#PowerToThePlayersSuperheat schreef: Dat ze DG maar vervangen met Fishing ofzo. Ik bedoel, wat moet je nu weer met DG daar?
Prifddinas part 2 (november)
-
- Berichten: 1624
- Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
- RS: Jas (p2p)
- Clan: Titans Revolution
- Oude naam: Skargaroth
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Dat plaatje klopt niet, Farm/Woodcut zit waar Cons/Craft zit.
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
enige wat ik een beetje mis (klein detail), weet ook niet of het nog in batch 2 komt, is een fairy ring
..:Sir Denneth:..
-
- Update Lounge
- Berichten: 10632
- Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
- Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Komt, als ik het mij goed herinner, in het noorden van de stad, met batch 2 dus.Denneth schreef: enige wat ik een beetje mis (klein detail), weet ook niet of het nog in batch 2 komt, is een fairy ring
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Ja, dat is een vroeg design plaatje van Jagex, blijkbaar hebben ze het later aangepast.Caddie schreef: Dat plaatje klopt niet, Farm/Woodcut zit waar Cons/Craft zit.
-
- Berichten: 1096
- Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Waarschijnlijk omdat de 1e halve cirkel zo beter aansloot op het Arandar gedeelte ten oosten van PrifddinasGoing4Quests schreef:Ja, dat is een vroeg design plaatje van Jagex, blijkbaar hebben ze het later aangepast.Caddie schreef: Dat plaatje klopt niet, Farm/Woodcut zit waar Cons/Craft zit.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 17442
- Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
- RS: Z dragon999 (p2p)
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Hier kunnen we de Motherlode shards inleveren bij Bath 2:
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
-
- Berichten: 918
- Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 0:19
- RS: REopakees (p2p)
- Clan: raging elders
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Die capes van de clans daar hebben die nog een functie of komt dat later?
-
- Berichten: 472
- Lid geworden op: woensdag 14 maart 2007, 17:30
- RS: Sir Legacy (p2p)
- Clan: PvM Casuals
- Oude naam: pajax
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
keestramper schreef: Die capes van de clans daar hebben die nog een functie of komt dat later?
Clan capes are not useful enough – In batch 2, your capes will become more useful.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 17442
- Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
- RS: Z dragon999 (p2p)
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
In batch komt er waarschijnlijk een mogelijkheid om de capes samen te voegen tot één cape. Ook willen ze kijken naar een teleport optie aan de capes.
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
zou handig zijn, elf city word groot.Chris schreef: In batch komt er waarschijnlijk een mogelijkheid om de capes samen te voegen tot één cape. Ook willen ze kijken naar een teleport optie aan de capes.
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Moet alles in het spel dan een praktisch nut hebben? Ik vind de capes gewoon hartstikke mooi (in ieder geval de Crwys), zowel qua design als qua vorm, en ik ben best bereid wat geld te betalen om die te mogen dragen. Bovendien dacht ik juist dat mensen voorstander waren van minder teleports en meer lopen, maar dat zal ik wel weer zijn
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
het enige waar ik voor wil lopen is de agil course, maar dan heb je ook nog die stokken waar je op kan staan #agilityspanSiddy00 schreef: Moet alles in het spel dan een praktisch nut hebben? Ik vind de capes gewoon hartstikke mooi (in ieder geval de Crwys), zowel qua design als qua vorm, en ik ben best bereid wat geld te betalen om die te mogen dragen. Bovendien dacht ik juist dat mensen voorstander waren van minder teleports en meer lopen, maar dat zal ik wel weer zijn
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Ik vind die dungeon van het plaatje hierboven wel een heel andere soort stijl, meer zoals de dragonkin third floor bij de QBD. :s
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Ja, het zou iets zijn van de Dragonkin. Ik weet niet hoe het precies zit.
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Ja man, laten we ook nog binnen Prifddinas teleports maken. For fucks sake. -_-
-
- Berichten: 3511
- Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
- RS: Roy Boy106 (p2p)
- Clan: Overloaded XP
- Oude naam: Roytjhu106
- Extra rang: RoS #1 Divination
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Grappig dat er een tree patch is bij de smithing/mining gedeelte lol.Going4Quests schreef: Op de Wikia "Prifddinas/pre-release"
- In- of uitklappen • Afbeelding
-
- Berichten: 6396
- Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
- RS: Robbom (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
- Oude naam: Robbom
- Contacteer:
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Toch vind ik het jammer dat ze Fishing niet gaan toevoegen. Hopelijk komt hier verandering in, bijv. in ruil voor DG zoals al eerder gepost is.
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Gaan ze niet meer doen, dit aanpassen, zeker niet gezien de spelers deze rare keuze hebben gemaakt. :/
-
- Berichten: 3511
- Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
- RS: Roy Boy106 (p2p)
- Clan: Overloaded XP
- Oude naam: Roytjhu106
- Extra rang: RoS #1 Divination
Re: Prifddinas part 2 (november) - Batch 1 discussie in stic
Ja ze kunnen moeilijk een zee in de lucht maken..Robbom schreef: Toch vind ik het jammer dat ze Fishing niet gaan toevoegen. Hopelijk komt hier verandering in, bijv. in ruil voor DG zoals al eerder gepost is.