Wielrentopic - Tour

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

En Gilbert wint zijn derde etappe :-({|=

Zielige rit. Zielige winnaar, zielige gele trui en ga maar door.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Tour de France 2011

Bericht door Jeroen_ »

Odius33 schreef:
elzou schreef:
Heey Im Back schreef:Whaha die auto :lol:
Het is een Nederlander en dit is alles behalve grappig..
Gaat niet om de nationaliteit imo... is gewoon schandalig. Wie het ook mag zijn.
Kom op zeg, mensen maken fouten. Hij is niet ernstig gewond voor zover ik weet? Vind het wel meevallen allemaal...
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

Jeroen_ schreef:
Odius33 schreef:
elzou schreef:
Heey Im Back schreef:Whaha die auto :lol:
Het is een Nederlander en dit is alles behalve grappig..
Gaat niet om de nationaliteit imo... is gewoon schandalig. Wie het ook mag zijn.
Kom op zeg, mensen maken fouten. Hij is niet ernstig gewond voor zover ik weet? Vind het wel meevallen allemaal...
Er zijn dit jaar al 2 renners gestorven, dit was weer bijna het geval. Kon ernstig aflopen. Of wil jij door een auto overreden worden en een kans verliezen om een Tour etappe te winnen?

Dit is geen fout, maar pure stomiteit. Trouwens pleegt hij technisch gezien zelf vluchtsmisdrijf :fluit:

De bak in en voor altijd verbannen in het peloton. Nee smijt die hele tv zender maar uit de Tour. Schandalig gewoon.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Gebruikersavatar
robino007
Berichten: 1814
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2008, 14:59

Re: Tour de France 2011

Bericht door robino007 »

Soulstripper schreef:En Gilbert wint zijn derde etappe :-({|=

Zielige rit. Zielige winnaar, zielige gele trui en ga maar door.
Ga maar naar een gilbert forum, Fan boy alert.
Afbeelding
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Tour de France 2011

Bericht door pauperunit »

wat een onzin ja; had die gozer geen rijbewijs ofzo
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

robino007 schreef:
Soulstripper schreef:En Gilbert wint zijn derde etappe :-({|=

Zielige rit. Zielige winnaar, zielige gele trui en ga maar door.
Ga maar naar een gilbert forum, Fan boy alert.
Rabo fanboy :)

Wat voor waarde heeft deze overwinning? Hele dag in wiel gereden van Voeckler en dan winnen. Ja, zo is het ook niet moeilijk.

Gilbert was weer de sterkste, dat is gewoon de waarheid.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: Tour de France 2011

Bericht door Bartt »

Schandalig die auto..
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Tour de France 2011

Bericht door Odius »

Had Voeckler ook liever zien winnen, die gast reed 80% van de wedstrijd op kop.... en inderdaad. Eig derde overwinning van Gilbert. :p
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: Tour de France 2011

Bericht door Cow in bikini »

Ik zat echt met tranen in mijn ogen vol verbazing te kijken tijdens dat ongeluk waarbij Hoogenland ten val kwam. Ik kom woorden te kort om te kunnen beschrijven hoe ik me voelde......

Is hij trouwens nog op tijd binnen gekomen of moest de jury het een en ander door de vingers zien?

Edit: Wie op het eind het eerst over de streep komt is de winnaar, of je nou de hele dag in het wiel hebt gereden of niet. Voucler kiest voor het klassement om zo hard te gaan rijden en Sanchez maakt daar dankbaar gebruik van. Slim zijn heet zoiets. ;)
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Tour de France 2011

Bericht door The Patron »

Wat een serieus trieste etappe was dit.
Pleuris gaat nog losbreken geloof me maar, nu er zoveel ongelukken zijn gebeurd.

Ben blij dat ik Skoda rij en geen Citroen.
Gebruikersavatar
V jenne
Berichten: 936
Lid geworden op: vrijdag 23 oktober 2009, 21:25
RS: Gestopt
Oude naam: vjennecity32

Re: Tour de France 2011

Bericht door V jenne »

Wat een drama vandaag.
Ten eerste, Hoogeland had hier gewoon de etappe overwinning kunnen halen als je het mij vraagt , Maar dan komt er zo'n kloten auto met iemand die niet eens kan rijden.. Gewoon zeer zielig voor hem! Die gast die in die auto reed moet trouwens meteen ontslagen worden.

