«Rizmors Road» ~ Bank screenshot

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W11: Questing & Dungen

Bericht door Lars »

Zo je doet wel veel moeite voor je blog, very nice. =D>
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W12: 77/90 RC , Ranged?

Bericht door Rizmor »

Lars schreef: Zo je doet wel veel moeite voor je blog, very nice. =D>
Thanks! En probeer inderdaad een uitgebreid progress bij te houden. Gewoon om te zien hoe lang het me nou duurt om te maxen, wanneer je dit niet volledig rusht.
Afbeelding
Weer een weekje voorbij! Helaas zoals voorspelt een wat minder druk weekje, omdat ik gewoon veel minder tijd heb om te spelen tegenwoordig. Ik heb daarom afgelopen week niet heel erg veel progress geboekt. Vooral bezig geweest met Runecrafting, namelijk een nieuw goal. Ik ga voor 90/91 RC om Ports te unlocken, en dus langzamerhand proberen supreme seasingers vrij te spelen. Kan er nu beter mee beginnen, en wanneer ik het nodig heb dus al op de bank hebben staan. 7 Leveltjes gedaan deze week, en nog 13 left.
Afbeelding
Ook aardig druk geweest met Dungeoneering. Ik doe nu standaard m'n Sinkholes, gewoon omdat het heerlijk xp is en goed vol te houden is. Op het moment level 70 bereikt. Bijna occults dus, en hoop dat de tokens dan ook wat sneller binnenkomen. Main reason dat ik dung train is namelijk gewoon voor de rewards. Heb al wel een bonecrusher maar nu nog die charming imp. Zal vast niet lang duren!
Afbeelding
En verder veel losse leveltjes van dailys etcetera. Nog een slayer task gedaan wat me wat leveltjes heeft gegeven, maar niet gescreend. Ik ga denk ik ook starten om Ranged keihard te grinden. Dit omdat 't gewoon lekker snel gaat, en de equipment ook niet duur is. 55-70 met slayer tasks doen denk ik, 70-80 aviansies en dan 80 tot ongeveer 90 hopelijk bij waterfiends, om een flink aantal charms binnen te slaan! Heb berekent dat dit me waarschijnlijk zo'n 2800 crimsons geeft (80-90 ranged), wat me met festive ook op bijna 80 summoning zou neerzetten. Ook zeker mooi meegenomen dus! Ik hoop dat 't gaat lukken, maar we zullen zien. Sowieso veel buyables trainen hoop ik met festive.
Tot volgende week!
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W12: 77/90 RC , Ranged?

Bericht door Eend »

Proficiat met BvdM! :bier:
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W12: 77/90 RC , Ranged?

Bericht door KingBartt2 »

Gefeliciteerd =D>
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W12: 77/90 RC , Ranged?

Bericht door Gozert »

Gefeliciteerd!
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W12: 77/90 RC , Ranged?

Bericht door Ru ben ik »

Je gaat echt heel hard!
2 99's in 10 weken? :shock:
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W12: 77/90 RC , Ranged?

Bericht door Rizmor »

Eend schreef: Proficiat met BvdM! :bier:
KingBartt2 schreef:Gefeliciteerd =D>
Gozert schreef:Gefeliciteerd!
Bedankt guys! :)
ru ben ik schreef:Je gaat echt heel hard!
2 99's in 10 weken? :shock:
Ty! 2 van de makkelijkste hé, dus het valt opzich wel mee. Helaas gaat het tempo nu waarschijnlijk iets omlaag.

Leuk om te zien dat mensen mijn blog waarderen, blij om blog vd maand te zijn! :)

Ben atm een beetje aan het flippen tussendoor, om bank te krijgen. Hou het bij en zie hier het resultaat vanaf dinsdagavond tot nu.

Afbeelding

Rest komt maandag weer!
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W12: 77/90 RC , Ranged?

