Event GUIDE!

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Event GUIDE!

Bericht door James Biond »

Afbeelding
THANSGIVING, HALLOWEEN, EASTER 2009 ONLINE!


Sommige plaatjes kun je niet zien, sorry voor dit. Ik pas dit aan wanneer ik het kan.


De vertalingen zijn uit het Duits, sommige zinnen zijn dus een beetje raar. Maar toch te begrijpen.


Clue Fest is voorbij, U kunt er niet meer aan mee doen!


Deze Guide is in Tabbladen Verdeeld, klik op je gewenste Tabblad.

Druk op In- Uitklappen voor de Christmas event.
In- of uitklappen • CHRISTMAS EVENT!!
Ik kon nog even het event erop plaatsen,

Start: ga naar Falador of Varrock, zie kaart. Hier vind je een cupboard. Je komt in de land of snow. In het zuiden van de kast zie je een imp, dit is de imp van vorig jaar, praat met hem
hij zeGt(!) dat de kerstman is ontvoerd, jij wilt hem helpen. Ga nu in het westen door een poort, je komt bij een huis. Ga in het huis, je ziet de kerstman gevangen.
Afbeelding
Ga naar het westen, hier zie je
de kipnapper, praat met hem. Hij verdwijnt. Zoek door alle kasten, en probeer dan naar boven te gaan, dit kan niet.
use je needle op de threat, je ziet nu dat je een pak maakt, ga naar boven, je krijgt een film te zien, praat steeds, en maak hem bang.
Afbeelding

Je moet naar de queen zei zit in een huisje, praat met haar, ga weer terug.

Afbeelding
Ga weer naar boven, zeg I am a Ghost - The weight of my sins - What about betraying the Queen of Snow
Nu zie je dat je imp op een feest komt, en dat de gasten bevriezen, pak je buckets, vul deze bij de fontein, en maak op deze volgorde de gasten nat:

Helaas heeft iedereen een andere volgorde. Maar je komt wel uit bij Tiny Thom.


Ga terug naar het huis. Ga weer naar boven, je ziet nu weer het zelfde filmpje, praat een beetje en zeg eerst de 2e daarna weer. Tiny Thom komt.

Je komt weer beneden, praat weer met je imp, hij zegt wat dingen, ga nu weer naar boven, je mag niks zeggen
maar je moet wel wat emotes doen, doe eerst Scared daarna Scare en dan Dramatic Point, je ziet een graf komen,
Afbeeldingde man word bang, en maakt de kerstman vrij,
Je hebt nu ook een emote vrij gespeeld. Ga weer naar het feest en zoek de kerstman, hij zegt dat hij een ''present'' heeft, loop naar de kerstboom en zoek je kado,
je krijgt een Candy cane, en je imp een sjaal.

Nu ben je klaar, je kan weg, je imp mag niet mee, volgend jaar misschien weer. Om toch wat leuk te doen, kun je sneeuwballen raken, ga naar varrock en pak steeds sneeuwballen en bank ze,
zo heb je toch sneeuwballen.


Prijs [Reward]:
-Je Christmas Ghost pak
-Candy Cane
-Dramatic Point


SUCCES
Druk op In- Uitklappen voor de Thanksgiving Evenement, Let op deze is in delen verdeeld.
In- of uitklappen • THANKSGIVING!
AfbeeldingTHANKSGIVING!!!Afbeelding
Thanksgiving, hoort samen met Pasen, Halloween en Kerstmis tot 1 van de events uit Runescape. Zoals altijd valt er een prijs te winnen met de Holiday’s, dit keer is het een bijzondere Holiday, je moet 4 dagen het event volgen.

Dit keer gaat het over:
De Lumbridge Sage, te vinden buiten de Lumbride Castle’s poort Afbeelding, hij heeft een manuscript gevonden van een mysterieuze groepering, waarvan hij nog nooit heeft gehoord. Van hem mag je bij de groep komen door aanwijzingen van de groep op te lossen. Elke dag wordt er een taak vrijgegeven. In totaal komen er vier taken. De taken bestaan uit twee onderdelen: een puzzel met voorwerpen en een contactpersoon waarmee je moet praten. Je moet bepaalde hoeveelheden van de voorwerpen uit de puzzel bij je hebben voordat je met de contactpersoon kunt praten. Afbeelding

Dus er zijn 4 dagen, de 1ste dag is nog vrij simpel, de 2de dag is het moeilijker, de 3de en 4de dag wordt dus ook moeilijker. Deze 4 dagen kun je het event dus blijven volgen. Ook kun ja als je zondag pas begint dan alles doen, maandag is het weer afgelopen (ik denk wel dat het nog een paar dagen blijft staan) Dan krijg je ook de prijs nog, wat is de prijs? En is de emote hetzelfde als vorig jaar? Of is het een nieuwe? Dat merk je als je het klaar hebt, hierbij wens ik je veel succes met Thanksgiving.

Als je de antwoorden niet wilt weten kijk je op het Forum van Runescape of op Lunagang.
Lunagang tips. Kijk bij Updates van de Site hier kun je aanklikken welke je wilt zien, de antwoorden staan niet aangegeven.
Runescape Deze pagina is in het Engels, je kunt hier lezen wat de bedoeling is, ook komt er elke dag (tot en met Zondag) een hint te staan. Hier staan de antwoorden niet bij geschreven.




Begin Thanksgiving

Voor de Speurtocht naar ‘’de groep’’ is er ook nog een heel klein dingetje wat je kunt doen, je kunt namelijk bij Cook’s brother een mini Thanksgiving Event doen. Ga hiervoor naar Lumbridge, dit is makkelijk te bereiken. Dit is de startplaats waar je begon toen je met Runescape begon :P. Druk als je ver bent van Lumbridge op je Home teleport, nu kom je bij Lumbridge. Ga dan naar de keuken vaan Cook, je vind hier Cook’s Brother, (je kunt het ook bij Cook starten) hij verteld een verhaal over kalkoenen. Lees dit, of druk steeds op volgende. Dan brengt die je naar een plek, hier zie je een veld met alleen maar kalkoenen van level 138, maar wees gerust, met een bronze hatchet hit je zelfs hoog. Ga dan in het veldje, je kunt hun natuurlijk ook attacken met mage of range, als je bang bent dat je dood gaat, hun max hit is 1, zelfs een lvl 3er kan er 120 hitten. Dus ga het veldje in, hier kun je de kalkoenen attacken, hoe hoog? Je kunt minimaal 100 hitten en maximaal 199. Als je er 1 hebt gedood, dood je de volgende, tot dat ze allemaal dood zijn. Dan loop je automatisch naar Cook (’s Brother) hij bedankt je. Hij beloond je niet, dat gebeurd in ‘’de groep’’. Wat is ‘’de groep’’? lees verder voor meer informatie.

