Editie 06 - Februari 2010

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
Redactie
Berichten: 119
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2009, 21:54

Editie 06 - Februari 2010

Bericht door Redactie »

Lunagraaf - Februari 2010

Maandelijkse actualiteiten vers van de pers

Afbeelding
Een beetje laat, maar toch: iedereen een gelukkig Nieuwjaar gewenst! Ook in 2010 zullen we weer een aantal kranten publiceren. De kranten van 2009 zijn samen al meer dan 42.000 keer bekeken! Vanaf nu zullen we ook elke maand een Artikel van de Maand in de krant stoppen. Dit kan bijvoorbeeld gaan over Yanille, Varrock of over de economie van RuneScape. Bedankt nog voor alle positieve reacties bij de vorige editie!

De zesde editie - Februari 2010
__________
  • Awards - Woestijn
  • Interview met Joskeuhtje over Blood Runs Deep
  • Interview met Ajacied 94 over Rune Mechanics
  • Meer nieuws over de voorwerpendatabank
  • Opmerkelijke inzendingen
  • Strange Power in RuneScape!
  • Stealing Creation-evenement
  • Artikel van de maand: Oo'Glog
Awards - Woestijn
__________

Bij het SC-thema, georganiseerd door Staying cb 3, is het de bedoeling dat je bij een bepaald thema een zo mooi mogelijk plaatje maakt. De mooiste plaatjes krijgen een plek in de peiling, waarop je later kunt stemmen. Degene die de meeste stemmen krijgt wint. Vorige maand was het thema 'woestijn' aan de gang. Spacecake, Mrs Pl0xSkill, Pake72, Vyawie en Vallie80 RS waren de mensen die bij dit thema een plaatsje in de peiling hadden. Vyawie won uiteindelijk met deze prachtige screenshot! Gefeliciteerd Vyawie!
Afbeelding
Interview met Joskeuhtje1 over Blood Runs Deep
__________

Deze maand hebben we weer een interview over een nieuwe quest, namelijk Blood Runs Deep. Het is alweer een tijdje geleden, maar omdat deze quest zo'n opvallende verhaallijn heeft konden we hem niet laten zitten! We interviewen deze keer Joskeuhtje1 die de quest gedaan heeft en zeker in is voor een interview!

Vertel eens wat je eerste indruk was van de quest
Ik was meteen benieuwd naar de storyline en de beloning, dus ging ik 'm meteen doen. Ik vond het meteen een leuke quest met een goede storyline en was benieuwd naar het einde. Er waren wel wat dingen die ik minder vond (zoals het onoriginele idee van weer die droomwereld te gebruiken bijvoorbeeld).

Wat vind je van de Noorse verhaallijnen?
The Fremennik Trials vond ik wat minder, maar de anderen vond ik allemaal leuk. Vooral de Lunar quests. De rewards zijn ook niet slecht, door deze storyline hebben we bijvoorbeeld Lunar Spells en Miscellenia Kingdom. Ik vond Blood Runs Deep zeer goed passen bij de Fremennik verhaallijn, omdat hier alle aspecten samen komen. King Vargas (van Glorious Memories, Royal Trouble en Throne of Miscellania), Baba Yaga (van Lunar Diplomacy en Dream Mentor), en Brundt the Chieftain.

Vond je de quest lastig? Plaatje
Het begin was wel redelijk gemakkelijk, tot bij het battlefield met de Dagannoths op het marktplein van Rellekka. Je kwam daar gewoon en niemand had een idee wat je moest doen. Het was toen zo druk daar dat je moest vechten voor 1 Dagannoth kill, en je moest er tientallen killen. King Vargas door de Waterbirth dungeon leiden vond ik een origineel idee en leuk, maar het was wel lastig. Vooral omdat hij zo traag wandelde en hij heel de tijd werd aangevallen. De Dagannoth Mother vond ik zéér lastig, vooral omdat ik in het begin dacht dat het wel ging lukken als ik maar 1 Combat-style meenam xD. Maargoed, na 5 keer proberen was het me gelukt met 1 Shark left. Ook het pad naar haar toe was moeilijk te vinden, omdat je ergens door een muur moest kruipen.

