Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

Afbeelding
AfbeeldingInleiding:
[Inleiding i.v.m Ptc]
Hallo in deze guide wil ik het hebben over het fenomeen "Paid To Click" wat wij "PTC" in de [internet money business] noemen. Waarop baseert Ptc zich? Simpel! heb je je ooit al afgevraagt hoe mensen hen site "professioneel" bekent maken aan de buitenwereld? Wel zij geven geld aan een "PTC" site. Het promoten kan op 2 manieren gebeuren:

1)Click promotion:
Dit als het ware een klein tekstje creëren waarop mensen kunnen klikken
In- of uitklappen • meer informatie over "Click promotion"
Afbeelding
Rood:Het zinnetje dat bovenaan komt (zie tekeningetje hieronder, dit is het eindresultaat)
Groen: Het zinnetje dat onderaan komt (zie tekeningetje hieronder, dit is het eindresultaat)
Afbeelding
Blauw: De link naar een site die je promoot
Bruin: Aan de hand van hoeveel jij geeft aan $, hoe meer mensen op jouw link kunnen klikken (= meer promotie)
Geel: Heb je bvb een site voor Nederlandse mensen (lunagang of zo) dan vink je alle andere landen uit en laat je alleen België en Nederland aangevinkt staan.
2)Banner promotion:
Dit is het maken van een klein tekeningetje waarop mensen kunnen klikken
In- of uitklappen • meer informatie over "Banner promotion"
Afbeelding
Rood:De link naar een site die je promoot
Blauw: De link waar men je banner kan van halen (bv: imageshack)
Bruin: Aan de hand van hoeveel jij geeft aan $, hoe meer mensen jouw banner kunnen bekijken (= meer promotie)

eindresultaat:
Afbeelding
Nu blijft je vraag waarschijnlijk wrm dit de meest professionele en beste manier is om je site te promoten? Wel omdat de mensen die jouw link klikken ervoor betaalt krijgen! Dat is natuurlijk veel aanlokkelijker en je kan dan ook ineens 1000 bezoekers meer hebben die dag :). Hier later meer over....

AfbeeldingHoe werkt ptc?:
[werking PTC algemeen]
Laat me eerst zeggen dat PTC niet te vergelijken valt met sites zoals locker, euroclix,... Deze sites hebben verschillende manieren om "punten" te verdienen. PTC heeft er maar 1. Maar deze manier is zo simpel dar het ook daarom zoveel mensen aantrekt. We gaan namelijk de "Click promotions" klikken (zie bovenaan guide). Dat is waar PTC om draait. Maar om alles goed te begrijpen ga ik jullie eerst vertellen hoe zo een PTC site werkt. Of beter !site's! want er bestaan honderden PTC sites. Laten we ze eerst in 2 groepen indelen:

1)De zelfgeschreven PTC sites
deze sites hebben personen zelf geschreven met met behulp van PHP. Een bekende site die dit heeft gedaan is Neobux
Afbeelding

2)De copy PTC sites
deze sites gebruiken het html script van iemand anders. In ruil betalen ze een bepaald loon elke maand. Een bekende site die html scipts uitdeelt is Buxhost. Hoe kan je zien of een site van buxhost is? look for yourself :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

[Werking PTC precies]
Paypal
Afbeelding
In- of uitklappen • Paypal Info
Voor we gaan registreren moeten we een heel belangrijk iets eerst doen. Een paypal account aanmaken. Volgende video legt dat netjes uit :D. MAAR ik zou toch !!!Personal!!! kiezen en niet premier zoals het filmpje zegt. Indien je al voor premier gekozen hebt is het niet zo erg maar personal zal je toch wat meer helpen in de toekomst
=>[youtube]Z0yUVk4zLrM&feature=related[/youtube]<=

Register
Afbeelding|Afbeelding
In- of uitklappen • Register Info
AfbeeldingAfbeelding
Rood: Basis gegevens, als je de gegevens bij de lunagang registratie hebt kunnen doen kun je dit ook.
Groen: Type de lettertjes van het grijze kaartje af
Blauw: Nadat je alles hebt ingevuld en op de register button hebt gedrukt krijg je dit. Ga nu naar je inbox
Login
Afbeelding|Afbeelding
In- of uitklappen • Login Info
AfbeeldingAfbeelding
Lijkt me niet moeilijk iedereen kan wel inloggen volgens mij :dus:. Mocht je er toch problemen mee hebben zet ik het erbij.
View ads
AfbeeldingAfbeelding
In- of uitklappen • View ads Info
Het klikken van ads/clicks (= advertenties) daar gaat het allemaal om. Na het klikken van de "view ads" knop doe je de volgende 4 stappen.

