EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door L0rd_paul »

De Devil schreef:
L0rd_paul schreef:
De Devil schreef:
L0rd_paul schreef:
Anatolian schreef:Klap op z'n bakkes!
Dan vergeet hij je vast wel!
Dat het zo in Turkije gaat betekend niet dat het hier ook werkt he..
Jij wordt echt een topleerkracht later. :roll:
Wat weet jij ervan dan?

Ik vind het een lage opmerking, dan komt er ook een lage opmerking overheen. Simple as that.
Gewoon, aan al jouw reacties te zien kan ik me wel een beeld van jou opmaken. (;

Ik hoop dat je op een school zal werken zonder Turkse jongeren, want anders zou dit oneerlijk zijn tegenover hun.
Ik heb vorig jaar voornamelijk met Turkse en Marrokaanse jongens gewerkt(een school in kanaleneiland zuid in Utrecht), ging prima.

Dus zo veel weet je niet over mij. Nogmaals, mijn leraarschap staat los van LTF. Ik snap ook nog altijd niet waarom jij mijn postgedrag in verband brengt met mijn leraarschap. Ik ben best een goede docent, nog lang niet perfect, maar daar leer ik nog voor.

Dus voor nog één keertje dan: ik maak alleen zo een opmerking, omdat ik de opmerking van Anatolain echt niet vind kunnen. Dan breng ik hem maar in verband met iets wat hij lief heeft, om het zo te laten merken.
YOLO
Josh
Berichten: 4084
Lid geworden op: dinsdag 10 maart 2009, 16:15
Clan: [Ex]Exclusive
Oude naam: Idk Why I K0

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Josh »

Kanaleneiland-zuid? In kanaleneiland wonen de meest erge marokkaanse jongens hoor xD. Niks tegen Marokkanen maar daar kan je 's avonds niet normaal over straat in kanalen-eiland. Ik fiets er wel eens langs maar daar wonen echt de meest associale mensen die echt overal schijt aan hebben xD. En daar kon je goed mee werken? Knap van je.
De Jonathan
Berichten: 2424
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 16:48
RS: Gestopt
Clan: Lunagang (Funclan)
Oude naam: sagabmx

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De Jonathan »

Halle schreef:
'Joost schreef:Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
Jup :P
Ik baal wel dat ze helemaal in Haren woont, dat is ongeveer 40 minuten fietsen van waar ik woon.
Dat is natuurlijk niet het einde van de wereld xD Maar elkaar even snel opzoeken in de avond is er niet bij.
Mijn vriendin woont in Barneveld en ik in Zeewolde :P Half uur van Zeewolde naar Harderwijk en dan 45 minuten bus naar Barneveld :oops:
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De beste 95 »

Devil ziet dan ook liever wat hij wilt zien. Na een hele aardige jongen, perfecte vriend voor een meisje lijkt het me ook echt een hele goede leerkracht. Maar genoeg over zijn leraarschap denk ik. Mensen met de leiding op zo'n school hebben meer te zeggen over zijn kwaliteiten dan iemand van 15 jaar die nergens tegen kan :")
Dat ben ik in mijn avatar
YS
Berichten: 380
Lid geworden op: zaterdag 13 augustus 2011, 21:07
RS: Gestopt

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door YS »

Haha, ik praat de laatste tijd veel met een super leuke chick ! :wub:
En nu vraagt ze of ik morgen wat te doen heb, ofcourse heb ik voor haar altijd tijd =)

Naja wel jammer dat een vriend van haar en mijn kant erbij is, maar dat mag de pret niet drukken!
Aah wat fijn .

Iemand tips om uh een stap te zetten?
Typhoon, Rico, Sticks, J cole, AZ, Mac Miller, Fresku, Winne, Feis, YS, Zwart Licht, Kempi, Olivier Bangi

Afbeelding
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

Ik ben echt een EHBL-hopeloos-geval.

OK mensen! Professor zeikneus met nog een probleem: (mijn vrienden lijken wel een soap serie man >.>)

Ik, en nog vijftien anderen, maken ons zorgen over een bepaald meisje. Ze is een goeie vriendin van ons, en heeft nu 3 of 4 jaar met een of andere bad-ass gast. Zij is 17, hij is 23. Dat is natuurlijk nog geen probleem. We kennen hem niet goed, af en toe eens gesproken, maar hebben nooit een probleem met hem gehad.

Nu heeft een van de meiden in onze groep, veel blauwe plekken op haar armen en borst gezien. Vragen over haar vriendje worden stotterend beantwoord. Een paar meiden uit onze groep heeft onderzoek gedaan, en uiteindelijk zijn we er achter gekomen (niet vragen hoe), dat onze goeie vriendin nogal mishandeld wordt door haar vriendje.