Wat vind je van de 450.000-combat-xp beloning?
Heel leuk, maar ik vond het wel heel spijtig dat je het niet op Summoning kon gebruiken.. Ik was niet de enige, maar Jagex zei dat ze het gedaan hadden omdat ze enkel xp wilden geven in de skills die je gebruikte in het gevecht met de Dagannoth Mother. Maar voor de rest was het wel leuk, gratis xp is altijd welkom en 450k is zeker niet niks. Als je het op Prayer gebruikte bespaarde het je ook nog eens 9M.

Wat vind je van de Balmung?
Zéér handig wapen, vooral bij de Dagannoth Kings voor de Supreme. Dan heb je 'm meteen dood en moet je niet met whip zitten prullen. Kan ook wel handig zijn voor Dagannoth Slayer tasks, maar Cannon is nog altijd beter.
Afbeelding
Interview met Ajacied 94 over Rune Mechanics
__________

Op maandag 01 februari heeft Jagex weer een aantal nieuwe updates gelanceerd! We hebben het hier over de Orb of Oculus en de nieuwe, maar erg gemakkelijke 'Rune Mechanics'-quest. We interviewen questmeester Ajacied 94 over de nieuwe quest, maar ook over de nieuwe orb die je kunt gebruiken voor je eigen RuneScape-video's. Handig voor de Machinima Competition, toch?

Wat was je eerste indruk bij de quest Rune Mechanics?
Bij een nieuwe quest hoop ik altijd dat de requirements niet te hoog zijn, want sinds ik mijn questcape heb gehaald moest ik voor vijf van de zeven quests nog skills trainen. Toen Nomad's Requiem uitkwam, was ik al helemaal niet blij: drie skills moest ik nog trainen en dan ook nog 85+ cb skills aangeraden. Uiteindelijk is het me toch nog gelukt met heel veel geluk (mijn cb was 106). Ik keek al uit naar de update van vandaag, misschien wel ftp3! Dus uit school gelijk kijken wat de update was. Ja! Een nieuwe quest! Hopen dat ik eindelijk 300QP zou halen! Dus ik keek naar de requirements: 27 Magic, 25 Construction en 20 Runecrafting.. Toen wist ik wel dat het niet een heel moeilijke quest zou worden. Vervolgens zag ik dat ik er maar 1 questpoint voor zou krijgen, dat viel dus tegen.

De quest was niet bepaald lastig, of wel soms?
Nee, hij was helemaal niet lastig. In die room met al die portalen heb ik wel 5 minuten zitten puzzelen, maar ik kwam er niet uit. Dus toen keek ik maar op het forum en daar stond hoe je hem moest doen. Ik denk dat ik iets minder dan een halfuur met de quest bezig ben geweest. Als je gewoon telkens in je Quest Journal kijkt om te zien wat je moet doen is het niet lastig.

De beloning, een Rune Guardian Pet! Goede beloning of niet?
Het is op zich wel een leuk huisdier, hij staat namelijk mooi bij mijn questcape. =) Alleen is het jammer dat hij te snel 'honger' krijgt, waardoor je ongeveer om de 1,5 uur met hem naar een Runecrafting altar zou moeten gaan.. Over de xp rewards: 900 Construction xp, 2300 Magic xp en 1850 Runecrafting xp is natuurlijk niet veel.

Wat vind je van zulke 'tutorial-quests'?
Zulke quests zijn misschien leuk voor mensen met een lager total level, maar om hier nou een week extra op gewacht te moeten hebben, is een beetje onzin. Het klopt wel dat deze quest vorige week had moeten komen, dat kun je zien aan de hint van vorige week: Variety is the essence of life! Door het variëren van verschillende Runecrafting/Magic items werd een nieuw leven geschept.

Vind je dat Jagex bij uitstel de update bekend moet maken?
Nee, ze moeten het nog wel als verrassing houden. Dit maakt spelers nog nieuwsgieriger naar de nieuwe update. Jammer dat de update niet super was.

