***Arcanists Guide F2P*** $off-er's offer$

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

***Arcanists Guide F2P*** $off-er's offer$

Bericht door Off-er »

Afbeelding

Inleiding
[/b][/size]
Nadat ik alweer een halfjaar geleden mijn laatste guide schreef (wildy survival), vond ik het tijd worden voor een nieuwe! Aangezien ik een groot Funorb fanaat ben, dacht ik, laat ik maar eens een Arcanists guide schrijven.

Inhoud
[/color][/size]
1. Wat is Arcanists?
2. Besturing
3. De basis van het spel
4. De spells
5. De Imps
6. Tactieken
7. Schuilplaats tactieken
8. Gevechts tactieken
9. Spellbook samenstellingen
10. Zelf een game starten
11. De Maps
12. Dank aan
13. Weetjes
14. Vragen

1. Wat is Arcanist?
Arcanist is een Online Multiplayer game, gemaakt door Jagex op de site Funorb.
Het is samen met Armies of Gielinor het meest gespeelde spel van de site.
In het spel is het de bedoeling om alle andere mages uit te schakelen. Dit doe je door spell van jouzelf tegen de andere te gebruiken.

2. Besturing

De besturing is vrij simpel:
ActieKnopAndere knop
Rechts lopenZ<
Links lopenX>
Verre sprongEnterCtrl
Hoge sprongBackspaceShift
Door je minions bladerenCN
Map scrollenpijltjes toetstengeen
Beurt overslaanQgeen
3. De basis van het spel
[/color]
In Arcanist speel je als een tovernaar. Jij hebt zelf 250 HP, en moet proberen je tegenstander, met je team of alleen, uit te schakelen. Om dit te doen heb je bepaalde spells nodig, en uiteindelijk ook nog best veel geluk. Je speelt het spel op een veld dat, wanneer je het raakt met een Spell (spreuk), kapot zal gaan. Elk veld, met uitzondering op 1, heeft een speciaal gebieds-effect, dat na 10 beurten aan gaat. Dit zijn vaak vernietigende dingen, waardoor je al snel geen speelruimte meer hebt. Het is turn-based, dus je kan niet las een gek door het veld gaan zitten hollen. Hierbij heb je ook nog een maximale tijd per beurt.

4. De Spells

Ik zou hier even alle spells op een rijtje zetten:

