[F2P] Lobster Fishing Guide [4000 Views]

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

[F2P] Lobster Fishing Guide [4000 Views]

Bericht door King MBD1 »

Lobster Fishing Guide
[/b]

Inhoud & Inleiding

Hallo allemaal,

In deze guide zal je lezen wat de snelste manier is voor F2P om Lobsters te vissen. Ook is deze guide de snelste manier om geld te verdienen met Fishing. De manier die ik zal toelichten is door nog niemand gepubliceerd dus lees de guide goed door voor deze unieke manier!


Benodigdheden : Lobster Pot, Explorer ring (3), Ongeveer 1000 gp
Eisen : Fishing level 70 of hoger en je moet Achievement Diary Lumbridge / Draynor Village hebben gedaan voor de Explorer Ring en Pirate's Treasure om snel met de boot tussen Port Sarim en Karamja te kunnen reizen.
Tijd : 120 minuten
Winst : 168.000 gp (UPDATE 13/8/09)
XP Beloning : 41.310 xp


We beginnen bij de bank in Draynor Village, neem wat leuke armour mee wat niet combat gericht hoeft te zijn. 30 gp en je Explorer Ring 3. Je Explorer Ring draag je en heb je niet in je inventory. Als je alles klaar hebt ga je naar je Worn Equipment (Het overzicht wat je allemaal draagt) en klik je met je rechtermuisknop op de Explorer Ring en vervolgens op operate. Nu zal er een schermpje links onder in beeld verschijnen waar normaal je chat venster is. Klik nu op "Teleport to cabbage patch" en je word geteleporteerd naar een veld ten zuiden van Falador. Vanaf hier ga je naar de zeemnannen die op de steiger staan in Port Sarim. Hieronder een voledige kaart die je alleen nodig hebt voor de heenweg. De witte streep betekend het deel wat je zelf moet lopen, het zwarte is het deel wat je met de boot reist voor 30 gp.

Afbeelding

Eenmaal aangekomen op Port Sarim klik je met de rechtermuisknop op de zeemannen en vervolgens op "pay-fare" je zal nu met de boot naar Karamja gaan. Op Karamja aangekomen sta je op de steiger. Loop nu naar het oosten en zoek naar de ingang van de bananen plantage. Als je de ingang hebt gevonden ga je naar het noorden en je zal de vis steiger aantreffen. Op het plaatje hierboven zie je een route naar de vis steiger. Als je op de vis steiger staat zoek je naar een spot waar je lobsters kan vangen. Ga nu lekker vissen en kijk ondertussen naar je favoriete zender op deze site. Zorg wel dat je niet aan het dagdromen bent zodat je runescape niet offline gaat.

Als je 27 lobsters hebt (want je hebt geen geld meer bij je) ga je weer naar je Worn Equipment (Het overzicht wat je allemaal draagt). Klik weer op je Explorer Ring en teleporteer jezelf naar het veld onder Falador. Vanaf het veld ga je terug naar de bank en zet je je lobsters erop. Ik doe er 7 minuten over om 27 lobsters te halen op Karamja. Alle berekeningen zijn daarom ook gedaan met een tijd van 7 minuten. Mijn fishing level is 80 dus met level 70 fishing zal je iets minder lobsters vangen in 120 minuten. Maar het gaat nu niet per se om het geld maar vooral om hoe je het snelst als F2P spelers lobsters kan vissen.

Na 120 minuten heb je het volgende gedaan,

- 120 minuten achter Runescape gezeten
- 17 keer een rondje naar Karamja gemaakt
- 459 Lobsters gevangen


Verkoop en Tips

Alle lobsters verkoop je minimaal voor 320 gp (320 gp is mijn minimale doel) soms zijn ze direct verkocht andere keren moet je een paar uur wachten of heb je de volgende ochtend je geld al. Hieronder nog een paar tip waar je goud geld mee kan verdienen.

Kijk op de Runescape homepage bij "Behind the Scenes" als je leest dat er updates komen die met vormen van vechten te maken hebben moet je je lobsters op je bank laten staan tot de update is geweest van b.v.b een nieuwe quest of minigame waar je moet vechten. Veel spelers gaan meedoen met de nieuwe update. Er word massaal voedsel gekocht zodat men de update kan spelen. De prijzen gaan daardoor ook omhoog. Als de prijzen net voor hun maximale zitten verkoop je al je lobsters. Het resultaat is dikke winst. Neem bijvoorbeeld de PvP worlds, de lobster prijs had die weken een maximaal bedrag van meer dan 400 gp!

Maar als je de 459 Lobsters hebt verkocht voor 366 gp heb je zo'n 168.000 gp verdient in 120 minuten. Ik hoop dat jullie nu weer iets meer weten over het vissen als F2P en deze guide ook zeker zullen gebruiken!

King MBD1

Bekijk ook mijn [P2P]Soul Wars Calculator Guide
Bekijk ook mijn [P2P]Lobster & Shark Fishing Guide
Bekijk ook mijn [F2P]Lobster Cooking Guide

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoor graag jullie reacties

Copyright King MBD1.
Alle rechten voorbehouden.
Deze guide mag niet worden gekopieerd zonder de toestemming van King MBD1.

