lost city

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
slaughterr
Berichten: 4
Lid geworden op: zaterdag 18 juli 2009, 22:19
Clan: -

lost city

Bericht door slaughterr »

Moeilijkheidsgraad: gemiddeld

Lengte: kort/gemiddeld

Startpunt: Praat met de warrior in lumbridge swamp bij de brug richting wizard tower.

Alleen voor members: Ja

Eisen: Je hebt 31 Crafting en 36 Woodcutting nodig. Je moet een tree spirit van level 101 verslaan zonder wapens. Je kunt fletcing items mee nemen zodat je een boog en pijlen kan maken en/of runes mee nemen (fire spells werken goed).

Benodigde spullen: Knife, bronze hatchet. Voedsel, law tab (voor entrana wel 50 rc nodig) charged glory is aangeraden.

Neem alle benodigde spullen mee zelfs de onafgemaakte wapens en/of runes en ga naar de warrior en praat met hem. Hou je van de domme zodat hij je alles verteld. Vraag wie Zanaris is, Hij zal vertellen dat ze leprechaunnu zoeken maar die zit in een tree.
Afbeelding
Nu moet je een tree om hakken met de optie "chop tree" inplaats van "chop down" tree. Er zal nu een groen ventje verschijnen (de leprechaun), Praat met hem.
Afbeelding
Nu moet je naar Entrana drop de bronze axe, Als het goed is heb je nu geen wapens en armour aan. Als dat wel zo is kun je er niet heen en moet je armour en wapens op de bank doen. Je kunt met de boot in port sarim naar Entrana of je maakt gebruikt een law tab en je komt bij de law altar op Entrana.
Afbeelding
Eenmaal op Entrana moet je naar de grot toe.
Afbeelding
Als je de trap af gaat zal de monk je waarschuwen maar negeer hem. In de grot moet je zombies doden tot je een bronze axe/hatchet hebt om de tree om te hakken. hak de boom en er komt een spirit van lvl 101 die moet je doden. Er zijn eventueel safe spots voor ranged of magic. Nu de spirit dood is hak je een stukje van de boom en gebruik je knife er op en het zal een drammen staf worden.
Afbeelding
Ga weer naar lumbridge swamp en ga naar het vierkante huisje midden in het moeras, Doe de staff aan en ga naar binnen. Je komt dan in Zanaris/(lost city) terecht en de quest is voltooid.
Afbeelding
beloning: Je kunt in Lost City en je kunt een Dragon Dagger en Dragon Longsword dragen. Ze zijn te koop in een speciaal gebied van de stad. Om daar te komen moet je een cut diamond aan de wachter bij de deur geven. Je kunt nu einderlijk cosmic runes maken zonder via zamorak atlar of abys en tabs
Laatst gewijzigd door slaughterr op zondag 19 juli 2009, 12:24, 8 keer totaal gewijzigd.
when the power of love overcomes the love for power , the world will know peace
iStefan
Berichten: 4087
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 13:43
Oude naam: Stefan Ajax

Re: lost city

Bericht door iStefan »

volledige kopie van luna? :-k
zo ja mag niet [-( =;
slaughterr
Berichten: 4
Lid geworden op: zaterdag 18 juli 2009, 22:19
Clan: -

Re: lost city

Bericht door slaughterr »

Ik heb inderdaad een paar dingen gekopieerd en een paar idetjes toegevoegd waardoor je de quest wat sneller kan doen :| en heb het zeg maar in de zelfde style gedaan als de andere quest guides op lunagang.
when the power of love overcomes the love for power , the world will know peace
Gebruikersavatar
hugorugby
Berichten: 58
Lid geworden op: zondag 11 januari 2009, 17:52

Re: lost city

Bericht door hugorugby »

Waarom maak je zoiets? Er staat toch al hoe je hem moet maken bij "Quests" op de gewone site... En dan kopieer je de helft ook nog... :?
4,5/10

ps: Als je deze guide dan plaatst vertel dan dat je bijvoorbeeld wel fletch spullen mee mag nemen naar Ertana!
Runescape naam: Vladimier222
Skiller Account: Whaaag13
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: lost city

Bericht door Kipcorn »

Een gekopieerde guide van lunagang met jouw eigen tips,vooraL die law tab.
Misschien is het beter jouw eigen tips in het Tipstiucky te plaatsen en hier een slotje op te doen,want de meeste mensen vinden de Quest guide op de lunagang homepage het fijnst ;)
Loliwo
Ex-moderator
Berichten: 5206
Lid geworden op: maandag 26 maart 2007, 20:18
RS: Loliwo (p2p)
Clan: Chrislovers + ELlTE

Re: lost city

Bericht door Loliwo »

Je plaatjes doen het niet omdat je niet de direct link to image hebt genomen en tussen [img] tags hebt gezet, die staat helemaal bovenaan als je het uploadt. Ik denk niet dat veel mensen aan deze guide iets hebben, maar ik wil wel even kijken naar de plaatjes, misschien zijn die wel heel nuttig.
Afbeelding
|Mijn blog|
|Bedankt Konijn voor de sig!|
slaughterr
Berichten: 4
Lid geworden op: zaterdag 18 juli 2009, 22:19
Clan: -

Re: lost city

Bericht door slaughterr »

Oke bendankt voor het commentaar de volgende keer zal ik het dus anders doen :). AHH ik heb m! ik had de onderste link genomen net als in de topic maar t moest dus direct link zijn. Dankje ! :D
when the power of love overcomes the love for power , the world will know peace
spidermans13
Berichten: 46
Lid geworden op: donderdag 2 juli 2009, 15:24

Re: lost city

Bericht door spidermans13 »

ach laat die jongen toch hij maakt ook un gluid en wat
krijgt hij er voor trug een groote *** hij steekt ook veel tijt
in zen gluid je krijgt van mij een
8/10
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: lost city

Bericht door Dissaboy »

Waarom doe je dit eigenlijk?
Totaal zinloos alles staat op Lunagang. :-k
Plaats reactie