Ten tweede, Goed dat het peloton tegen elkaar heeft gezegd , We gaan het even wat rustiger aandoen. Gelukkig maar want dit kwam niet goed anders.

Ten derde, Ben wel blij dat Luis Leon Sanchez van rabobank de etappe heeft gewonnen. Gunde hem het wel. Hij staat nu 2e in het algemeen klassement , Hopelijk kan hij deze tour toch in de top 10 blijven!

Ten vierde, Als je op deze manier de gele trui moet dragen , Dan ben je er denk ik een stuk minder blij mee. Want de rest van het peloton heeft gewoon een afspraak gemaakt. Naja het gaat tenslotte om het geld he, Zo zit dat daar in de wereld van de wielrenners.

Verder ook een goeie dag van Gesink toch wel , Hopelijk komt hij er boven op en kan die volgende week knallen!
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Tour de France 2011

Bericht door Glenn. »

Soulstripper schreef:En Gilbert wint zijn derde etappe :-({|=

Zielige rit. Zielige winnaar, zielige gele trui en ga maar door.
Zielige rit nee, het was eerder een super ongelukkige rit.
Waarom zielige winnaar, hij heeft de tactiek uitgevoerd die hij altijd uitvoert en heeft optimaal gebruik gemaakt van het feit dat Voeckler & Hoogerland altijd op kop fietste.
Waarom zielige gele trui? Hij laat al jaren zien dat hij een goede renner is.

Soulstripper schreef:
robino007 schreef:
Soulstripper schreef:En Gilbert wint zijn derde etappe :-({|=

Zielige rit. Zielige winnaar, zielige gele trui en ga maar door.
Ga maar naar een gilbert forum, Fan boy alert.
Rabo fanboy :)

Wat voor waarde heeft deze overwinning? Hele dag in wiel gereden van Voeckler en dan winnen. Ja, zo is het ook niet moeilijk.

Gilbert was weer de sterkste, dat is gewoon de waarheid.
De sterkste was vandaag Hoogerland hoe hij na zo'n val toch nog optijd is binnengekomen en voor de camera reageert.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

Glenn. schreef:
Soulstripper schreef:En Gilbert wint zijn derde etappe :-({|=

Zielige rit. Zielige winnaar, zielige gele trui en ga maar door.
Zielige rit nee, het was eerder een super ongelukkige rit.
Waarom zielige winnaar, hij heeft de tactiek uitgevoerd die hij altijd uitvoert en heeft optimaal gebruik gemaakt van het feit dat Voeckler & Hoogerland altijd op kop fietste.
Waarom zielige gele trui? Hij laat al jaren zien dat hij een goede renner is.

Soulstripper schreef:
robino007 schreef:
Soulstripper schreef:En Gilbert wint zijn derde etappe :-({|=

Zielige rit. Zielige winnaar, zielige gele trui en ga maar door.
Ga maar naar een gilbert forum, Fan boy alert.
Rabo fanboy :)

Wat voor waarde heeft deze overwinning? Hele dag in wiel gereden van Voeckler en dan winnen. Ja, zo is het ook niet moeilijk.

Gilbert was weer de sterkste, dat is gewoon de waarheid.
De sterkste was vandaag Hoogerland hoe hij na zo'n val toch nog optijd is binnengekomen en voor de camera reageert.
Er zijn zoveel renners die uitrijden na een erge val hoor. Dat heeft niets met hun talent als wielrenner te maken. Zou niet inzien waarom hij de sterkste zou zijn. Wel lame, want Hoogerland gunde ik de overwinning het meeste van die groep.

En Thomas Voeckler is niet echt mijn favo renner qua persoonlijkheid. Probeert altijd de camera naar zich toe te trekken en normaal gezien doet hij weinig werk als hij in een vluchtgroep zit. Nu was het anders natuurlijk, maar dat is omdat hij de gele trui wou hebben. Dat schat hij wel hoger in dan een ritoverwinning zeker.

