RS-moderatie

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

mbtkiller schreef:
Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed?
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Daan schreef:
J elmer schreef:
Daan schreef:
J elmer schreef:Ceecs die met zijn topic de sfeer verpest? Laat me niet lachen.. :lol: Er is een select groepje azijnpissers die constant de sfeer verpesten, daar hoort Ceecs dus echt niet tussen. Geef die mensen maar een permanente ban, als je dat toch wilt opperen, Daan.
Ik denk dat die zogenaamde "azijnpissers" (wat ik overigens niet echt een pakkende naam vind) hier al meermaals hebben aangegeven waarom ze die (in mijn ogen volledig terechte) posts plaatsen. Er is hier gaande van 1 structureel probleem, en dat is dat het merendeel van de mensen hier niet beseft wat het probleem nou is. Waarom denk je dat iedereen zo tegen Ceecs is? Zomaar?
Nee beste Jelmer, meneer Ceecs zorgt voor de ondergang van dit mooie forum. Wij proberen dit te voorkomen door zijn gedrag aan te kaarten, maar dat wordt ons blijkbaar niet in dank afgenomen wat ik niet helemaal kan begrijpen. Je moet het probleem bij de wortel aanpakken, en dat is Ceecs aanspreken op zijn vreselijke posts. Dat leek inderdaad gebeurd te zijn, maar nu meneer weer doodleuk nieuwe topics gaat aanmaken moet er misschien een zwaardere straf komen, zoals een (al dan niet permanente) ban.
Ceecs is een van de enigen die nog met enige moeite leven probeert te schenken aan algemeen. Clans zijn een groot deel van RS en Ceecs maakt een groot deel uit van de Nederlandse clan community. Waarom is het een structureel probleem als jij, Zeekoe, Meleepro en Bearserk het als enige (correct me if I'm wrong) als vervelend aankaarten? Daarnaast speel jij als ik het goed heb geen Runescape meer. Wat klaag jij dan over het RS-deel? Door dan structureel te gaan shitposten en flamen (bijvoorbeeld tegen Oleum in zijn blog), ben jij juist bezig met vreselijke posts die de sfeer van het forum gigantisch verpesten. Hierdoor gaat het nou juist dood. Wie wil nog reageren op een forum als je weet dat zo'n azijnpisser toch wel op jouw post loopt te zeiken.
Je hebt er dus nog steeds niets van begrepen. Als je denkt dat hij moeite doet om leven te schenken aan Algemeen ben je er nog stommer dan dat je eruit ziet. Ceecs doet geen moeite, die plaatst elke week letterlijk exact hetzelfde bericht in zijn topic alleen om ervoor te zorgen dat hij bovenaan staat. Niemand vindt het interessant, niemand joint zijn clan en bovenal vindt helemaal niemand het erg dat het topic nu gesloten is. Verder maakt het niet uit of ik RuneScape speel of niet lijkt me. Het is niet omdat ik geen RuneScape meer speel dat ik niet meer in forums als Algemeen en Blogs mag kijken/posten. En ik klaag over het RS-deel omdat er momenteel iets structureel fout gaat, en dat probeer ik aan te kaarten en te verhelpen. Over Oleums blog (als je dat al een blog kan noemen), kan je dan niet zien dat het een slap aftreksel is van wat je een blog noemt? Het is ongelofelijk oninteressant, en hij doet nou niet echt zijn best om het interessanter te maken. Dan mag ik er toch best wel wat van zeggen? En ik was niet de enige die dat vond. Ik vind het heel schattig dat je denkt dat ik ook maar enige invloed heb in de activiteit van het forum heb, maar buiten dat het goed voor mijn ego is slaat het helemaal nergens op en maak je jezelf alleen maar belachelijk.
Kom op zeg, ga nu niet met persoonlijke beledigingen beginnen. Ceecs mag in die vorm dan wel geen moeite doen, doe jij dat dan wel door elke week te flamen? Kap ook eens met dat 'niemand vindt, niemand doet, etc'. Spreek eens enkel voor jezelf. Zulk soort argumenten zijn ondoordacht en veel te kort door de bocht. Ik vind het prima als jij nog in het Runescape gedeelte komt kijken of posten, maar houd dan alsjeblieft die grote mond voor je en ga eens wat positiever posten. Dat gehaat op van alles en nog wat komt mij nu inmiddels wel de neus uit, waarin ik aan leden in de chat ook merk dat ze er klaar mee zijn. Er is een select groepje mensen die de sfeer verpest in het RS-deel, waarin ik mij afvraag wanneer er eens tegenop getreden wordt.

