Het FIFA topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Nog maar eens een lose in de 90e minuut verwerken. Meteen m'n PS4 uitgezet, 25 vd 33 tot nu toe. 1 dag langer de tijd dus hoop dat ik er morgen nog 5 weet te winnen, moet goed komen.
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Ik heb het gevoel dat ik nog in mn eentje ben hier maar uiteindelijk 32/40 geeindigd. Ongeveer het maximaal haalbare na m'n slechte start (12 vd 18)
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het FIFA topic

Bericht door Daan »

Je weet dat ik altijd fan van je blijf Ron. :wub:
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Ron schreef:Ik heb het gevoel dat ik nog in mn eentje ben hier maar uiteindelijk 32/40 geeindigd. Ongeveer het maximaal haalbare na m'n slechte start (12 vd 18)
Netjes gedaan! Ik ben direct gestopt na 18 winst, nog wel wat wedstrijden over maar was er even klaar mee. Vandaag een draft toernooi gewonnen en Mezut Osil packed, dus redelijk terug verdient.
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Daan schreef:Je weet dat ik altijd fan van je blijf Ron. :wub:
Fijn Daan. :wub:
xNitrous schreef:
Ron schreef:Ik heb het gevoel dat ik nog in mn eentje ben hier maar uiteindelijk 32/40 geeindigd. Ongeveer het maximaal haalbare na m'n slechte start (12 vd 18)
Netjes gedaan! Ik ben direct gestopt na 18 winst, nog wel wat wedstrijden over maar was er even klaar mee. Vandaag een draft toernooi gewonnen en Mezut Osil packed, dus redelijk terug verdient.
Oh toch lekker 70k. Heb Scream Lukaku met 100k verlies verkocht haha. Hoop op een IF Augero/Gundogan/Robben/Ronaldo/Lewan donderdag.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

Ik ben gestart met Barcelona in mijn CM. :") Kon het echt niet laten. Messi is zo ongelooflijk goed, die legt er echt gewoon alles in voor mij.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Ron schreef:
Daan schreef:Je weet dat ik altijd fan van je blijf Ron. :wub:
Fijn Daan. :wub:
xNitrous schreef:
Ron schreef:Ik heb het gevoel dat ik nog in mn eentje ben hier maar uiteindelijk 32/40 geeindigd. Ongeveer het maximaal haalbare na m'n slechte start (12 vd 18)
Netjes gedaan! Ik ben direct gestopt na 18 winst, nog wel wat wedstrijden over maar was er even klaar mee. Vandaag een draft toernooi gewonnen en Mezut Osil packed, dus redelijk terug verdient.
Oh toch lekker 70k. Heb Scream Lukaku met 100k verlies verkocht haha. Hoop op een IF Augero/Gundogan/Robben/Ronaldo/Lewan donderdag.
Zitten die er allemaal in?;o Als je nu pakjes behaald via draft kun je ze niet bewaren hé, die 'loot' is dan al bekend zodra je het pakje krijgt toch?

Toegevoegd na 31 seconden:
i k0nijn i schreef:Ik ben gestart met Barcelona in mijn CM. :") Kon het echt niet laten. Messi is zo ongelooflijk goed, die legt er echt gewoon alles in voor mij.
Dan is carrière toch ook niet leuk meer?
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Het FIFA topic

Bericht door Glenn. »

http://www.futhead.com/17/squads/1827204/
Nieuw team.
Heb gelet op Stamina, waarmee het middenveld uitermate goed mee gevuld zijn. Tevens zijn alle workrates in orde en heb ik voor de 2 league ook Rudiger met Manolas erbij gepakt.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Speel je nu dan ook daadwerkelijk of is het alleen weer een pre-made team?

