King of the Dwarves

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: King of the Dwarves

Bericht door Royenroy »

Sjoerd schreef:Als er gravestone was gekomen met meer minuten had ik me misschien wel gemotiveerd om de quest te doen maar dit is weer zo'n reward waar je niks aan hebt, had wel meer verwacht voor een master quest, hoewel ik ook zo zie dat het eigenlijk niet echt een master quest is...
Je hebt gewoon gelijk, ik ben de quest gelijk gaan doen nadat die uitkwam, en ik heb d'r niets aan gehad, heb de quest gedaan en ben hem weer gepeert. Ik had gehoopt dat de quest een extra minuutje aan mijn gravestone zou toevoegen.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gebruikersavatar
chimaeron
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 17 januari 2010, 1:11
RS: Chimaerion (p2p)
Clan: Geen

Re: King of the Dwarves

Bericht door chimaeron »

jan951 schreef:
Silfer schreef:
chimaeron schreef:Waarom zou iemand in hemelsnaam, die bij zijn volle verstand is, die waardeloze grafsteen willen kopen voor 500 k? Immers, het blijft, net als angel of death, 6 minuten staan. Misschien voor de schoonheid, dacht het niet, ziet er oerlelijk uit. Dit is een fail reward, ik vind dat het 7 minuten zou moeten zijn.
Omdat een minuut veel kan schelen als je dood bent gegaan? Ik heb situaties gehad waarbij ik bij mijn graf stond en hij verdwijnt. Geloof me, als je dan veel spullen bij hebt baal je. En misschien komt er nog wel een andere steen die 7 minuten blijft staan ^_^
Mensen die al een Angel hebben zullen er niet veel om geven behalve als ze deze mooi vinden, maar dan hebben ze ook een reden om het te kopen. Mensen die nog geen Angel hebben kunnen kiezen. Zo verkeerd is het toch niet?
En het laat iedereen zien dat je die quest voltooid hebt.
jullie hebben allemaal wel gelijk, maar ik bedoelde iemand die angel of death heeft,overschakelen naar deze. Zelf heb ik angel of death en die 500 k geef dan liever uit aan een andere skill ofzo.
weteden0
Berichten: 373
Lid geworden op: vrijdag 25 september 2009, 18:43

Re: King of the Dwarves

Bericht door weteden0 »

spider pizza schreef:
chimaeron schreef:Waarom zou iemand in hemelsnaam, die bij zijn volle verstand is, die waardeloze grafsteen willen kopen voor 500 k? Immers, het blijft, net als angel of death, 6 minuten staan. Misschien voor de schoonheid, dacht het niet, ziet er oerlelijk uit. Dit is een fail reward, ik vind dat het 7 minuten zou moeten zijn.
heb hem gekocht omdat hij mooi is.
bij zijn volle verstand
en jij heet reetman? :P
edit: was emoticon vergeten
Laatst gewijzigd door weteden0 op woensdag 5 januari 2011, 18:09, 2 keer totaal gewijzigd.
KSV roeselare de beste ploeg van heel roeselare !!!
J3
Berichten: 1567
Lid geworden op: woensdag 27 juni 2007, 17:45
RS: J3 (p2p)
Clan: Overloaded Xp
Oude naam: Nemg

Re: King of the Dwarves

Bericht door J3 »

Silfer schreef:
Sjoerd schreef:Als er gravestone was gekomen met meer minuten had ik me misschien wel gemotiveerd om de quest te doen maar dit is weer zo'n reward waar je niks aan hebt, had wel meer verwacht voor een master quest, hoewel ik ook zo zie dat het eigenlijk niet echt een master quest is...
Qua niveau kan je het geen master noemen inderdaad :P

Je krijgt trouwens ook een steen 8-[ waar je dit mee kan;
In- of uitklappen •
Afbeelding
big rock ftw :D
AfbeeldingAfbeelding
loozn
Berichten: 767
Lid geworden op: dinsdag 7 juli 2009, 18:17
RS: Loozn (p2p)

Re: King of the Dwarves

Bericht door loozn »

inderdaad silfer

Die rock krijg je btw alleen als je 90 strength hebt.
Afbeelding
RoodWitBlauw
Berichten: 1096
Lid geworden op: dinsdag 17 augustus 2010, 11:24

Re: King of the Dwarves

Bericht door RoodWitBlauw »

Ik had nog niet de tijd genomen om die Angel of Death te kopen, dus nu heb ik deze gelijk maar gekocht. En al zou ik hem al wel hebben, wat maakt mij die 500k nou uit? Even een beetje werken en je hebt het zo weer. ;)
Sjoerd
Berichten: 3814
Lid geworden op: maandag 19 juni 2006, 10:56
Oude naam: Sjoerd 52

Re: King of the Dwarves

Bericht door Sjoerd »

Serieus, wat is het nut van die steen wat je omhoog kunt houden rofl
Pro TzTok-Jad owner
Times of Jad downed: 146!
Oldie
Tempis T
Berichten: 3224
Lid geworden op: dinsdag 22 juli 2008, 17:31
RS: Tempis T (p2p)
Clan: Teak
Oude naam: Noob_158

Re: King of the Dwarves

Bericht door Tempis T »

Sjoerd schreef:Serieus, wat is het nut van die steen wat je omhoog kunt houden rofl
Wat is het nut van een party hat? Inderdaad niets. Toch is hij vreselijk duur.
Gewoon voor de sier. :C
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: King of the Dwarves

Bericht door Going4Quests »

Magicblaadje schreef:Ze zijn hem vergeten toe te voegen aan de pagina..
http://www.runescape.com/c=xvlwZxiNKmg/ ... _runescape

Dat word men eerste bug report. :P
http://www.runescape.com/c=NXB1sTVRI*g/ ... _runescape

Hij is added nu. ^_^
Kanman
Berichten: 44
Lid geworden op: zondag 17 december 2006, 17:30

Re: King of the Dwarves

Bericht door Kanman »

Jammer dat ik hem nog niet kan doen.
Afbeelding
Plaats reactie