Arcane Spells
IcoonNaamLevelAantal keer te gebruikenRecharge tijd (beurten)Tijd voor gebruik(beurten)SchadeBeschrijving
AfbeeldingArcane Flash1Oneindig vaak0015Een knal die ruimte vrijmaakt, en mensen makkelijk uit het beeld kan laten vliegen. Arcane schade.
AfbeeldingArcane Arrow1Oneindig vaak0010 X 4Vier arcane arrows, handig te gebruiken om gangen te maken. Arcane schade.
AfbeeldingArcane Bomb2Oneindig vaak0010 + 10 X 310 schade van de Arcane Flash en 10 schade per Arcane Arrow (3 stuks). Arcane schade.
AfbeeldingArcane Tower1Oneindig vaak50-Een toren. Hij kan niet bewegen en wordt gerepareerd door Arcane schade. begint met 25 HP, met als maximaal 100 HP. Gaat kapot als je eruit gaat.
AfbeeldingArcane Energiser2Oneindig vaak50-Verhoogt de schade van Arcane aanvallen met 50%.
AfbeeldingArcane Gate1Oneindig vaak50-Verplaatst je van de ene plek op het veld naar een plek na keuze. Moet deze gebruiken als je in het water valt.
AfbeeldingArcane Portal2Oneindig vaak50-Verplaatst 1 keer per beurt een voorwerp, minion of Arcanist, van de ene kant van het portal naar de andere. Verplaatst als je hem een volgende keer gebruikt.
AfbeeldingSummon Imps1Oneindig vaak50-Roept 3 Imps op. Kan maximaal maar 4 imps op het veld hebben. Arcane minions
AfbeeldingImp Destruction2Oneindig vaak001-250 per ImpVernietigd alle imp op het veld, en veranderd het aantal levens in arcane arrows (10 levens is 1 arrow). Enorm vernietigend met veel sterke imps. Theoretisch maximaal 6000 schade. Arcane schade.
AfbeeldingArcane Glyph140010 X 10Roept 10 Glyphs om jou heen op, die mensen weg-knallen als ze er tegenaan komen. Arcane schade.
AfbeeldingArcane Sigil24003 X 10Roept 3 Glyphs op op een plek na keuze. Handig om portalen of wegen te blokeren. Arcane schade.
AfbeeldingArcane Zero Shield11-0-Met Arcane Zero Shield zorg je ervoor dat er niet aangevallen kan worden in de eerste beurt. Alleen spells waarmee je geen schade kan doen kun je gebruiken.
Fire Spells
[/color]
IcoonNaamLevelAantal keer te gebruikenRecharge tijd (beurten)Tijd voor gebruik (beurten)SchadeBeschrijving
AfbeeldingFire Ball1Oneindig vaak0050Een gewone vuurbal. Als hij ergens tegenaan komt, knalt hij uit elkaar.
AfbeeldingFire Arrow240050Het zelfde als Fire ball, alleen vliegt deze op de target af.
AfbeeldingLava Bomb1Oneindig vaak0050Eigenlijk weer het zelfde als een Fire Ball, alleen ontploft deze niet als hij iets aanraakt, maar na 5 seconden
AfbeeldingMagma Bomb240025 + 5X25Een sterkere versie van Lava Bomb. Als hij ontploft, knallen er ook 5 kleine projectielen uit, die elk 25 schade doen.
AfbeeldingFlame Shield1Oneindig vaak500Stoot de meeste aanvallen af. Bindt zich om de Arcanist.
AfbeeldingFlame Wall2Oneindig vaak5050Het zelfde als Flame shield, alleen zet je deze op het terrein neer. Als je er doorheen loopt, krijg je 50 schade.
AfbeeldingNapalm1Oneindig vaak005X12Schiet 12 Napalm af, die elk 5 schade doen. Als het iemand raakt, boort het hem de grond in.
AfbeeldingNapalm Bomb240025 + 5X15Als de Napalm Bomb ontploft, doet hij 25 schade, en laat 25 napalm los.
AfbeeldingRain of Fire1Oneindig vaak5325X5Laat 5 Fireballs naast elkaar uit de lucht vallen.
AfbeeldingRain of Arrows2Oneindig vaak5515X5Laat 5 Fire Arrows of 1 plek neerkomen.
5. De Imps
De imps zijn de enige minions die je als F2P-er kan gebruiken. Het zijn wezens die zelfmoord plegen, om andere spelers te doden/verzwakken.

Je kunt de imps sterker maken, door er Arcane aanvallen op te gebruiken. Het maximale aantal levens dat ze kunnen hebben is 250, net zoals de Arcanist. je kunt ze op 2 manieren gebruiken:

1. Loop naar iemand toe, en laat hem exploderen. Hoe meer levens, hoe zwaarder het effect, maar ook hoe groter de arena van het effect.
2. Gebruik Imp destruction. Dit zorgt ervoor dat er voor elke 10 levens van een imp, 1 Arcane Arrow uit de imp komt. Het laat echter ook alle andere imps op het veld dood gaan.
6. Tactieken
Imp-oplaad tactiek

Spells nodig: Arcane Tower, Arcane Energiser, Arcane Arrows, Summon Imps
In- of uitklappen • 1.
Ga op een plek staan waar je alleen naar boven kunt.
Afbeelding
In- of uitklappen • 2.
Summon je Imps.
Afbeelding
In- of uitklappen • 3.
Zet de Imps zoals hieronder neer.
Afbeelding
In- of uitklappen • 4.
Maak een Arcane Tower, zoals hieronder.
Afbeelding
In- of uitklappen • 5.
Zet Arcane Energiser aan.
Afbeelding
In- of uitklappen • 6.
Gebruik Arcane Arrows op je Imps.
Afbeelding
Imp-verplaats tactiek 1
[/b]
Spells nodig: Arcane Flash

