Slowtalk topic (was nachttopic)

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Als je moest kiezen tussen het vangen van een Abra of een Dratini, welke zou je dan kiezen?|

Abra
12
13%
Dratini
47
51%
Ik houd niet van leuke dingen
34
37%
 
Totaal aantal stemmen: 93

Nikki-
Berichten: 2763
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Gewoon om 4u stoppen met werken en 5u aan tafel
Melliw Naj
Berichten: 9373
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Melliw Naj »

Hoe laat beginnen? Werken voor 10 uur in de ochtend is een nee voor mij. Ik ga zo koken, een keertje optijd!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Melliw Naj schreef: maandag 21 maart 2022, 19:53 Hoe laat beginnen? Werken voor 10 uur in de ochtend is een nee voor mij. Ik ga zo koken, een keertje optijd!
Lekker, wat ga je eten?

Staat zelf nu een Engelse pie in de oven, met gehakt, wortel, selderij (ui en knoflook) en een halve liter bier. Zo lekker dat
Nikki-
Berichten: 2763
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Ik doe meestal 8.30 tot 4 of 9 tot 16.30 ofzo. Soms tot 5 en dan andere dag weer eerder weg of later beginnen.
Ruthless
Berichten: 15297
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

Ik wil even wat kwijt waar ik een beetje mee zit

Er was gister een bericht op facebook in een besloten groep waar ik een meisje een opmerking zag maken over 'hoe accuraat het was dat mannen maar 3 minuten in bed volhouden'. Op een bespottelijke manier. Daarop reageerde ik dat het niet juist is om mensen uit te lachen en belachelijk te maken om bepaalde onzekerheden. Dat werkt namelijk juist ave rechts en trekt juist man en vrouw eerder uit elkaar dan dat het naar elkaar toe brengt. Lijkt mij in ieder geval.

Ik vond dat opzich geen hele rare opmerking van mij, maar nog geen 5 minuten later zag ik een regenboog aan profielfoto's in mijn notificaties. Meisjes met roze, groen, paars haar die heel erg beledigd waren. Mij belachelijk maakte dat ik onzeker was en dat het gebruik van het woord 'female' het al duidelijk maakte dat ik een 'incel' ben. En ik ben daar best wel een beetje van geschrokken. Ik ben in de afgelopen jaren nooit in aanraking geweest met dit soort mensen, dus ik had geen idee. Ik heb gister echt mensen geraadpleegd voor hun mening van "zit ik fout?". Ik heb nooit de intentie om mensen te beledigen, wil het liefst iedereen bevriend houden. Maar heel deze beweging (met voornamelijk dus regenboog kleur haar meisjes) heb ik eigenlijk zodanig vermeden dat ik echt geen benul had van hoe agressief zij eigenlijk zijn.

Ik heb nota bene nog mijn excuses aangeboden aan ze omdat het niet mijn bedoeling is om mensen te beledigen of buiten te sluiten ofzo, en dat ik echt mijn best doe om iedereen te respecteren en in hun waarde te laten, maar dat ik dit gewoon niet begrijp. En vervolgens gingen ze daar ook weer overheen donderen. Daarna heb ik niet meer gereageerd. Ik denk niet dat we er uit gaan komen, maar op 1 of andere manier doet dit mij iets ofzo. Ik wil helemaal geen vijanden, maar ik kan met dit soort mensen echt niet door 1 deur. Ik vond het echt bizar hoe fel en agressief ze op mij in gingen terwijl ik niks verkeerd deed in mijn ogen.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

gewoon schijt hebben aan die cucks want er valt toch niet mee te praten; je deed niks fout

groetjes tom
FEYENOORD ROTTERDAM
Ruthless
Berichten: 15297
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

bedankt
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Lekker laten gaan Arjan. Je hebt natuurlijk niets verkeerd gedaan en ik snap waarom je die opmerking plaatste maar als zo'n chick al zo begint valt er weinig eer aan te behalen en moet je het maar gewoon (proberen) te negeren. Het is tegenwoordig erg cool om mannen te haten.

Trouwens, had je ex ook geen (opvallend) gekleurd haar? 😉
Ruthless
Berichten: 15297
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

Hahaha, dit was ook echt mijn eerste ervaring met die left-wing activisten dus wel vreemd.

