Crafting 1-99 (p2p) (Plaatjes)

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Black Youda
Berichten: 2008
Lid geworden op: zaterdag 28 juni 2008, 23:29
Contacteer:

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door Black Youda »

Nice guide!! :D Een dikke 10/10 krijg je van me ;)

Black~~
Afbeelding
Jochem
Berichten: 1766
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:12
RS: MIP Jochem (p2p)
Clan: Ape Colony

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door Jochem »

hmm.. wel mooie guide je krijgt een 8/10 omdat ik nooit zoveel bs zou gaan spinnen 50/99 :$? beetje veel maarja dan heb je wel winst


als je dat dan zou doen - 2 levels crafting ( of meer 5 ong. ) dan ff woodcutting/fishing/cooking/runecrafting omdat iedereen aan het zeiken is./ of ff lekker me combat trainen


EN IEDEREEN KAP MET AFKRAKEN DEZE GUIDE IS SUPER ! JAMMER VAN HET LAATSTE STUKJE SO WHAT? iedereen maakt fouten :|
kijk naar je eigen fouten. en als hij dat de beste manier vindt is het zijn mening
Afbeelding
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door robinoyo »

Soro G schreef:Oké, als jullie beginnen over Runecrafting, doe dat in een Runecrafting guide, deze guide gaat over Crafting oké?

Soro, ze hebben het over crafting, alleen over een veel snellere manier. Nu ik het lees verdient bow strings natuurlijk goed, maar het is niet de snelste manier. Kijk, als je 99 crafting wil en 100m, dan kun je gewoon crafting tot 99 trainen met green d'hides(duurt) of ruby bracelets(vind ik de beste manier, niet duurt en 80k xp per uur). Daarna gebruik je een andere manier voor 100m. Dat is bij elkaar minder dan die 700 u die je bij crafting doet. Btw: afkrakende post zijn het niet. Het zijn opbouwende posts, doe hier je voordeel mee. Ik krijg ook wel eens negatieve post(oja?ja!) met daarin opbouwende kritiek. Wat mensen dan posten gebruik ik in mijn guide. Anders pas je je guide aan en doe je die bowstrings weg. Om een 99 guide gaat het niet om het geld, het gaat erom dat je snel 99 wordt.

Ik hoop dat het je helpt.
Robin
Afbeelding
Jochem
Berichten: 1766
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:12
RS: MIP Jochem (p2p)
Clan: Ape Colony

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door Jochem »

robinoyo schreef:
Soro G schreef:Oké, als jullie beginnen over Runecrafting, doe dat in een Runecrafting guide, deze guide gaat over Crafting oké?

Soro, ze hebben het over crafting, alleen over een veel snellere manier. Nu ik het lees verdient bow strings natuurlijk goed, maar het is niet de snelste manier. Kijk, als je 99 crafting wil en 100m, dan kun je gewoon crafting tot 99 trainen met green d'hides(duurt) of ruby bracelets(vind ik de beste manier, niet duurt en 80k xp per uur). Daarna gebruik je een andere manier voor 100m. Dat is bij elkaar minder dan die 700 u die je bij crafting doet. Btw: afkrakende post zijn het niet. Het zijn opbouwende posts, doe hier je voordeel mee. Ik krijg ook wel eens negatieve post(oja?ja!) met daarin opbouwende kritiek. Wat mensen dan posten gebruik ik in mijn guide. Anders pas je je guide aan en doe je die bowstrings weg. Om een 99 guide gaat het niet om het geld, het gaat erom dat je snel 99 wordt.

Ik hoop dat het je helpt.
Robin

das nou gewoon machtig mooi XD


nee, ik ga geen boers praten * niet beledigt voelen modernische boeren :$ die runescape spelen XD en zo praten O:) )


handige tip ;) Soro doe er wat mee :p
Afbeelding
Soro
Berichten: 841
Lid geworden op: vrijdag 27 juni 2008, 11:24
RS: Aphelian (p2p)
Oude naam: Soro G

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door Soro »

Bedankt voor de opbouwende kritiek en tips, ik weet wel dat er andere manieren zijn, maar ik heb beschreven wat ik de beste manier vind. Niemand zegt dat je het ook per ce zo moet doen.