Flecha viel ook hoor trouwens ;)
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Tour de France 2011

Bericht door Glenn. »

Misschien logisch dat Voeckler dat doet, hij is tenslotte samen met Chavanel een soort van Franse ehh, naja je weet wel veel publiciteit en elke Franse cameraploeg gaat naar hem toe als er wat gebeurd dus misschien is hij het niet alleen he.
En Flecha viel ook nog ja.

Weet iemand toevallig op hoeveel minuten Hoogerland is binnengekomen, want vond 't niet op teletekst
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

Cow in bkini schreef:Ik zat echt met tranen in mijn ogen vol verbazing te kijken tijdens dat ongeluk waarbij Hoogenland ten val kwam. Ik kom woorden te kort om te kunnen beschrijven hoe ik me voelde......

Is hij trouwens nog op tijd binnen gekomen of moest de jury het een en ander door de vingers zien?

Edit: Wie op het eind het eerst over de streep komt is de winnaar, of je nou de hele dag in het wiel hebt gereden of niet. Voucler kiest voor het klassement om zo hard te gaan rijden en Sanchez maakt daar dankbaar gebruik van. Slim zijn heet zoiets. ;)
Eerder geluk, want zonder die erge val in het peloton hadden de koplopers het nooit gehaald.

Toegevoegd na 54 seconden:
Glenn. schreef:Misschien logisch dat Voeckler dat doet, hij is tenslotte samen met Chavanel een soort van Franse ehh, naja je weet wel veel publiciteit en elke Franse cameraploeg gaat naar hem toe als er wat gebeurd dus misschien is hij het niet alleen he.
En Flecha viel ook nog ja.

Weet iemand toevallig op hoeveel minuten Hoogerland is binnengekomen, want vond 't niet op teletekst
11 minuten.

==

Omega-Pharma-Lotto zal nu wel voluit voor de groene trui gaan. 64 punten voorsprong op Mark Cavendish.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Gebruikersavatar
Mathizor699
Berichten: 937
Lid geworden op: woensdag 21 november 2007, 13:21

Re: Tour de France 2011

Bericht door Mathizor699 »

Vinokourov wordt vanavond/vannacht nog geoppereerd aan zijn rechter dij been , wel jammer voor VDB daar gaat de Belgische hoop..
Afbeelding
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: Tour de France 2011

Bericht door L0rd_paul »

Schandalig hoe die auto op Flecha inrijdt zeg. Moet ik proberen, zo rijden, dan word ben ik mn rijbewijs kwijt en heb ik een torenhoge boete. Wat bezielt zo´n man.

En @ soul, het maakte Voeckler echter niet eens uit dat LL Sanchez de ritzege pakte. Ik moet wel zeggen dat ik het echt triest vond dat Sanchez zelf niet eens aan durfde te vallen en dat Voeckler hem eerst nog aan moest sporen om dat te doen haha.
YOLO
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Tour de France 2011

Bericht door Slyfer »

Hopelijk het dieptepunt van de Tour, dat geen enkele rit meer zo moet volgen.
Tsjonge, tsjonge.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Tour de France 2011

Bericht door Odius »

SAINT-FLOUR (ANP) - De mediawagen die zondag in de negende etappe van de Tour de France de Spanjaard Juan Antonio Flecha en Johnny Hoogerland aanreed, is door de directie van de Tour en de jury voor de rest van het evenement uitgesloten.
Mediawagen 800, kenteken BG658PY, meldde zich aan het einde van de rit gewoon in de finishplaats Saint-Flour om mensen af te zetten. Voor Hoogerland, die zijn kans op de etappezege door het incident kwijtraakte, hoefde zijn ploeg Vacansoleil-DCM niet per se een protest in te dienen. ,,Die mensen doen het ook niet express'', klonk het gelaten.

Eerder werd een motor van Getty Images uitgesloten nadat die de Deen Nicki Sörensen aanreed.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Tour de France 2011

Bericht door La Pulga »

Afbeelding
Hier een foto van Hoogeland, nadat hij uit het prikkeldraad kwam.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaats reactie