De Ultieme Spiek GUIDE

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Briandejong3
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 7 februari 2008, 21:14
Clan: Geen

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Briandejong3 »

Allemaal domme ideeen...ik zal jullie is even uitleggen hoe je een hoog cijfer kan halen zonder af te kijken en zonder geleerd te hebben.

Koop een MP3/Ipod whatever waarbij je kan opnemen. Spreek alle antwoorden thuis in op je MP3 en luister hem tijdens de toets af. Maar 9 van 10 keer mag je geen MP3 op in de klas. Dus vraag iemand om aan de leraar te vragen of je een MP3 mag (anders gaat hij op je letten, beetje opvallend als je ineens vraagt of je een MP3 mag tijdens de toets). Als het kan..altijd achter in de klas in een hoekje gaan zitten en 1 oordopje in je oor doen (aan de kant waar de leraar het niet kan zien(ook het draad niet)). Zet de volume niet al te hard, want als je buurman het kan horen en hij veraad je heb je een probleem.

Deze methode is handig voor begrippen, belangrijke zinnen en woordjes (Duits/Frans).


Ik gebruik deze methode zelfs bij examens en ik ben nog niet gepakt...

Gebruik deze methode eerst bij een simpele toets zodat je er een beetje aan kan wennen...als dat allemaal lukt, kan je overgaan op de moeilijkere toetsen..

Vragen...? Je kunt me altijd een PB sturen ;)
Shes Fresh
Berichten: 1307
Lid geworden op: vrijdag 16 november 2007, 21:23
Oude naam: Fresh

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Shes Fresh »

Briandejong3 schreef:Allemaal domme ideeen...ik zal jullie is even uitleggen hoe je een hoog cijfer kan halen zonder af te kijken en zonder geleerd te hebben.

Koop een MP3/Ipod whatever waarbij je kan opnemen. Spreek alle antwoorden thuis in op je MP3 en luister hem tijdens de toets af. Maar 9 van 10 keer mag je geen MP3 op in de klas. Dus vraag iemand om aan de leraar te vragen of je een MP3 mag (anders gaat hij op je letten, beetje opvallend als je ineens vraagt of je een MP3 mag tijdens de toets). Als het kan..altijd achter in de klas in een hoekje gaan zitten en 1 oordopje in je oor doen (aan de kant waar de leraar het niet kan zien(ook het draad niet)). Zet de volume niet al te hard, want als je buurman het kan horen en hij veraad je heb je een probleem.

Deze methode is handig voor begrippen, belangrijke zinnen en woordjes (Duits/Frans).


Ik gebruik deze methode zelfs bij examens en ik ben nog niet gepakt...

Gebruik deze methode eerst bij een simpele toets zodat je er een beetje aan kan wennen...als dat allemaal lukt, kan je overgaan op de moeilijkere toetsen..

Vragen...? Je kunt me altijd een PB sturen ;)
Lol, goeie manier :P
Alleen mogen wij 11/10 keer geen Ipod/mp3 :tssk:
Bij ons met geschiedenis gaat de leraar gewoon meestal even de klas uit (vertrouwings persoon ofzo) en kan je gewoon spieken/vragen wat je wil :mrgreen:
Afbeelding

Ik geef Lockez invites weg, als je er een nodig hebt kan je me een PB'tje sturen ^^
baasketbalur
Berichten: 434
Lid geworden op: zaterdag 9 juni 2007, 21:11

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door baasketbalur »

StephenSwat schreef:Koop een cola
Haal het papiertje eraf
Scan het
Photoshop de antwoorden IPV de ingredienten
Koop dun en glad papier (liefst doorzichtig printfolie)
Plak het papiertje weer terug en zet het flesje op de hoek van je tafel :)



Mooie guide 9/10

Wow.... die is zo shit goed! trouwens die van die mp3 ook :p.
Leuke guide, 9/10 misschien kan je sommige reacties ook in je guide verwerken zodat alle manieren in een goed lijstje staan :mrgreen: .

Wij hebben echt een super slome suffe natuurkunde leraar hij is wel grappig enzo maar wel echt super dom.
Je mag het van te voren nog even overkijken altijd maar ondertussen ligt je blaadje al op tafel.
Ik schrijf dan altijd al die formules en belangrijke dingen over op m'n blaadje (wij mogen altijd aantekeningen maken) en dat heeft ie nog nooit doorgehad :mrgreen: .