Dat jij de blog van Oleum nou zo ongelooflijk oninteressant vindt is jouw probleem. Ga hem daar niet om beklagen. Het is zijn blog en hij doet het op zijn manier, maar als je zulke berichten tegen je krijgt begrijp ik dat het ook een keer klaar is en dat er gewoon niets meer gepost wordt.
Daan schreef:
mbtkiller schreef:Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Grappig, ik lees juist overal dat mensen zoals Jelmer de reden zijn waardoor busladingen spelers juist uit de clanchat wegblijven, maar daar ben je waarschijnlijk een te grote newfag voor. Verder heb ik inderdaad het recht om overal te posten! En daar kan jij lekker helemaal niets aan doen!
Verder zeik ik niemand af, ik discussieer en kaart bestaande problemen aan. Niets mis mee, lijkt me. Tenzij je natuurlijk een verziekt forum wilt, maar daar ben ik persoonlijk niet zo heel er van.
Alsjeblieft zeg. Ik ben benieuwd waar jij het in godsnaam vandaan haalt dat er busladingen met spelers zijn die dankzij mij of personen zoals mij uit de chat blijven. Zolang jij je fatsoenlijk gedraagt in de chat, is er echt waar geen enkel probleem. Zodra jij je als een achterlijke idioot gaat gedragen krijg je het ook te horen en word je ook gekickt of desnoods verbannen. Ik kan er niets aan doen dat het ego van enkelen groter is dan het fatsoen om normaal om te gaan met elkaar, maar geef mij dan niet de schuld van de 'busladingen' mensen die uit de chat willen blijven.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Kipcorn »

J elmer schreef:Alsjeblieft zeg. Ik ben benieuwd waar jij het in godsnaam vandaan haalt dat er busladingen met spelers zijn die dankzij mij of personen zoals mij uit de chat blijven.
Saint Trump, Jo, ik.

Daarnaast vind ik dat Daan zeer sterke punten heeft: we zijn geen Lunagang van 2012 meer. RS is stervende, en RS3 al helemaal. De meeste mensen die hier RS3 spelen/speelden, hebben geen behoefte meer aan een blog omdat ze de belangrijkste dingen al behaald hebben. Of ze zijn overgestapt naar 07. Ik vind dat Oleum gewoon door mag gaan met zijn blog, aangezien hij zelf aangeeft het nog leuk te vinden. En volgens mij wilt Mbtkiller heel graag moderator worden.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Kipcorn schreef:
J elmer schreef:Alsjeblieft zeg. Ik ben benieuwd waar jij het in godsnaam vandaan haalt dat er busladingen met spelers zijn die dankzij mij of personen zoals mij uit de chat blijven.
Saint Trump, Jo, ik.
Dan noem je ook wel meteen een paar van de grootste criminelen van de chat. :lol:
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Kipcorn schreef: En volgens mij wilt Mbtkiller heel graag moderator worden.
Laatste wat ik wil is moderator worden. Dan moet ik me onpartijdig gedragen in dit soort discussies ( wat ook niet gebeurt door mods maar dat ter zijde). Zou een kick/ban grage vinger krijgen bij dit soort mensen.
Kipcorn schreef: Saint Trump, Jo, ik.
Grote bus ;)
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