Mijn huidige team:
In- of uitklappen •
Afbeelding

Vanavond weer even wat draft toernooitjes spelen
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

xNitrous schreef:
i k0nijn i schreef:Ik ben gestart met Barcelona in mijn CM. :") Kon het echt niet laten. Messi is zo ongelooflijk goed, die legt er echt gewoon alles in voor mij.
Dan is carrière toch ook niet leuk meer?
Gaat me meer om goals maken en prijzen pakken dan om een kleine club uitbouwen tot een Europese superclub. Dat heb ik nog gedaan met Gent, maar end-of-the-line worden je spelers nog steeds weggekocht door de grote clubs en is het onmogelijk je ploeg bijeen te houden. En na enkele seizoenen sta je zo ver met je talenten dat je competitie super stale is omdat er geen enkele club is die ook maar een beetje vergelijkbaar is qua sterkte van je kern.

Ik speel normaal gezien altijd met Manchester United, maar ik wilde eens iets anders. Speelde met een aantal clubs en Barca past het meest bij hoe ik graag speel, dus dat was tof.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

i k0nijn i schreef:
xNitrous schreef:
i k0nijn i schreef:Ik ben gestart met Barcelona in mijn CM. :") Kon het echt niet laten. Messi is zo ongelooflijk goed, die legt er echt gewoon alles in voor mij.
Dan is carrière toch ook niet leuk meer?
Gaat me meer om goals maken en prijzen pakken dan om een kleine club uitbouwen tot een Europese superclub. Dat heb ik nog gedaan met Gent, maar end-of-the-line worden je spelers nog steeds weggekocht door de grote clubs en is het onmogelijk je ploeg bijeen te houden. En na enkele seizoenen sta je zo ver met je talenten dat je competitie super stale is omdat er geen enkele club is die ook maar een beetje vergelijkbaar is qua sterkte van je kern.

Ik speel normaal gezien altijd met Manchester United, maar ik wilde eens iets anders. Speelde met een aantal clubs en Barca past het meest bij hoe ik graag speel, dus dat was tof.
Hmm oke dat is in principe wel een goed argument haha. Uiteraard blijft het iedereen zijn eigen keuze! Misschien moet je Chelsea eens proberen?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het FIFA topic

Bericht door Daan »

Dat zou ik echt na 1 seizoen saai gaan vinden. De leukste seizoenen die ik gehad heb zijn teams die ik met behulp van jeugdscouting van de League two naar de Premier haal en een career waar ik Benfica in de Premier League knalde (Fifa 13) en toen echt 10/12 seizoenen lang een geweldige tijd had. Rodrigo bijvoorbeeld naar 96 overall gekregen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Mijn allerleukste seizoen(en) waren met Aston Villa en Elche beide zijn kleine clubs, lekker lage spelers en de 'hoge' spelers waren redelijk oud. Lekker aan een team kunnen bouwen, werken met huurspelers en een aantal koop spelers. Areola (Huidige keeper PSG) was toen nog 65 gemiddeld, ik kreeg hem tot 84 uit eindelijk. En zo kon ik me dan ook meer dan prima vermaken. Een club uit divisie 2-3 pakken in Engeland lijkt me nu ook leuk, maar ik speel haast geen carrière meer.
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

xNitrous schreef:
Ron schreef:
Daan schreef:Je weet dat ik altijd fan van je blijf Ron. :wub:
Fijn Daan. :wub:
xNitrous schreef:
Ron schreef:Ik heb het gevoel dat ik nog in mn eentje ben hier maar uiteindelijk 32/40 geeindigd. Ongeveer het maximaal haalbare na m'n slechte start (12 vd 18)
Netjes gedaan! Ik ben direct gestopt na 18 winst, nog wel wat wedstrijden over maar was er even klaar mee. Vandaag een draft toernooi gewonnen en Mezut Osil packed, dus redelijk terug verdient.
Oh toch lekker 70k. Heb Scream Lukaku met 100k verlies verkocht haha. Hoop op een IF Augero/Gundogan/Robben/Ronaldo/Lewan donderdag.
Zitten die er allemaal in?;o Als je nu pakjes behaald via draft kun je ze niet bewaren hé, die 'loot' is dan al bekend zodra je het pakje krijgt toch?