De Orb of Oculus kwam ook tegelijkertijd uit, wat vind je van dit voorwerp?
Ja, het is een leuk voorwerp. Ik kijk er naar uit wat mensen er allemaal mee gaan filmen. Ook heb ik al een paar screenshots gezien vanuit de Orb naar andere gebieden, het is wel grappig om te zien hoe Jagex allemaal ondergrondse gebieden/questsscénes naast elkaar hebben geplaatst en hoe spelers dan reageren dat het allemaal 'nieuw' zou zijn.
Afbeelding
Ga je het voorwerp zelf voor video's gebruiken, of voor iets anders?
Nee, ik denk het niet. Ik ben zelf niet zo goed met video's maken, dit laat ik over aan anderen. Ik verwacht nu hele mooie RuneScape video's tegen te komen. Ik zit nu wel te bedenken dat je met de Orb in PvP-worlds makkelijk andere clans/spelers kan zien aankomen, zodat je je erop kan voorbereiden. Misschien, als er teveel misbruik van gemaakt wordt, zou Jagex kunnen invoeren dat je de Orb niet in PvP-worlds mag gebruiken..

Meer nieuws over de voorwerpendatabank
__________

In de editie van oktober 2009 heb je vast over de voorwerpendatabank gelezen. Zo niet, kijk hier dan even indien je er meer over wilt weten. Een voorwerpendatabank wordt ook wel vaak itemdatabase genoemd voor de mensen die het nog niet helemaal begrijpen. In mei 2008 zijn we begonnen met de databank, alweer bijna twee jaar geleden dus. Je zult je nu afvragen waarom het allemaal zo lang duurt, daar zijn redenen voor. We willen zoveel mogelijk kwaliteit bieden aan de bezoekers van Lunagang, en daarnaast willen we ook net zoveel of zelfs meer informatie kunnen aanbieden dan andere (Engelse) RuneScape-fansites. In oktober zaten er 5075 voorwerpen in de databank. We kunnen jullie nu in ieder geval melden dat we al op de 5910 voorwerpen zitten!

Het contactformulier van de voorwerpendatabank
De databasebeheerders hebben het op dit moment al erg druk met de monsterdatabase, dus misschien zul je je afvragen hoe ze de voorwerpendatabank ook nog eens moeten bijhouden. Ten eerste zal het contactformulier anders zijn dan die van de monsterdatabase. Je zult namelijk een tipforumaccount moeten hebben om inzendingen te versturen. Hiermee hopen wij spammers en het hoge aantal inzendingen te vermijden. Verder kunnen we over dit script nog niet veel vertellen omdat het nog niet af is.

Categorieën
Elk voorwerp heeft één of meerdere categorieën. Misschien herinner je je de tabel met gerelateerde voorwerpen nog wel, die lieten we namelijk in de editie van oktober zien. Feppie64 heeft daar een extraatje aan toegevoegd, namelijk categorieën. Hieronder laten wij een voorbeeld zien van Dragon Claws. Je ziet hier drie categorieën: Claws, Dragon en Melee. Zodra je er op klikt zul je een lijst te zien krijgen met alle voorwerpen die overeenkomende categorieën hebben, zoals in dit geval Bronze en Mithril Claws. Onze excuses voor de onduidelijke kleur (oranje), die kleur zal nog aangepast worden naar een duidelijkere kleur.
 Voorbeeld van categorieën bij Dragon Claws
Afbeelding
Voor de rest zijn er niet erg veel veranderingen. We weten ook nog niet wanneer we de voorwerpendatabank online gaan zetten, dat ligt aan het tempo. Zoals we al eerder zeiden willen we liever kwaliteit dan kwantiteit. Toch denken we dat de databank dit jaar nog online zal komen, maar niets is zeker. We zullen jullie in ieder geval op de hoogte houden!

Opmerkelijke inzendingen
__________
 Inzending 01
i fond tat monster not i tink tat tat monster er not more are
 Inzending 02
sorry maar ik weet geen andere manier om contact te krijgen met jullie de moderators hebben runescape verne*kt met de nieuwe begin modus met roddeck de advisor ik wil graag de oude terug met het tutorial island die zie je nog op de kaart gek he nou even ter zaken kan je dat voor me regelen dat het t island terug komt ok cia
 Inzending 03
ik weet lunagang is geen fout maar wil je meschien vragen dat dragon kiteshield komt als dat komt heel bedankt.
 Inzending 04
jullie zijn de o bij 'om bij de troonzaal van bondos te komen met je de quest... hebben voltooid
 Inzending 05
Brutal Green Dragon