mbtkiller schreef:Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed? Hele discussie is een 'shitpost'.
'Ik voel me een OG ltf'er en iemand promoot zijn clan wat mij irriteert terwijl ik het niet eens hoef te lezen' en dus gaan we lopen janken erover.
Ik kan ook lange posts maken hoor is niet zo lastig of bijzonder. Maar het standpunt wat jullie nemen is volkomen nutteloos. Zoals Jelmer zegt zijn er 3 mensen die zich irriteren aan Ceecs en de rest boeit het niemand. Dus we gaan iemand benadelen omdat jullie zich irriteren dat een post 1 keer per week ff gebumpt wordt. Idk of je ooit op een actief forum bent geweest maar dan stelt dat echt niks voor. Dus laten we stoppen met doen alsof jullie zoveel verstand hebben van het verbeteren van een rs-forum tewijl jullie niet eens meer rs spelen.
Nergens beweren we dat je lange posts moet maken om aan een discussie deel te nemen. Ik denk zelfs dat ik vaak heel kort reageer in een discussie.
Een basisvoorwaarde om deel te nemen aan een discussie is natuurlijk wel dat je een standpunt onderbouwt. Als je dat niet doet, ben je gewoon aan het shitposten. Volgens de forumregels is dat zelfs een overtreding. Dat je zo een elitaire houding aanneemt, door deze hele discussie een shitpost te noemen omdat we het niet eens zijn met jouw standpunt helpt daarbij natuurlijk ook niet.
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Zeekoe schreef:
mbtkiller schreef:Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed? Hele discussie is een 'shitpost'.
'Ik voel me een OG ltf'er en iemand promoot zijn clan wat mij irriteert terwijl ik het niet eens hoef te lezen' en dus gaan we lopen janken erover.
Ik kan ook lange posts maken hoor is niet zo lastig of bijzonder. Maar het standpunt wat jullie nemen is volkomen nutteloos. Zoals Jelmer zegt zijn er 3 mensen die zich irriteren aan Ceecs en de rest boeit het niemand. Dus we gaan iemand benadelen omdat jullie zich irriteren dat een post 1 keer per week ff gebumpt wordt. Idk of je ooit op een actief forum bent geweest maar dan stelt dat echt niks voor. Dus laten we stoppen met doen alsof jullie zoveel verstand hebben van het verbeteren van een rs-forum tewijl jullie niet eens meer rs spelen.
Nergens beweren we dat je lange posts moet maken om aan een discussie deel te nemen. Ik denk zelfs dat ik vaak heel kort reageer in een discussie.
Een basisvoorwaarde om deel te nemen aan een discussie is natuurlijk wel dat je een standpunt onderbouwt. Als je dat niet doet, ben je gewoon aan het shitposten. Volgens de forumregels is dat zelfs een overtreding. Dat je zo een elitaire houding aanneemt, door deze hele discussie een shitpost te noemen omdat we het niet eens zijn met jouw standpunt helpt daarbij natuurlijk ook niet.

Nope is geen regel voor, lees ze anders is geen lange lijst maar 3 die al overteden is:
- Kwets of intimideer iemand niet. Beledig, discrimineer en bedreig elkaar niet
- Wees aardig voor elkaar en plaats geen beledigende reacties als iemand iets niet weet. Leg het hem/haar even uit als hij of zij het niet begrijpt, schelden is nergens voor nodig.
-Voor deze regel hebben wij eigen regels beschreven in de regels van het forum, de chat en de evenementen. Gedraag je op het forum, in de chats en op onze evenementen in RuneScape.

Dus pak geen regels erbij die niet bestaan en al helemaal niet als je er zelf niet aanhoud :)

En nog maar een keertje:
mbtkiller schreef: Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Ik snap dat je heel gefrustreerd bent over het feit dat je zelf niet capabel genoeg bent om "dure" woorden te gebruiken, maar val ons daar alsjeblieft niet mee lastig.
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Sure if you say so.
Jij bent zeker een hele accurate jongeman die in het echte leven ook praat met dure woordjes.
Alleen als je niet eens snapt hoe het werkt op een forum laat staan in de echte wereld.
Val jij buiten de groep of valt dat nog mee?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

mbtkiller schreef:Sure if you say so.
Jij bent zeker een hele accurate jongeman die in het echte leven ook praat met dure woordjes.
Alleen als je niet eens snapt hoe het werkt op een forum laat staan in de echte wereld.
Val jij buiten de groep of valt dat nog mee?
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS-moderatie

Bericht door Bearserk »

sons of anarchy #1

dus
Afbeelding
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Bearserk schreef:sons of anarchy #1

dus
Precies maar das off-topic
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS-moderatie

Bericht door Bearserk »

Heel LTF is off topic
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

mbtkiller schreef:
Zeekoe schreef:
mbtkiller schreef:Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed? Hele discussie is een 'shitpost'.
'Ik voel me een OG ltf'er en iemand promoot zijn clan wat mij irriteert terwijl ik het niet eens hoef te lezen' en dus gaan we lopen janken erover.
Ik kan ook lange posts maken hoor is niet zo lastig of bijzonder. Maar het standpunt wat jullie nemen is volkomen nutteloos. Zoals Jelmer zegt zijn er 3 mensen die zich irriteren aan Ceecs en de rest boeit het niemand. Dus we gaan iemand benadelen omdat jullie zich irriteren dat een post 1 keer per week ff gebumpt wordt. Idk of je ooit op een actief forum bent geweest maar dan stelt dat echt niks voor. Dus laten we stoppen met doen alsof jullie zoveel verstand hebben van het verbeteren van een rs-forum tewijl jullie niet eens meer rs spelen.
Nergens beweren we dat je lange posts moet maken om aan een discussie deel te nemen. Ik denk zelfs dat ik vaak heel kort reageer in een discussie.
Een basisvoorwaarde om deel te nemen aan een discussie is natuurlijk wel dat je een standpunt onderbouwt. Als je dat niet doet, ben je gewoon aan het shitposten. Volgens de forumregels is dat zelfs een overtreding. Dat je zo een elitaire houding aanneemt, door deze hele discussie een shitpost te noemen omdat we het niet eens zijn met jouw standpunt helpt daarbij natuurlijk ook niet.

