Het Illuminati -Topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Arnaud
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 24 oktober 2009, 19:01
Oude naam: ar ar ra

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Arnaud »

Hallo

jullie zeggen dat als je de illumati tegenwerk ze je willen vermoorden?

hoe werk je ze tegen dan kan ik het testen?
Afbeelding
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Toez »

Arnaud schreef: Hallo

jullie zeggen dat als je de illumati tegenwerk ze je willen vermoorden?

hoe werk je ze tegen dan kan ik het testen?
Hoi
/s
Arnaud
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 24 oktober 2009, 19:01
Oude naam: ar ar ra

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Arnaud »

Toez schreef:
Arnaud schreef: Hallo

jullie zeggen dat als je de illumati tegenwerk ze je willen vermoorden?

hoe werk je ze tegen dan kan ik het testen?
Hoi
wat moet ik nu doen?????
Ik wil die mannen zien

ik heb al 4 keer wats up dog gezegd
en er is nog niets gebeurd!!!
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Nilsie »

Illuminati in je broek.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Meutr »

Er zijn hier en daar wel wat serieuze problemen, klopt. Het is immers crisis, he. Zeggen dat alle wereldleiders het in hun broek doen vind ik echter ook weer van die overdreven bangmakerij. "De laatste stuiptrekkingen voordat alles in elkaar zakt"; onzin, natuurlijk. Het is crisis, meer niet. We komen er wel weer bovenop, hoor. Net zoals na de jaren 30, net zoals na de jaren 70 enzovoort.

Ik geloof niet in dergelijke overdreven, populaire dramaverhaaltjes. Er is echter wel veel corruptie in de wereld. Feit. Illuminatie bestaat uiteraard niet, maar Goldman Sachs komt misschien wel in de buurt. Goldman heeft de hele financiële wereld in zijn macht, heeft ons persoonlijk in de crisis gestort en is er zelf beter van geworden. Goldman Sachs heeft geen echt gezicht naar de buitenwereld toe en is vrij onbereikbaar. Toch heeft de bank mannetjes zitten bij de ECB, de Amerikaanse centrale bank, bij verschillende overheden enzovoort. De vorige minister van financiën van Amerika was zelfs een mannetje van Goldman Sachs en heeft persoonlijk Lehman Brothers - de grootste concurrent van Goldman - failliet laten gaan. Goldman Sachs is geniaal, maar tegelijkertijd ook de grootste kanker van de financiële wereld. En niet alleen de financiële wereld, want ook politiek oefenen ze overal druk uit. Zo heeft Goldman er persoonlijk voor gezorgd dat Griekenland de EU-zone in kon, terwijl hun financiën helemaal niet op orde waren. Via één of andere gare constructie zag de balans van Griekenland er ineens een pak beter uit. Griekenland zal daar immers nog jaren voor moeten betalen aan Goldman Sachs. De gevolgen zijn duidelijk.

Er was laatst een docu over op de Belgische tv. 'k Vind die echter helaas niet terug. Mja, corruptie is er dus wel. Ik ben alleen geen fan van doemverhaaltjes.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Lijpe »

Afbeelding
Afbeelding
Tuin
Berichten: 5933
Lid geworden op: maandag 9 november 2009, 21:33
RS: Tuin (p2p)

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Tuin »

Badr Hari schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Breng dat maar naar het grappige plaatjes-topic, dit topic is voor bloedserieuze discussies waar alleen feiten tellen.
Sooth Awful
Berichten: 2238
Lid geworden op: donderdag 27 mei 2010, 21:05

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Sooth Awful »

Badr Hari schreef:
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Als je toch wil uitpakken zou je beter eens de media volgen; het vliegtuig kan tot ver in de Stille en Indische Oceaan zijn gevlogen. Veel verder dan eerst gedacht. En na een paar dagen zinken die wrakstukken toch, dus little chance dat ze dat vliegtuig ooit nog gaan vinden.
“If you can make a woman laugh, you can make her do anything.”

Afbeelding
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Het Illuminati -Topic

Bericht door Matss »

illu mAN
Is it that, we collectively thought that, Steve Jobs was a great man? Even when we knew he made billions off the backs of children. Or maybe it's that it feels like all our heroes are counterfeit. The world itself is just one big hoax. Spamming each other with our commentary bullshit masquerading as insight. Our social media faking us into intimacy, or is that we voted for this? Not with our rigged elections, but with our things, our property, our money. I'm not saying anything new, we all know why we do this. Not because Hunger games books makes us happy, but because we want to be sedated. Because it's painful not to pretend, because we're cowards. Fuck Society.
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Gesloten