1)Het bekijken van mijn hoeveelheid ads:
Je kan de hoeveelheid ads die je kan klikken zien op 2 manieren. Bij zelfgeschreven sites zijn dat alle ads die je ziet ( simpel dus ).
Afbeelding
Bij de copy sites (= buxhost) is het al iets moeilijker. Daar kan je namelijk alleen de blauwe ballonnetjes klikken. Voor de grijze krijg je niets
Afbeelding
Rood: Deze kan je niet klikken
Groen: Deze kan je wel klikken

2)Het klikken van een ad:
Nadat je de eerste ad hebt geklikt zul je in beide gevallen het volgende tegenkomen
Afbeelding
Groen:De timer die aangeeft hoe lang je de pagina moet bekijken. Wil dit zeggen dat je ondertussen niet iets mag doen op een andere pagina ? Tochwel, maar hou deze pagina gewoon open.

Nu heb je een verschil. Bij zelfgemaakte site zul je gewoon dit krijgen

Bij copy sites als buxhost krijg je dit
Afbeelding
Groen: Overeenstemmend met het linkse nummer (=klik deze)
Rood: niet overeenstemmend met het rechtse nummer (= niet klikken)

Als je het goede nummer pakt (= het groene) dan krijg je dit
Afbeelding
Deed je het slecht (= het rode ) dan krijg je dit
Afbeelding

3) Het klikken van mijn verdere ads
Afbeelding
Geel: Klik hierop het zal de tab van de huidige ad sluiten en je terug op de "totale ad" pagina brengen. Nu klik je de overige ads door stap 2-3 ongeveer opnieuw te volgen.
Account

Afbeelding|Afbeelding
In- of uitklappen • Account Info
-----woord-------------------------------------------------------------------betekenis-------------------------------------------------------------

view adszie het punt hierboven "view ads"
account/account summaryinformatie zoals je naam, land van herkomst en het aantal refferals die je hebt zijn hier te vinden
direct refferalsdit zijn personen die jij als refferal (= iemand waarvan jij een deel van zen geld krijgt zonder dat hij daar iets van verliest) hebt en die jij verkregen hebt doordat hij zich op de site heeft aangemeld op jouw naam d.m.v op jouw banner te klikken
promotion tools/bannerzie "inleiding i.v.m PTC"
request payout/paymentwanneer je d.m.v. hard werken de min. payout bereikt kun je vragen aan de site om jouw te betalen in paypal of alertpay (alertpay komt niet ten sprake hier omdat je er niets mee kan doen op runescape
upgraded.m.v. het investeren van geld in de site krijg je een betere account waardoor je een lagere payout min. hebt, er kunnen veel meer mensen jouw refferal zijn,...
rented refferalsdit is ongeveer hetzelfde als "direct refferals" alleen kun je deze mensen niet krijg d.m.v. je banner maar door ze te kopen op de site. Rented refferals zijn namelijk mensen die niet iemand als refferal heeft gepakt en daarvan maakt de PTC site gebruik
advertisezie ook "inleiding i.v.m PTC"

AfbeeldingVragen + antwoorden:
:?: Waarom verwijzen de links in je guide zoals "neobux" en "euroclix" niet naar de echte site maar naar een guide op lunagang ?
:!: Ik heb respect voor de mensen die hen tijd steken in een goede guide over een online bijbaantje wat zeker nog eens van pas komt