Ook het trucje dat in deze Guide uitgelegd staat komt van King MBD1.
Laatst gewijzigd door King MBD1 op zaterdag 24 oktober 2009, 13:03, 80 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
`Tim
Berichten: 366
Lid geworden op: zondag 28 september 2008, 15:23
Clan: Hell Knights
Oude naam: 123owned321

Re: Lobster Fishing Guide

Bericht door `Tim »

nice 9,5/10 ik zit nu te vissen :mrgreen:
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

oke :D welk fishing level ben je?
Afbeelding
`Tim
Berichten: 366
Lid geworden op: zondag 28 september 2008, 15:23
Clan: Hell Knights
Oude naam: 123owned321

Re: Lobster Fishing Guide

Bericht door `Tim »

46 :oops:

hoe maak jij een peiling Oo

Toegevoegd na 3 minuten:

ik zie een spel foutje kan gebeuren >.>

er staat boor en meot boot zijn
----
moet
oops nu maak ik een spel fout
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

een peiling kan je helemaal onderaan het maken van een nieuw onderwerp instellen :) maar welke regel staat het precies?

Toegevoegd na 5 uur en 50 minuten:

Nog andere opmerkingen =)
Afbeelding
Jochem
Berichten: 1766
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:12
RS: MIP Jochem (p2p)
Clan: Ape Colony

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door Jochem »

in 1 woord;


inhoud: purfect.
berekening: kan ik niet over oordelen maar het ziet er goed uit..
lay-out: redelijk..


totaal: 9,8


wanneer word je p2p en maak je er ook nog 1 in P2P
Afbeelding
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

Specialkill schreef:in 1 woord;


inhoud: purfect.
berekening: kan ik niet over oordelen maar het ziet er goed uit..
lay-out: redelijk..


totaal: 9,8


wanneer word je p2p en maak je er ook nog 1 in P2P
Bedankt voor je reactie! Ik hoop morgen als kerstcadeau een walie card te krijgen =) Dus als ik dan een tijdje heb gevist en alles begrijp maak ik er ook nog een voor P2P ;)

Maar ik vind deze manier erg handig omdat dit de snelste manier is voor F2p om geld te krijgen met vissen. Iets sneller dan dit bestaat niet voor F2P :D
Afbeelding
Jochem
Berichten: 1766
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:12
RS: MIP Jochem (p2p)
Clan: Ape Colony

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door Jochem »

King MBD1 schreef:
Specialkill schreef:in 1 woord;


inhoud: purfect.
berekening: kan ik niet over oordelen maar het ziet er goed uit..
lay-out: redelijk..


totaal: 9,8


wanneer word je p2p en maak je er ook nog 1 in P2P
Bedankt voor je reactie! Ik hoop morgen als kerstcadeau een walie card te krijgen =) Dus als ik dan een tijdje heb gevist en alles begrijp maak ik er ook nog een voor P2P ;)

Maar ik vind deze manier erg handig omdat dit de snelste manier is voor F2p om geld te krijgen met vissen. Iets sneller dan dit bestaat niet voor F2P :D
ik ben member heb je een manier om snel fishing 47-63 te worden.. dan eet ik een admiraal pie en dan ben ik 68 fish en dan lekker fishing guild = money :o
Afbeelding
lun4 m4ster
Berichten: 1288
Lid geworden op: woensdag 23 april 2008, 19:09
Clan: kazilion

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door lun4 m4ster »

lobsters fishen is in ftp nooit echt handig geweest maar toch dit is de beste guide die ik erover gezien heb.

ps: nice plaatje aan het einde

9,5/10 :mrgreen:
hitsige harry:Afbeelding
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

lun4 m4ster schreef:lobsters fishen is in ftp nooit echt handig geweest maar toch dit is de beste guide die ik erover gezien heb.

ps: nice plaatje aan het einde

9,5/10 :mrgreen:
Bedankt voor je reactie :) Ik vind het plaatje zelf trouwens ook wel mooi geworden ;)

Toegevoegd na 6 minuten:
Specialkill schreef:
King MBD1 schreef:
Specialkill schreef:in 1 woord;


inhoud: purfect.
berekening: kan ik niet over oordelen maar het ziet er goed uit..
lay-out: redelijk..


totaal: 9,8


wanneer word je p2p en maak je er ook nog 1 in P2P
Bedankt voor je reactie! Ik hoop morgen als kerstcadeau een walie card te krijgen =) Dus als ik dan een tijdje heb gevist en alles begrijp maak ik er ook nog een voor P2P ;)