Dag 1
Forum Tekst, Lunagang:
Het volgende raadsel leidt je naar de eerste contactpersoon:
"Het is een landloper uit Lumbridge waarmee je vandaag moet praten. Hij vraagt mensen om geld, elke week weer."
Weet je wie dat is? Mooi. Dit was een gemakkelijk raadsel. Voordat je met de contactpersoon kunt praten, moet je een aantal voorwerpen verzamelen. Hieronder staat een tabel met voorwerpen en een aantal letters. Gebruik de raadsels hieronder om geheime woorden te vormen. Deel jouw antwoord doormidden en je hebt de coördinaten van het voorwerp in de tabel. Het antwoord begint met de letters aan de linkerkant van de tabel. Denk goed na! De aanwijzingen voor de volgende dagen worden moeilijker.
Omdat ik nog geen Tabel heb, zijn hier de woorden, Gebak (cake)
Leven (bare)
Steun (rate)
Dit maakt het makkelijker.


Woord voor voorwerp 1: "Niet erg voedzaam, maar het is wel zoet..."

Woord voor voorwerp 2: "Iedereen heeft er maar één van, maar je weet niet hoe lang die is"

Woord voor voorwerp 3: "Ontvang je graag van anderen en geef je ook graag zelf"
Heb je de voorwerpen gevonden? Ga dan naar je contactpersoon. Neem van het eerste voorwerp er drie mee, twee van de tweede en vijf van de derde, zodat de contactpersoon weet dat je niet zomaar wat raadt.

In- of uitklappen • Antwoorden
Neem mee 3 ropes, 2 buckets en 5 bananen, dit kun je kopen op de G.E plukken op Karamja (voorbeeld) of traden met iemand. Ga dan naar LachtopherAfbeelding, praat met hem, hij geeft als je de items hebt een hint voor de volgende dag (27 November, kijk voor deze dag hieronder) Als je dit hebt gedaan ben je eigenlijk al klaar, je moet alleen de volgende dag met Bartender praten, kijk hier onder hoe, en de benodigdheden. Dit is simpel het word steeds moeilijker wees er op voorbereid.


In- of uitklappen • DAG 2 Thanksgiving
Dag 2:
Forum Tekst:
Beste kandidaat

Zoals we zien, hebben jullie nu contact met ''de groep'' Goed gedaan. Nu wil je natuurlijk weten hoe je erachter kunt komen wie de volgende indicator is. en om erachter te komen welke speciale dingen die je moet ze nemen om de persoon waarmee U moet spreken. De spullen van de vorige keer, kun je op je bank plaatsen. De volgende tips geven je hints voor welke items je moet meenemen.

Wanneer u een cake bakt, moet je een emmer vol van een bepaald ingrediënt. Neem twee emmers met dit ingrediënt. Afbeelding

Je vist een haring met .... Neem er 7 van deze mee. Afbeelding

Lumbridge, Draynor, Falador, Varrock, Edgeville, Al- Kharid wie weet waar je de avonturen, of wat schatten ontdekt u zal leiden?
Heb je ooit gehoord van de Romeinse cijfers? U moet dit in CCXXVII [227] gouden munten.

Dat is alles wat ik kan u zeggen - nu moet je het ijzer smeden als het warm is. Als we verstandig zijn, kunt u het lezen tussen de regels, zodat je inspannend bent!
laatste punt is een hulpmiddel waarmee u onderdak bouwt en voor de vervaardiging van goederen die nodig zijn om je lichaam te beschermen tegen aanvallen. Kennismaken met vier van deze is de spijker op de kop.


Succes!
In- of uitklappen • Antwoorden Benodigdheden!!!!! <---
Benodigdheden:
227 Coins, Afbeelding
4 Hammers
7 Fishing Bait Afbeelding
2 Buckets of milk

Wat je moet doen is:
Neem deze Items mee, je hoeft er niet op een speciale manier om te komen, dus daar bedoel ik mee dat je het van de Grand Exenche mee neemt, koeien melkt (voorbeeld) of trade met een vriend, zo zijn er nog een paar voorbeelden. Je kan het zelfs van een Pk drop krijgen (zelfs dit is een kleine kans :P) Als je deze onderdelen hebt loop je naar de bier tent naast Lumber Yard. Daar praat je met Bartender wel moet je precies 227 coins hebben 4 hammers hebben 7 fishing baits hebben en 2 buckets of milk hebben, je mag er geen 1 meer of minder hebben je moet precies zoveel hebben. Als je heb gepraat met hem geeft die je nog een aanwijzing, dit is voor 28 November, hier kun je nog niks mee. Bewaar deze aanwijzing of kom 28 november terug voor de aanwijzing, je hebt wel de benodigde spullen nodig. Als je dit hebt gedaan ben je klaar met het deel van dag 2. 28 November staat de nieuwe hint hier ook.



In- of uitklappen • DAG 3
[/color]Dag 3:Sorry voor de late Reactie maar hier is het dan:
Raadsel 1
Een kleermaker maakt een nieuwe jas. Hij heeft de helft van de hoeveelheid draad dat in de boord zit, nodig voor de kraag. De mauwen hebben vier keer zoveel draad nodig als de kraag. Voor de versiering, wat hetzelfde nodig heeft als de boord, is tien rollen draad nodig. De zijkanten hebben vijf keer zo weinig draad als de mouwen nodig. Als de kleermaker 55 rollen draad koopt, hoeveel heeft hij er dan nog over als hij zijn jas heeft gemaakt? Afbeelding
Het aantal rollen draad dat hij nog over heeft, is hetzelfde als het aantal Red Spiders’ Eggs dat je nodig hebt. Afbeelding

Raadsel 2
Fred the Farmer en zijn broer, Geoff the Gardener, hebben een stuk land van 10 are groot tussen hen in bemachtig. Ze verdelen de rechten van het land gelijk en gaan aan het werk om zaden en gewassen op hun helft van het land te planten. Afbeelding
Farmer Fred begint in het westen, terwijl Geoff the Gardener vanuit het oosten begint. Fred plant zijn zaden tweemaal zo snel als Geoff, maar Geoff ploegt elke tien minuten een are om, terwijl Fred daar vijfentwintig minuten over doet.
Wanneer ze hun oogst verkopen, krijgen ze samen 400 gp.
Hoeveel krijgt Fred hiervan? Je moet dat bedrag in gouden munten bij je hebben.
Raadsel 3


Mijn eerste zit in jungle, maar niet in leugen,
Mijn tweede zit in blunder, maar niet in blender,
Mijn derde zit in galant, maar niet in talent.
Hier moet je het volgende aan toevoegen:
Mijn eerste zit in wapen, maar niet in Pasen,
Mijn tweede zit in kras, maar niet in kers,
Mijn derde zit in steen, maar niet in pens,
Mijn vierde zit in eiser, maar niet in rits,
Mijn vijfde zit in draad, maar niet in damp
Open dit pas wanneer je het wilt [Antwoorden]

In- of uitklappen • Antwoorden Dag 3
Ga naar de Gem Shop in Falador en neem mee:
200 Coins (precies) Afbeelding
6 Red Spider Eggs (precies)
3 Jugs of Water (precies)

In- of uitklappen • DAG 4
Dag 4:
Forum Tekst:
Dag 4:
Beste kandidaat

Je hebt het bijna gered! Je weet nu wie de laatste contactpersoon is waarmee je moet praten. Nu moet je alleen de bijzondere spullen geven, zodat ze ook hun informatie aan je kunnen doorgeven. Dus je denkt goed na bij dit laatste onderdeel.