Alleen te gebruiken bij heuvels:
In- of uitklappen • 1.
Zet de Imp zo neer, dat hij er in een boogje overheen vliegt.
Afbeelding
In- of uitklappen • 2.
Gebruik Arcane Flash
Afbeelding
Imp-verplaats tactiek 2
[/b]
Spells nodig: Arcane Gate, Arcane Portal
In- of uitklappen • 1.
Maak een Portal van jou plaats, naar de plek waar je heen wilt. Het lieft zo hoog mogelijk, zodat er anderen geen gebruik van kunnen maken
Afbeelding
In- of uitklappen • 2.
Stuur je Imp door het Portal
Afbeelding
Weg-maak tactiek

Spells nodig: Arcane Arrows
In- of uitklappen • 1.
Stuur een Arcane Arrow op volle kracht op de benodigde plek af.
Afbeelding
Ruimte-maak tactiek

Spells nodig: Arcane Flash
In- of uitklappen • 1.
Gebruik Arcane Flash op de benodigde plek. Kijk uit dat hij niet te dicht bij het water is.
Afbeelding
Ruimte- en Weg-maak tactiek
Spells nodig: Arcane Arrows, Arcane Bomb

Alleen te gebruiken op plekken met smallen openingen.
In- of uitklappen • 1.
Ga zo staan dat een Arcane Bomb makkelijk door de opening gaat.
Afbeelding
In- of uitklappen • 2
Richt de pijlen op de doorgang en gooi de bom erin.
Afbeelding
7. Schuilplaats tactieken
[/size][/b]
Ten eerste: waarom zou je een schuilplaats bouwen?
Een schuilplaats bouw je om jezelf te verdedigen. Op deze manier kunnen de vijanden van je niet bij je komen, en zullen de speciale aanvallen van de Map niet snel bij je komen. hoe je een schuilplaats moet bouwen, kun je hierboven vinden, hoe je hem moet gebruiken en verdedigen, laat ik hier zien.

Meestal gebruiken mensen de schuilplaats om Imps op te laden, of om vanaf een veilige plek aanvallen de lucht in te sturen.

Portals

Spells nodig: Arcane gate, Arcane Portal

Je kunt de portals gebruiken om aanvallen vanuit je schuilplaats naar anderen te brengen.
Bouwen:
In- of uitklappen • 1.
Zet je portal zo ver mogelijk naar het midden van het schuilplaatsje toe.
Afbeelding
Portal verdediging
Spells nodig: Arcane Arrows
In- of uitklappen • 1.
Maak een gat onder je portal, en zorg dat de rest van de schuilplaats zo gestroomlijnd mogelijk is.
Afbeelding
Portal verdediging 2
Spells nodig: Arcane Glyph, Arcane Sigil
In- of uitklappen • 1.
Zet een Arcane Sigil op het Portal. Je kan hem ook ergens anders in je schuilplaats neerzetten, omdat je daar misschien een grotere kans hebt om je tegenstander eruit te halen.
Afbeelding
Ingang verdediging
Spells nodig: Fire Shield, Fire Wall
In- of uitklappen • 1.
Zorg dat je ingang niet al te groot is, anders werkt dit niet. Zet gewoon een Fire Wall in de ingang.
Afbeelding
8. Gevechts tactieken

Als je een keer in een gevecht op open veld vast zit, kun je deze dingen gebruiken.