Nogmaals bedankt voor de hoge ratings:P

Ik zal als ik er tijd voor heb, meerder manieren neerzetten. Misschien is dat toch wel slim...
!~! Mankind is evil, The Pope, 1412 !~!

!~! Biggest b*llshit I ever heard, Soro, 2010 !~!
wug
Berichten: 3413
Lid geworden op: zaterdag 1 september 2007, 13:13
RS: Ladopoulinio (p2p)
Clan: Mila
Oude naam: el Tacito

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door wug »

nice guide 9/10 waar zijn de plaatjes ?
Nuestro orgullo españa
Afbeelding
Soro
Berichten: 841
Lid geworden op: vrijdag 27 juni 2008, 11:24
RS: Aphelian (p2p)
Oude naam: Soro G

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door Soro »

Van tevoren: plaatjes komen nog, momenteel heb ik nog geen goed programma daarvoor.
Sorry voor het ongemak, probeer het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Maar tot die tijd lijkt de uitleg me ook al vrij duidelijk, toch...?
!~! Mankind is evil, The Pope, 1412 !~!

!~! Biggest b*llshit I ever heard, Soro, 2010 !~!
wug
Berichten: 3413
Lid geworden op: zaterdag 1 september 2007, 13:13
RS: Ladopoulinio (p2p)
Clan: Mila
Oude naam: el Tacito

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door wug »

ja man goede huide opzich check je pm btw
Nuestro orgullo españa
Afbeelding
Soro
Berichten: 841
Lid geworden op: vrijdag 27 juni 2008, 11:24
RS: Aphelian (p2p)
Oude naam: Soro G

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Dragonhides toegevoegd)

Bericht door Soro »

Voor iedereen Dragonhides is toegevoegt, zoals in de titel vermeld staat!
!~! Mankind is evil, The Pope, 1412 !~!

!~! Biggest b*llshit I ever heard, Soro, 2010 !~!
wug
Berichten: 3413
Lid geworden op: zaterdag 1 september 2007, 13:13
RS: Ladopoulinio (p2p)
Clan: Mila
Oude naam: el Tacito

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Dragonhides toegevoegd)

Bericht door wug »

hij is nu helemaal compleet 11/10 egt een mooie guide
Nuestro orgullo españa
Afbeelding
Soro
Berichten: 841
Lid geworden op: vrijdag 27 juni 2008, 11:24
RS: Aphelian (p2p)
Oude naam: Soro G

Re: Crafting 1-99 (p2p)

Bericht door Soro »

robinoyo schreef:
Soro G schreef:Oké, als jullie beginnen over Runecrafting, doe dat in een Runecrafting guide, deze guide gaat over Crafting oké?

Soro, ze hebben het over crafting, alleen over een veel snellere manier. Nu ik het lees verdient bow strings natuurlijk goed, maar het is niet de snelste manier. Kijk, als je 99 crafting wil en 100m, dan kun je gewoon crafting tot 99 trainen met green d'hides(duurt) of ruby bracelets(vind ik de beste manier, niet duurt en 80k xp per uur). Daarna gebruik je een andere manier voor 100m. Dat is bij elkaar minder dan die 700 u die je bij crafting doet. Btw: afkrakende post zijn het niet. Het zijn opbouwende posts, doe hier je voordeel mee. Ik krijg ook wel eens negatieve post(oja?ja!) met daarin opbouwende kritiek. Wat mensen dan posten gebruik ik in mijn guide. Anders pas je je guide aan en doe je die bowstrings weg. Om een 99 guide gaat het niet om het geld, het gaat erom dat je snel 99 wordt.

