Goede guide, maar ik heb wel nog wat opmerkingen over het F2P gedeelte
Niet alle armour die je aanraad is echt goed, dus hier wat suggesties:
F2P Melee armour
Boots: Coloured boots (def bonus)
Cape: Teamcape (geeft def bonus)
Gloves: Rune Gauntlets (str & def bonus) of green d'hide vambraces (def bonus)
Wapen: Gravite 2H, dit is het beste wapen tegen Revenants omdat je ze er mee kan k0en. Als je die niet hebt kan je beter rune scimi gebruiken.
Ring: Explorer ring, daarmee kan je cabbage tele doen.
Shield: Rune Berserker shield, geeft str bonus, anders gewoon rune kite
F2P Ranged armour
Helm: Rune Full helm (beter dan coif omdat deze meer def bonus heeft).
Body: green d'hide body
legs: green d'hide chaps
Cape: ook weer een teamcape
Boots: leather boots, GEEN coloured boots, die geven negatieve ranged bonus.
Amulet: Amulet of power, is beter dan Accuracy
Gloves: Green d'hide vambraces
Wapen: maple shortbow of longbow
(sighted) als je die hebt. Een gewone longbow zuigt echt
.
Ring: Explorer ring
Shield: kan je niet dragen als je ranged gebruikt tenzij je een crossbow gebruikt. Een crossbow is F2P kan enkel bronze bolts gebruiken dus is nutteloos.
F2P magic armour is overbodig. Magic armour heeft nauwelijks defence bonussen dus hiermee ga je heel snel dood. Daarnaast hit magic max 160 (zonder dung items) dus zijn ranged an melee veel beter en kosten ook nog eens veel minder.
Over hoofdstuk 3:
Niet alle revenants vallen met magic aan. De revenant knight is juist iemand die vooral ranged gebruikt. Ze veranderen trouwens van attack style als je protect prayers gebruikt.
Daarnaast klopt het niet dat alle revenants hetzelfde droppen. De Imps droppen veel minder dan de Hellhounds & Orks. De hogere revs hebben dus betere drops
.
Omdat revenants ook eten is het handig om ze te k0en. Het beste is om met meerdere rangers te gaan, en zodra de rev weinig levens heeft, allemaal naar scim of 2h switchen en hem k0en
.