Iemand vast zetten

Spells nodig: Summon Imps
In- of uitklappen • 1.
Summon je Imps. Als je ze boven de tegenstander neer gooit, moet je stap 2 niet meer doen.
Afbeelding
In- of uitklappen • 2.
Zet je Imps op zo'n manier op de tegenstander. Als je er maar 1 hebt, zet de Imp dan op de zijde die omlaag loopt (in het voorbeeld de linker)
Afbeelding
Wegblokade

Spells nodig: Arcane Glyph, Arcane Sigil
In- of uitklappen • 1.
Zet een Arcane Sigil op zo'n manier op de weg, dat hij er niet meer langs kan.
Afbeelding
Wegblokade 2
[/size]
Spells nodig: Napalm
In- of uitklappen • 1.
In een geval als hieronder, gooi gewoon wat Napalm op de weg, zodat hij niet verder kan lopen, zodra hij erop gaat staan.
Afbeelding
Afstands aanval over blokade.
[/color]
Spells nodig: Fire Ball, Fire Arrow
In- of uitklappen • 1.
Stel dat de Imp hier de vijand is, en de boom de blokade.
Afbeelding
In- of uitklappen • 2.
Stuur in zo'n geval gewoon een Fire Arrow over de blokade heen.
Tip: De Fire Arrow maakt een hele grote boog, dus als er iets achter de vijand staat, kun je hem beter schuin schieten/ niet schieten.
Afbeelding
Een blokade is gewoon een stuk waar je niet overheen kan springen.

Vijand in gat aanval

Spells nodig: Lava Bomb (Magma Bomb) / Napalm, Napalm Bomb
In- of uitklappen • 1.
Hier ook weer de Imp de vijand. Als een vijand in zo'n situatie zit, gebruik dan een Bomb, het liefste de Magma Bomb.
Afbeelding
In- of uitklappen • 2.
Gooi gewoon een Bomb in het gat.
Afbeelding
Blast off the Screen
[/size][/color]
Spells nodig: Arcane Flash
In- of uitklappen • 1.
Om mensen van het veld te blazen, moet je de Arcane Flash goed onder de knie hebben. Als je mij als voorbeeld zou nemen, kan ik mensen vanuit het midden van het veld het water in gooien. Als een vijand in het water komt, en geen Arcane Gate meer kan gebruiken, zal hij 1/3 van zijn levens verliezen.
Afbeelding
Bombarderen op Open-Field
[/color]
Spells nodig: Rain of Fire
In- of uitklappen • 1.
Als een vijand bovenop het veld staat, kun je een Fire bombardement uitvoeren. Werkt NIET als de vijand een Fire Shield heeft.
Afbeelding
Bombaderen in tunnels
[/size][/color]
Spells nodig: Rain of Fire, Rain of Arrows
In- of uitklappen • 1.
Als een vijand net een stukje onder de grond zit, kun je hem niet raken met een Rain of Fire, dus moet je Rain of Arrows gebruiken. Deze kan niet door een al te dikke laag heen.
Afbeelding
9. Spellsbook samenstellingen

Ga naar Character Creation, en klik daar op Spell Selection. Hier kun je de Spells kiezen die je gebruikt in het gevecht. Je kunt alle Arcane Spells gebruiken, en op 2 na, ook alle Fire Spells. Ik laat hier zien hoe een gemiddeld Spellbook eruit ziet.

Schuilplaats
Het is een voorbeeld wat ik zou gebruiken!
Afbeelding
Open Field
Afbeelding
Wil je nog een ander spellbook zien, post dan even.
[/color]

10. Zelf een game starten
[/color]
Eerst zou ik even laten zien hoe je er moet komen:
In- of uitklappen • 1.
Afbeelding
In- of uitklappen • 2.
Afbeelding
In- of uitklappen • 3.
Afbeelding
Nu kom je in dit scherm, waar ik de opties van het spel in ga uitleggen:
Afbeelding
Who can join
IcoonBeschrijving
AfbeeldingLaat alleen mensen toe die jij hebt uitgenodigd in jouw spel. Je kunt mensen uitnodigen door op de Invite knop te klikken onderin.
AfbeeldingDeze is speciaal voor als je een potje met jouw eigen Clan wilt doen. Iedereen kan joinen, maar je verschijnt ergens anders in de lijst.
AfbeeldingHier kunnen alleen mensen in die in jouw Friendslist staan.
AfbeeldingHier kunnen alleen mensen in die, net zo als jij, 1000 rating hebben.
AfbeeldingIn deze variant kan iedereen.
Players
IcoonBeschrijving
AfbeeldingAlleen Free-for-All mogelijk.
AfbeeldingAlleen Free-for-All mogelijk.
AfbeeldingTeam game (2 VS 2) en Free-for-All mogelijk.
AfbeeldingAlleen Free-for-All mogelijk.
AfbeeldingTeam Game (3 VS 3) en Free-for-All mogelijk.
Allow Spectators?
IcoonBeschrijving
AfbeeldingLaat geen mensen het spel bekijken.
AfbeeldingMensen mogen je spel bekijken.
Turn time (seconds)
IcoonBeschrijving
AfbeeldingHandig in sommige gevallen, vooral als je veel loopt en springt. Als iemand AFK is, is deze optie echter totaal niet handig.
AfbeeldingHandig als je veel moet lopen. Als iemand AFK is, is deze optie nog steeds iritant.
AfbeeldingDe meest gebruikte optie. Je hebt genoeg tijd om jezelf te verplaatsen en je hebt ook niet elle lange pauzes als iemand AFK e.d. gaat.
AfbeeldingOok wel handig, al vind ik zelf dat het net iets te kort is. Je kunt je redelijk verplaatsen, maar voor Imps verplaatsen heb je eigenlijk te weinig tijd.
AfbeeldingKort, een klein stukje verplaatsen en dan direct een spreuk afvuren.
AfbeeldingKort, je moet zo ongeveer direct weten wat je doet in de volgende beurt. Onmogelijk met Imps.
AfbeeldingHeel kort. Direct een spreuk afvuren, en nog geen 10 seconden later alweer.
Map style
[/b]
IcoonBeschrijving
AfbeeldingGrassy Hills. Het is een beginners leveltje, zonder Map Spell.
AfbeeldingGiants' Mountains. Over de map Spells vertel ik later wat.
AfbeeldingElven Isles.
AfbeeldingGoblin Caves.
AfbeeldingMurky Swamps.
AfbeeldingGraveyard.
AfbeeldingSky castles.
AfbeeldingMos Le'Harmless.
AfbeeldingRandom. Het systeem kiest een willekeurige Map.
Game modus
IcoonBeschrijving
AfbeeldingEen spel waarin Iedereen tegen Iedereen moet vechten.
AfbeeldingEen spel waar het 2VS2 of 3VS3 is. Kan alleen gebruikt worden in een 4 of 6 Players game.
Stel je spel samen en wacht tot je game vol zit. Klik dan op Start game en het spel begint!

11. De Maps
[/size]
Er zijn verschillende maps, elk is weer anders:
In- of uitklappen • Grassy Hills
Afbeelding

Map Spell: Geen.
In- of uitklappen • Giants' Mountains
Afbeelding

Map Spell: Vulcano, laat op een plek op de kaart een vulkaan verschijnen, die Napalm, Fire Balls, Lava Bombs en Napalm Bombs schiet. Na 5 beurten verschijnt hij ergens anders op de kaart.
In- of uitklappen • Elven Isles
Afbeelding
Map Spell: Meteor, laat ergens op de kaart een Meteoor neer storten die, als hij kapot gaat, in stukjes ijs uit elkaar spat.
In- of uitklappen • Goblin Caves
Afbeelding
Map Spell: Fisure, laat stenen uit de grond schieten. Enorm vernietigend.
In- of uitklappen • Murky Swamps
Afbeelding
Map Spell: Storm, laat een wolk verschijnen die bliksem naar beneden schiet.
In- of uitklappen • Graveyard
Afbeelding
Map Spell: Rain of Chaos, laat een aantal schedels naar beneden vallen. Ga niet in een ingang rondhangen, ze kunnen naar binnen vliegen.
In- of uitklappen • Sky Castles
Afbeelding
Map Spell: Sky Ray, laat een straal licht uit de lucht vallen die, zodra hij iets raakt, uit elkaar knalt.
In- of uitklappen • Mos Le'Harmless
Afbeelding
Map Spell: Monkeys, laat een aantal apen uit de lucht vallen, die jij een beetje kan bewegen, en aan het einde van elke beurt een paar mijnen gooien.
12. Dank aan