Bericht door Rizmor »

Afbeelding
En daar ben ik weer! Week 13 is ook een feit. Eigenlijk vrij weinig gespeeld, maar een bult levels gehaald. Komt natuurlijk ook door al die christmas bonusses, zoals festive. Heb namelijk een beetje de lage buyables omhoog geprobeerd te halen. Prayer bijvoorbeeld van level 49 naar level 67 gebracht. Hopelijk deze maand ook nog even 70 halen. Ook nog herblore 12 leveltjes omhoog gehaalt, welke nu level 58 is. Vrij nutteloos, maar brengt me total toch weer wat omhoog.
Afbeelding
En eindelijk is het zover, ik ben serieus begonnen combat te trainen, en dus ook slayer! Had deze schamelijk laag, dus bedacht ik me om deze is te gaan trainen. Wel wilde ik bij Sumona als master, dus eerst nog de quests Gertrudes Cat, Diamond in the Rough & Icthian's little helper gedaan om uiteindelijk Smoking Kills te kunnen doen! Slayer tasks werden al iets minder nooby, en het werd dus ook heel wat leuker om te trainen. Ondertussen al op level 55, en in combat stijg ik ook een bult. 67 Attack (ondertussen al weer 68) en 68 Ranged behaalt. Ook nog even snel 2 summoning leveltjes gedaan, welke nu op 68 staat. Geeft me 2 handige unlocks erbij!
Afbeelding
En verder nog wat losse leveltjes erbij, zoals 75 Farming van de daily herbs & calquat, en 79 Runecrafting. Blijf deze gewoon rustig doordoen richting de 90. Ook nog wat loot gekregen, namelijk een Basilisk head. Eigenlijk niks speciaals aan maar vond hem toch wel leuk :p. Binnenkort is ophangen in m'n house. Ook redelijk lucky geweest met snowballs, namelijk in 4 stuks 2 maal loot gehaalt. Vandaag weer 7 stuks ingeleverd, dus hopen op nog meer natuurlijk :P

Daarnaast misschien nog even leuk om te melden, zit atm op 22 speeldagen. Of ik met dit tempo max haal voor 2016 weet ik niet, vind het namelijk lastig te zeggen. Ik gok dat je ervan uit moet gaan toch wel 100 dagen speeltijd kwijt te zijn, maar heb hier eigenlijk ook geen verder idee bij. We zullen vanzelf zien!
Tot volgende week!
Gebruikersavatar
V jenne
Berichten: 936
Lid geworden op: vrijdag 23 oktober 2009, 21:25
RS: Gestopt
Oude naam: vjennecity32

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W13: 55 Slayer! Festive gain

Bericht door V jenne »

Volgens mij wordt er veel minder naar de Blog van de maand gekeken dan naar je blog eerst.

Maar weer een leuke update =D
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W13: 55 Slayer! Festive gain

Bericht door Gozert »

Dat is altijd zo ^^, dan staat je blog niet meer in het lijstje.

Desondanks weer een leuke update zoals altijd. Ik wil je niet demotiveren o.i.d., maar ik zit op bijna 200 dagen speeltijd en kijk maar naar mijn total. Al moet ik wel zeggen dat de helft van de tijd lobbyscape is :mrgreen:

Efficient zou 100 dagen wel kunnen als je niet al teveel lobbyd :)
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W13: 55 Slayer! Festive gain

Bericht door Rizmor »

V jenne schreef: Volgens mij wordt er veel minder naar de Blog van de maand gekeken dan naar je blog eerst.

Maar weer een leuke update =D
Thanks! Zal inderdaad wel is kunnen, omdat de spot minder opvalt. Idc :)
Gozert schreef:Dat is altijd zo ^^, dan staat je blog niet meer in het lijstje.

Desondanks weer een leuke update zoals altijd. Ik wil je niet demotiveren o.i.d., maar ik zit op bijna 200 dagen speeltijd en kijk maar naar mijn total. Al moet ik wel zeggen dat de helft van de tijd lobbyscape is :mrgreen:

Efficient zou 100 dagen wel kunnen als je niet al teveel lobbyd :)
Bedankt! Weet niet of je probeert efficient te spelen, en hoe oud je account is. Omdat de xp-rates de laatste jaren echt verdriedubbeld zijn ofzo is het tegenwoordig veel lager, en als je probeert zo min mogelijk te bankstanden & te lobbyen moet het miss wel lukken. Jij heb tdaarnaast al wel veel dung xp, wat je hier ook mee moet rekenen.