Voor de volgende vraag die we gebruikt hebben bij onze goede vriend Sir Tiffy Cashien, die heeft geleid tot een complexe Sap, die u nu kunt kraken. Afbeelding

Geroepen op mijn vele tochten door Gielinor ontmoette ik de vreemde schepsel dat elementair is chaos. Toen kwam ik in deze draaikolk van willekeur, het was een vrij common-kijken borst voor hen.

"Wat voor soort items die je hebt in de diepvries?" Vroeg ik.

De essentie beantwoord:
"Veld met live en als je niks eerste regel van Affetier, voert slechts een kilo van walging snel of spoof."

Verward, gaf ik hem te begrijpen dat ik niet begrijp. Dan de vreemde monster antwoordde:
"43-35-27-19-11- … Gebruik de volgende in de lijn het antwoord op te slaan."

Verward? Dat zou een understatement! Een keer was ik geslagen op het hoofd, maar toen herinnerde ik me mijn lessen in het ontcijferen van geheime boodschappen en uiteindelijk heb ik gekraakt het raadsel! Vanaf het eerste item neemt u drie, tien uit de tweede en de derde het nummer dat je krijgt als je eerst de tweede. Haha!

Als je het mysterie van Sir Tiffy kunnen oplossen, moet u weten wat items die u nodig is voor dat deel van de test! "

--- Zoals altijd, veel geluk!
Faruq zegt: Nou, er is nog een ding voor je te doen, zodat u uw antwoorden kunt krijgen en claim je prijs: u zult nodig hebben om onze illustere leider te vinden! Ik hoop dat je gevoel op de bovenkant van uw idee te lossen dapperheid - Daar komen de laatste twee aanwijzingen.

onze leider ligt ten zuiden van een oven en ten oosten van een winkel, Roep hem uit en u zult zoeken niet meer, Hij is ten noorden van een zanger en ten westen van de rivier, Vind hem nu hij voor oproepen die u hierheen!

Zoals voor wat je nodig hebt, ik een beetje verward, maar ik weet een plek waar je kunt lezen over dit soort dingen. Zoals ik blik in mijn kristallen bol, ik spion Iets over Active spel speler redt of klif imp?

Dat de meeste vreemd, maar het moet leiden u naar een plaats waar vindt u de items die je nodig hebt. Nu gaan, is onze leider voor u klaar.
In- of uitklappen • Antwoorden dag 4
Ga naar Faruq die de spelletjes verkoopt in Al-Kharid en neem mee: 3 Small Fishing nets, 10 air runes en 7 cabbage mee. Loop naar Faruq de Spelletjes verkoper hij zal je als je dit precies bij hebt een aanwijzing geven, zzie hieronder de vertaling.
Zuiden van een furnace en in het oosten van een winkel is de leider van de groep!
Daar is de leider
In het noorden van een zanger en het westen van een rivier!
Nog meer informatie over de leider.
De leider is Roddeck.
Actieve spelletjesspelers redt onze klimmende imp.
Hier kun je de spullen vinden wat je mee moet nemen.
Ga naar Roddeck, dat is de man van de nieuwe tutorial, mensen die net begonnen zijn herinneren hem nog wel, hij staat in dat huisje bij de muziekman in Lumbridge
De items van dag 4 voor Roddeck zijn; 8 chisels, 3Eggs en 234 Coins, neem dit precies mee.
Ga naar roddeck toe met dit en waarschijnlijk zal die je belonen. Hij zal je belonen met een vergrootglas. Hierbij kun je met de ‘’operate’’ knop een emote doen. Succes.

Druk op In- Uitklappen voor de Halloween Event.
In- of uitklappen • HALLOWEEN!
AfbeeldingHALLOWEEN 2009,Afbeelding
Halloween behoort net als Thanksgiving tot 1 van de 4 Holiday’s in Runescape. Halloween is een traditional feest in Ierland, Het Verenigd Koningrijk, de Verenigde Staten en Canada. In deze landen worDT (!) het als een bijzonder feestdag gezien op 31 oktober. Vandaar dat Halloween ook op Runescape is. In Nederland, en België word Halloween niet als een feestdag gezien. Wel zijn er wat feesten in buurthuizen of op school. Wel word er steeds meer aandacht gegeven aan Halloween, bij ons hebben we al de Katholieke Sint Maarten feest, dit word bijna hetzelfde als de Amerikaanse Halloween gezien.
Halloween in Runescape,
In Runescape besteed Jagex nog steeds veel aandacht in Halloween, zo is er elk jaar, rond 25 Oktober tot 5 November een event waaraan je mee kunt doen. Je kunt er een week tot 2 weken aan mee doen. Hier kun je ook een prijs krijgen.
HALLOWEEN 2009, dit jaar op 26 Oktober was het weer eens Halloween, een moeilijke event dit keer, het is wel 1 deel en niet 4 delen net als Thanksgiving. Dit jaar moest je in de portal naast Port Sarim, (deze is inmiddels al weer weg) Hier vond je Grim Reaper, je moet voor hem een klusje opknappen. Afbeelding
Hij verteld dat er een spin in zijn badkuip zit, jij moet haar weg halen. Ga naar de badkamer op de bovenste verdieping. De badkamer is in het noorden, maar je zult door alle kamers moeten lopen om er te komen. Je ziet dat er in de badkuip een enorme spin is. Vraag hem vriendelijk te vertrekken. Hij zegt "nope". Vraag wat hij in de badkuip doet. Hij zegt niets. Vraag nu waarom hij daar zit. Hij zegt "spider queen". Vraag of hij weg gaat als de spider queen dat zou willen. Hij zegt ja. Zeg dat je dat aan Grim Reaper gaat vertellen.