Toegevoegd na 31 seconden:
i k0nijn i schreef:Ik ben gestart met Barcelona in mijn CM. :") Kon het echt niet laten. Messi is zo ongelooflijk goed, die legt er echt gewoon alles in voor mij.
Dan is carrière toch ook niet leuk meer?
Nee niet allemaal, maar waarschijnlijk wel 3 van die 5. Geen idee of je je pakjes kan bewaren op die manier. Lijkt me ook gek om op donderdag een pack te openen met een totw speler van de week daarvoor.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

Daan schreef:Dat zou ik echt na 1 seizoen saai gaan vinden. De leukste seizoenen die ik gehad heb zijn teams die ik met behulp van jeugdscouting van de League two naar de Premier haal en een career waar ik Benfica in de Premier League knalde (Fifa 13) en toen echt 10/12 seizoenen lang een geweldige tijd had. Rodrigo bijvoorbeeld naar 96 overall gekregen.
xNitrous schreef:Mijn allerleukste seizoen(en) waren met Aston Villa en Elche beide zijn kleine clubs, lekker lage spelers en de 'hoge' spelers waren redelijk oud. Lekker aan een team kunnen bouwen, werken met huurspelers en een aantal koop spelers. Areola (Huidige keeper PSG) was toen nog 65 gemiddeld, ik kreeg hem tot 84 uit eindelijk. En zo kon ik me dan ook meer dan prima vermaken. Een club uit divisie 2-3 pakken in Engeland lijkt me nu ook leuk, maar ik speel haast geen carrière meer.
Dat heb ik nog gedaan, maar dat werd me te saai na een tijd. Ik had AA Gent tot Europese supermacht gebracht, maar met een team van spelers die gemiddeld rond de 80 rated zijn speel je iedereen naar huis in de Belgische competitie en speel je eigenlijk enkel nog om ploegen als Arsenal en Real eens een pandoering toe te dienen.

Ik speel nu ook gewoon te weinig om nog moeite te willen steken in zo'n club. United (en nu Barcelona) is fijn omdat je direct een goede ploeg hebt waarmee je gewoon wat goals kan maken en kampioen kan spelen. Meer heb ik niet nodig om me te amuseren op die 10 wedstrijden die ik speel per week.
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Ik heb trouwens voor de nieuwe POTM al een 84 rated BPL team, een Belgisch team van 81 gemiddeld (in het geval van Hazard/Lukaku), een Welsh team van 75 gemiddeld (in het geval van Allen) en spelers van Lille/Anderlecht/Stoke+Liverpool die al in mn team zaten.

Verder ook spelers voor de marquee challenges:
Benfica - Porto
Arsenal - Spurs
Olympiacos - Panathinaikos
Melbourne (1) - Sydney (1).

Ben benieuwd!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het FIFA topic

Bericht door Daan »

Kan je natuurlijk belachelijk veel geld op verdienen.
https://www.youtube.com/watch?v=NJ6dCfFRnyM
Younes op z'n goedkoopst 6k, hij koopt 3 bronzes voor 10k each. Als je de SBC goed kan voorspellen kan je spelers voor het tienvoudige verkopen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Al begrijp ik niet dat hij ze voor 10k each koopt. Overmars etc is alleen op de xbox te verkrijgen dat blijft jammer.
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Ja, maar de vorige Marquee matchups was daar al redelijk rekening mee gehouden vond ik. Voor de zekerheid wel 3 portugezen bij benfica gekocht, mocht dat een requirement zijn.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het FIFA topic

Bericht door i k0nijn i »

Best komisch in mijn CM, Real heeft Ronaldo verkocht aan Bayern voor 75 miljoen. :")

En ik kon Busquets verkopen voor 60m, maar ik wilde hem liever houden. Bellerin gekocht, echt héél goed. Kostte me 21m en is het meer dan waard, imo.
Afbeelding
Plaats reactie