Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
xzero13x
Berichten: 51
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 18:25

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door xzero13x »

super handig nijn die hadt ik net nodig voor morgen solo arma :D
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Ruben Jb »

Inderdaad, erg fijn! :) Ik ga die outfit eens proberen met een Dfs en Snakeskin boots. Ranger boots zijn mij nog wat te veel risk. 8-[
xzero13x
Berichten: 51
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 18:25

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door xzero13x »

doe infinity boots beter mage def :)
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Paulus »

meneer-nijn schreef:Aangezien er niet erg veel mensen met divine zitten hier op ltf; heb ik ff een screen gemaakt van inv/familiar/gear voor mensen met dfs/spectral.

Genoeg voor ~20 boss kills.
Afbeelding
Afbeelding


Uiteraard wel als je op normal prayers zit, als ik op curses zit doe ik hiermee toch wel een boss of 3 minder, soulsplit heeft imo niet zoveel effect bij armadyl solo, omdat je range/melee def al zo laag is kan het alleen op de mager, die ook nog geregeld op je hit.
ty, hier heb ik veel aan=), kheb alleen nog geen extremes, maar het helpt wel ;)

Toegevoegd na 2 minuten:

alleen is het niet handig om ook broads(voor kc) en ruby e mee te nemen naar arma?
hoi
Meneer Nijn
Berichten: 1392
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 16:55
RS: Meneer Nijn (p2p)
Oude naam: meneer-nijn

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Meneer Nijn »

Diamonds hitten beter als ruby's, vaker spec etc dus gewoon geen ruby's.
Broad voor kc kan je doen als je niet genoeg geld te besteden hebt voor die ~100? bolts voor kc, scheelt toch weer een inv plaats =p
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Paulus »

meneer-nijn schreef:Diamonds hitten beter als ruby's, vaker spec etc dus gewoon geen ruby's.
Broad voor kc kan je doen als je niet genoeg geld te besteden hebt voor die ~100? bolts voor kc, scheelt toch weer een inv plaats =p
tsja, scheelt die ene invent plaats nou echt of je die arma chest oid niet krijgt? Ach meestal neem ik broads+dias :)
hoi
Meneer Nijn
Berichten: 1392
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 16:55
RS: Meneer Nijn (p2p)
Oude naam: meneer-nijn

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Meneer Nijn »

Paulus schreef:
meneer-nijn schreef:Diamonds hitten beter als ruby's, vaker spec etc dus gewoon geen ruby's.
Broad voor kc kan je doen als je niet genoeg geld te besteden hebt voor die ~100? bolts voor kc, scheelt toch weer een inv plaats =p
tsja, scheelt die ene invent plaats nou echt of je die arma chest oid niet krijgt? Ach meestal neem ik broads+dias :)
Lees de titel van Bigi's topic; Solo setup's MAX gears en inventories..
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Paulus »

tsja daar heb je wel gelijk 8-[
hoi
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Denikids »

Big, mocht je ooit Zamorak gaan wil je dan please je gear even screenen? Ik wil daar namelijk soon wat tripjes gaan doen. Maar je had eerder aangegeven het liever niet te posten. Mocht je het ooit doen zou je het dan toch even willen screenen please?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Big slayer79 »

Denikids schreef:Big, mocht je ooit Zamorak gaan wil je dan please je gear even screenen? Ik wil daar namelijk soon wat tripjes gaan doen. Maar je had eerder aangegeven het liever niet te posten. Mocht je het ooit doen zou je het dan toch even willen screenen please?
Als ik overweeg Zamorak te gaan zal ik zeker de setup ook hier posten. Het vervelende aan Zamorak is gewoon dat je nooit zeker weet hoeveel kills je ongeveer gaat halen, dat weet je natuurlijk nooit 100% zeker bij eender welke boss, maar toch. Bij mijn Armadyl setup ben ik altijd vrij zeker van 30 solo kills, bij Zamorak kan ik er 5 halen of 35, alles hangt natuurlijk af van de hits door je prayer (die zowel hp als prayer drained) en eventuele food drops. Mijn huidige record zit op iets van 18 solo kills, toen had ik nog een halve yack met brews en uiteindelijk haalde ik de twintig kills niet meer omdat hij 7x in dezelfde kill door mn prayer hitte. Kortom: het is niet zo mijn type boss.
sanix30
Berichten: 146
Lid geworden op: zondag 8 november 2009, 21:12
RS: sunaert (p2p)