Praat weer met Grim Reaper en vertel wat de spin heeft gezegd. Je moet nu met de spider queen gaan praten. Naast je verschijnt een portal. Ga er in.
Je komt nu op een enorm spinnenweb. Ga naar het volgende punt in de verte op het punt te klikken. Je moet in het midden van het web zien te komen door over de draden te lopen. Als je verkeerd loopt, val je. Bij iedereen is de route anders. Als je in het midden bent, moet je de ladder op. Je komt nu opnieuw in een doolhof. Ga naar het noorden toe. Ook daar is een ladder. Klim ook nu weer omhoog.
Je komt nu bij het hulpje van de spinnenkoningin. Vertel hem dat de Dood je heeft gestuurd. Je mag nu naar de spinnenkoningin toe. Ga ook deze ladder op.
Vertel de spinnenkoningin je naam en zegt dat Grim Reaper je heeft gestuurd. Vertel haar over de spin in de badkuip. Ze weet er van, zij heeft de spin namelijk gestuurd. Vraag of die spin weg mag. Nee, want Grim Reaper heeft de spinnenkoningin beledigd. Vraag hoe. Ze vertelt dat Grim Reaper zijn huis heeft ontdaan van spinnenwebben en dat zoiets voor Grim Reaper een grof schandaal is, omdat het per decreet van Guthix is bepaald dat het huis van Grim Reaper spinnenwebben moet bevatten. Vraag de spinnenkoningin of jij moet vragen of Grim Reaper de spinnenwebben terugplaatst. Ja, dat moet zelfs.
Je moet eerst weer met het hulpje beneden praten. Doe dat. Hij geeft je Eek the spider mee, die het huis weer van spinnenwebben kan voorzien. Zeg hem gedag. Hij zal in je rugzak springen.
Ga terug naar het huis van Grim Reaper en laat hem Eek zien. Zeg hoe Eek heet en praat verder. Je moet Eek in je hand houden en het huis weer van spinnenwebben voorzien.
Kies de rechtermuisknopoptie "Hold" bij Eek. In elke kamer zal Eek zeggen hoeveel meubelstukken je van spinnenwebben moet voorzien. Doe dat. Als je alle voorwerpen in de kamer hebt gehad, krijg je een melding. Je moet elke kamer af en er spinnenwebben in aanbrengen. In totaal zijn het 64 voorwerpen die je van webben moet voorzien. In het zuidwesten van het huis zul je de waakhond van Grim Reaper tegenkomen, die je moet kalmeren voordat je spinnenwebben in de kamer kunt aanbrengen. Misschien herken je het hondje nog van twee jaar geleden. Als je de verkeerde dingen zegt, kun je dood gaan. Hierbij verlies je geen spullen.
• Entertain
• Laat Eek zien
Als je alle spinnenwebben hebt aangebracht, moet je terug naar Grim Reaper. Hij stuurt je terug naar de spider queen. Ga naar haar toe en vertel het nieuws. Vraag of dit alles is. Ze zegt dat je een beloning krijgt: een cape van spinnenwebben. Eek wil bij je blijven, zodat hij de wijde wereld kan zien. Je mag hem dus als huisdier houden.


LET OP, Je kunt helaas niet meer meedoen aan Halloween 2009, volgend jaar is er weer een nieuwe Halloween, wel kun je met Thanksgiving beginnen of Kun je wachten op 25 December (Christmas). Veel succes.
Druk op In- Uitklappen voor de Easter Evenement.
In- of uitklappen • EASTER
AfbeeldingEASTER 2009. Afbeelding
Pasen is net als al de andere Events, een jaarlijkse Holiday in Runescape. In Runescape vier je het elk jaar weer anders, met een raadsel, of een feest. Dit jaar was het een raadsel, de paashaas had problemen in zijn werkkamer. Lees hier onder de tekst:
De paashaas wordt oud en ging, in de hoop dat het hem goed zou doen, op vakantie. Hij wilde zijn werk in de eierenfabriek over aan zijn zoon laten, maar die heeft de fabriek grandioos verwaarloosd! Vraag of je kunt helpen. Je moet de fabriek weer repareren. Daarvoor moet je in het hol naast de paashaas gaan, maar daar moet je wel een zo groot als een haas voor zijn. Je mag niets mee. De paashaas kan je spullen naar de bank brengen. Dat doet hij één keer, niet meer. Laat hem dat doen.
Afbeelding

Ga nu het hol in. Je komt in een grot, die hetzelfde is als de grot uit het paas evenement van 2006. Ga helemaal naar het noorden. Je komt weer bij een hol. Ga er in. Je wordt weer een mens en bent in de eierenfabriek. Loop verder naar het noorden. Helemaal in het noordwesten van de grot is de zoon van de paashaas. Praat met hem. Hij is een ontzettend lui varken... ehm haas. Vraag waarom hij de fabriek niet repareert. Daar is hij te lui voor. Je moet het lijstje waar op staat wat er nog gedaan moet worden, vinden.
Loop de kamer uit en zoek naar het bord in het noordwesten. Daar staat op wat er nog gedaan moet worden.
Ga naar de vogel in het midden en maak haar wakker. Praat met haar. Ze wil eten. Let goed op wat ze zegt, want bij iedereen is het anders. Ze kan crackers, poppy seeds, sunflower seeds en worm bits vragen. Deze dingen staan in de zakken ten oosten van de vogel. Pak wat de vogel wil hebben en geef het aan haar. Nu wil ze water hebben. Haal dat bij de waterbron in het noorden en geef het weer aan de vogel. Praat weer met de vogel. Nu zegt zij dat zij weer eieren zal leggen.

De zoon van de paashaas staat nu naast de vogel. Hij kan niet slapen en wil weten wat waar die vogel voor dient. Zeg dat het een intelligente levensvorm is die goedkoop chocolade produceert. De zoon van de paashaas wil dat je implings gaat vangen en ze terug aan het werk zet, zodat hij verder kan slapen. Je moet een impling net en vijf impling jars uit de kamer in het noorden pakken. Draag het net en ga naar de grotten in het oosten. Zoek daar implings en vang ze. Stop ze terug in de verfmachine in het zuiden van de fabriekshal.

Nu komt de zoon van de paashaas weer. Zeg dat het leuk is om te zien dat er implings zijn die eieren beschilderen die twee keer zo groot als henzelf zijn. De zoon vindt het interessant en wil dat je nu de machine repareert.
Praat met de impling worker bij de incubator in het noorden van de hal. Je moet de incubator repareren. De blauwdrukken liggen in de kamer van de zoon van de paashaas. Doorzoek nu in de hele fabriekshal de kratten, totdat je zes onderdelen hebt.
Doe de achtereenvolgens de cog, pristons en de chimney op de broken incubator. Maak de controls aan de westkant van de machine met je clean pipe. Doe je soothy pipe op de coal supply en je wet pipe op de water tank.
Praat weer met de zoon van de paashaas, die weer naast de machine staat. Zeg dat deze machine uniek is. Nu wil hij dat je de eekhoorns bij de notenmachine weer aan het werk krijgt. De notenmachine is in het westen. Kijk er naar en praat met Big Ben. Hij wil nootjes hebben. Bied hem 20% van het totaal. Uiteindelijk kom je op 25%. De eekhoorns zijn vergeten hoe ze de noten moeten sorteren. Je moet het voor doen. Je krijgt een lopende band te zien. Door op de rode knop te drukken, haal je er dingen af. Haal alles eraf dat geen hele pinda is. Als je het tien keer achter elkaar goed hebt gedaan, weten de eekhoorns hoe het moet.
Praat weer met de zoon van de paashaas. Hij staat opnieuw bij de machine. De eekhoorns vinden het niet leuk dat de zoon van de paashaas hun ongedierte noemt. Zeg dat ze zeer vaardige defectenopspoorders zijn. De zoon vindt het allemaal erg prachtig.
Je moet weer naar het kantoor gaan. Hier zie je dat hij het pak van zijn vader aan doet en zijn werk wil overnemen. Hij ziet er nu precies hetzelfde uit als zijn vader. Ga dit boven aan zijn vader vertellen. Hij doet zijn pak uit, kan eindelijk met pensioen en beloont je met een wortel, die je als wapen kunt dragen. Je kunt nu ook de emotie "Around the world in eggty days" en, als je die nog niet had, "Bunny hop" doen! Afbeelding