Nope is geen regel voor, lees ze anders is geen lange lijst maar 3 die al overteden is:
- Kwets of intimideer iemand niet. Beledig, discrimineer en bedreig elkaar niet
- Wees aardig voor elkaar en plaats geen beledigende reacties als iemand iets niet weet. Leg het hem/haar even uit als hij of zij het niet begrijpt, schelden is nergens voor nodig.
-Voor deze regel hebben wij eigen regels beschreven in de regels van het forum, de chat en de evenementen. Gedraag je op het forum, in de chats en op onze evenementen in RuneScape.

Dus pak geen regels erbij die niet bestaan en al helemaal niet als je er zelf niet aanhoud :)

En nog maar een keertje:
mbtkiller schreef: Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed?
Klopt, de regel staat niet letterlijk in het reglement van Lunagang. Maar het is wel een ongeschreven regel, bewijs daarvan is dat het mogelijk is om een bepaalde post te rapporteren omdat het ingenomen standpunt niet wordt verdedigd. Met andere woorden, zomaar je standpunt wild in het rond roepen zonder enige vorm van argumentatie is niet bevorderlijk voor een discussie. Niet hier, niet in de rest van de beschaafde wereld.
Bovendien beledig ik niemand, bedreig ik niemand en discrimineer ik niemand. Daarnaast ben ik jou aan het uitleggen hoe een discussie werkt, zonder je te beledigen. En op de koop toe gedraag ik me, in tegenstelling tot jou, door op een volwassen manier te discussiëren.

Dus nogmaals, de enige die zich hier niet aan de regels houdt in dit topic, ben jij. Gelieve mij dan ook niet te beschuldigen dat ik de regels aan het verbreken ben.
Tot slot ben ik ook enorm benieuwd welke "dure woorden" je bedoelt? Ik gebruik een vrij normale woordenschat, die elke NEderlandstalige persoon wel zou moeten kunnen snappen. Maar ik veronderstel dat het voor jou makkelijker is om zo'n zaken te zeggen dan effectief op mijn post te reageren. Getuige de manier waarop je slechts een zeer specifiek deel van mijn vorige post beantwoordt.

Toegevoegd na 2 minuten en 42 seconden:
Om dan toch nog OT te reageren hier: ik kan me prima vinden in wat Siddy heeft gepost. Ceecs zijn topic moest voor mij niet gesloten worden, het gewoon naleven van het verbod op bumpen was voldoende.

Daarnaast ook jammer dat er zoveel off-topic wordt gepost in een discussie waarvan ik toch hoopte dat deze deftig zou gevoerd kunnen worden.
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: RS-moderatie

Bericht door Jorenator »

Van mij mag Ceecs eenmaal per week zijn topic écht wel bumpen, en als je daar een probleem mee hebt vraag ik je echt af wat er mis is met eenmaal de week een keer op de titel van het topic te klikken en daarna nogmaals een keer te klikken op dat pijltje linksbovenaan je pagina (het linkse jongens, voor ik hierop 'gepakt' word)
Slaapwel voor de rest, ik hoop dat jullie allen elke nacht even goed als mij in slaap raken! <3
Afbeelding
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Zeekoe schreef: Klopt, de regel staat niet letterlijk in het reglement van Lunagang. Maar het is wel een ongeschreven regel, bewijs daarvan is dat het mogelijk is om een bepaalde post te rapporteren omdat het ingenomen standpunt niet wordt verdedigd. Met andere woorden, zomaar je standpunt wild in het rond roepen zonder enige vorm van argumentatie is niet bevorderlijk voor een discussie. Niet hier, niet in de rest van de beschaafde wereld.
Bovendien beledig ik niemand, bedreig ik niemand en discrimineer ik niemand. Daarnaast ben ik jou aan het uitleggen hoe een discussie werkt, zonder je te beledigen. En op de koop toe gedraag ik me, in tegenstelling tot jou, door op een volwassen manier te discussiëren.