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door sanix30 »

Heel handig :D
niet dat ik al die skills enz. heb maar dan nog lijkt het me handig.
nog wel een tip, kan je de tekst die bij het plaatje hoort erboven ofzo zetten, dat zou veel makkelijker lezen.
Ik zat te kijken naar een prentje waar boven stond unicorn only manier ofzo en dan een inven van een bob, ik zat er zo van wtf! xD nee niet waar hoor maar zou wel wat makkelijker zijn. Ik weet dat je dit niet maakte voor lay out enzo maar voor de rest echt mooi gedaan, je helpt hier veel mensen mee verder denk ik :)
Scania&Gismo
Berichten: 870
Lid geworden op: dinsdag 18 september 2007, 20:23
Oude naam: Scaniafreak9´

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Scania&Gismo »

faal + faal sara set-up
Laatst gewijzigd door Scania&Gismo op maandag 10 januari 2011, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Dj Hurricano
Berichten: 322
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 20:39
Clan: -

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Dj Hurricano »

Big slayer79 schreef:
Denikids schreef:Big, mocht je ooit Zamorak gaan wil je dan please je gear even screenen? Ik wil daar namelijk soon wat tripjes gaan doen. Maar je had eerder aangegeven het liever niet te posten. Mocht je het ooit doen zou je het dan toch even willen screenen please?
Als ik overweeg Zamorak te gaan zal ik zeker de setup ook hier posten. Het vervelende aan Zamorak is gewoon dat je nooit zeker weet hoeveel kills je ongeveer gaat halen, dat weet je natuurlijk nooit 100% zeker bij eender welke boss, maar toch. Bij mijn Armadyl setup ben ik altijd vrij zeker van 30 solo kills, bij Zamorak kan ik er 5 halen of 35, alles hangt natuurlijk af van de hits door je prayer (die zowel hp als prayer drained) en eventuele food drops. Mijn huidige record zit op iets van 18 solo kills, toen had ik nog een halve yack met brews en uiteindelijk haalde ik de twintig kills niet meer omdat hij 7x in dezelfde kill door mn prayer hitte. Kortom: het is niet zo mijn type boss.
Inderdaad, dus waarom zou je uberhaupt Zamorak gaan?
keper
Berichten: 149
Lid geworden op: woensdag 14 november 2007, 13:48

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door keper »

intressante guild

dit is nu eens een guid niet bedoeld om: lees mijn guid en zorg voor veel vieuws
dit is een guid voor H U L P en I N F O.

voor mij is deze guild niet H A N D I G want ik heb het geld niet maar daarom is die niet I N T E R E S S A N T.

ik vond het heel interesant omdat ik runescape speel voor de funn en ik wil graag alles weten om toch maar te weten over wat je aan het praten bent zodat je niet ooit zeGt(!) van hé pak toch een halfe inv met brews mee als die persoon een divine heeft.... daarom is het soms tof om zo iets te leze en care aboout lay-outs de 3regels in het begin gaven mij onmiddelijk deze indruk: yes veel plaatjes weinig zever.

dus: guid=veel info>>> aan wezig -> goede guid

ooit zal ik hier iets aan hebben ooit
thx 9/10>>> perfectie bestaat niet
Denny 966
Berichten: 1152
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 19:59
Clan: One

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Denny 966 »

keper schreef:intressante guild

dit is nu eens een guid niet bedoeld om: lees mijn guid en zorg voor veel vieuws
dit is een guid voor H U L P en I N F O.

voor mij is deze guild niet H A N D I G want ik heb het geld niet maar daarom is die niet I N T E R E S S A N T.

