Wielrentopic - Tour

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
xXjackXx
Berichten: 2193
Lid geworden op: maandag 23 juni 2008, 12:08
Clan: IK HOU VAN MEUTR

Re: Tour de France 2011

Bericht door xXjackXx »

Van mij mag jhonny hoogrland de tour winnen.

Zet hem maar op 1.
rubennn3
Berichten: 272
Lid geworden op: donderdag 30 juli 2009, 10:38
RS: de eekhoorn (p2p)
Clan: man vs wildy

Re: Tour de France 2011

Bericht door rubennn3 »

Slyfer schreef:
Tim schreef:Diep respect voor die jongen.
Kan ik me alleen maar bij aansluiten.
inderdaad
Afbeelding
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Tour de France 2011

Bericht door Myron »

Net een filmpje gezien (Link)
Ik had al een hekel aan fransen maar dit drukt het nog maar eens uit, voeckler gaat lekker profiteren, die zal wel gedacht hebben van goed gedaan landgenoot. en die auto rijdt ook gewoon door, wat maakt het uit he..... sjongejongejonge...
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Hawaziki
Berichten: 48
Lid geworden op: dinsdag 9 februari 2010, 21:33
RS: Hawaziki (f2p)
Clan: TFS
Oude naam: 0lthorpe

Re: Tour de France 2011

Bericht door Hawaziki »

myronguy94 schreef:Net een filmpje gezien (Link)
Ik had al een hekel aan fransen maar dit drukt het nog maar eens uit, voeckler gaat lekker profiteren, die zal wel gedacht hebben van goed gedaan landgenoot. en die auto rijdt ook gewoon door, wat maakt het uit he..... sjongejongejonge...
Het was juist ongunstig voor Voeckler dat Hoogerland en Fletcha wegvielen, Hoogerland deed veel kopwerk omdat hij dan de punten voor de bolletjestrui kreeg terwijl Sanchez en Casar bijna niet op kop gereden hebben.
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Tour de France 2011

Bericht door Myron »

0lthorpe schreef:
myronguy94 schreef:Net een filmpje gezien (Link)
Ik had al een hekel aan fransen maar dit drukt het nog maar eens uit, voeckler gaat lekker profiteren, die zal wel gedacht hebben van goed gedaan landgenoot. en die auto rijdt ook gewoon door, wat maakt het uit he..... sjongejongejonge...
Het was juist ongunstig voor Voeckler dat Hoogerland en Fletcha wegvielen, Hoogerland deed veel kopwerk omdat hij dan de punten voor de bolletjestrui kreeg terwijl Sanchez en Casar bijna niet op kop gereden hebben.
Ik las tussen de reacties dat voeckler door dit ongeval een greep naar het geel kon doen en dat is hem gelukt, ik kan fout zijn hoor maar dit had ik daar ergens gelezen
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Tour de France 2011

Bericht door Joost »

myronguy94 schreef:
0lthorpe schreef:
myronguy94 schreef:Net een filmpje gezien (Link)
Ik had al een hekel aan fransen maar dit drukt het nog maar eens uit, voeckler gaat lekker profiteren, die zal wel gedacht hebben van goed gedaan landgenoot. en die auto rijdt ook gewoon door, wat maakt het uit he..... sjongejongejonge...
Het was juist ongunstig voor Voeckler dat Hoogerland en Fletcha wegvielen, Hoogerland deed veel kopwerk omdat hij dan de punten voor de bolletjestrui kreeg terwijl Sanchez en Casar bijna niet op kop gereden hebben.
Ik las tussen de reacties dat voeckler door dit ongeval een greep naar het geel kon doen en dat is hem gelukt, ik kan fout zijn hoor maar dit had ik daar ergens gelezen

Iinderdaad lol echt een paar seconde na die val kujkt ie achterom, ziet ie ze daar liggen, roept ie meteen de ploegwagen en vraagt een waterbidon, en hij zet meteen aan.
Ik krijg het idee dat die auto het expres deed zodat hij zijn landgenoot helpt. :-k
Codyy

Re: Tour de France 2011

Bericht door Codyy »