Heb uitgerekend dat als ik met dit tempo blijf spelen in 138 dagen zou maxen (snelheid van xp die ik haal), alleen is dit natuurlijk niet geheel waar, omdat je in de hogere levels veel sneller xp haalt dan in de lagere. Dit zal dus betekenen dat dit aantal dagen lager ligt. Heb eigenlijk verder nog geen idee wat het zou kunnen worden!
Afbeelding

Flipping profits :D Zou eigenlijk mijn cashstack gewoon moeten uitbreiden, en niet moeten verspillen. Zou dan nog vele malen sneller gaan, alleen t'is zo lastig met al die bonusses :(
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W13: 55 Slayer! Festive gain

Bericht door Ru ben ik »

Psst.. Je kan met 90 Cooking ook al PoP doen O:)
Desondanks toch niet verkeerd om voor 90 RC te gaan!
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W13: 55 Slayer! Festive gain

Bericht door Rizmor »

Ru ben ik schreef: Psst.. Je kan met 90 Cooking ook al PoP doen O:)
Desondanks toch niet verkeerd om voor 90 RC te gaan!
Ik weet het, maar Supr Seasingers kun je dan volgensmij niet voor strijden toch (?). Daarnaast ook nog niet echt aan toegekomen, vergeet het altijd.
Afbeelding

Weer 7 daagjes verder, dus weer een update! Helaas wel weer weinig gespeeld, maar wel een aantal levels gehaald. Kan soms helaas wel zo weinig spelen dat ik net me daily activities kan doen, maar bijvoorbeeld niet eens meer Festive. Ook dit weekend niet heel erg kunnen spelen, terwijl de bonussen toch wel vrij hoog waren. Alsnog bijna 500K Agility bxp gehaalt in een kleine 2 uur spelen. Scheelt me toch weer een bult! Planning is nu om zoveel mogelijk quests & tasks te doen eigenlijk, zodat ik alle keuze xp's naar agility kan doen. Als het goed is levert me dat uiteindelijk ook wel zo'n 75 Agility op. Zit op het moment bijna op level 60, helaas geen screenshot.

Afbeelding

Wel bijna elke dag mijn Sinkholes gedaan, ben dus nu ook 77 Dungeoneering. Wil van het weekend proberen genoeg tokens te halen om toch wel de imp en minstens de main hand chaotic rapier te halen. Of het lukt vraag ik me af, maar we zullen zien! Dit level heeft me tevens ook 1900 total gegeven! Niet verkeerd toch?

Afbeelding

En verder nog wat levels van Festive. 2 prayer leveltjes, en 64 herblore. (screenshot level 60). Ook 92 Woodcutting gehaald. Train deze eigenlijk alleen met cappen af en toe, en daily divine locations. Uiteindelijk komt die er ook wel! Ook Jack of Trades gekocht! Direct helemaal uitgebreid, en ga hiermee 90-99 Runecrafting doen. Dit omdat dat het meest efficient is (Divination>guth caches).

Ik zit verder weer te denken om toch weer met een alternative account te gaan spelen, en 07 laws te gaan craften. Leuk geld, en werk ook gelijk naar de double nats dan toe. Kan ook mooi met dat account op RS3 warbands doen, wat ook scheelt. Gewoon met bonds te financieren. Levert me zo'n 500k per uur op, wat dus 4M+ per uur in RS3 is, en ik kan dan gewoon Rs3 stealing creation doen bijvoorbeeld. Ook nog de RAF bonus erbij, dus eigenlijk alleen maar voordelen. Heb nog een deels opgebouwd accountje welke alle reqs behalve het RC level heeft voor law running. Goed idee voor kerstvakantie dus!

Edit: Warbands daarop is helaas geen goede optie, sinds level 138 je ook gewoon kunnen killen. Helaas!

Tot volgende week!
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W14: 77 Dung - Supr. JoT - A

Bericht door Rizmor »

Afbeelding
Another week has passed! Excuses voor de verlate update, gister niet aan toe gekomen om te updaten. Op het moment weer vrij actief in RS, omdat ik natuurlijk vakantie heb! Afgelopen weekend dus ook flink geprofiteerd. Ik zal jullie direct even vertellen dat het een vrij korte update wordt, omdat ik niet heel veel screenshots heb gemaakt helaas.

Afbeelding

Zoals ik al zei flink kunnen profiteren van het Dungeoneering weekend. Hierboven een screenie van 80, maar ondertussen ben ik al level 84. Zit ook ongeveer op genoeg tokens voor de mainhand rapier, en heb een Charming imp gekocht. Zeker tevreden dus! Speel eigenlijk wel teveel sinkholes, omdat ik in deze tijd ook al lang genoeg tokens had kunnen hebben :oops:. Alsnog tevreden, nu nog maar 100K left voor de offhand!