ik vond het heel interesant omdat ik runescape speel voor de funn en ik wil graag alles weten om toch maar te weten over wat je aan het praten bent zodat je niet ooit zeGt(!) van hé pak toch een halfe inv met brews mee als die persoon een divine heeft.... daarom is het soms tof om zo iets te leze en care aboout lay-outs de 3regels in het begin gaven mij onmiddelijk deze indruk: yes veel plaatjes weinig zever.

dus: guid=veel info>>> aan wezig -> goede guid

ooit zal ik hier iets aan hebben ooit
thx 9/10>>> perfectie bestaat niet
nice typo,
een guild is iets anders dan een guide ](*,)
Afbeelding

__
Join #Unique on IRC/mIRC
keper
Berichten: 149
Lid geworden op: woensdag 14 november 2007, 13:48

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door keper »

Denny 966 schreef:
keper schreef:intressante guild

dit is nu eens een guid niet bedoeld om: lees mijn guid en zorg voor veel vieuws
dit is een guid voor H U L P en I N F O.

voor mij is deze guild niet H A N D I G want ik heb het geld niet maar daarom is die niet I N T E R E S S A N T.

ik vond het heel interesant omdat ik runescape speel voor de funn en ik wil graag alles weten om toch maar te weten over wat je aan het praten bent zodat je niet ooit zeGt(!) van hé pak toch een halfe inv met brews mee als die persoon een divine heeft.... daarom is het soms tof om zo iets te leze en care aboout lay-outs de 3regels in het begin gaven mij onmiddelijk deze indruk: yes veel plaatjes weinig zever.

dus: guid=veel info>>> aan wezig -> goede guid

ooit zal ik hier iets aan hebben ooit
thx 9/10>>> perfectie bestaat niet
nice typo,
een guild is iets anders dan een guide ](*,)
jha oke foutje :oops: :mrgreen:
(maar het gaat meer over wat ik te zegge heb dan hoe het er staat hé)
vlieg8
Berichten: 10
Lid geworden op: zaterdag 1 januari 2011, 17:36

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door vlieg8 »

Unholyangel schreef:Zet er bij wat voor item's het zijn ;) en waar voor ze zijn ;) en hoe heet dat amulet?
als je niet weet wat voor items het zijn zal ik niet aan zo'n solo beginnen. :) maar geeft niks zelf weet ik ook lang niet alles met me 104cb. daar leer je weer van :D
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Paulus »

horen die bolts bij solo corp niet emerald e te zijn, het is volgens mij de bedoeling dat je hem stunned en niet killt ;)
hoi
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Big slayer79 »

Paulus schreef:horen die bolts bij solo corp niet emerald e te zijn, het is volgens mij de bedoeling dat je hem stunned en niet killt ;)
Ruben Jb schreef:Moet je bij de setup van Corporeal Beast geen Emerald bolts (e) aan hebben in plaats van Diamond bolts (e)? :)
Trouwens, mooie guide, ik ga hem waarschijnlijk wel eens gebruiken. :)
Ja inderdaad. Punt is, op het moment dat ik de screens maakte kreeg ik ze niet ingekocht, en ik had er ook geen meer op de bank, dus vandaar.

Werd gepost op de eerste pagina's^ Misschien in het vervolg even lezen voor je een opmerking maakt. :P
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: Solo Setup's ~ Max Gears en Inventories ~

Bericht door Paulus »

Big slayer79 schreef:
Paulus schreef:horen die bolts bij solo corp niet emerald e te zijn, het is volgens mij de bedoeling dat je hem stunned en niet killt ;)
Ruben Jb schreef:Moet je bij de setup van Corporeal Beast geen Emerald bolts (e) aan hebben in plaats van Diamond bolts (e)? :)
Trouwens, mooie guide, ik ga hem waarschijnlijk wel eens gebruiken. :)
Ja inderdaad. Punt is, op het moment dat ik de screens maakte kreeg ik ze niet ingekocht, en ik had er ook geen meer op de bank, dus vandaar.

Werd gepost op de eerste pagina's^ Misschien in het vervolg even lezen voor je een opmerking maakt. :P
ok, sorry, khad wel ff doorgekeken of niemand dat had gezegd, maar niet letterlijk elke post gelezen ;)
hoi
Plaats reactie