Die vriend heeft al een nogal slechte achtergrond. Hij gaat om met jongens die wij als losers zien, maar nogal misdadig zijn. Vernieling is hun standaardprogramma per dag, mensen lastig vallen en 's nachts dronken rondlopen zijn ook geen onbekende dingen bij hen. Die vriend van het meisje heeft haar helemaal ingepalmt. Haast een pooier, op de manier hoe hij het gedaan heeft. Onze vriendin is helemaal gek op hem, maar het schijnt een regelrechte klootzak te zijn. Zij ziet het echter niet. Liefde maakt blind. Nou mensen, onze vriendin ziet al een paar jaar geen steek meer.

Wij proberen dit dus al een tijdje uit haar hoofd te praten. Zowel de jongens als de meiden. Dit gaat vanuit allerlei situaties, op een rustige, directe en opbouwende manier. Alles is echter mislukt. We plannen van tevoren hoe we het aan gaan pakken, maar ze wilt er niets van weten. Ze zegt dat het wel meevalt, dat ze zichzelf wel red, en dat we haar vriendje niet goed genoeg kennen.
Godzijdank dat we hem niet goed kennen. Dat willen we geen van allen.

[Voor de mensen die nu denken: over het vriendje hoeft niet waar te zijn: ik heb hem sinds kort ontmoet. Het is zo'n nepgangster, broek laag, zonnebril in de avond, sweater en een petje op. Hij rookt en daagt iedereen uit om te "matten" als die naar hem kijkt. Het is een echte loser. Dat hij haar zo behandeld, ik geloof het meteen. Zeker aangezien hij haar zijn "bitch" noemt. Jullie kennen dat soort types vast wel]

Maar goed. Onze pogingen om het haar uit haar kop te halen is nu wel mislukt. Op dit moment is er een grote strijd over, of we het haar ouders vertellen. De helft vindt van wel, de andere helft van niet.

Even voor de duidelijkheid: dit is echt een onwijs lief meisje. Zo eentje die voor alles en iedereen klaar/open staat (niet op die manier). Altijd gezellig is en leuk doet. Ze haalt goeie cijfers, gaat wel uit, maar met mate. Net als haar drankgebruik. Ze rookt niet. Zij verdient 10x beter, en we weten van die ouders dat ze hier vast wel wat aan gaan doen.

Maar nu is het probleem: moeten we het wel vertellen? Dit kan voor vijandigheid zorgen tussen de ouders en haar, tussen de vriend en haar, tussen ons en haar, etc etc. Daar zitten we nu even over.
Ik dacht: ik zet het hier. Kijken wat jullie ervan vinden.


Ik zou verdomme een show moeten beginnen. D's problems.
>.>
Sheit.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Halle »

Nee natuurlijk niet, je brengt haar alleen maar in de problemen.
En ze is zelf oud genoeg om te beslissen wat ze wil.
Trabbie
Ex-moderator
Berichten: 6662
Lid geworden op: vrijdag 22 december 2006, 17:34
Clan: Lunagang Funclan
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Trabbie »

Ok, mijn gevoel zegt: mat die vent eens met z'n allen af. Mijn verstand zegt echter: 1 iemand moet met het meisje gaan praten en haar het hele verhaal vertellen, wat jullie weten etc. Dat zeggen jullie dat ze er echt wat aan moet doen en dat ze beter verdient. Zegt ze nee dan zeggen jullie dat jullie er serieus over denken om naar haar ouders te gaan, want dit is gewoon echt niet normaal meer. Dan kijken naar haar reactie, als ze dan nog zegt dat moeten jullie niet doen... Dan wordt het lastig vrees ik, want dan ga je sowieso een rot gevoel houden......
Laatst gewijzigd door Trabbie op woensdag 14 september 2011, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Toez »

Nikki schreef:Tbh snap ik niet waarom jullie zeggen niet ingrijpen? Dadelijk zit ze helemaal vast aan die jongen.
Dit ja.
Nu is ze nog blind van verliefdheid, maar later krijgt ze er spijt van en houdt ze er misschien nog een trauma aan over. :dus:
/s
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Halle »

Nikki schreef:Tbh snap ik niet waarom jullie zeggen niet ingrijpen? Dadelijk zit ze helemaal vast aan die jongen.
Nogmaals, het is haar eigen leven.
Op 17 jarige leeftijd kun je prima zelf beslissingen nemen.
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Glenn. »