LET OP: Pasen is al geweest, Easter 2009 kan niet meer gespeeld worden. Wacht op April 2010, dan kun je die van 2010 spelen. Je kunt nog wel Thanksgiving spelen, en wachten op Kerstmis.


Druk op In- Uitklappen voor Extra
In- of uitklappen • Extra!
Meer info nodig? Thanksgiving Guide.
Meer Weten wat Thanksgiving is? Kijk op Wikipedia voor meer informatie, of kijk natuurlijk op Lunagang
Vriendelijke Groet: Bionda89, Lunagang Account.
BIONDA89, Runescape Account
Gemaakt door: Bionda89,



met dank aan: Runescape en Lunagang Hier heb ik het informatie vandaan voor Thanksgiving, natuurlijk ook zelf inspiratie opgedaan tijdens het spelen van de thanksgiving zelf. Er is niks gekopieerd van een forum, alleen is de tekst bewerkt van Runescape en Lunagang. Bedankt voor het lezen.[/Color]
Spelers: Met dank aan Hoianddoei, dit is mijn broer, samen met hem heb ik informatie over dag 3 gevonden. Hartelijk bedankt.

Extra Weetjes:
*Lumbridge, Draynor, Falador, Varrock, Edgeville, Al-Kharid; wie weet waar je avonturen je naartoe zullen leiden? Welke schatten zul je ontdekken!?* Ze bedoelen er dus mee, Lumbridge, Draynor, Falador, Varrock, Edgeville en Al-kharid, dat dit de plaatsen zijn waar je kunt verwachten dat er daar een ‘’Groep’’ lid is.
Lumbridge hebben we gehad – Dag 1
Draynor Hebben we Gehad – Dag 1
Falador Hebben we Gehad – Dag 3
Varrock Hebben we gehad – Dag 4
Edgeville
Al-Kharid Waarschijnlijk morgen, let op de hint bij dag 4.

-Zeldzame Spullen
In- of uitklappen • Runescape Zeldzame Spullen
In Runescape zijn er zoals al vaker in deze Guide is gezegd Event’s, Event’s zijn gemaakt omdat Runescape de feesten wilt vieren. Zo krijg je ook Beloningen voor (meestal) het helpen van de Opdrachtgever, deze spullen krijg je eenmalig en zijn dus zeldzaam. Lunagang heeft ook een Guide over Zeldzame spullen, klik hiervoor op de titel. Maar omdat ik een Guide maak over Evenementen staan ze hier ook bij.
Pompoenen [Halloween 2001]
Pompoenen kon je krijgen tijdens Halloween 2001. Dit was de eerste Holiday drop in Runescape. Als je ze eet krijg je 14HP. Het is natuurlijk niet handig om ze op te eten, omdat ze inmiddels veel waard zijn geworden.
Afbeelding

Christmas Cracker [Kerstmis 2001]
Christmas crackers werden gedropt tijdens Kerstmis in 2001. Binnenin de crackers zit een party hat, met nog een ander ding uit RuneScape. Om dit eruit te halen moet je het op een andere speler gebruiken. De ene speler krijgt het item, de andere de party hat. Er zijn niet veel crackers ongeopend gebleven en daarom zijn ze zo verschrikkelijk duur. Party Hat’s zijn ook duur geworden, zo zijn ze in het blauw, groen, paars, rood, geel en wit.
Cracker: Afbeelding
Party Hat: Afbeelding
Easter Eggs [Pasen 2002]
Deze eieren maken je 12HP beter als je ze op eet.
Afbeelding
Halloween Masks [Halloween 2002]
Deze zijn gedropt tijdens Halloween 2002 en zijn er in drie kleuren. Je kunt ze op je hoofd zetten.
Afbeelding


Santa Hats [Kerstmis 2002]
Deze zijn gedropt tijdens Kerstmis 2002. Ook dit is een hoofddeksel.
Afbeelding


Bunny Ears [Pasen 2003]
Deze zijn gedropt tijdens pasen van 2003. Dit is de eerste holiday item die niet meer te ruilen is. Je kunt hier dan ook geen twee paar van hebben.
Afbeelding


Scythes [Halloween 2003]
Deze zijn gedropt tijdens halloween 2003 en ze zijn net als Bunny Ears niet te ruilen. Als je er eentje hebt gehad kun je bij het vrouwtje in de klerenwinkel bij het marktplein van Varrock een nieuwe halen. Een scythe snijdt maximaal 11. Afbeelding


Yo-yo's [Kerst 2004]
Tijdens Kerst 2004 was Santa Claus himself voor twee weken op Runescape. Hij gaf iedereen een yo-yo. Als je je yo-yo kwijt bent, kun je bij Diango de Toyhorsiesverkoper in Draynor Village een nieuwe krijgen. Yo-yo's zijn niet te ruilen en je mag er geen twee.
Afbeelding


Rubber chickens [Pasen 2005]
Ook tijdens pasen in 2005 is er wat gegeven aan de spelers. De paashaas kwam in RuneScape om eieren uit te delen. Dit feest ging alleen niet door, omdat hij wat vertraagd was. Daarom moesten de spelers het werk opknappen en eieren uitdelen. Je kreeg van de paashaas een mandje waarmee je iemand eieren kon geven. Als je een ei van iemand had gehad, kon je dit ei opeten. Hierdoor ging je de chicken dance doen. Na 4 april 2005 zijn de eieren gesmolten en veranderd in Chocolate dust.