Ook altijd tijdens frans (we hebben zo'n hele grote coole neger als leraar die zelf vaak de gramatica enzo ook niet snapt :) ) mn vrienden achter me leggen gewoon allebei een blaadje in hun tas, doen deze dichten als hij de blaadjes heeft overgekeken gewoon weer open, zo schrijven ze alle woordjes en zinnen over.
Afbeelding
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Stephen »

Ik liep gister langs een winkel met allemaal hack en spioneer dingen, hadden ze mini draadloze oordopjes die je in je oor plakte ofzo :P
Gebruikersavatar
Twoewah
Berichten: 4336
Lid geworden op: donderdag 9 maart 2006, 20:45
RS: twoewah (p2p)

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Twoewah »

In de 2de klas hat ik een goede vriend achter me zitten en weaten bij het raam.
Dus is er een vensterbank daar legde we het werk op wat je af hat en wisselde dat met de ander.

Maar nu ik de 3de hoef ik niet te werken, (werken wat is dat)
Ja echt ik werk niet in die klas, dat hoeft niet.
Want we hebben geen leraar :D

By Twoewah

Toegevoegd na 52 seconden:

wel coole guide
Afbeelding
Deso-G
Berichten: 1435
Lid geworden op: vrijdag 20 januari 2006, 17:10

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Deso-G »

Vandaag had ik zo duits P.W. dus ik was zo klaar ging ik het inleveren, zag ik dat dat antwoorden blad daar zo lag, er was dus iemand voor me met een vraag dus ik ging zo alles lezen op dat blaadje toen zei ik zo: oh mevrouw ik snapte iets niet maar nu wel, dus ik ging terug ff alles goed maken :P
Beste Minecraft server: game.otakucraft.net

Afbeelding
Berserk215
Berichten: 47
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 15:33
Clan: Red Legion

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Berserk215 »

prachtige guide 9/10, ik wissel altijd antwoorden met mijn buurman als de juf/meester de klas uit is.
Afbeelding
Warrior RULES!!!
In- of uitklappen •
Mage is ook wel cool :oops:
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Robin »

Zeer goede guild.
10/10!!!!
Het is allemaal de schuld van de sossen.
baasketbalur
Berichten: 434
Lid geworden op: zaterdag 9 juni 2007, 21:11

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door baasketbalur »

rharry schreef: Zeer goede guild.
10/10!!!!

Guide niet guild :P
Afbeelding
TomG
Berichten: 5105
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:53
Oude naam: Tom Pl0x

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door TomG »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Gecertificeerde Ekte Ekte baas.
wizzy070
Berichten: 32
Lid geworden op: zaterdag 8 maart 2008, 12:05

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door wizzy070 »

Ik heb altijd een trui met zo'n grote zak erin daar leg ik dan m'n briefje in...
Als de blaadjes worden uitgedeeld haal je hem eruit en leg je hem onder je repetitie.
En de rest weet je denk ik wel, gewoon kijken! omdat je niet met je ogen van de tafel afdwaalt valt het minder op... natuurlijk niet een al te oplettende leraar/lerares hebben :roll:
pure m0ker
Berichten: 246
Lid geworden op: zaterdag 7 maart 2009, 11:56

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door pure m0ker »

wizzy070 schreef:Ik heb altijd een trui met zo'n grote zak erin daar leg ik dan m'n briefje in...
Als de blaadjes worden uitgedeeld haal je hem eruit en leg je hem onder je repetitie.
En de rest weet je denk ik wel, gewoon kijken! omdat je niet met je ogen van de tafel afdwaalt valt het minder op... natuurlijk niet een al te oplettende leraar/lerares hebben :roll:

Ja maar niet iedereen draagt elke dag de zelfde trui als jouw :p
Afbeelding
Ata
Berichten: 242
Lid geworden op: vrijdag 11 april 2008, 16:27
Contacteer:

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Ata »

Ik hou hem altijd in m'n hand, en als ik klaar ben stop ik hem in m'n etui. Altijd, standaard, nooit anders, kopiëren, 50% verkleinen, soms nog is 50% en 't is perfect. Nog nooit gepakt in de 2 jaar dat ik op school zit. Alleen, als je heel de tijd naar de leraar kijkt valt het op, gewoon doorgaan ook al denk je dat de leraar kijkt. Als je dan je briefje weg haalt valt 't alleen maar op.

Had zelf een keer me briefje bij iemand anders er tussen gedaan, kreeg diegene een 1 (was wel perongeluk, kwam er pas veel later achter).
robi999
Berichten: 19
Lid geworden op: vrijdag 18 januari 2008, 13:06

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door robi999 »

Haha... Af en toe moet ik binnenblijven om de klas schoon te maken... Als m'n meester/juf eens weg is naar het toilet, 'k neem de toetsen, 'k kijk naar de vragen, en neem vlug m'n Frans boek (ja, het was Frans) en 'k zeg tegen m'n meester/juf als die terug komt, dat m'n Frans boek slecht in m'n boekentas zat... Nog nooit betrapt.

En leuk van die zakdoek...

Leuke guide ook, 9/10.
Gebruikersavatar
old-roodbaard67
Berichten: 281
Lid geworden op: zaterdag 14 februari 2009, 13:02
Clan: Geen een clan

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door old-roodbaard67 »

Dit is de ergste guide tot nu toe wel mooi gemaakt maar slecht tot op het bot want (ik zit nog op de basis school ja) in groep 7(waar ik nu nog in zit) kregen we een topo toets bijna iedereen ging kijken op de kaart die meester was vergeten uit ons laatje te halen en toen ik klaar was kwam ik er adchter dat hij nog in mijn laatje zat dus dat was de enige keer ooit dat ik meschien zou spieken want ik haat :!: :!: :!: topografie.
Maar ik had toen ik er achter kwam dat hij in mijn laatje zat gaf ik em aan meester en ik had toch een ruim voldoende omdat het topo van europa was.
Ik bedacht pas later dat kinderen misschien gespiekt zouden kunnen hebben want de leraar was vaak weg maar ik zal nooit gaan spieken zelfs niet bij dat stomme topografie(wat vast moeilijk is) maar ik heb er een tip voor als er niemand is in de klas en je meester hebt de kaarten niet laten op halen kijk op de kaart maar ik zal nooit gaan spieken en als je deze tip gebruikt hoop ik dat je gepakt word.
Oja en ik ben geen nerd en al helemaal niet dom :evil:
Afbeelding
pokemon white friend code: 4813 6138 7133
arnold
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 3 november 2008, 19:56
RS: tunupa (f2p)
Clan: geen

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door arnold »

bij wiskunde eerst ale fromules in je rekenmagine tikken
en als je een fomrule niet weet vraag je aan je buurman of iemand anders die het wel weet om zijn reken machiene ff te lenen staan ale antwoorde er al in
moet hij het welgoed hebben :lol:

wij hebben zoon dome duiste lerares dat als je voor aan zit je gewoon je enorme werkboek met ale woortjes of textboek gewoon op de stoel naastje leggen ziet ze niet eens zijn staat voor die stoel stege mij te prate ziet ze ht nog niet :D/ :lol: :lol:
ik heb dislexey dan begrijp je het miechien als er verkeerd gespelde woorden tussen staan

rs naam is Tunupa
bedankt i k0nijn i
Afbeelding
senne teddy

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door senne teddy »

post-it's zijn zeer goed voor spiekbriefjes, je plakt ze aan de onderkant van je bank, ik gebruik deze methode al een maand, nooit betrapt
(voor mensen die niet weten wat post its zijn post-it
Ryan
Berichten: 4207
Lid geworden op: zondag 14 oktober 2007, 16:47
Oude naam: i tune 013
Contacteer:

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door Ryan »

Wij hadden eerst het proefwerk gejat met antw's, gekopieerd en old-school in onze etui gedaan (H)

Dommeleraren FTw :D
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door KetchupFTW »

Niet gebruiken! zoals al eerder wordt gezegd is het niet goed voor je inteliggentie. die ene jongen of meisje zij dat die het altijd doet omdat hij/zij dom is. Als je dat zegt ben je eigelijk pas dom! gewoon goed leren en als het echt niet lukt kan je altijd nog naar je mentor of leraar gaan. Oke geef toe ik doe het ook wel eens maar doe het ECHT NIET altijd. :!: :tssk: [-( :-s
nec07
Berichten: 588
Lid geworden op: dinsdag 4 november 2008, 20:38
Clan: Bruteforces

Re: De Ultieme Spiek GUIDE

Bericht door nec07 »

Als je een ipod touch hebt kan je ook je antwoorden in de rekenmachine zetten dacht ik. Had vandaag pw scheikunde en een maat van me had 50 elementen + de afkortingen in zijn ipod touch staan. Hij gebruikte de ipod als rekenmachine.

Bij luistertoets:
Me ma is frans en bij luistertoets moet ik altijd voorin zitten van me maten en dan doe ik als ik het antwoord weet:

Me hand voor aan de tafel voor het kortste antwoord
me hand in het midden voor de middel lange
Me hand het verst van me af voor de langste

Schuif de tafels niet te ver van elkaar af is ook een tip. :fluit:
Gesloten