Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: School topic

Bericht door red »

Soulstripper schreef:
De Devil schreef: Dus je hebt WEL kans van slagen als je zoals ik maar slechts 'net' voor de examens begint? (h)
Als je in de vakantie veel leert, kan dat zeker. Ik kan niet spreken voor de Hoge School natuurlijk, want ik zit op Unief.
Verschilt veel per richting ='à
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: School topic

Bericht door Tim »

Meutr schreef:
De Devil schreef: Dus je hebt WEL kans van slagen als je zoals ik maar slechts 'net' voor de examens begint? (h)
Je kan best slagen zonder ook maar iets te doen in het jaar. Je moet wel wat doen in je blok en vooral in de 2/3 dagen voor je examens goed leren.
Works everytime.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: School topic

Bericht door Soulstripper »

red schreef:
Soulstripper schreef:
De Devil schreef: Dus je hebt WEL kans van slagen als je zoals ik maar slechts 'net' voor de examens begint? (h)
Als je in de vakantie veel leert, kan dat zeker. Ik kan niet spreken voor de Hoge School natuurlijk, want ik zit op Unief.
Verschilt veel per richting ='à
In theoretische richtingen kan je dat wel doen. In wiskundige richtingen en dat soort dingen is het natuurlijk wel aangewezen dat je is naar de les gaat :p
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Beanoodle
Berichten: 5602
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: School topic

Bericht door Beanoodle »

Meutr schreef:
De Devil schreef: Dus je hebt WEL kans van slagen als je zoals ik maar slechts 'net' voor de examens begint? (h)
Je kan best slagen zonder ook maar iets te doen in het jaar. Je moet wel wat doen in je blok en vooral in de 2/3 dagen voor je examens goed leren.
hmmm op de middelbare hoefde ik nooit te leren
iSwagg
Berichten: 1037
Lid geworden op: maandag 16 mei 2011, 16:04

Re: School topic

Bericht door iSwagg »

Morgen weer school jongens.
Afbeelding
red
Berichten: 1967
Lid geworden op: dinsdag 6 september 2011, 20:59

Re: School topic

Bericht door red »

Beanoodle_ schreef:
Meutr schreef:
De Devil schreef: Dus je hebt WEL kans van slagen als je zoals ik maar slechts 'net' voor de examens begint? (h)
Je kan best slagen zonder ook maar iets te doen in het jaar. Je moet wel wat doen in je blok en vooral in de 2/3 dagen voor je examens goed leren.
hmmm op de middelbare hoefde ik nooit te leren
Wie wel?
*Althans voor het 5de ='à Verder weet ik niet :')
ls de ware geschiedenis wordt opgetekend, wat zal er dan overblijven van de roem van degene die deze terecht omwille van hun moed verworven hebben, maar van wie de helft er niet zou goed zou van afkomen als hun fouten worden opgetekend. -Lord Wellington
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: School topic

Bericht door Soulstripper »

Beanoodle_ schreef:
Meutr schreef:
De Devil schreef: Dus je hebt WEL kans van slagen als je zoals ik maar slechts 'net' voor de examens begint? (h)
Je kan best slagen zonder ook maar iets te doen in het jaar. Je moet wel wat doen in je blok en vooral in de 2/3 dagen voor je examens goed leren.
hmmm op de middelbare hoefde ik nooit te leren
In het middelbaar heb je ook geen cursussen van 500 pagina's die effectief allemaal te kennen zijn en zijn de vragen ook veel gemakkelijker :)
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Chaossie
Berichten: 1623
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 19:19

Re: School topic

Bericht door Chaossie »

Ik denk dat deze vraag hier moet:

Ik zit nu op een MBO4 opleiding in het eerste jaar en eigenlijk zit ik zins de Herfstvakantie te wachten omdat ik met elk vak al klaar ben voor dit jaar op NL en ENG na. Ik dus het idee om wat anders te gaan doen wat wel richting op gaat maar dat is allemaal HBO=( Is er een kans dat iemand met een slechte vmbo-t diploma(alles 6e en 3 zevens) en een eerste jaar mbo niveau 8 diploma ( Alles 7.4 of hoger op engels en Nederlands na) aangenomen word op een hbo school?
Boe!
Speksku
Berichten: 5494
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 0:31
Oude naam: Oom Donald

Re: School topic

Bericht door Speksku »

Als je 21 bent en een toelatingsexamen maakt wel. Anders denk ik niet dat dat gaat lukken.
Chaossie
Berichten: 1623
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 19:19

Re: School topic

Bericht door Chaossie »

Speksku schreef: Als je 21 bent en een toelatingsexamen maakt wel. Anders denk ik niet dat dat gaat lukken.
Aw dan moet ik nog 4 jaar wachten of 2.5jaar geen flikker doen. Ty
Boe!
Speksku
Berichten: 5494
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 0:31
Oude naam: Oom Donald

Re: School topic

Bericht door Speksku »

Maar je kan altijd nog even langs je studieadviseur gaan op school natuurlijk, misschien zijn er nog wel andere opties. Lijkt me niet de bedoeling dat je nog 2.5 jaar uit je neus gaat zitten eten :P
Chaossie
Berichten: 1623
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 19:19

Re: School topic

Bericht door Chaossie »

Speksku schreef: Maar je kan altijd nog even langs je studieadviseur gaan op school natuurlijk, misschien zijn er nog wel andere opties. Lijkt me niet de bedoeling dat je nog 2.5 jaar uit je neus gaat zitten eten :P
Die rade me aan om ook naar anderen opleidingen te gaan zoeken, wat het probleem alleen verplaatst
Boe!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: School topic

Bericht door Daan »

Vandaag even een stagiair keihard lopen trollen. Wat is het leven toch mooi.
iJoey
Berichten: 408
Lid geworden op: vrijdag 23 december 2011, 16:25
RS: Bazuz (OSRS)
Clan: Slay Clan

Re: School topic

Bericht door iJoey »

Daan schreef: Vandaag even een stagiair keihard lopen trollen. Wat is het leven toch mooi.
Ik heb vandaag ook stagair gehad. :P
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5602
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: School topic

Bericht door Beanoodle »

Daan schreef: Vandaag even een stagiair keihard lopen trollen. Wat is het leven toch mooi.
dat zijn ook mensen hoor (al vragen sommige er zelf een beetje om)
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: School topic

Bericht door Daan »

Beanoodle_ schreef:
Daan schreef: Vandaag even een stagiair keihard lopen trollen. Wat is het leven toch mooi.
dat zijn ook mensen hoor (al vragen sommige er zelf een beetje om)
Deze vroeg er zeker om. Gelijk toen dat mens binnen was ging ze gelijk haar regels opsommen. Jezus, wees blij dat je überhaupt een kans krijgt.
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: School topic [Nieuwe Peiling!]

Bericht door Een Koe »

net ffe frans uitgetypt zo maar weer verder met leren :3
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: School topic [Nieuwe Peiling!]

Bericht door Stephen »

Toetsweek = Een week lekker laat uitslapen en niets doen.

Beste 4 non-vakantie weken van het jaar.
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: School topic [Nieuwe Peiling!]

Bericht door Een Koe »

over staken gesproken bij mij gaan ook 2 leraren staken :3
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: School topic [Nieuwe Peiling!]

Bericht door Akwasi »

Ik moet faking veel verslagen maken voor morgen en vandaag echt geen zin in lol...
Begin zaterdag of zondag wel met leren voor pww
Afbeelding
Plaats reactie