Achievement Diary: Elite Tasks

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Plaats reactie
Koen xD
Berichten: 3469
Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
RS: Jublex Inc (p2p)
Clan: True Maxed
Oude naam: Jublex Inc
Contacteer:

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Koen xD »

cool!

btw: neee! squirrels gaan de wereld overnemen! lees maar goed...
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Royenroy »

In- of uitklappen • vertaling via google
Terug in 2006, Mod Mark en ik ging zitten en begon te ontwikkelen wat we dan noemen? Gebied taken??. Dit idee werd concepted en ontwikkeld in het allereerste Achievement Diary: Karamja. Dit was een geheel nieuw idee binnen het spel - niet een zoektocht, nog niet een minigame of vaardigheid. Het was een heel avontuur te vinden en verlegging van de grenzen van wat mogelijk was op het moment, en toch blijven binnen onze kern ideeën voor wat zou Achievement Diaries worden: Om bestaande content die spelers misschien niet had? T gebruikt in een lange tijd of markeer gewoon heb? weet over, en de spelers te laten zien rond een gebied met behulp van bestaande inhoud in het gebied.




Elite

Ardougne mantel 3Ardougne mantel 3


Dus, zeven dagboeken later en wat is er veranderd? Nou, we geven veel meer beloningen voor de nieuwere dagboeken dan we gaf aan Karamja, wij? Heb toegevoegd een speciale beginner dagboek bij Lumbridge om nieuwe spelers aan te brengen in het concept, en natuurlijk hebben we onlangs vrijgekomen Ardougne dagboek met een verborgen elite afdeling.

We waren een beetje huiverig over hoe deze elite afdeling beneden zou gaan overwegen hoe weinig spelers konden daadwerkelijk voltooien. Algemeen de feedback positief lijkt te zijn geweest, met veel spelers die het als een doel, niet zozeer zien als een teleurstelling dat ze? Nooit ll bereiken.

Dus ik? Ben nu begonnen met de elite voor alle afdelingen van de dagboeken ontwerp (hard voor Lumbridge). Wat houdt dit in? Het?? S over het algemeen verdeeld in twee delen: het bedenken van opdrachten en het bedenken van beloningen.

Veruit het makkelijker deel komt met de taken, die in niet geringe deel te wijten aan u, de spelers. Ik kan niet beginnen te tellen van het aantal goede taken die zijn voorgesteld voor eerdere dagboeken op de forums. Als een speler van RuneScape, evenals een ontwikkelaar, LL ik? Ook gebruik maken van mijn eigen spel kennis van het gebied te komen met een aantal taken, evenals lopen rond het gebied om een gevoel te krijgen voor het.

In het geval van elite taken zal ik ook in gesprek met de curatoren van de andere dagboeken die ik heb? T ontwikkelen of niet Pastoor - dat? S Mod Roderick (Lumbridge en Varrock), Mod Trick (Falador) en Mod HEW (Fremennik) - om wat zij? d zien wil. Oh, en luisteren naar de eekhoorns? instructies voor wereldheerschappij ... Wacht, wat?




Taak master


Wat doen wij op zoek naar de elite taken? Nou, vrijwel hetzelfde als een normale taak, maar ze moeten hoger in rang dan de vaste taken voor het gebied.

Dit betekent:

Rekening houdend met de hoofddoelstellingen van het project.
Proberen vast te houden aan de vaardigheid? Thema?? van het gebied, indien mogelijk. Dit is de Loosest eis, immers, een dagboek dat alleen featured Thieving taken redelijk zou saai en voorspelbaar!
Het vermijden van alles wat steunt op een willekeurige mogelijkheid, omdat dit heeft veroorzaakt problemen in het verleden (denk aan de jicht knol in Karamja? S Achievement Diary?). Dit betekent het vermijden van dingen als monster drop tabellen, aanwijzing rollen en andere dergelijke willekeurige functies.
Het vermijden van knelpunten - bv. spelers kunnen dingen alleen moet doen op een moment, zoals met succes Thieving van een bepaalde kraam of het doden van de KBD, die voorkomt dat andere spelers te doen voor de taak voor een korte tijd.
Nooit gebruik van een deel van een zoektocht als een taak. Deze laatste is vrij lastig, als dingen als het krijgen van een aantal laarzen van lichtheid zou maken voor een leuke taak, maar als het deel uitmaakt van een zoektocht, we? T voeg het als een taak omdat de monteur al is gebruikt.