De beloning van de paashaas was een rubberen chicken, daarmee kan je mensen slaan. Het is een erg slecht wapen, de stats zijn -100, -100, -50 attack bonus. Je kunt hier ook de chicken dance nog eens mee doen. Afbeelding

Zombie Head [Halloween 2005]
Ook tijdens Halloween 2005 had Jagex weer wat leuks bedacht. Er waren verschillende zombies uit hun graven opgestaan die in de Lumbridge Swamps een plekje hadden opgezocht. Sommige zombies hadden een "Insult" optie. Als je deze deed viel het hoofd van de zombie eraf, stuiterde het hoofd weg en kon jij hem vangen. Met dit hoofd kon je kinderen in Lumbridge bang maken, waardoor ze spontaan snoep voor je achter lieten.
Nu kun je nog met het hoofd praten, laten showen aan je vrienden en er een vraag aan stellen.
Als je het hoofd kwijt bent geraakt, moet je graven in de moerassen van Lumbridge om een nieuwe te krijgen. Je kunt ook naar Diango gaan.
Afbeelding

Hats, marionettes en scarfs [Kerstmis 2005]
De Holiday drop van Kerstmis 2005 was een uitgebreide. Jagex had na de kritiek van de vorige drops deze keer een iets langere opdracht gemaakt. De spelers klaagden bij eerdere drops dat je je cadeautje te snel kreeg: je hoefde eerst alleen maar met iemand te praten en klaar was je.
Met kerstmis had Diango problemen met zijn speelgoed elfjes: de elfjes zaten te huilen, omdat ze vonden dat ze hun werk niet goed deden. Vervolgens deden helemaal niets meer. Er werd ook een deel gejat door vervelende imps. Daarom moest jij het werk opknappen Je kon marionettes en kerstballen schilderen, in dozen stoppen en die aan de hoofdelf geven. Als je genoeg dozen had gemaakt moest je ze naar een verspreider brengen. Die beloonde je dan met hoeden of sjaals.
Marionettes kon je krijgen door de kerstboom die in Varrock stond te versieren met zelfgemaakte kerstballen. Je kunt ze laten dansen, springen, lopen en buigen.
Diango zal je nieuwe hoeden, marionetten en sjaals geven als je ze kwijt bent geraakt. Je kunt ze ook nog uit de dozen bij de plek van Diango's werkplaats halen.
Afbeelding

Easter ring [Pasen 2006]
Gratis spul met pasen in 2006 was er ook weer te krijgen. Je moest met een schep eieren opgraven. Als je deze op at, veranderde je in een konijn en kon je naar het hol van de paashaas. Hier kon je een ontmoeting krijgen met een paashaas, die je een taak gaf: je moest tien eieren aan de kinderen die boven rondliepen geven. Als je dit gaf, kreeg je een easter ring. Met deze ring kun je in een ei veranderen.
Als je de ring kwijt bent, kun je een nieuwe bij Diango in Draynor Village halen.
Afbeelding

Skeleton en Jack o'Lantern mask [Halloween 2006]
De skelettenkleren en de jack o'lantern mask kon je krijgen tijdens Halloween 2006.
Kwade geesten, verstopt in het hout van Draynor Manor dat voor de kerstcadeau's was bedoeld, hadden de werkplaats van Diango overgenomen. Gewapend met een Ghost buster 500 en destabilisers voor de verschillende kleuren geesten moest je ze verdrijven uit de werkplaats. Hiervoor kreeg de skelettenkleren. Daarna moest je nog met de evil tree afrekenen door onder zijn wortels door te gaan en ze af te hakken. Als je dat deed, kreeg je de pompoenenhoed.
Ook deze spullen kun je bij Diango terug krijgen als je ze kwijt bent geraakt.
Afbeelding


Rendier Hat en een kerstboom [Kerst 2006]
Tijdens kerst 2006 ging het sneeuwen bij de vulkaan van Karamja, een vreemde zaak dus voor zo'n tropische plek. De gublinch zaten hier achter. De weerwolf Shanty Claws stond op de ongebruikte pier naast de pier waar je lobsters kunt vissen met een aantal kooien. Hij legde je uit dat er ook kinderen waren "gekindernapt". Jij moest een aantal sneeuwballen maken en deze naar de gublinch gooien, zodat ze braken. De scherven moest je naar Shanty Claws brengen. Je kreeg hier een reindeer hat voor, die je kunt bedienen. Je zult dan een rendier nadoen en sterretjes om je heen. Members kregen ook nog een kerstboom om in de tuin van hun huis te zetten.
Afbeelding
Afbeelding

Chicken costume [Pasen 2007]
Het ging weer mis tijdens Pasen in 2007. De paashaas dacht weer slim te zijn door de chocoladelekkernijen zichzelf te laten bezorgen. Helaas kreeg de paashaas chocolate kebbits geleverd in plaats van de chocolate rabbits! Je moest er 10 vangen en kapot gooien met een paasei, die als bowlingball gebruikt werd. Daarna moest je een chocolate rabbit mould van een farmer stelen, zodat er toch nog rabbits gemaakt konden worden. Je moest dit doen door in een konijn te veranderen en de juiste ondergrondse tunnel naar het midden van een slaveld, waar de mould lag, te gaan.
Afbeelding

Grim Reaper Hood [Halloween 2007]
Tijdens Halloween 2007 moest je drie opdrachten vervullen. De eerste opdracht was dat je door allemaal spinnenwebben moest geraken om uiteindelijk een skull (een doodshoofd) te bereiken. Deze doodshoofd moest je naar de Grim Reaper brengen, die in het begin van de halloween update kon vinden. De tweede opdracht bestond uit allemaal voorwerpen die je moest vinden en vervolgens weer op de juiste plaats moest zetten. Als dat gedaan was moest je de laatste opdracht uitvoeren. Die opdracht bestond uit een soort agilityparcours dat je twee maal moest afleggen. Als beloning kreeg je een Grim Reaper Hood. Afbeelding
Snow globe [Kerst 2007]
Met kerst 2007 was er zoals elk jaar een kerstupdate. Deze keer liet een Snow Imp allemaal hopen sneeuw op verschillende plaatsen in RuneScape vallen. Jouw opdracht was om van die hopen sneeuw sneeuwballen van te maken en vervolgens een sneeuwpop maken. Als je pop af was, kon je aan de Snow Imp een hoed vragen. Je had de keuze tussen een aantal hoedjes, zoals een snowman hat, dragon hat of barbarian hat. Met deze hoed kon je je pop tot leven wekken. Vervolgens kon je naar het "Land of snow" gaan, waar je heen werd gebracht door de Snow Imp. Daar kon je met de Queen of snow praten, die je een Snow globe gaf. Deze snow globe kun je schudden. Er komen dan allemaal hoopjes sneeuw waarmee je later weer een pop mee kan maken als je daar zin in hebt. Ook kreeg je de emotie Snowman dance.
Afbeelding
Chocatrice cape [Pasen 2008]
In 2008 waren er tijdens pasen over het gebied van Falador tot Draynor Village negen eieren verstopt, waarvan je er drie moest vinden. Als je de eieren had gevonden, moest je ze afgeven bij Easter Bunny. Vervolgens moest je de eieren onderdompelen in een bad van chocolade. Daarna moest je 12 emmers nemen en ze vullen met water, vervolgens in een machine steken. Hetzelfde moest met coal. Met deze machine moest je het chocolade-ei uitbroeden. Er kwam een chocatrice uit. De volgende stap was dat de paashaas je veranderde in een konijn. De bedoeling was om met je gekregen monster twaalf dieren, die in een tunnel achter het hol van de paashaas rondliepen, in chocolade te veranderen. Het besturen van het monster leek wel wat zoals je dat bij Summoning doet. De gedode monsters dropten chocolade. Dat moest je in de mixer stoppen en laten malen. Daarna moest je terug gaan naar Easter Bunny. Je kreeg een cape met een speciale emotie, de chocatrice cape.
Afbeelding
Warlock costume (mannelijk) of witch costume (vrouwelijk) en trick-emotie [Halloween 2008]
Tijdens halloween van 2008 kampeerde er een heks bij Rimmington. Ze was daarheen gekomen om van Halloween te genieten. Helaas had haar koe een koutje gevat, waardoor ze niet weg kon. Ze zocht naar iemand die snoep voor haar kon halen. Dat was jij. Je moest alle mensen in Rimmington, Port Sarim en Draynor Village af om "trick or treat" te roepen. Bij treat krijg je meteen snoep, bij "trick" moest je de mensen met een speciale trick-emotie laten schrikken voor je snoep kreeg. Als je een bepaald aantal snoepjes had verzameld, kon je die naar de heks, Maggie, brengen voor je kostuum.
Met Halloween 2008 konden gratis spelers ook de quest Swept Away doen. Hiermee krijg je een bezem. Afbeelding