Die kerel is toch al de tour uitgezet.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

0lthorpe schreef:
myronguy94 schreef:Net een filmpje gezien (Link)
Ik had al een hekel aan fransen maar dit drukt het nog maar eens uit, voeckler gaat lekker profiteren, die zal wel gedacht hebben van goed gedaan landgenoot. en die auto rijdt ook gewoon door, wat maakt het uit he..... sjongejongejonge...
Het was juist ongunstig voor Voeckler dat Hoogerland en Fletcha wegvielen, Hoogerland deed veel kopwerk omdat hij dan de punten voor de bolletjestrui kreeg terwijl Sanchez en Casar bijna niet op kop gereden hebben.
Tegen dan was het al lang onmogelijk voor het peloton om ooit nog dichtbij te komen bij de vluchters hoor. Vooral omdat Omega-Pharma-Lotto praktisch al het werk moest doen en de vluchters 4 minuten gratis tijd krijgen door de val van Jurgen van den Broeck, Vinokourov, Frederik Willems en David Zabriskie. Wel spijtig, want nu heeft Omega-Pharma-Lotto nog maar 6 renners in de Tour... André Greipel, Philippe Gilbert, Jelle Vanendert, Jurgen Roelandts, Marcel Sieberg en Sebastian Lang. Alle 5 zullen ze nu vollenbak voor Gilbert moeten werken. Gelukkig dat Jelle Vanendert er nog is, wat een beest zeg!

Spijtig, want zonder die kut auto had Johhny Hoogerland kunnen winnen en Jan Antoon Pijl had ik ook graag zien winnen, maarja.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: Tour de France 2011

Bericht door Cow in bikini »

Ik ben geen kenner, dus misschien een hele domme vraag, maar kan Johny Hoogerland niet de nieuwe kopman van Vacansoleil worden? Wat ik gisteren zag was dat hij heel sterk is in de klim. Hij hoeft alleen nog een beetje aan zinn afdalingen werken denk ik.
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

Cow in bkini schreef:Ik ben geen kenner, dus misschien een hele domme vraag, maar kan Johny Hoogerland niet de nieuwe kopman van Vacansoleil worden? Wat ik gisteren zag was dat hij heel sterk is in de klim. Hij hoeft alleen nog een beetje aan zinn afdalingen werken denk ik.
Nee. Ten eerste heeft hij een erge valpartij gehad en ten tweede zal hij nu wel erg moe zijn omdat hij al in een paar ontsnapping zat.

En in zijn team is hij niet eens de beste. Zowel Bjorn Leukemans als Thomas de Gendt zijn betere renners. Maar beiden zijn wel al ernstig gevallen en zijn dus ook geblesseerd. Anders zou je iemand als Thomas de Gendt al lang in actie gezien hebben. Hopelijk komt hij er goed uit na de rustdag.

Die bolletjestrui gaat hij ook nooit kunnen verdedigen tot in Parijs. waarschijnlijk wint David Moncoutie de bolletjes trui of iemand zoals Andy Schleck. Aankomsten bovenop een klim van Hors categorie tellen dubbel dus dat is opeens 40 punten.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Tour de France 2011

Bericht door Joost »

Cow in bkini schreef:Ik ben geen kenner, dus misschien een hele domme vraag, maar kan Johny Hoogerland niet de nieuwe kopman van Vacansoleil worden? Wat ik gisteren zag was dat hij heel sterk is in de klim. Hij hoeft alleen nog een beetje aan zinn afdalingen werken denk ik.
Hij is niet goed in het hooggebergte ( heeft hij zelf gezegd)

Dus de bollen kan hij vergeten denk ik.
Gg Lol
Berichten: 711
Lid geworden op: woensdag 9 juni 2010, 16:46
Clan: Geen

Re: Tour de France 2011

Bericht door Gg Lol »

Jammer dat het vandaag rustdag is. :(
Myron
Berichten: 4032
Lid geworden op: vrijdag 8 augustus 2008, 15:04
RS: Gestopt
Oude naam: Myronve