Ik hoop dat het je helpt.
Robin

Ik heb dit nog eens goed doorgelezen, maar die bowstrings heb ik niet weggehaald, maar ik heb Dragonhides toegevoegd. Nog bedankt voor je goede raad.
!~! Mankind is evil, The Pope, 1412 !~!

!~! Biggest b*llshit I ever heard, Soro, 2010 !~!
Stanno
Berichten: 2080
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 11:33

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Dragonhides toegevoegd)

Bericht door Stanno »

Vind hem nu stuk beter! ;)
Afbeelding
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Dragonhides toegevoegd)

Bericht door Mr Emmertj »

Beetje raar, je bent zelf level 50 crafting dus je kan hem net zogoed zelf gebruiken. Ook is je guide is niet compleet: ''Koop x aantal leathers en zet ze om.'' In wat omzetten? Bodys vambracers legs..? Ook zeg je; ''je bent straat arm als je dit gedaan heb.'' Hoe kan je nou weten hoeveel mills iemand heeft? En red en black dragonhide bodys.. dat is de snelste manier ja.. Maar ik heb toevallig gister nog uitgerekend dat je met green dragonhide bodys 51M verliest.. En bijna iedereen doet 99 crafting met green dragonhide bodys, dus je hebt dit gewoon een beetje verzonnen? Misschien kan je er ook nog bijzetten hoeveel je krijgt als je 'de omgezette leathers' weer verkoopt, want dat dekt de kosten weer een beetje.

Als ik moet raten een 5/10.
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Soro
Berichten: 841
Lid geworden op: vrijdag 27 juni 2008, 11:24
RS: Aphelian (p2p)
Oude naam: Soro G

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Dragonhides toegevoegd)

Bericht door Soro »

Quote: Mr Emmertj
Ook is je guide is niet compleet: ''Koop x aantal leathers en zet ze om.'' In wat omzetten? Bodys vambracers legs..?
Er staat in:

Quote: Guide
Ik heb het over vambraces, je kunt ook chaps en body's doen, maar de xp is gelijk.
Dus dat betekent dat het alledrie kan, maar de xp gelijk is.

Quote: Mr Emmertj
Ook zeg je; ''je bent straat arm als je dit gedaan heb.'' Hoe kan je nou weten hoeveel mills iemand heeft?
Quote: Guide:
Gefeliciteerd, je hebt nu je skillcape en je bent straatarm:P
:P betekent haha, dus dat is als grapje bedoelt, niet te letterlijk opvatten oké.

Quote: Mr Emmertj
Maar ik heb toevallig gister nog uitgerekend dat je met green dragonhide bodys 51M verliest.. En bijna iedereen doet 99 crafting met green dragonhide bodys
Ik heb Blue, Red en Black erbij gezet omdat ik anders negatieve reacties krijg over dat ik alleen maar Green erbij heb, want die andere zijn er ook nog...

Quote: Mr Emmertj
dus je hebt dit gewoon een beetje verzonnen?
Nee, alle prijzen en hoeveelheden voor de levels kloppen. Alles is op waarheid gebaseerd.

Quote: Mr Emmertj
Misschien kan je er ook nog bijzetten hoeveel je krijgt als je 'de omgezette leathers' weer verkoopt, want dat dekt de kosten weer een beetje.
2 quotes van de guide:
Ik ga de verkoopprijs er niet bij zetten, omdat je over kunt gaan op Chaps en Body's. Maar je kunt ook alleen doortrainen met Vambraces, vandaar.
Totaal verlies: {429.959.277+32.827.941+15.296.820+8.350.842=} 486.434.880gp.
Dit klopt natuurlijk niet omdat je ook geld krijgt voor het verkopen van al je armour.
Anders staan er teveel (voor anderen) nutteloze berekeningen en raken ze in de war. Dat is niet de bedoeling.


Ik hoop dat ik nu alles wel verklaart heb. En ik heb de Guide expres niet meer aangepast zodat je kunt zien dat deze quotes allemaal kloppen. Als je gewoon even iets beter leest, heb je dus antwoord op bijna al je vragen.
!~! Mankind is evil, The Pope, 1412 !~!