Mijn ex heeft inderdaad tijdens onze relate haar haar rood geverfd waar ik ook absoluut niet achterstond. Ze heeft het overigens niet heel lang daarna ook weer gebleekt. Uiteraard kijk ik niet met al te veel positieve emotie terug naar die tijd. Enige is dat ik er veel van heb geleerd in wat ik wel en niet zoek in een meisje en dat ik niet mijn standaarden moet verlagen wat dat betreft. :p
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Mwah, je hoeft het toch ook weer niet te zien als het verlagen van standaarden? De ene geverfde chick is de andere niet.

Waarom stond je er absoluut niet achter?
Melliw Naj
Berichten: 9373
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Melliw Naj »

Daan schreef: maandag 21 maart 2022, 20:35
Melliw Naj schreef: maandag 21 maart 2022, 19:53 Hoe laat beginnen? Werken voor 10 uur in de ochtend is een nee voor mij. Ik ga zo koken, een keertje optijd!
Lekker, wat ga je eten?

Staat zelf nu een Engelse pie in de oven, met gehakt, wortel, selderij (ui en knoflook) en een halve liter bier. Zo lekker dat
Gewoon een simpele quiche met geitenkaas en spinazie.
Nikki-
Berichten: 2763
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Nikki- »

Als je je beter wil voelen, veel van die gekleurd haar vrouwen zijn zelf gewoon femcels en lezen waarschijnlijk te veel /r/FemaleDatingStrategy
Ruthless
Berichten: 15297
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

Daan schreef: donderdag 24 maart 2022, 15:11 Mwah, je hoeft het toch ook weer niet te zien als het verlagen van standaarden? De ene geverfde chick is de andere niet.

Waarom stond je er absoluut niet achter?
Met het verlagen van standaarden doel ik absoluut niet op haarkleur hoor. Maar ik denk dat ik mijn eigenwaarde een beetje heb verwaarloosd bij mijn ex. Ik wist van te voren al hoe ze was, maar ik had het idee dat ik haar kon veranderen of dat ik de verandering in haar leven kon zijn. Dat heeft natuurlijk niks met haarkleur te maken.

Waarom ik niet achter haar haarkleur stond, was puur omdat ik het persoonlijk ook niet mooi vind. En ik vind wel dat je in een relatie wat dat betreft ook wel een beetje rekening moet houden met elkaar, toch? Ik moet er nota bene elke dag naar kijken.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3456
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Atem_nijo »

Waarom zou je uberhaupt reageren op zo een post lmao
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Ruthless
Berichten: 15297
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Ruthless »

Ja doe ik normaal gesproken ook echt nooit maar ik vond het gewoon apart hoe veel support zo’n opmerking kreeg terwijl het simpelweg bespottelijk is. Wilde gewoon even mijn zegje erover doen ofzo. Het was ook in een besloten groep, op openbaar facebook zou ik ook nooit reageren.

Maar dit is wel gelijk een harde les om dit morele/ethische/politieke onderwerpen niet te bespreken op Facebook.

Ik voel me momenteel een beetje zo iemand als Patrick Ster die dan heel even onder zijn steen vandaan komt om te kijken wat er speelt in de wereld en gelijk weer terug duikt.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Weet trouwens niet of ik de enige ben, maar heb sowieso het idee dat je de afgelopen tijd erg volwassen bent geworden. Voelt een beetje als een raar compliment om te geven, maar zo denk ik er wel over haha. Je zegt wijze dingen, bent welbespraakt en kan je mening goed onder woorden brengen.
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Dieselpker »

doe niet zo gay daan
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Ja sorry had het even zwaar
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Bighead »

Ricc schreef: maandag 21 maart 2022, 1:39
Bearserk schreef: zondag 20 maart 2022, 8:41 Was ook een keer in Brugge volgens mij en daar kon ik bij de pizzeria alleen met cash betalen lmao achterlijk ouderwets land
Dat is omdat ze voor bancontact moeten betalen voor dat machine etc. etc. en dat eet in op de winsten.
Geen excuus natuurlijk, maar goed..
Cash is effectief duurder, behalve dat je daarmee creatief om kan gaan met het afdragen van belasting, wat in de praktijk precies de motivatie van alle dergelijke tentjes is om cash te prefereren.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Slowtalk topic (was nachttopic)

Bericht door Daan »

Zou met de grond gelijk gemaakt moeten worden
Plaats reactie