:?: Ik versta het niet zo goed je guide, ga je hem nog een beetje duidelijker maken
:!: Ja, als je het op een beleefde en correcte manier vraagt
Laatst gewijzigd door arcus op zaterdag 15 mei 2010, 16:13, 20 keer totaal gewijzigd.
Davy
Berichten: 2565
Lid geworden op: zaterdag 1 november 2008, 16:52
Oude naam: The Secret
Contacteer:

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Davy »

Goede guide! 9.2/10! ;)
Nog een vraag, weet jij een goede site die PayPal uitbetaald?
Afbeelding
Thx Hopeless!
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

The Secret schreef:Goede guide! 9.2/10! ;)
Nog een vraag, weet jij een goede site die PayPal uitbetaald?
kijk eens naar de site in men banner ;) hij betaalt binnen de 24h

Toegevoegd na 59 seconden:

owh en bedankt voor de rate ;)
Minaide
Berichten: 380
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 12:32
Clan: ARX
Oude naam: punkiegirl3

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Minaide »

Heel stiekem snap ik het niet zo goed. :X

En ik vind hem er goed uitzien.
Een 8/10. ^^
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

Minaide schreef:Heel stiekem snap ik het niet zo goed. :X

En ik vind hem er goed uitzien.
Een 8/10. ^^
welk gedeelte snap je niet ? :-k
en bedankt voor de rate :)
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Joiper »

Hoe verdien ik snel geld ?:

De snelste manier om je van een kapitaaltje te verzekeren is op deze manier

ptcforum => refferal exchanges => 1 week exchangen => membership kopen => refferal deals => oplopend kapitaal => nog hogere premium kopen => rented refferals kopen => herbeginnen met een 2de site maar dan een stuk sneller

dit is het basis schema. Nu ben ik er vrij zeker van dat een hele hoop mensen o.O doen maar het is niet zo moeilijk als het lijkt. Je gaat gewoon op een speciale Ptc website ( http://www.earneasymoney.com) je gaat op het forum en registreert je. Daarna klik je op "refferal exchanges". Nu maak je een nieuw topic aan met iets al: "looking for refferals for http://www.xxx.com, can join all sites. Nu zullen verschillende mensen jouw vragen om te "uitwisselen" met hen site. Dik kan met een pm of een gewone post op je topic. Nu zal jij een pm terug sturen en je akkoord geven. Jij zal zijn site joinen en hij zal de jouwe joinen. Zo doe je dat met een paar mensen ( laat ons zeggen 3 per dag ) en na een week zou je toch al iets van een 5-8$ moeten hebben. Deze payout je en gebruik je om premium membership op je site te kopen. Nu komen de refferals deals, die zijn al een heleboel ingewikkelder. Je moet namelijk een topic open in "refferal deals" en in dat topci zet jij het bedrag dat jij verdiende van je refferals voor je het premium kocht. Nu zullen mensen joinen maar jij moet ze elke week betalen via paypal.Nu kun je na een tijd nog hogere premiums kopen en nu kun je rented refferals kopen waardoor je nog meer geld maakt. Nu is dit natuurlijk allemaal :-s en daarom stel ik je voor om het onderstaande te doen ;).
Ik gok op dit?
En trouwens 7/10. Je gebruikt al dingen die 'ik' al weet, bijv. in die neobux topic van brian.
Verder goede guide
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

Joiper schreef:
Hoe verdien ik snel geld ?:

De snelste manier om je van een kapitaaltje te verzekeren is op deze manier

ptcforum => refferal exchanges => 1 week exchangen => membership kopen => refferal deals => oplopend kapitaal => nog hogere premium kopen => rented refferals kopen => herbeginnen met een 2de site maar dan een stuk sneller

