Het Auto topic!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

Straatvader schreef: Echt een prachtig filmpje! Ik moet zeggen dat er in mijn Audi ook wel een lekkere roffel zit maar die haalt het natuurlijk bij lange na niet met wat deze auto's voor prachtig geluid produceren. :)
Wil je eens een filmpje maken van je Audi? :ninja:
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Het Auto topic

Bericht door Name less »

nightmare782 schreef: Mwah Opel
Geef mij maar zon insignia opc hoor
ok
Void
Berichten: 2406
Lid geworden op: zaterdag 15 augustus 2009, 16:39

Re: Het Auto topic

Bericht door Void »

De nieuwe Vanquish :wub:. En in deze kleur graag.

Afbeelding
Don
Berichten: 1866
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 21:07
Clan: Team High
Oude naam: nightmare782

Re: Het Auto topic

Bericht door Don »

:wub: Volgensmij is dat echt een heel leuke auto om te hebben
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door Jeroen_ »

Audi's zijn leuk, tot dat er iets kapot gaat. Zeker met oudere is het nog erger dan nieuwe.
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het Auto topic

Bericht door Meutr »

Jeroen_ schreef: Audi's zijn leuk, tot dat er iets kapot gaat. Zeker met oudere is het nog erger dan nieuwe.
No shit, sherlock.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door Jeroen_ »

Het hoort niet dat er zo veel mis is met auto's van die bedragen. Althans bij ons is het al 2x fout gegaan met een gloednieuwe wagen.
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Auto topic

Bericht door i k0nijn i »

Elke auto kan mankeren..

Ik heb zelf geen auto, maar ik rijd ofwel met de Corsa van mijn mama, of met de X3 van mijn papa. :P
Afbeelding
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door Jeroen_ »

Tsja, daar heb je gelijk in, maar als jij nou een nieuwe auto zou kopen ongeacht welk merk en er zou binnen een maand de brandstofpomp van kapot gaan.
Vervolgens koop je twee jaar later weer een nieuwe auto van dat merk en daarvan blijkt de kabelboom foutief te zijn.
Als zo iets gebeurd is je vertrouwen in het merk ook niet meer echt super denk ik.
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Auto topic

Bericht door i k0nijn i »

Mijn pa zijn BMW heeft op een paar maanden tijd eens 2 hele nieuwe modules gehad voor zijn stuur, koppeling en aandrijving, maar dat werd altijd zonder problemen opgelost. Om nu te zeggen dat ik daardoor nooit een BMW zou kopen, nja.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het Auto topic

Bericht door Rems »

Ik vind BMW's overpriced, ze zijn wel mooi maar never dat ik zo'n ding als eerste auto koop das veel te duur.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door Jeroen_ »

Een nieuwe auto als eerste auto kopen is meestal geen goed idee, aangezien je verzekering echt gigantisch hoog zou zijn.
En voor alle Duitse 'Premium' merken geld dat onderdelen zwaar aan de prijs zijn.
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het Auto topic

Bericht door Meutr »

Jeroen_ schreef: Een nieuwe auto als eerste auto kopen is meestal geen goed idee, aangezien je verzekering echt gigantisch hoog zou zijn.
En voor alle Duitse 'Premium' merken geld dat onderdelen zwaar aan de prijs zijn.
Verzekering hangt vooral af van het vermogen van je wagen dacht ik, niet van de ouderdom ervan.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Het Auto topic

Bericht door Meutr »

In België is dat blijkbaar anders, dan:
Uw premie voor de verzekering burgerlijke aansprakelijkheid en de omniumverzekering voor de auto hangt vooral af van de volgende criteria: uw leeftijd, woonplaats (voor een grote stad gelden andere tarieven dan voor een meer landelijke gemeente), auto (type, vermogen, merk,…) en plaats op de bonus-malusschaal van de verzekeraar.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Het Auto topic

Bericht door Dissaboy »

Ik heb volgende week woensdag mijn eerste les jongens :P Ik ben vrijdag precies 16,5 jaar oud hehe, best vroeg bij dus. Tips voor de eerste les? Heb vorig jaar een beetje gereden in een Mazda 3, was wel lekker. Was niet zo lang maar ik leerde wel de koppeling kennen en schakelen natuurlijk :P Kan eigenlijk niet wachten tot ik begin met rijden :D
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door Jeroen_ »

Nou, OEM onderdelen zijn toch vaak duurder wat ik zag. Mijn moeder reed een aantal jaren een A3'tje, onderhand is ze overgestapt naar een DS3.
Maar zulke kleine dingetjes zoals de remblokjes vervangen, vloeistoffen checken etc. in feite gewoon een kleine beurt was bij de Audi dealer toch wel duurder dan bij Citroën. En dan niet de arbeidskosten, maar de onderdelen rekenden ze toch meer voor.

Ik kom nu wellicht wat anti-Duits of audi over, maar dat valt wel mee.
Aangezien de hele familie hier Duits rijdt hoor ik er veel over :p
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Het Auto topic

Bericht door Dissaboy »

Klopt, diesel van m'n pa ging voor geen ene _#$!*$ en benzine van m'n opaukte echt héél makkelijk :P Ik ben alleen bang dat ik ga stressen achter het stuur en dingen door elkaar haal.. :c
Jeroen_
Berichten: 1850
Lid geworden op: dinsdag 16 februari 2010, 11:09

Re: Het Auto topic

Bericht door Jeroen_ »

Het is echt heel fijn als je al een beetje leert schakelen voordat je gaat lessen. Als je dat al een beetje onder de knie hebt dan hoef je je weer over 1 ding minder zorgen te maken.
En voelen jullie het verschil tussen een diesel en benzine? T enige is dat diesel minder toeren draait en wat meer koppel heeft.
Afbeelding
Superbedankt k0nijn!
Anatolian
Berichten: 4697
Lid geworden op: vrijdag 20 april 2007, 19:02
Clan: 2Mighty4You ???
Oude naam: Cool Story Bro

Re: Het Auto topic

Bericht door Anatolian »

Diss schreef: Ik ben vrijdag precies 16,5 jaar oud hehe
The fuck?!?!?!?!

Ik zag je altijd als een 'broer', blijk je bijna 2,5 jonger te zijn ;(
¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤....¸
\¸. ♥ GALATASARAY ♥
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤¨*¤.¸¸.¤
☻/
/▌
/ \
GialloRosso
Bryan030
Berichten: 1682
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 12:41

Re: Het Auto topic

Bericht door Bryan030 »

Straatvader schreef:
Jeroen_ schreef:Audi's zijn leuk, tot dat er iets kapot gaat. Zeker met oudere is het nog erger dan nieuwe.
Ik denk dat het voor elke auto geld dat als er iets serieus kapot gaat het een dure grap gaat worden. Ik vermoed dat je ouders gewoon domme pech hebben dat jullie 2x op een rij mankement hebben met een Audi. Bij ons thuis hebben we louter goede ervaringen met het merk, m'n ouders rijden probleemloos een TT en A4. Bovendien denk ik dat zowat elke Duitse auto kwalitatief erg goed is en dat er helaas altijd wel wat kan gebeuren.
Audi's zijn leuk om in te rijden maar ik als automonteur en andere monteurs weten dat Audi's klote auto's zijn om te repareren .
De onderdelen van audi's gaan gewoon vaak kapot en het word steets lastiger om te repareren wat met VW,BMW,en mercedes niet gebeurd
Audi begint gewoon bijna een franse auto te worden imo
Plaats reactie