Degene die ze 't meest vertrouwd moet met haar gaan praten op een rustige manier.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Toez »

Of met haar "vriendje". :dus:
/s
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door -Stan »

Tegen ouders zeggen kan dramatische gevolgen hebben (not kidding)

>Jullie zeggen het tegen ouders
>Ze begrijpt niet waarom
>Ze wordt boos op jullie
>Ze wordt boos op haar ouders
>Ze gaat naar haar vriend toe die 'jullie' natuurlijk lekker zwart maakt en vertrouwen wint.
>De enige waarmee ze nog mee omgaat is haar vriend
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

Trabbie schreef:Ok, mijn gevoel zegt: mat die vent eens met z'n allen af. Mijn verstand zegt echter: 1 iemand moet met het meisje gaan praten en haar het hele verhaal vertellen, wat jullie weten etc. Dat zeggen jullie dat ze er echt wat aan moet doen en dat ze beter verdient. Zegt ze nee dan zeggen jullie dat jullie er serieus over denken om naar haar ouders te gaan, want dit is gewoon echt niet normaal meer. Dan kijken naar haar reactie, als ze dan nog zegt dat moeten jullie niet doen... Dan wordt het lastig vrees ik, want dan ga je sowieso een rot gevoel houden......
Ze weet dat wij het weten. Wij willen haar echter nog niet confronteren met haar ouders, want dat kan vijandigheid tussen haar en ons opleveren.
Glenn. schreef:Degene die ze 't meest vertrouwd moet met haar gaan praten op een rustige manier.
Is al gedaan. Heeft niets opgeleverd.
Toez schreef:Of met haar "vriendje". :dus:
Dat "vriendje" heeft ook zijn eigen, uit de hand lopende vriendjes. Ik denk dat geen van ons graag tegenover mensen staat die sowieso al vernieling etc brengen. Je weet niet tot hoe ver ze gaan, en dat willen we liever niet meemaken.
DNL schreef:Tegen ouders zeggen kan dramatische gevolgen hebben (not kidding)

>Jullie zeggen het tegen ouders
>Ze begrijpt niet waarom
>Ze wordt boos op jullie
>Ze wordt boos op haar ouders
>Ze gaat naar haar vriend toe die 'jullie' natuurlijk lekker zwart maakt en vertrouwen wint.
>De enige waarmee ze nog mee omgaat is haar vriend
Niets doen kan echter ook schade bij haar opleveren, als ze aan die vriend vast blijft zitten.
Sheit.
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door -Stan »

Ja maar nu kunnen jullie nog met haar praten, dan kan ze jullie gaan zien als 'de mensen die me mijn grote liefde willen afpakken' oid.
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Toez »

Mr D schreef:
Toez schreef:Of met haar "vriendje". :dus:
Dat "vriendje" heeft ook zijn eigen, uit de hand lopende vriendjes. Ik denk dat geen van ons graag tegenover mensen staat die sowieso al vernieling etc brengen. Je weet niet tot hoe ver ze gaan, en dat willen we liever niet meemaken.
Je moet wel een beetje lef hebben daarvoor.
Anders kan je alsnog 1 iemand op een afstand laten staan en als het uit de hand loopt hem 112 laten bellen. ^_^
/s
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

Toez schreef:
Mr D schreef:
Toez schreef:Of met haar "vriendje". :dus:
Dat "vriendje" heeft ook zijn eigen, uit de hand lopende vriendjes. Ik denk dat geen van ons graag tegenover mensen staat die sowieso al vernieling etc brengen. Je weet niet tot hoe ver ze gaan, en dat willen we liever niet meemaken.
Je moet wel een beetje lef hebben daarvoor.
Anders kan je alsnog 1 iemand op een afstand laten staan en als het uit de hand loopt hem 112 laten bellen. ^_^
Lef hebben we allemaal wel.
Maar als iemand met een mes begint te zwaaien, is 112 een beetje te laat. Vind je niet?
Sheit.
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door -Stan »

Ja en dan is de situatie opgelost ofwat :")

Dagen/weken/maanden daarna is die jongen niet ineens verdwenen ofzo.
J3ram
Berichten: 1784
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 16:20

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door J3ram »

Heeft dat vriendje veel vrienden dan? Anders zal ik met zn allen even een goed woordje spreken met hem ( Niet vechten ).
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

J3ram schreef:Heeft dat vriendje veel vrienden dan? Anders zal ik met zn allen even een goed woordje spreken met hem ( Niet vechten ).
Hij staat meestal met 8/9 anderen in het park te suffen.
Sheit.
Plaats reactie