dit is het basis schema. Nu ben ik er vrij zeker van dat een hele hoop mensen o.O doen maar het is niet zo moeilijk als het lijkt. Je gaat gewoon op een speciale Ptc website ( http://www.earneasymoney.com) je gaat op het forum en registreert je. Daarna klik je op "refferal exchanges". Nu maak je een nieuw topic aan met iets al: "looking for refferals for http://www.xxx.com, can join all sites. Nu zullen verschillende mensen jouw vragen om te "uitwisselen" met hen site. Dik kan met een pm of een gewone post op je topic. Nu zal jij een pm terug sturen en je akkoord geven. Jij zal zijn site joinen en hij zal de jouwe joinen. Zo doe je dat met een paar mensen ( laat ons zeggen 3 per dag ) en na een week zou je toch al iets van een 5-8$ moeten hebben. Deze payout je en gebruik je om premium membership op je site te kopen. Nu komen de refferals deals, die zijn al een heleboel ingewikkelder. Je moet namelijk een topic open in "refferal deals" en in dat topci zet jij het bedrag dat jij verdiende van je refferals voor je het premium kocht. Nu zullen mensen joinen maar jij moet ze elke week betalen via paypal.Nu kun je na een tijd nog hogere premiums kopen en nu kun je rented refferals kopen waardoor je nog meer geld maakt. Nu is dit natuurlijk allemaal :-s en daarom stel ik je voor om het onderstaande te doen ;).
Ik gok op dit?
En trouwens 7/10. Je gebruikt al dingen die 'ik' al weet, bijv. in die neobux topic van brian.
Verder goede guide
tja brian heeft nu eenmaal een guide over een onderdeel van ptc. En zoals ik al zei gaat PTC maar over 1 ding. Advertenties klikken.Ty voor de rate ^_^
brian1454
Berichten: 3087
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 21:05
Clan: -

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door brian1454 »

een goed overzicht voer ptc ;)
hier een handige beginners guide over Noebux: de bekendste, grootste (en beste) ptc die er is.
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewforum.php?f=53
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

brian1454 schreef:een goed overzicht voer ptc ;)
hier een handige beginners guide over Noebux: de bekendste, grootste (en beste) ptc die er is.
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewforum.php?f=53
goed dat je "beste" tussen haakjes zet want er zijn inderdaad betere sites...
Cancel Drop
Berichten: 1887
Lid geworden op: vrijdag 28 december 2007, 18:11
Clan: -
Oude naam: Lante
Contacteer:

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Cancel Drop »

PTC betekent Paid to click ( betaald door te klikken) niet pay to click (betalen om te klikken)

Als je me niet gelooft, google het even.
Afbeelding
iCapricorn
[/size]
Attack 66/70 -- Strength 70/70 -- Defence 71/99 -- Ranged 83/99 -- Prayer 60/70 -- Summoning 40/70
IceTea Zero
[/size]
Attack 1 -- Strength 1 -- Defence 41/75 -- Ranged 1 -- Prayer 1 -- Summoning 31/95
The-0wner
Berichten: 1494
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 14:53

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door The-0wner »

je verdient 1 cent per 30 seconde wat uitkomt op 1.20 per uur, er is geen baantje wat zo slecht betaalt (behalve voor mensen van 10 jaar en jonger)

6/10
Afbeelding
99 flechting since 07-02-12
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door SiM0` »

The-0wner schreef:je verdient 1 cent per 30 seconde wat uitkomt op 1.20 per uur, er is geen baantje wat zo slecht betaalt (behalve voor mensen van 10 jaar en jonger)

6/10
Je zit wel gewoon thuis en kan ondertussen nog iets anders doen. ;)
Afbeelding
The-0wner
Berichten: 1494
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 14:53

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door The-0wner »

SiM0` schreef:
The-0wner schreef:je verdient 1 cent per 30 seconde wat uitkomt op 1.20 per uur, er is geen baantje wat zo slecht betaalt (behalve voor mensen van 10 jaar en jonger)

6/10
Je zit wel gewoon thuis en kan ondertussen nog iets anders doen. ;)
als je elke 30 seconde zon stom linkje moet aanklikken gaat wat anders doen ook niet zo heel soepel
Afbeelding
99 flechting since 07-02-12
Cancel Drop
Berichten: 1887
Lid geworden op: vrijdag 28 december 2007, 18:11
Clan: -
Oude naam: Lante
Contacteer:

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Cancel Drop »

Lante schreef:PTC betekent Paid to click ( betaald door te klikken) niet pay to click (betalen om te klikken)

