~Bank clean guide~

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

~Bank clean guide~

Bericht door Likemyaddict »

Afbeelding
Hallo, welkom bij mijn bank clean guide, volgens mij bestaan hier geen andere guide's over. Veel mensen hebben hier problemen mee omdat ze niet weten wat ze moeten wegdoen en wat houden. Ik ga hier uitleggen hoe je kiest wat je als tabs wilt en hoe je je stuff indeelt, ook ga ik het hebben over hoe je je bank clean houd en hoe je ze leegt. Veel succes alvast, als je deze guide gebruikt neem je best Runescape erbij en doe je het zoals deze stappen. Ik gebruik gedurende hele guide de bank van men broertje.

Stap1: Cleanen.

Je zet eerst alles in tab 1 door met je rechtermuisknop op de tab die je leeghaalt te klikken en dan collapse te kiezen.

(plaatje 1)
Afbeelding

Dan kies je uit wat je zeker houd; bevoorbeelt: Je hebt 316 warrior guild tokens, wegdoen of niet? Ikzelf zou ze houden omdat dat er best veel zijn, maar als je er 30 hebt zou ik ze wegdoen. Het kan ook zijn dat je gewoon stuff hebt zoals 1 black platebody. Ikzelf zou die niet houden, want die kan je makelijk kopen en je gebruikt het op mijn Combat level niet veel. Maar als je Combat 20 met minimaal 10 defence bent zou ik het houden. Je hebt besloten het weg te doen. dan doe je de price checker. Je ziet dat deze precies... 3,545 coins is.

(plaatje 2)
Afbeelding

Ik vind dit goed om te verkopen, natuurlijk zullen er rijke mensen zijn die zullen zeggen, 3,5k is niets, dit drop ik gewoon. Dat hangt dus weer van geld af. Als je vekopen zegt zet je het in tab 2. Als je de Combat 20 bent met 10 defence zet je dit in Tab 2 of als die al in gebruik is door stuff dat wegmoet in tab 3. Als je zoals ik bent en je selt het dan zet je het ook in een aparte tab.

Als je dit hebt gedaan bekom je zoiets. Nu ga je alles sellen dat je in de sell tab hebt gezet, het stuff dat je ging droppen gedropt hebt en dan alles terug in tab 1 hebt gezet door op collapse.

(plaatje 3)
Afbeelding

Stap 2: Tabs indelen.

Je hebt dus nu alles in tab 1 staan. Je kijkt naar het eerst stuff. Bij mij zijn dat bijvoorbeeld tokkuls. Je denkt na... Welke tab zou dat gaan vormen? Rest? Ja, ik kies rest, je zet het in tab 1. Je kijkt naar het volgende. Dragon plateskirt... Armour? Ja, armour. Je zet het bij armour. Je kijkt weer naar het volgende... Torag's Hammer. Armour? Ja, armour. als je dat bij alles deed kijk je in elke tab naar een duidelijk herkenteken dat je dubbel hebt. Bij men broer is het voor armour bijvoorbeeld Rune defender, omdat hij er 9 heeft en dat duidelijk armour is, dat zet je dan in het gekleurde vierkantje, wat ook de eerste plaats van je tab is. Je kan bijvoorbeeld bij rest als tekentje rotten food nemen, als je dit niet hebt moet je het maken of halen, dit krijg je bijvoorbeeld door met food in Mort Myre rond te lopen. Als je dit deed is je bank clean!

Hier zie je een voorbeeld van mijn bank.

(bank)
Afbeelding

Stap 3: Schoon houden.

Dit is eigenlijk niet echt een hoofdstuk, dit zijn 4 kleine belangrijke tips.

1. Verkoop altijd als je iets hebt wat je niet meer nodig hebt dt ding, anders stel je het uit en blijf je het uitstellen, en moet je dit opnieuw doen.

2. Als je er iets opzet, maak dan dat je het meteen in de juiste tab zet, als je het wil houden, tenminste, anders moet je weer alles na een tijdje opnieuw sorteren.

3. houd 1 tab over voor je stuff in te zetten als je iets gaat doen, zoals construction, dat is zeer handig dat je dan niet alles moet zoeken, maar steek het daarna wel terug!

4. Als je iets afhaalt waar je meerderen van hebt, kies dan withdraw-all but one, dan haal je alles behalve 1 eraf, als je dan iets op je bank zet, dan gaat het auomatisch bij die ene staan.

Slot

Zo, dit was mijn guide, als je een fout ziet of nog tips weet, zeg het dan.

