gedaan, ook niet in het begin. Als je dat vaak doet (ook nog op lvl 30) is runescape een beter spel voor je denk ik.
Ik vind ranked gewoon niet de moeite waard als ik niet genoeg tijd heb om diehard te spelen en beter te worden. Waarom zou ik andermans spannende ranked climb verpesten als ik weet dat er een kans is dat ik na een halfuur weg moet? Daar maak ik mensen zoals jij volgens mij alleen maar boos mee O:) . Dan speel ik liever ff 20 minuten tegen bots met een of andere gekke nieuwe champion die ik nog nooit geprobeerd heb. Verder natuurlijk ook ARAMS, altijd leuk!
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Rems »

Ja, in je eerste post wist ik nog niet dat je nooit één uur vrije tijd hebt om league te spelen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Yves W »

Off-er schreef: Automod is een lopend script. Mods zelf modereren niet.

Toegevoegd na 11 minuten:

Oja, het doel is kinderachtig as fuk doen..
Precies; ze zijn zo fucking kinderachtig LOL. Het ging er helemaal niet om dat mensen geen mods meer wilden.

Wat betreft die teaser verwacht ik GP rework, vanwege de ult die alles laat schudden.
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Off-er »

Hmm, denk dat ze bij gp eerder zijn lach hadden laten horen, maar het zou kunnen. Anders poppy I guess :p
Afbeelding
Spacekees
Berichten: 5214
Lid geworden op: zaterdag 24 november 2007, 15:47

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Spacekees »

Ik verwacht eerder een Cho VU/skin.

De enige reden dat iedereen denkt dat het GP gerelateerd is, is omdat dat was gebleken uit de 4chan leak.
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Timo »

Krepo als nieuwe caster :D
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Smartie` »

Echt blij met Krepo, vind het een leuke jongen! Werd soms wel wat moe/chagrijnig in z'n streams, maar verder altijd enorm behulpzaam en vrolijk!
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Nick »

Ik zal waarschijnlijk ook (veel) minder League gaan spelen, over twee weken op kamers en m'n computer laat ik thuis staan en league doe ik niet op laptop. 8-[ Dus alleen nog in het weekend terwijl ik dan ook werk en vrienden van thuis etc. zie.
nee
Spacekees
Berichten: 5214
Lid geworden op: zaterdag 24 november 2007, 15:47

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Spacekees »

Geen manier om je PC mee te kunnen nemen?
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Nick »

Jawel, dat kan makkelijk, maar ik heb er bewust voor gekozen om 'm thuis te laten. :P Ik zit daar met 19 huisgenoten dus van studeren zal sowieso wel minder komen en helemaal als ik m'n computer meeneem, vandaar dat die thuis blijft.
nee
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Joa »

Ik ging nog eens ranked.

Als adc meer assists halen dan je supp, iemand die zelfs Garen niet snapt, surrenderen als je gelijk staat in kills, ..

#justrankedthings

Toegevoegd na 51 minuten:

word je counterjungled, mid ziet hun jungle 3 keer op de map vlakbij hem, komt me niet helpen.

ik heb 4 assists op 8 kills, adc met 0 kills flamed dat ik niet help


ben er echt wel klaar mee nu lol
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Rems »

Ik heb even naar je op.gg gekeken, en ik zie dat je nog maar 26 ranked games hebt gedaan. Focus je meer op zelf beter worden, en niet op losse games. Kijk bijvoorbeeld naar je verbeteringen over pakweg 20 games. Als je beter speelt zul je op die 20 games meer games winnen dan verliezen. Ik had dat vorig seizoen ook, was ik heel erg gefocust op één game. Vond ik het vet kút dat ik verloor, en was helemaal blij als ik won. Nu maakt het me vrij weinig uit of ik win of verlies, het gaat er mij om waarom ik verloren heb en dat ik de volgende keer niet weer die fout maak.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Joa »

Ja tuurlijk maak ik fouten, maar door die fouten te verbeteren ga ik niet opeens die games wel winnen. Er zijn genoeg games geweest waar ik niet slecht ging, maar ofwel is de tegenstander gewoon te sterk, ofwel heb je een team dat er echt niks van kan.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Rems »

Wat ik dus zeg, meer games spelen. Je hebt maar 25 games, als je meer speelt kan je zo gainen naar Silver 1 of juist droppen naar Silver 5. Ranked spelen kost gewoon veel tijd. Ik heb nu 176 games gespeeld, en ben van Silver III naar Gold V gegaan. Ik had een winrate van 60% tot ik strandde op 1400 MMR (Gold IV ongeveer) en daalde toen naar een winrate van 50%. Dit was dus mijn 'skill level' toen ik Silver 2 enzo zat merkte ik dat ik duidelijk beter was dan iedereen, daarom steeg ik naar Gold V. (in zo'n 120 games, vanaf Silver III). Toen ik een 8 game lose streak had in Gold V door tilten en slecht spelen, zat ik ook steeds mn teammates te blamen. Maarja, als je gained kom je tegen betere mensen dus moet je zelf ook beter worden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Joa »

Mja meer ranked spelen om 70% van mn games te verliezen heb ik geen zin in. En ik heb ook geen zin om in lagere leagues te komen want daar gaan die feeders nog erger zijn..
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Aphex »

Afbeelding


Iemand ooit deze error gehad? Kreeg 'm net in m'n laatste placement match, 10 minuten proberen te reconnecten, daarna maar opgegeven :tssk:
Do I have a life, or am I just living?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Kijk jij competitive?

Bericht door Rems »

Joa schreef: Mja meer ranked spelen om 70% van mn games te verliezen heb ik geen zin in. En ik heb ook geen zin om in lagere leagues te komen want daar gaan die feeders nog erger zijn..
Als je 70% van je games verliest hoor je thuis in een lagere league.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie