Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Je ziet er eerder stoned/dronken uit dan aan de bollen.Die rechtse zijn kop is anders wel om van te kotsen :mrgreen:.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Ik heb ook nooit last van mijn kaken aan de pillen, ik zie er meestal het nuchterst uit, ik lach gewoon de hele tijd haha.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
TLMS1992
Berichten: 72
Lid geworden op: donderdag 20 juni 2013, 15:16
RS: TLMS1992 (p2p)
Clan: The Dutch XP Heroes

Re: Blowen

Bericht door TLMS1992 »

Rems schreef: Ik heb ook nooit last van mijn kaken aan de pillen, ik zie er meestal het nuchterst uit, ik lach gewoon de hele tijd haha.
Wat er ook gebeurd, Altijd blijven lachen!
Afbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Dief »

Iemand ervaring met 'Big Devil'?
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Ben ook wel benieuw naar de combinatie van XTC en een fucking hete zon op je bakkes. xD Ik ga naar Dominator dit weekend en het wordt iets van 23 graden. :P
Snotaapii
Berichten: 4527
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 11:27
RS: Snotaapii (OSRS)
Clan: Authority - Retired
Contacteer:

Re: Blowen

Bericht door Snotaapii »

Rems schreef: Ik heb ook nooit last van mijn kaken aan de pillen, ik zie er meestal het nuchterst uit, ik lach gewoon de hele tijd haha.
je maatje rechts wel xD
R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Afbeelding
It's all Part of the PlanAfbeelding

R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Gisteren te horen gekregen wat er allemaal gebeurd is zaterdagnacht, heel veel rare shit :') Een vriend heeft 1,5 uur in de voortuin van de overburen gestaan, hij dacht dat hij daar gewoon met ons aan het chillen was. Ik kon niet meer praten, ik brabbelde wat, om de 10 minuten ofzo vroeg ik waar ik was. Dat weet ik nog wel, ik denk dat ik af en toe even bij kwam van de space maar verder weet ik helemaal niks meer. Ik heb ook veel om mijn vader heen gehangen hahaha. En een andere gast dacht dat ie op Terschelling was, en hij zei de hele tijd dat we naar de Mac moesten want die was om de hoek.

Al met al, achteraf kan ik er wel om lachen maar het is eigenlijk helemaal niet grappig. Mijn vader was eigenlijk helemaal in shock ofzo want iedereen was opeens en de pillen en niemand weet waarom die eigenlijk pillen heeft geslikt. We hadden met 10 man 5 kratten en 6 La Shoeffe ofzo. Alles was op lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ewout
Berichten: 1971
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:26

Re: Blowen

Bericht door Ewout »

Gister een geniale avond gehad met 2 andere vrienden, eerst allemaal een eigen joint gerookt.. daarna nog 4 dikke joints gedeeld daarna belde een collega of ik nog wiet had. Ik zei ja, maar je moet wel 10km fietsen, wij hadden nooit gedacht dat ie zou komen en uiteindelijk stond ie ineens in de voortuin.. :lol: Daarna nog 3 joints + een hasjjoint (schrijf je dat zo?) gerookt.. En dat allemaal in een tijd van 4 uurtjes.. ik lag half 1 in bed en werd 6 uur wakker en ik voelde me nog kneiterleip.. :) :)
Afbeelding
I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to the hospital
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two
I'm gonna break your little heart in two
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Rems schreef: Gisteren te horen gekregen wat er allemaal gebeurd is zaterdagnacht, heel veel rare shit :') Een vriend heeft 1,5 uur in de voortuin van de overburen gestaan, hij dacht dat hij daar gewoon met ons aan het chillen was. Ik kon niet meer praten, ik brabbelde wat, om de 10 minuten ofzo vroeg ik waar ik was. Dat weet ik nog wel, ik denk dat ik af en toe even bij kwam van de space maar verder weet ik helemaal niks meer. Ik heb ook veel om mijn vader heen gehangen hahaha. En een andere gast dacht dat ie op Terschelling was, en hij zei de hele tijd dat we naar de Mac moesten want die was om de hoek.

Al met al, achteraf kan ik er wel om lachen maar het is eigenlijk helemaal niet grappig. Mijn vader was eigenlijk helemaal in shock ofzo want iedereen was opeens en de pillen en niemand weet waarom die eigenlijk pillen heeft geslikt. We hadden met 10 man 5 kratten en 6 La Shoeffe ofzo. Alles was op lol.
Heb je dat op feesten dan ook dat je zo een crappy wazige avonden meemaakt met pillen? nuja 'crappy' als ik iets pak op een feest wil ik er gewoon veel harder van feesten bedoel ik. Wil dat overactieve en sociale terug van de vorige keer. Herinner me nog alles van die avond bijna dus van het vage had ik geen last.

Ik ga zaterdag naar Dour (dan toch HOERA!) en zit te twijfelen tussen x of c. C zou makkelijker uitkomen voor een maat van me maar heb het nog nooit gedaan dus weet niet hoe dat is om te feesten en meer zin in een bol tbh. ga volgende maand waarschijnlijk ook x/mdma doen dus dat houd me dan wat tegen.

Overtuig me :mrgreen:.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

^ Heb altijd prima avonden aan de X, alleen het probleem was nu dat we allemaal ongelooflijk dronken waren. Je kan alcohol en xtc wel mixen hoor, maar je kunt het ook te gek maken, en dat deden we dus.

2-CB bedoel je zeker? Is vage drugs, beetje truffel achtig maar dan kun je wel gewoon tussen de mensen zijn naar jouw idee. Raad het niet aan om het op een feest te doen, je bent meer bezig met trippen dan dansen op de muziek.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Had het over Alejandro Sosa.

2-cb nog nooit ergens tegengekomen eigenlijk. Een van de weinige 'designerdrugs' die ik nog wel zou proberen.

Aan truffels had ik ook nog gedacht. Lage dosis mushrocks oid zodat ik niet heftig zou trippen en niet te lang en daarna gewoon meeeeega chill space zit. 2de keer truffels was zo, na effect was vetter dan de 'trip' zelf, weinig visuals gewoon wat raar doen en non stop lachkicken. Tijdens de fietstocht naar huis (had al 50km gefietst dan die dag) ging het totaal niet vooruit maar genoot zo van de baan en het briesje en de lucht, en dan naar de repetitie van het bandje van mijn maten geweest en het klonk zoooooooo f***ing goed :mrgreen:. Je weet enkel nooit hoe het uitdraait en je bent een last voor je niet trippende maten denk ik.
Laatst gewijzigd door Zion op dinsdag 16 juli 2013, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Coke? Waarom zou je coke doen? Die shit is saai man, veel te duur. Kun je beter speed snuiven.

Enige waar coke goed voor is, is als je in de kroeg zet en nét iets te lam bent, en dan een nakkie doet zodat je weer door kaan drinken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Dief »

Zion schreef:
Rems schreef: Gisteren te horen gekregen wat er allemaal gebeurd is zaterdagnacht, heel veel rare shit :') Een vriend heeft 1,5 uur in de voortuin van de overburen gestaan, hij dacht dat hij daar gewoon met ons aan het chillen was. Ik kon niet meer praten, ik brabbelde wat, om de 10 minuten ofzo vroeg ik waar ik was. Dat weet ik nog wel, ik denk dat ik af en toe even bij kwam van de space maar verder weet ik helemaal niks meer. Ik heb ook veel om mijn vader heen gehangen hahaha. En een andere gast dacht dat ie op Terschelling was, en hij zei de hele tijd dat we naar de Mac moesten want die was om de hoek.

Al met al, achteraf kan ik er wel om lachen maar het is eigenlijk helemaal niet grappig. Mijn vader was eigenlijk helemaal in shock ofzo want iedereen was opeens en de pillen en niemand weet waarom die eigenlijk pillen heeft geslikt. We hadden met 10 man 5 kratten en 6 La Shoeffe ofzo. Alles was op lol.
Heb je dat op feesten dan ook dat je zo een crappy wazige avonden meemaakt met pillen? nuja 'crappy' als ik iets pak op een feest wil ik er gewoon veel harder van feesten bedoel ik. Wil dat overactieve en sociale terug van de vorige keer. Herinner me nog alles van die avond bijna dus van het vage had ik geen last.

Ik ga zaterdag naar Dour (dan toch HOERA!) en zit te twijfelen tussen x of c. C zou makkelijker uitkomen voor een maat van me maar heb het nog nooit gedaan dus weet niet hoe dat is om te feesten en meer zin in een bol tbh. ga volgende maand waarschijnlijk ook x/mdma doen dus dat houd me dan wat tegen.

Overtuig me :mrgreen:.
Vriend van me heeft wel eens sos gedaan op een feestje en vond dat wel chill zei die :)
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Ja, dat is het ook wel. Je krijgt een enorme boost aan energie maar voor de rest is het niet spannend ofzo. En veel mensen kunnen er agressief van worden. Mijn mening is ook te duur, alleen een keertje proberen kan wel.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Ja mijn maat zei dat het leek of hij gewoon 10 tassen koffie had gedronken.

C wordt het al niet, loop veel te gefrustreerd rond momenteel dus zou inderdaad verkeerd kunnen gaan.

Hoe lang doe je met 1 pil ong en wanneer bijpakken? En zou ik aan 1 genoeg hebben?
Afbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Dief »

Zion schreef: Ja mijn maat zei dat het leek of hij gewoon 10 tassen koffie had gedronken.

C wordt het al niet, loop veel te gefrustreerd rond momenteel dus zou inderdaad verkeerd kunnen gaan.

Hoe lang doe je met 1 pil ong en wanneer bijpakken? En zou ik aan 1 genoeg hebben?
Om de 2-3 uur een halfje pakken :) hangt ook wel beetje van af welke pil het is
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

Zal ik jammer genoeg niet op voorhand weten. Als ik er nog kan vinden tenminste. Zit ook zonder wiet (en geld) en vind er geen meer voor zaterdag ](*,).
Afbeelding
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: Blowen

Bericht door Dief »

Zion schreef: Zal ik jammer genoeg niet op voorhand weten. Als ik er nog kan vinden tenminste. Zit ook zonder wiet (en geld) en vind er geen meer voor zaterdag ](*,).
Waar woon je? :)
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen

Bericht door Zion »

In het noorden van Oost-Vlaanderen :mrgreen:
Afbeelding
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Blowen

Bericht door Thieske »

als je slikt moet je ongeveer 1mg mdma/1kg lichaamsgewicht. dus je weegt 100kg en je hebt een pil waar 200mg mdma in zit zal je moeten beginnen met een halve;)
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Plaats reactie