Rate or hate!
Laatst gewijzigd door Likemyaddict op zaterdag 11 juli 2009, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Catweazel 10
Berichten: 482
Lid geworden op: dinsdag 15 april 2008, 19:09

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Catweazel 10 »

Leuke, handige en originele guide! Leuke Lay-out ook
9/10 pl0x
~Weasel
Afbeelding
Afbeelding
Rbcmaster100
Berichten: 1935
Lid geworden op: donderdag 22 november 2007, 17:05
Clan: Teak

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Rbcmaster100 »

Mooi gemaakte Guide! 9/10 ;)
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Robin »

Ging juist mijn bank cleanen. Ook een goede guide. 9/10.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Wc Ghost2
Berichten: 507
Lid geworden op: dinsdag 12 augustus 2008, 21:11
Clan: The Killers

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Wc Ghost2 »

niet echt boeiend misschien maar bij widraw al ofzo,dat moet all zijn met 2 keer een L
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Flechting 65/99---Attack 40/60---Combat 53/100---Woodcutting 64/60
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Likemyaddict »

Alidedood2 schreef:niet echt boeiend misschien maar bij widraw al ofzo,dat moet all zijn met 2 keer een L
Bedankt.
Wc Ghost2
Berichten: 507
Lid geworden op: dinsdag 12 augustus 2008, 21:11
Clan: The Killers

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Wc Ghost2 »

graag gedaan

Toegevoegd na 17 seconden:

ow ja 10/10 rate:mooie guide!! =D> =D>
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Flechting 65/99---Attack 40/60---Combat 53/100---Woodcutting 64/60
roel314
Berichten: 33
Lid geworden op: dinsdag 26 juni 2007, 21:00

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door roel314 »

Handige guide,
Ga het toch maar eens een keer doen ](*,) ](*,) ](*,)
ouarghi
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 14 juli 2008, 8:55

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door ouarghi »

handige guide alleen ik heb 1 klein vraagje
op plaatje 1 naast de gamenecklase wat is dat voor item?
(ik vraag het me al heel lang af?)
voor de rest
8/10
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Likemyaddict »

Dat is het voorbeeld dat ik gebruik; Warrior guild tokens.
Joeri199
Berichten: 52
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 20:29
Clan: lunagang (funclan)

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Joeri199 »

Mooie guide! Maar werkt niet voor mij :P Ik ben heel rommelig dus ben ik blij dat de search button er is xD
Afbeelding
Legendary Wildy Rusher
1 Klikje maakt iemand erg blij http://wtfimbapwnzor.myminicity.com/
jefklakson
Berichten: 174
Lid geworden op: woensdag 23 april 2008, 16:07
Clan: geen

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door jefklakson »

nog een tip: goedkope items of items die redelijk vaak gebruikt koop er daarvan 2 zoals rune crossbow ofzo als je die dan op je bank wilt zetten staat het automatish in de juiste tab

redelijk goeie guide 8/10
☻☻☻☻ proud owner of 99 range ☻☻☻☻
ingamename: nezakstront
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Fratske »

mijn bank is al cleaned maar het is wel leuk dat er eens een guide word gemaakt van bank cleanen dan altijd monster guides ofzo. :P
8.5/10
Hondjes <3
[/color][/size]
Harm
Berichten: 1801
Lid geworden op: maandag 10 december 2007, 20:11

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Harm »

8/10 zeer handig om je bank mee op te ruimen , en het is origineel want je ziet z"n guide (bijna) niet
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Bartt »

Ik voeg ook altijd al mijn pots samen, bv. als ik pots van (1)-dose heb probeer ik die te decanten met pots van bijvoorbeeld (3)-doses.. dat bespaart dan weer ruimte.
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Ali Boer
Berichten: 276
Lid geworden op: vrijdag 9 mei 2008, 19:27
Clan: Blue Sky
Oude naam: Nahezo

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Ali Boer »

Deze guide heb ik nog nooit vaker gezien, hij ziet er mooi uit en handige tips maar nog niet helemaal perfect een 9/10
Japeroen386
Berichten: 5546
Lid geworden op: donderdag 10 juli 2008, 21:58
RS: Gestopt

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door Japeroen386 »

Mooi! =D> =D>
Ik zet altijd de dingen die nergens thuis horen (bv. bullseye lanteren, tokkul etc) in een laatste tab. In mijn eerste tab staat dan alleen maar geld. Als ik dan vlug iets op mijn bank wil zetten, staat dat daar ook. Ik clean ook ongeveer iedere maand mijn bank. Als je dit doet, heb je misschien maar 2 minuutjes per maand nodig, niet veel dus. En je bank blijft proper!

9/10 :bier:

P.S.: Stout van je dat je geen bank pin hebt [-(
Quitted 27/04/2012.
Gebruikersavatar
bobm80
Berichten: 154
Lid geworden op: donderdag 28 december 2006, 11:38
Clan: hell-knights
Contacteer:

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door bobm80 »

Heel erg handige guide.. heb zelf ook last van mn bank nu is alles verholpen !! 10/10

WIl je echt lachen?... Zie me onderschift
Lockerz. Het is gratis spullen verdienen zonder enige moeite ,, Wil jij ook gratis spullen verdienen? stuur me een PB met je e-mail
maxobot007
Berichten: 56
Lid geworden op: vrijdag 4 januari 2008, 19:27

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door maxobot007 »

Leuke guide :D, ik had net m'n bank gecleaned voor dat ik deze guide las :P..
8/10
Afbeelding
L7
Berichten: 1514
Lid geworden op: zondag 22 januari 2006, 20:46
RS: Gestopt
Oude naam: Lionhaert7

Re: ~Bank clean guide~

Bericht door L7 »

kan veel meer weg:

Afbeelding
☆Na al die jaren nog steeds niet weg te slaan hier☆
Afbeelding
Doe wat je niet laten kan, en laat wat je niet doen kan
Plaats reactie