Even nog wat bedrijven/ mensen etc. die ik moet bedanken:

Jagex: Het maken van Arcanist,
Feppie: Voor het beheren van dit forum,
Basket613: Voor het mij op het idee brengen dit te schrijven,
Jij: voor het lezen van deze guide.

13. Weetjes

Wist je dat...
... Als een spel langer dan 60 minuten duurt, het eindigd met gelijkspel.
... Mod Thomas, de Mod die Arcanist gemaakt heeft, een voordeel heeft met Arcanist:
500 levens,
wordt geheeld door arcane spells, ook zonder arcane tower,
hij gebruikt een veel sterkere versie van Arcane Spells,
zijn Imps beginnen met 100 HP,
Hij creert meer Arcane Glyps met de Arcane Glyph spell,
Als hij in een spel zit wordt alles paars,
Hij heeft een licht dat op hem schijnt.
... De enige achievement in Arcanists die je als F2p kunt krijgen, het doden van Mod Thomas is.

Als jij er nog een paar weet, post ze dan!
[/color]

14. Vragen?!
[/color][/b]
:?:
:!:
:?:
:!:


Offie :) ,
Funorb Master (F2P)
[/color]

Kijk ook eens in mijn Wildy Survival Guide: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 2&t=133100

Mist er nog iets, reageer dan even.
Laatst gewijzigd door Off-er op dinsdag 26 januari 2010, 15:13, 35 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Vinno
Berichten: 2971
Lid geworden op: maandag 7 januari 2008, 17:34
Clan: Retired
Oude naam: Vino

Re: Arcanist guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door Vinno »

Ziet er goed uit tot nu toe
Afbeelding
XOII
Berichten: 2152
Lid geworden op: maandag 13 augustus 2007, 22:29
RS: XOII (OSRS)
Oude naam: I Orly o_0

Re: Arcanist guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door XOII »

hij is nog WIP maar ik geef hem nu al een 10!
mooie lay-out, goed ingedeeld enzo! geweldig :D

` 1 p o d d ^_^
Heath Ledger schreef:"If you're good at something, never do it for free."
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Arcanist guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door Wup »

Supergoede guide.

Ook nu al 10/10.
Ik heb ook al een arcanist f2p guide gemaakt, maar die van jouw is 10x beter :D Mijn complimenten! =D>
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door Off-er »

alledrie bedankt, ik zal hem snel proberen af te maken. Ik kan vandaag en morgen echter nog niet, aangezien ik het nogal druk heb met mijn werk.

offie :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door Kipcorn »

mooie guide 9/10 alleen een vraagje? hoe ga je levels up? bij level 2 kan je iets met teleporteren maar ik weet niet hoe ik lvls up kan! ik ben nu lvl 1
AardbeiPlox
Berichten: 1615
Lid geworden op: dinsdag 4 maart 2008, 17:31
Oude naam: Kappl

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door AardbeiPlox »

Hele mooie guide ! 9/10
Maar hoort dit niet in non-rs guides ?
|Kappl|
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door Off-er »

s joriis schreef:mooie guide 9/10 alleen een vraagje? hoe ga je levels up? bij level 2 kan je iets met teleporteren maar ik weet niet hoe ik lvls up kan! ik ben nu lvl 1
Nee, het is geen level up systeem, als je de spreuk ervoor in spellbook zet, kun je automatisch de level 2 spreuk ook erbij zetten.
kappl schreef:Hele mooie guide ! 9/10
Maar hoort dit niet in non-rs guides ?
|Kappl|
Zolang die nog wip is, nog niet. En MODS, zolang die nog wip is, ook graag nog niet bij de non rs guides!