!~! Biggest b*llshit I ever heard, Soro, 2010 !~!
Soro
Berichten: 841
Lid geworden op: vrijdag 27 juni 2008, 11:24
RS: Aphelian (p2p)
Oude naam: Soro G

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Plaatjes)

Bericht door Soro »

Ik heb er allemaal kleine plaatjes en plaatjes van locaties toegevoegt, © is bij alle plaatjes van RuneScape.
!~! Mankind is evil, The Pope, 1412 !~!

!~! Biggest b*llshit I ever heard, Soro, 2010 !~!
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Plaatjes)

Bericht door Veloxraptor »

Opzich een redelijke guide, maar er is een ding wat ik niet snap. Jij bent op zoek naar een crafting guide, je wil dus meer te weten komen over crafting, maar je kan er geen vinden dus je maakt er zelf een? Ergens vind ik dat een beetje raar.

Ook zou ik na de 63 doorgaan met green bodys, want blue, red en black zijn wel heel duur.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
rickbattle66
Berichten: 713
Lid geworden op: woensdag 11 juni 2008, 21:10
RS: Xi Leander (p2p)
Clan: Zoek een Clan

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Plaatjes)

Bericht door rickbattle66 »

10/10!!! maaar plaatjes doen het bij mij niej :(
Soro
Berichten: 841
Lid geworden op: vrijdag 27 juni 2008, 11:24
RS: Aphelian (p2p)
Oude naam: Soro G

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Plaatjes)

Bericht door Soro »

Nee bij mij ook niet, geen idee hoe het komt. Ik kijk wel ff. Bedankt voor de rating!

En ehm, ja, ik wou het zelf weten, maar als ik gewoon een guide maak help ik misschien ook anderen ermee.
!~! Mankind is evil, The Pope, 1412 !~!

!~! Biggest b*llshit I ever heard, Soro, 2010 !~!
Monik_arch
Berichten: 21
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 19:31

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Plaatjes)

Bericht door Monik_arch »

Misschien vanaf level 23-75 met Sapphire bracelets ze geven 60 xp en geen verlies/winst.... Ik doe dit nu ook en het is vrij snel als je het op Neitiznot... zoals alle juwelen heb je een furnace nodig, ik weet dat in Port phasmytes ook een furnace is maar op neitiznot is hij dichterbij, je hebt geen deur en je hoeft niet elke keer te draaien. ( je moet wel de quest hebben gedaan)


Wat special zegt slaat helemaal nergens op LOL.... het is de bedoeling dat hij mensen helpt met zijn guide... en ja 850k bs is 850 uur.... in die tijd kun je ook 99 runecrafting halen en 200m hebben. En daarna kun je nog 100m in crafting steken om het in 10 uur te doen.(2 vliegen in een klap)

het zijn niet echt goeie manieren... je zou ook de hides zelf kunnen halen nog meer profit maarja.

Ik vind dit geen goeie guide omdat het vol staat met berekeningen maar niet wat een gemiddelde speler het beste zou kunnen doen, ook staat er niet veel meer in dan: Dragon-hides en Flax spinnen.......

3/10.
doei 2
Berichten: 244
Lid geworden op: zaterdag 14 april 2007, 11:04
Clan: jaap's fanclub

Re: Crafting 1-99 (p2p) (Plaatjes)

Bericht door doei 2 »

je kunt ook nog een optie 3 toevoegen namelijk battlestaffs.
het is iets minder xp dan dragonhide maar kost wel veel minder.
op battlestaffs maak je op 100 stuks maar 11k verlies, op dragonhide is dat ongeveer 50k
je kunt er ook winst uit halen maar dan moet je ze lowest kopen.
of je kunt natuurlijk elke dag met varrock armour 3 64 staffs kopen.

ik heb het hierboven over air battlestaffs als je andere maakt is het verlies minder omdat de orbs goedkoper zijn
Plaats reactie