Re: Tour de France 2011

Bericht door Myron »

Gg Lol schreef:Jammer dat het vandaag rustdag is. :(
Beter voor Hoogerland zullen we maar denken he
Skillcapes: Fletching: 25-01-09 == Ranged: 22-12-09 == Hitpoints 05-06-10 == Strength 24-11-10 == Attack 07-03-11 == Defence 10-09-11 == Quited October '11

You will never walk alone! FEYENOORD ROTTERDAM!
Polifantj
Berichten: 678
Lid geworden op: woensdag 2 december 2009, 7:17
RS: Polifant (OSRS)
Clan: Guardians of Guthix
Oude naam: giorgi89

Re: Tour de France 2011

Bericht door Polifantj »

Gg Lol schreef:Jammer dat het vandaag rustdag is. :(
Inderdaad verveel me dood nu :tssk:
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

Even naar het parcours gekeken van de etappes die nog moeten komen. Ik denk dat Phil de groene trui op zak heeft.

Afbeelding

Ook zo'n etappe moet hij kunnen winnen als de vluchtersgroep niet overleefd. Zeker omdat Phil één van de betere dalers is in het peloton. Nouja, sprinters zullen wel beter zijn, maar dat ziet niemand omdat ze de cols niet overleven.
===

Afbeelding

Ook hier acht ik Phil niet helemaal kansloos om punten te sprokkelen voor de groene trui.
===

Afbeelding

En wie deze prachtige etappe wint, die wint de Tour de France dit jaar!
Laatst gewijzigd door Soulstripper op maandag 11 juli 2011, 14:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Syn

Re: Tour de France 2011

Bericht door Syn »

Welke dag is die etappe?
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

Melliw Naj schreef:Welke dag is die etappe?
1e afbeelding is etappe 16, de tweede is etappe 17 en de derde afbeelding is etappe 14.

Etappe 14 wordt interessant. Plateau de Beille werd voor de eerste keer gebruikt in de Tour in 1998. Toen won Marco Pantani(rip), die later dat jaar ook de Tour won.

In 2002 zat hij er weer eens in en toen won Lance Armstrong. Die later dat jaar ook de Tour won.

Vervolgens zat hij er in 2004 weer is bij. En weer won Lance Armstrong de etappe op de Plateau de Beille en won later dat jaar ook de Tour.

In 2007 zat de Plateau de Beille er bij. Alberto Contador won de etappe op de Plateau de Beille en won later dat jaar zijn eerste Tour de France.

En nu in 2011 zit hij er nog eens bij....

Ik kijk vooral uit naar etappe 12, 14, 16, 17 en 19. De tijdrit wordt ook interessant. Ik zie Andy Schleck wel een minuut 30 verliezen op Alberto Contador daar.
Laatst gewijzigd door Soulstripper op maandag 11 juli 2011, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Syn

Re: Tour de France 2011

Bericht door Syn »

Soulstripper schreef:
Melliw Naj schreef:Welke dag is die etappe?
1e afbeelding is etappe 16, de tweede is etappe 17 en de derde afbeelding is etappe 14.
Dankje, jammer ik kan alleen etappe 17 zien.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Tour de France 2011

Bericht door Soulstripper »

Melliw Naj schreef:
Soulstripper schreef:
Melliw Naj schreef:Welke dag is die etappe?
1e afbeelding is etappe 16, de tweede is etappe 17 en de derde afbeelding is etappe 14.
Dankje, jammer ik kan alleen etappe 17 zien.
Heel jammer. Dit is bv. dezelfde etappe als etappe 16 van dit jaar:
Spijtig dat Vinokourov eruit ligt met een hipbreuk, want die won die etappe... Ironisch genoeg brak Beloki zijn heup die dag...
Laatst gewijzigd door Soulstripper op maandag 11 juli 2011, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Syn

Re: Tour de France 2011

Bericht door Syn »

Of moet lief bij me werk gaan kijken dat op me 2e beeldscherm de tour aan mag, dan kan ik ze wel zien. <3 Alleen slot niet omdat ik werk tot kwart voor 5. :(
Plaats reactie