Beloningen


Na te hebben vastgesteld wat goede taken die zij? Dan s op het harde deel: de beloningen! Tenminste hier hebben we een klein begin, zoals alle van de agenda's hebben XP lichten als onderdeel van de beloning, maar wat anders te geven dat zowel evenwichtig is (dus niet te worden overweldigd) en in overeenstemming met de vorige beloningen? Op het moment dat, samen met de taken, is een vraag die ik nadenken en het bedenken van ideeën voor.
Algemeen ben? Ben erg trots dat ik in staat ben om spelers te belonen via deze dagboeken voor hun dagelijks spelen van het spel. Niet alleen de XP en het item beloningen, maar de beloning van het ontdekken (of herontdekken) delen van het spel dat je leuk en nuttig.

Als je het gevoel hebt? Wil graag ideeën aan te dragen voor de elite taken, elite beloningen of taken / beloningen voor elk van de gebieden die don? T nog een Achievement Diary, post ze op deze forum thread. Als u vragen heeft specifiek betrekking op deze blog, bezoek deze forum thread.

Ik heb zin in lumby hard en andere elite dingen :P
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Flames
Berichten: 584
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 11:34

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Flames »

cool als lumby elite uitkomt ga ik die cker doen :D/
Afbeelding
Tufan
Verbannen
Berichten: 2778
Lid geworden op: zondag 26 november 2006, 14:03

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Tufan »

Flames schreef:cool als lumby elite uitkomt ga ik die cker doen :D/
Komt er niet, alleen een hard voor Lumbridge/Draynor.
Omdat wit zo'n mooie kleur is post ik voortaan in het wit, geen dank. :)
Claiming my cape back!
Nomad's requiem
*Ahem* faggot *Ahem*
The Void Stares Back
ALLE BOEREN IN VLODROP ZUIGEN! En jij ook.
suicide troller R.I.P. 28 10 2010
Tempis T
Berichten: 3224
Lid geworden op: dinsdag 22 juli 2008, 17:31
RS: Tempis T (p2p)
Clan: Teak
Oude naam: Noob_158

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Tempis T »

Elite task voor alle achievements (uitgezonderd Lumb/Dray) zal leuk zijn. :D
Max
Berichten: 3980
Lid geworden op: zaterdag 28 maart 2009, 22:00
RS: Lodan (p2p)
Clan: Community NL, RSR
Oude naam: Lodan
Extra rang: 2de "Beste nieuwkomer van 2009"
Contacteer:

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Max »

lol:
Dan luister ik natuurlijk ook naar de instructies van de eekhoorns voor werelddominatie...
In- of uitklappen • heel erg geheim
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Proud owner of RuneTraxx
JoelTheJester
Berichten: 2206
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 18:33
RS: Auldarkh (p2p)
Oude naam: RecreatoR

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door JoelTheJester »

hopelijk zijn die hard tasks van lumby ook voor F2P :D
:bier:
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door feppie64 »

The Lodan schreef:lol:
Dan luister ik natuurlijk ook naar de instructies van de eekhoorns voor werelddominatie...
Typisch iets voor de mod die het heeft geschreven. Je ziet wel vaker iets over eekhoorns onder nieuwsberichten, kijk maar naar http://services.runescape.com/m=news/ne ... ws?id=2301 :)
Eepje
Berichten: 870
Lid geworden op: dinsdag 17 juni 2008, 20:47
RS: Eepje5 (p2p)
Oude naam: free eepfish pl0x

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Eepje »

lol :o
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Chris »

Klikt erg leuk, heb er zin in. :)
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Smartie` »

Wat Chris zegt.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door Mr Emmertj »

Wat Smartie zegt.
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Achievement Diary: Elite Tasks

Bericht door jens9 »

Waarom zoeken ze nou elite beloningen. Ze kunnen toch gewoon een extra upgrate geven aan de items die je momenteel krijgt. vb hard rew lumbrige: Elite ring: hersteld 10 hitpoints (per dag)
Plaats reactie