Als je me niet gelooft, google het even.
Btw, je kan niet oneindig lang klikken op advertenties, zo zou je per dag membership kunnen betalen. er is een limiet op elke site, van een paar cent per dag.
Afbeelding
iCapricorn
[/size]
Attack 66/70 -- Strength 70/70 -- Defence 71/99 -- Ranged 83/99 -- Prayer 60/70 -- Summoning 40/70
IceTea Zero
[/size]
Attack 1 -- Strength 1 -- Defence 41/75 -- Ranged 1 -- Prayer 1 -- Summoning 31/95
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

The-0wner schreef:je verdient 1 cent per 30 seconde wat uitkomt op 1.20 per uur, er is geen baantje wat zo slecht betaalt (behalve voor mensen van 10 jaar en jonger)

6/10
je snapt er duidelijk niets van (ik zal mijn guide nog wel eens wat uodaten)
1) je kan maar een paar ads klikken (5 ofzo)
2) Het meeste geld krijg je van refferals die klikken en waarvan jij dan ook elke keer geld krijgt
3) Je kan er veel geld mee verdienen maar het duurt even. En geef nu toe dit is toch 1000x makkelijker dan al die andere "money guides" op lunagang.
Ppvloo7
Berichten: 317
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 11:07
Clan: Fun United
Contacteer:

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Ppvloo7 »

Nice guide 8/10, omdat niet alle plaatjes werken =S
Laatst gewijzigd door Ppvloo7 op vrijdag 18 december 2009, 7:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Cancel Drop
Berichten: 1887
Lid geworden op: vrijdag 28 december 2007, 18:11
Clan: -
Oude naam: Lante
Contacteer:

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Cancel Drop »

arcus schreef:
The-0wner schreef:je verdient 1 cent per 30 seconde wat uitkomt op 1.20 per uur, er is geen baantje wat zo slecht betaalt (behalve voor mensen van 10 jaar en jonger)

6/10
je snapt er duidelijk niets van (ik zal mijn guide nog wel eens wat uodaten)
1) je kan maar een paar ads klikken (5 ofzo)
2) Het meeste geld krijg je van refferals die klikken en waarvan jij dan ook elke keer geld krijgt
3) Je kan er veel geld mee verdienen maar het duurt even. En geef nu toe dit is toch 1000x makkelijker dan al die andere "money guides" op lunagang.
het is wel degelijk PAID TO CLICK, bij jou staat er PAY TO CLICK, je moet toch niet betalen om te klikken?
wanneer ga je dat veranderen.
Afbeelding
iCapricorn
[/size]
Attack 66/70 -- Strength 70/70 -- Defence 71/99 -- Ranged 83/99 -- Prayer 60/70 -- Summoning 40/70
IceTea Zero
[/size]
Attack 1 -- Strength 1 -- Defence 41/75 -- Ranged 1 -- Prayer 1 -- Summoning 31/95
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

Zo ik heb besloten om verder te werken aan deze guide :D enkele dingen die verandert zijn

1) ptc is inderdaad "paid to click" en niet "pay to click" dus dat is verandert
2) Een klein vraag + antwoord hoofdstukje gemaakt
3) Een jongeman genaamd "David" is met mij de LPTCC manier aan het dubbeltesten. Wanneer hij een mooi kapitaal verdient zal ik enkele foto's posten ;)
Percy
Verbannen (permanent)
Berichten: 3136
Lid geworden op: donderdag 12 februari 2009, 20:52
Clan: Geen.
Oude naam: Perccyyy
Contacteer:

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door Percy »

guide 7/10



Ik ben lid geworden van lenkaclix :)
Afbeelding
Give her two red roses, each with a note. The first note says For the woman I love and the second, For my best friend.

Darcey <3 Percy "29 April" Hvj. :$ Quikscope maatjes voor altijd. <3
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Ptc / een simpel maar doeltreffend bijbaantje

Bericht door arcus »

Perccyyy schreef:guide 7/10



Ik ben lid geworden van lenkaclix :)
merci :)
Plaats reactie