Dus nogmaals, de enige die zich hier niet aan de regels houdt in dit topic, ben jij. Gelieve mij dan ook niet te beschuldigen dat ik de regels aan het verbreken ben.
Tot slot ben ik ook enorm benieuwd welke "dure woorden" je bedoelt? Ik gebruik een vrij normale woordenschat, die elke NEderlandstalige persoon wel zou moeten kunnen snappen. Maar ik veronderstel dat het voor jou makkelijker is om zo'n zaken te zeggen dan effectief op mijn post te reageren. Getuige de manier waarop je slechts een zeer specifiek deel van mijn vorige post beantwoordt.
Ten eerste, ongeschreven regel boeit niet. Ongeschreven regel is dat je normaal gedraagt in het hedendaagse leven. En dat gebeurt ook niet.
Verder snap ik ze wel hoor je dure woordjes maar ze lossen niks op. Discussies win je niet met bepaald niveau van Nederlandse taal maar goede standpunten. En die heb ik ook nog niet gezien.
Voorderest verbreek k ook geen regels maar dat terzijde want dat doet Ceecs ook niet dus wat boeit jou dat nou om mensen hiervan te beschuldigen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Bijzonder is dan ook dat deze discussie momenteel gaat over de Nederlandse spelling en niet over het onderwerp waar het over hoort te gaan! Ik denk dat clans op het forum best wel dood is , maar dat Ceesc nog best eens per week mag bumpen ondanks dat hij geen topic meer heeft. Het is al heel wat dat hij hier de moeite nog voor neemt (nam).

Over Zeekoe en Daan betreft, ik snap jullie irritaties wel maar op het moment gaan jullie tegen iedereen in die zich nog wel interesseren in het spelletje waar het forum eigenlijk voor gemaakt is. Misschien dat jullie het RS gedeelte eens kunnen laten rusten en gewoon lekker jezelf zijn in het NON-RS gedeelte? Met of zonder dure woorden, hé MBT.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Ongelooflijk dat jullie twee nog mogen deelnemen in dit soort topics. Jullie zouden beter eens naar jezelf kijken i.p.v. de hele tijd op de man te gaan reageren. Mag ik mbt er even aan herinneren dat hij degene is die begonnen is over het taalgebruik, ondanks daar geen reden toe was. Mag ik jullie er even op wijzen dat jullie degenen zijn die naast de kwestie reageren. Het zijn jullie, die de hele tijd de essentie van de discussie in de wind slaan.
En nee, discussies win je niet met goede standpunten, discussies zijn er in de eerste plaats al niet om te winnen. Maar je kan niet over een discussie praten als je niet weet wat een argument is en dat is, zeker voor mbt, een probleem klaarblijkelijk.
Laatst gewijzigd door Zeekoe op zaterdag 15 oktober 2016, 1:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

mbtkiller schreef:
Zeekoe schreef: Klopt, de regel staat niet letterlijk in het reglement van Lunagang. Maar het is wel een ongeschreven regel, bewijs daarvan is dat het mogelijk is om een bepaalde post te rapporteren omdat het ingenomen standpunt niet wordt verdedigd. Met andere woorden, zomaar je standpunt wild in het rond roepen zonder enige vorm van argumentatie is niet bevorderlijk voor een discussie. Niet hier, niet in de rest van de beschaafde wereld.
Bovendien beledig ik niemand, bedreig ik niemand en discrimineer ik niemand. Daarnaast ben ik jou aan het uitleggen hoe een discussie werkt, zonder je te beledigen. En op de koop toe gedraag ik me, in tegenstelling tot jou, door op een volwassen manier te discussiëren.

Dus nogmaals, de enige die zich hier niet aan de regels houdt in dit topic, ben jij. Gelieve mij dan ook niet te beschuldigen dat ik de regels aan het verbreken ben.
Tot slot ben ik ook enorm benieuwd welke "dure woorden" je bedoelt? Ik gebruik een vrij normale woordenschat, die elke NEderlandstalige persoon wel zou moeten kunnen snappen. Maar ik veronderstel dat het voor jou makkelijker is om zo'n zaken te zeggen dan effectief op mijn post te reageren. Getuige de manier waarop je slechts een zeer specifiek deel van mijn vorige post beantwoordt.
Ten eerste, ongeschreven regel boeit niet. Ongeschreven regel is dat je normaal gedraagt in het hedendaagse leven. En dat gebeurt ook niet.
Verder snap ik ze wel hoor je dure woordjes maar ze lossen niks op. Discussies win je niet met bepaald niveau van Nederlandse taal maar goede standpunten. En die heb ik ook nog niet gezien.
Voorderest verbreek k ook geen regels maar dat terzijde want dat doet Ceecs ook niet dus wat boeit jou dat nou om mensen hiervan te beschuldigen.
Als je geen goede standpunten hebt gezien moet ik je toch doorverwijzen naar de opticien, makker.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Dus totdat mbt besluit om te stoppen met shitposten, maar effectief de tijd nemen om te reageren, steek ik hier mijn tijd niet meer in.

Mensen als mbt zijn de reden dat er zoveel getroll is Nitious, niet ik.
Gesloten