Cornucopia [Thanksgiving 2008]
In 2008 kwam er een nieuw soort evenement: een evenement voor Thanksgiving. Het bestond uit twee onderdelen. De gratis wereld zat vol kalkoenen, die uit de keuken van het kasteel van Lumbridge waren ontsnapt. De meeste kalkoenen kon je doden, andere kalkoenen waren vermomd en kon je opsporen. Door alle vermomde kalkoenen op de sporen, kreeg je een speciale emotie.
De kalkoenen die je kon doden, lieten soms een cornucopia achter. Dat is de hoorn des overvloeds. Je kunt hier voedsel instoppen totdat er voedsel voor 14 hitpoints in zit. Met één druk op de knop eet je alles wat in de hoorn des overvloeds zit op en krijg je dus 14 hitpoints. Dat scheelt inventoryruimte als je met slecht voedsel traint.
Als je je hoorn des overvloeds verliest, krijg je gratis een nieuwe van Diango. Na Thanksgiving zullen de cornucopia's ook door verschillende andere vogels in RuneScape worden gedropt, maar je krijgt ze dan minder snel. Afbeelding

Kerstmannenpak [Kerst 2008]
Jack Frost, de zoon van de kerstman en de Queen of Snow, ontsnapte tijdens kerst 2008 uit het Sneeuwland. Hierdoor maakte hij RuneScape onveilig door alles te bevriezen. Je moest hem opsporen. Als beloning kreeg je een kerstmannenpak.

Met Kerst konden gratis spelers ook de quest Myths of the White Lands doen.
Afbeelding
Easter carrot [Pasen 2009]
De paashaas wilde met pensioen en is op vakantie gegaan. Het was de bedoeling dat zijn luie zoon het werk over zou nemen, maar dat is niet gebeurt! Tijdens pasen van 2009 moest je de verwaarloosde fabriek en de luie zoon aan het werk zetten. Als beloning kreeg je een easter carrot. Dat is een zeer slecht wapen, waarmee je mensen kunt slaan. Je kon ook de emotie "Around the world in eggty days" en, als je die nog niet had, de "bunny hop" verdienen. Afbeelding

Eek en web cloak [Halloween 2009]
Grim Reaper had tijdens Halloween in 2009 met een spin in de badkuip. De spinnenkoningin had deze spin gestuurd, omdat Grim Reaper de spinnenwebben uit zijn huis had verwijderd. Jouw hulp werd ingeroepen om de diplomatieke ruzie te sussen. Je werd beloond met Eek, een spin waarmee je kunt praten en mee kunt spelen, en een web cloak. [img]
Bionda89
Deze Guide is gemaakt voor Lunagang, de spelers die hulp nodig hebben met Evenementen.
Laatst gewijzigd door James Biond op maandag 21 december 2009, 18:17, 79 keer totaal gewijzigd.
Mudkip Yvar
Berichten: 532
Lid geworden op: zondag 26 oktober 2008, 13:15
Oude naam: Keizer Yvar

Re: THANKSGIVING!

Bericht door Mudkip Yvar »

Nice guide :) nu snap ik het 8.5/10 de lay out kan iets mooier ;)
Gebruikersavatar
r ic k 93
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 19:40
Clan: geen.

Re: THANKSGIVING!

Bericht door r ic k 93 »

mooie guide, wanneer heb je die 3de af van 28 Nov?? ;)
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Re: THANKSGIVING!

Bericht door James Biond »

28 November is morgen, morgen heb ik het wel af, hoelaat? Wanneer Runescape het heeft geplaatst, anders kun je kijken bij de andere Guides. Maar heb wel een tip bij 28 November. Plaats ik nu.

Bionda89
hagemar
Berichten: 565
Lid geworden op: zaterdag 14 februari 2009, 19:29

Re: THANKSGIVING!

Bericht door hagemar »

misschien een andere tekst kleur
captainvinc
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 16 oktober 2008, 18:02

Re: THANKSGIVING!

Bericht door captainvinc »

ik heb een vraag ik heb de spullen van dag 2 van puzzel evenement maar wat moet ik ermee doen?
Gebruikersavatar
HoiAndDoei
Berichten: 132
Lid geworden op: woensdag 15 juli 2009, 20:54
Clan: Dexter_killl
Oude naam: hai gun yun

Re: THANKSGIVING!

Bericht door HoiAndDoei »

Ik dacht dat het over THANKSGIVING ging, waarom komt er dan opeens Halloween Event in? Of de titel is een beetje raar, kan je beter Laatste Evenementen vanaf Oktober, Evenementen van Runescape, of zoiets, verander je titel of verwijder dat plaatje, want nu wil ik iets over Thanksgiving lezen, komt er opeens Halloween??

Cijfer:
Tekst: 7
Layout: 8
Uitleg: 9
Overzicht (Alinea, punten, etc): 7
Gemiddeld: 7,75, afgerond 7,7 is mijn cijfer!