Afbeelding

Verder niet heel veel bijzonders op een paar losse leveltjes na. Ben op het moment alleen bezig met Slayer & questen eigenlijk. Nouja, sinds gisteren. Paar slayer levels en de bijbehorende combatlevels gehaald, en toch al wel een heel wat aantal quests gedaan. Wil dit de komende week eigenlijk nog volhouden, en indien ik wil afken gewoon gaan runecraften. De gedane quests zijn niet echt noemenswaardig, behalve FTP3 & Underground Pass. Zit nu op 157 QP, wat alsnog niet erg veel is maar het wel steeds meer begint te worden! Daarnaast tijdens het schrijven van de update nog even 82 Runecrafting gehaald.
Klein beetje bezig geweest met mijn alt account, maar vanwege het dungeoneering weekend nog niet heel veel aan toe gekomen. Vooral aan het minen geweest. Hoop de aankomende week toch wel 70+ slayer te halen en misschien 200 quest points?

Tot volgende week!
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W15: 85 Dungeoneering & 157

Bericht door KingBartt2 »

Jammergenoeg een korte update
Het is trouwens wel duidelijk dat jij je "outfit" geen enkele week hetzelfde kan houden :oops:

Misschien is wat opzoeken over de Demon Offhand Cbow. Is een stukje beter als die Rune Offhand

Hopelijk brengt het jaar 2015 jou veel moois, dus bij deze alvast prettige kerstdagen en een gamerig 2015 gewenst :bier:
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W13: 55 Slayer! Festive gain

Bericht door Ru ben ik »

Rizmor schreef: Ik weet het, maar Supr Seasingers kun je dan volgensmij niet voor strijden toch (?). Daarnaast ook nog niet echt aan toegekomen, vergeet het altijd.
Je kunt wel de scrolls halen, maar je kunt het armour pas maken met 90 RC inderdaad :)

Succes met slayen en questen komende week! Allebei leuke bezigheden! :D
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W15: 85 Dungeoneering & 157

Bericht door Rizmor »

KingBartt2 schreef: Jammergenoeg een korte update
Het is trouwens wel duidelijk dat jij je "outfit" geen enkele week hetzelfde kan houden :oops:

Misschien is wat opzoeken over de Demon Offhand Cbow. Is een stukje beter als die Rune Offhand

Hopelijk brengt het jaar 2015 jou veel moois, dus bij deze alvast prettige kerstdagen en een gamerig 2015 gewenst :bier:
Ik geef eigenlijk weinig om mijn outfit, ligt eraan wat ik train! Thanks voor de tip, maar heb op het moment al een handcannon dus is niet meer nodig! Jij hetzelfde natuurlijk :bier:
Ru ben ik schreef:
Rizmor schreef: Ik weet het, maar Supr Seasingers kun je dan volgensmij niet voor strijden toch (?). Daarnaast ook nog niet echt aan toegekomen, vergeet het altijd.
Je kunt wel de scrolls halen, maar je kunt het armour pas maken met 90 RC inderdaad :)

Succes met slayen en questen komende week! Allebei leuke bezigheden! :D
Thanks, is goedgekomen!
Afbeelding

Another week has passed! 16 weken onderweg en al bijna in een nieuw jaar! Heb voor wat ik zelf vind deze week een echt groot en waardig goal bereikt, namelijk 2k total! Ik ben ook bijna volledig 70+ op een paar leveltjes na, dus alle hele lage levels zijn verleden tijd. Deze week eigenlijk niet heel erg veel zitten spelen, maar een paar dagen toch wel flinke xp's kunnen halen. Hieronder een fotootje van mijn huidige stats.

Afbeelding

Zoals je ziet veel combat levels behaalt. Komt natuurlijk vooral door het slayer weekend, omdat ik in dat weekend eigenlijk alleen maar slayer en ranged heb zitten trainen. Ik ben wel vrij vergeetachtig qua screenshots de laatste tijd, dus er missen een bult helaas. Heb met het slayen natuurlijk een bult drops gekregen, maar ook mijn eerste echte lootbeam drop! (zonder clues). Dit waren namelijk Magic brawling gloves. Heb ze direct gebruikt om in de wildernis wat alchs te verrichten wat me van 70 Magic naar 72 Magic heeft gebracht.