offie :)
Afbeelding
twannie1995
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 3 juli 2007, 21:03

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door twannie1995 »

Ziet er goed uit. :D Misschien is het ook handig als je erbij zet hoe je die imps sterker maakt.
Als ze lvl 250 zijn, zijn ze gaaf :mrgreen: .
Afbeelding
Mijn nieuwe (misschien tijdelijke) rs naam is Nawtz1
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ work in progress

Bericht door Off-er »

twannie1995 schreef:Ziet er goed uit. :D Misschien is het ook handig als je erbij zet hoe je die imps sterker maakt.
Als ze lvl 250 zijn, zijn ze gaaf :mrgreen: .
Staat er al in. Maar je hebt wel gelijk, met een 250, kun je makkelijk een zesde van het veld vernietigen, dus dat is... best veel.

offie :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ wip, update 30-05

Bericht door Kipcorn »

het lukt niet hij zegt dan this a level 2 spell and unvailable for level 1 ofzo

toch wel
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ wip, update 30-05

Bericht door Off-er »

UPDATE: Gevechts tactieken AF (het zijn meer de trucjes..)
Spellbook Samenstellingen AF (Zeg even als jij er ook nog 1tje moet zien!)

offie :)
Afbeelding
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ wip, update 02-06

Bericht door Name less »

Geweldig! Echtwaar een Goede guide!! :D
Ik zou jou book er ook nog bij doen maar echt hij is Fantasties! 8-)
Goede plaatjes niks op aan te merken :bier:
ok
basket613
Berichten: 190
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 21:01
RS: Bir 25 (p2p)
Contacteer:

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ wip, update 02-06

Bericht door basket613 »

nice guide offie met een ietsie pietsie hulp van mij voor de spelletjes!

9.5/10 (W.I.P)
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ wip, update 08-06

Bericht door Off-er »

weer een paar kleine updates: spellingscontrole (waarschijnlijk nog niet alles eruit...) en een nieuwe titel (moet nog verder worden bijgewerkt).

Bedankt voor de reacties! En ook nogmaals jij bedankt, basket, voor het mij op dit idee brengen.

offie :)
Afbeelding
basket613
Berichten: 190
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 21:01
RS: Bir 25 (p2p)
Contacteer:

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ wip, update 08-06

Bericht door basket613 »

off-er schreef:weer een paar kleine updates: spellingscontrole (waarschijnlijk nog niet alles eruit...) en een nieuwe titel (moet nog verder worden bijgewerkt).

Bedankt voor de reacties! En ook nogmaals jij bedankt, basket, voor het mij op dit idee brengen.

offie :)
das graag gedaan offie nog veel succes met je guide!
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ wip, update 09-06

Bericht door Off-er »

alweer een kleine update. Ik ben alvast begonnen met het maken van 'zelf een game maken'. Aangezien, zoals eerder gezegd, ik het nogal druk heb, kan ik niet zo heel lang eraan werken.

offie :)

PS: er komt, denk ik, ook nog een stukje over de kaarten.
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Arcanists guide F2P. $off-er's offer$ AF!!!

Bericht door Off-er »

AF!

offie :) ,
Funorb Master
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: ***Arcanists Guide F2P*** $off-er's offer$

Bericht door Off-er »

Zo, bijna alle plaatjes deden het niet meer, dus heb ik ze opnieuw geupload. Zeg het even als ik er 1 dubbel/ verkeerd heb gepost!

offie ;)
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: ***Arcanists Guide F2P*** $off-er's offer$

Bericht door Mike Ross »

off-er schreef:Zo, bijna alle plaatjes deden het niet meer, dus heb ik ze opnieuw geupload. Zeg het even als ik er 1 dubbel/ verkeerd heb gepost!

offie ;)
Nice guide hoor.

Reageer effe op je pb!
Plaats reactie