HoiAndDoei! ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
captainvinc schreef:ik heb een vraag ik heb de spullen van dag 2 van puzzel evenement maar wat moet ik ermee doen?
Dat wist ik ook eerst niet, ga naar die bar naat Lumber Yard, weet niet meer hoe die heet, kijk gewoon op plattegrond, en dan ga je bij die Barkeeper praten als je jouw spullen bij hebt, en dan gaat hij een verhaal vertellen, dan ben je klaar voor dag 2. Hij zegt je de volgende hint! Veel Succes.

--]-[oiAndDoe][--
This post is created by: HOIandDOEI

Informatie over FunOrb? klik hier Funorb is een site opgericht door Jagex
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Re: THANKSGIVING!

Bericht door James Biond »

captainvinc schreef:ik heb een vraag ik heb de spullen van dag 2 van puzzel evenement maar wat moet ik ermee doen?
Beste Captainvinc, Als je de 4 hammers hebt, de 2 Buckets of Milk en 227 Coins heb, loop je naar de bar naast Lumber Yard, in varrock. Hier vind je Bartender, praat met hem, je moet wel de spullen bij hebben precies deze hoeveelheid bij hebben niet meer niet minder, ook niks anders. Je krijgt dan een tekst te zien. Een hint voor vandaag.

Beste Hoianddoei,

Ik doe mijn best met Thanksgiving, maar ben nu ook alvast de events van 2009 aan het schrijven, zo kan mijn Guide blijven staan en kan ik de titel veranderen als Thanksgiving voor bij is.
HoiAndDoei schreef:Ik dacht dat het over THANKSGIVING ging, waarom komt er dan opeens Halloween Event in? Of de titel is een beetje raar, kan je beter Laatste Evenementen vanaf Oktober, Evenementen van Runescape, of zoiets, verander je titel of verwijder dat plaatje, want nu wil ik iets over Thanksgiving lezen, komt er opeens Halloween??

Cijfer:
Tekst: 7
Layout: 8
Uitleg: 9
Overzicht (Alinea, punten, etc): 7
Gemiddeld: 7,75, afgerond 7,7 is mijn cijfer!

HoiAndDoei! ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
captainvinc schreef:ik heb een vraag ik heb de spullen van dag 2 van puzzel evenement maar wat moet ik ermee doen?
Dat wist ik ook eerst niet, ga naar die bar naat Lumber Yard, weet niet meer hoe die heet, kijk gewoon op plattegrond, en dan ga je bij die Barkeeper praten als je jouw spullen bij hebt, en dan gaat hij een verhaal vertellen, dan ben je klaar voor dag 2. Hij zegt je de volgende hint! Veel Succes.

--]-[oiAndDoe][--
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: THANKSGIVING!

Bericht door Koen »

HoiAndDoei schreef: Gemiddeld: 7,75, afgerond 7,7 is mijn cijfer!
een 7,75 wordt afgerond naar een 7,8.

OT: mooie guide 8.5/10
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Re: THANKSGIVING!

Bericht door James Biond »

Thanks for cijfer.
Gebruikersavatar
HoiAndDoei
Berichten: 132
Lid geworden op: woensdag 15 juli 2009, 20:54
Clan: Dexter_killl
Oude naam: hai gun yun

Re: THANKSGIVING!

Bericht door HoiAndDoei »

Waarom plaats je geen Route naar alles? Ik kan dit wel voor je maken, ik stuur het als je het goed vindt wel via Een Persoonlijk bericht!

En Koenthemager, je hebt helemaal gelijk, maar ik denk verkeerd getal ingetypt! Toch bedankt dat je het even zegt!

Met vriendelijke groet, HoiAndDoei!
This post is created by: HOIandDOEI

Informatie over FunOrb? klik hier Funorb is een site opgericht door Jagex
hagemar
Berichten: 565
Lid geworden op: zaterdag 14 februari 2009, 19:29

Re: THANKSGIVING! [Guide voor Events.]

Bericht door hagemar »

dat blauw is niet leesbaar
Dromertjuh
Berichten: 50
Lid geworden op: maandag 2 november 2009, 17:28
RS: Sunohn (p2p)

Re: THANKSGIVING! [Guide voor Events.]

Bericht door Dromertjuh »

Het is de Gemshop ;)

Toegevoegd na 42 seconden:

Benodigdheden :
200 coins
6 red spider eggs
en 3 jugs of water
Afbeelding
Afbeelding
captainvinc
Berichten: 6
Lid geworden op: donderdag 16 oktober 2008, 18:02

Re: THANKSGIVING! [Guide voor Events.]

Bericht door captainvinc »

bedankt voor te zeggen naar waar ik moest gaan!
maar kunnen jullie mij helpen met welke spullen ik moet hebben voor dag 3 en naar waar ik moet gaan enzo
a.u.b. goed uitgelegd :D/
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Re: THANKSGIVING! [Guide voor Events.]

Bericht door James Biond »

Beste Ltfers wegens een verjaardag, kon ik niet komen om uit te leggen waar je moest zijn. Ik ga hem nu meteen doen.
Sorry voor dit. Morgen kan het zijn dat ik ook afwezig ben.
Gebruikersavatar
r ic k 93
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 19:40
Clan: geen.

Re: THANKSGIVING! [Guide voor Events.]

Bericht door r ic k 93 »

waar blijf je met je dag 4? :?
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Re: THANKSGIVING! [Guide voor Events.]

Bericht door James Biond »

het meest staat bovenaan de maar ben nu helemaal aan het aanpassen
Gebruikersavatar
HoiAndDoei
Berichten: 132
Lid geworden op: woensdag 15 juli 2009, 20:54
Clan: Dexter_killl
Oude naam: hai gun yun

Re: THANKSGIVING! [Guide voor Events.]

Bericht door HoiAndDoei »

Yee! Ik heb hem af, die vergrootglas is echt grappig, alleen er is niks speciaals aan, alleen er zit een emote bij! Maar deze guide geeft je echt tips!! THANKS....

]-[OIANDDOE][
This post is created by: HOIandDOEI

Informatie over FunOrb? klik hier Funorb is een site opgericht door Jagex
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Re: EventGuide, Dag 1, 2, 3, 4 Online. Uitgelegd!

Bericht door James Biond »

Dag 1, 2 , 3 ,4 online
Thom
Berichten: 2240
Lid geworden op: donderdag 21 mei 2009, 17:55
RS: Thommie68 (f2p)
Clan: Freedom Masters
Oude naam: Thommie68
Contacteer:

Re: EventGuide, Dag 1, 2, 3, 4 Online. Uitgelegd!

Bericht door Thom »

Wooow echt bedankt voor deze Guide!... Geen onduidelijke plaatjes of iets dergelijks, nee; gewoon duidelijk tekst waar je alles aan hebt! =D>
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding[kolom]
Mocht je hulp nodig hebben in verband met Vragen en problemen in RuneScape (met name F2P) of andere technische problemen met je computer, PB me dan gerust in vertrouwen en ik zal proberen je te helpen.
[/kolom]
Plaats reactie