Afbeelding

En daar ben ik uiteindelijk op neergekomen, 71 slayer! Opzich niet eens zoveel levels, maar heb dus ook niet heel veel gespeeld. Toch vrij blij mee, omdat Slayer behoorlijk traag is op de lagere levels. M'n combat is ook 107, wat dus ook bijna 10 levels hoger is. Zoals je hierboven misschien al had gezien is dat ik mijn Ranged ook behoorlijk omhoog heb gebracht. Deze staat op het moment op level 80. Heb dit ook in het weekend gedaan bij waterfiends, omdat het dubbel charms waren. Een flink aantal charms er dus bijgekregen, dit is nu de voorraad. Kan ik een bult levels van doen, maar nog even kijken of ik dit straks met bonusses ga doen, of eventueel wacht voor een nieuw dxp weekend (maart?). Ook 80 ranged gehaalt voor de Royal crossbow, maar heb nu een aantal keer geprobeert de Qbd te killen, maar het lukt steeds net niet. Gewoon door blijven gaan en die kill zal wel komen hoop ik!

Verder waren het weer veel losse questjes. Mijn goal van Slayer heb ik gehaald, maar questen ben ik niet veel aan toe gekomen. Zo uit mijn hoofd heb ik alleen een aantal quests van de dwarven serie gedaan, waarbij ik eindigde bij Forgiveness of a Chaos Dwarf, voor handcannon. Daarnaast alleen nog de quest voor de Royal crossbow gedaan volgensmij, maar ook hier geen screenshot van. Ben ook weer wat aan het fishen, en zit nu 35k van 86 af, dus verwacht daar ook weer wat leveltjes van.

Tot volgende week!
Enzoo
Berichten: 132
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 20:27
RS: EnzoTheChief (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: chief enzo

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W16: 2000 total!

Bericht door Enzoo »

Jouw total gaat zo hard omhoog :o!
Veel succes en plezier in 2015!
klik hier voor mijn blog!
Afbeelding
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [BvdM] «ғroм zero тo мaх» ~ W16: 2000 total!

Bericht door Rizmor »

Enzoo schreef: Jouw total gaat zo hard omhoog :o!
Veel succes en plezier in 2015!
Thanks Enzo! Zal wel trager gaan nu de lage leveltjes grotendeels zijn geweest.
Afbeelding

En we zitten in 2015! Nog de beste wensen allemaal! Weer een vrij rustig weekje achter de rug waar ik niet heel veel heb gespeelt ivm oud & nieuw en werk. Verwacht daarom wederom een kleine update. Ook weer weinig screenshotjes, wat natuurlijk dom is van mij. Als ik level kom ik er vaak achter dat m'n fraps niet aan sta en ik dus te laat ben. Hieronder een overzichtje van mijn stats.

Afbeelding

Zit zo uit mijn hoofd op 19 leveltjes. Een aantal losse levels als 83 Construction & 83 Runecrafting van daily challenges & activities. Daarnaast ook 71 Mining (hier een pic van level 70) welke ik van het cappen heb gehaald. Doe eigenlijk m'n volledige mining via cap, en bevalt goed zo! De pré lrc zijn zo helemaal niet zo'n pain. Ook de afgelopen week heletijd santa pakketjes weg lopen brengen, en natuurlijk JoT gedaan wat me dus 83 Runecrafting had opgelevert. Helaas geen fotootje.

Afbeelding

En wat ik de laatste paar dagen vooral doe is Fishing! Lekker afk terwijl ik ook Strength & Agility train, wat m'n 2 laagste stats zijn. Kan ook mooi tijdens het vissen mijn 07 trainen. Op het moment level 89 bereikt en nu al close bij 90. Hoop van de week misschien toch wel 95 te halen? Weet alleen niet hoeveel ik aan RS toe kom. Daarnaast hopelijk ook 70+, maar dat zit er haast bij. Zit namelijk 3k xp van 70 smithing af en Summoning hoeft ook geen probleem te wezen. Ook wat bezig in 07, namelijk de requirements voor Lunar Diplomacy halen, maar hier volgt later wel meer over!

Daarnaast even een polletje, omdat mijn updates de laatste tijd zo klein zijn vroeg ik me af of jullie liever updates zoals nu hebben, dus elke week 1, of gewoon random screenshots in de blog? Stem zou ik zeggen! :)

Tot volgende week!
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: «ғroм zero тo мaх» ~ W17: 89/99 Fishing

Bericht door AmberAmnesia »

Lekker bezigggg! :)
Afbeelding
Plaats reactie