Maar ik vind deze manier erg handig omdat dit de snelste manier is voor F2p om geld te krijgen met vissen. Iets sneller dan dit bestaat niet voor F2P :D
ik ben member heb je een manier om snel fishing 47-63 te worden.. dan eet ik een admiraal pie en dan ben ik 68 fish en dan lekker fishing guild = money :o
Hey, ik weet niet de snelste manier voor members maar meestal heb je gewoon uithoudings vermogen nodig. Ik heb een fishing level van 80 voor F2P. Dat is erg hoog voor een gemiddelde spelers die nog nooit member is geweest. Ik heb nu zo'n 7.000.000 gp uit de zee gehaald. Dat zijn bijna 22.000 lobsters. Als je dat met mijn manier doet ben je al gauw 95 uur aan het vissen ;)

Mijn tip is dus gewoon door vissen tot je level 63 bent. Ondertussen tv kijken is ook erg fijn want je zal zien dat de tijd veel sneller gaat ;) Ook zal ik als ik jou was nog niet beginnen met lobsters vissen omdat het nu nog erg sloom gaat. Pas bij level 55 zal het al aardig vlot gaan. Tuna's vissen is voor jou nu de beste optie :)

King MBD1
Afbeelding
wug
Berichten: 3413
Lid geworden op: zaterdag 1 september 2007, 13:13
RS: Ladopoulinio (p2p)
Clan: Mila
Oude naam: el Tacito

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door wug »

omg respect !
je bent nog steeds f2p neem ik aan anders wil ik je wel helpen in member wereld .
Nuestro orgullo españa
Afbeelding
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

Ja ik heb jammer genoeg geen walie Card gekregen. Maar vanavond hadden we een lekker kerst diner en heb ik van mijn opa en oma 15 euro gekregen. En je raad al wat ik Zaterdag ochtend om 9 uur bij de primera ga doen xD Dus Zaterdag ben ik als het aan mij ligt member! Eerst ga ik een beetje de wereld verkennen, mijn rune g verkopen en een Saradomin cloak aanschaffen. Even goede schoenen kopen en handschoenen natuurlijk. Amulet of Glory (t) en daarna lekker vissen in de fishing guild!!

Toegevoegd na 14 minuten:

P.S. Zal ik vragen of deze guide in de guide database kan? Of zal ik nog even wachten op meer reacties?

Toegevoegd na 23 uur en 13 minuten:

Het is Zaterdag =) dus ga zo wallie Card kopen xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Horrorman
Berichten: 209
Lid geworden op: zondag 7 september 2008, 12:16
Clan: geentje:(

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door Horrorman »

nice guide!

9/10
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

Bedankt =)
Afbeelding
maarten max
Berichten: 46
Lid geworden op: donderdag 27 maart 2008, 12:38
Clan: Raining Tears

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door maarten max »

9,5/10

ik heb 67 fishing kan ik deze methode dan ook al goed gebruiken?

grrtz Maarten Max
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

Je kan deze manier dan ook al gebruiken ;) alleen zal je er iets langer over doen ;)
Afbeelding
maarten max
Berichten: 46
Lid geworden op: donderdag 27 maart 2008, 12:38
Clan: Raining Tears

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door maarten max »

oke thx ik ben ook al bezig geweest je hebt redelijk snel 200 lobster gevangen
:D dus dat geld is mooi meegenomen :D/
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

De Lobsters zijn helaas weinig waard deze week maar ze worden al weer meer waard. Verkoop ze pas als ze boven de 320 gp per stuk zijn ;) en een leuke tip om te weten. 300 lobsters zijn meestal ongeveer 100 K ;)

King MBD1
Afbeelding
Jochem
Berichten: 1766
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:12
RS: MIP Jochem (p2p)
Clan: Ape Colony

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door Jochem »

King MBD1 schreef:De Lobsters zijn helaas weinig waard deze week maar ze worden al weer meer waard. Verkoop ze pas als ze boven de 320 gp per stuk zijn ;) en een leuke tip om te weten. 300 lobsters zijn meestal ongeveer 100 K ;)

King MBD1
ik weet niet zeker of ik al heb gerate :'D maar ik doe het nog een keer

9,9/10

leuk hè, je bent nu member en ik help je met sommige dingen.. altijd handig 8-[


wanneer P2P guide?
Afbeelding
King MBD1
Berichten: 448
Lid geworden op: vrijdag 24 oktober 2008, 16:18
Clan: Luna Fun Clan
Contacteer:

Re: [F2P] Lobster Fishing Guide

Bericht door King MBD1 »

Waarneer P2P guide, ik weet het nog niet. Als member heb je de bank naast je steiger staan. Een 1 tot 99 guide wil ik niet maken want daar zijn er al zoveel van ;) Ik bedoel maar deze guide is nog nooit door iemand gepost dus zo'n guide hoop ik eens weer te maken :)

Toegevoegd na 4 minuten:

P.S. Eerst was het 9.8 =) dus weer 0,1 punt gescoord xD

Toegevoegd na 7 uur en 57 minuten:

Kunnen de mensen die niet nadig hebben gestemd ook even een reden geven ;) met alleen stemmen kom je niet zo ver ;) dus ik hoor graag jullie commentaar
Afbeelding
Plaats reactie