Beschrijving van het probleem: ze bestaan niet!! ik zie ze niet!!!
Strange Power in RuneScape!
__________

Zaterdag 23 januari 2010; deze datum zal de geschiedenisboeken ingaan als de meest mysterieuze en geheimzinnige dag in de geschiedenis van Runescape. Rond half 9 's avonds gebeurde er als het ware een mirakel. Vreemde krachten namen de vele RuneScapers in hun macht; overal kwamen mensen van de grond, met één arm wijzend naar de basis Zemouregal. Zemouregal is een Mahjarrat, een sterk en kwaadaardig wezen. Je kent hem vast wel van de quest Curse of Arrav en Defender of Varrock. Misschien hebben deze vreemde gebeurtenissen daar iets mee te maken? Misschien beraadt Zemouregal een kwaadaardig plan om de macht in RuneScape over te nemen? Er doen vele geruchten de ronde, maar het ziet er alleszins naar uit dat deze "Strange Powers" niet veel goeds voorspellen. Misschien een Ritual, waar een mahjarrat opgeofferd wordt, of toch iets anders? Het vreemde is dat het ook in f2p gebeurd is. Een aantal NPC's hebben het ook gevoeld, zoals Sin Seer. Zij beschrijven het als een ''Dark Power''. De toekomst zal het leren!
Afbeelding
Stealing Creation-evenement
__________

In 2009 organiseerde Frankos9 voor het eerst een Stealing Creation evenement voor LTF. Het was een goed bezocht evenement geworden, daarom besloot hij dit jaar nog een evenement te organiseren. Aangezien hij zoveel mogelijk mensen wilde lokken, zorgde hij voor reclame op de startpagina van Lunagang en op het tipforum zelf. Dat zoveel mogelijk mensen lokken is wel gelukt: het evenement op 16 januari 2010 was een enorm succes!
Afbeelding
Voor een groter plaatje: klik hier
De mensen die erbij waren zullen wel gemerkt worden dat zoveel drukte ook voor wat chaos zorgt, het zorgen dat in beide teams evenveel mensen zaten was er eentje van. Na een kwartier mensen naar chats sturen kon het eindelijk beginnen, ronde 1 werd een Stealing Creation game van 100 tegen 98, meer konden er niet de chat in (en bij Frank zaten er blijkbaar een twee mee te kijken). Toen kon het spel beginnen! Eenmaal geteleporteerd naar de game begon de lag al, maar langzamerhand werden steeds meer mensen zichtbaar en zag je pas hoeveel mensen 100 eigenlijk zijn! De kaart van het spel was ook enorm, dus iedereen werd wel goed verspreid. Daardoor weet ik ook niet wat er allemaal gebeurd is in de rest van het spel, maar waar ik stond werd het naar verloop van het spel al een enorm gevecht van minstens 30 tegen 30, al werden het wel steeds minder mensen van Franks team. Team 2 won de ronde, al scheelde het niet heel veel van het andere team. De verdere rondes werden al iets rustiger, ronde 2 was al zo'n 75 tegen 75.

De eindstand was zo'n 1 - 7, team 2 heeft alle potjes op het laatste na gewonnen. Team 1 zat er elke keer wel dichtbij, dus het was wel redelijk goed verdeeld. Er kan elk geval zeggen dat de meeste mensen het een heel leuk evenement vonden, en ze (en ik ook) hopen dat er volgend jaar nog zoiets georganiseerd wordt!

Artikel van de maand: Oo'Glog
__________

Oo'Glog is een kleine stad die zich in het zuiden van Gielinor bevindt, namelijk bij de Feldip Hills. De inwoners zijn allemaal ogres. Oo'Glog heeft ook weer een overeenkomst met het echte leven, een aantal dingen zijn namelijk oorspronkelijk afkomstig uit Australië. Eucalyptus bomen groeien in Australië en ook het beest platypodes heeft een connectie met het Australische dier platypus. Plaatje

Het stadje speelt een grote rol in de quest As a First Resort en kan na de quest pas echt als nuttig gezien worden. Voor de quest kun je er namelijk nog bijna helemaal niets. Oo'Glog wordt ook wel gezien als het relaxpark van RuneScape, met name door de spa-baden die zich daar bevinden. Je kunt Oo'Glog bereiken door met behulp van de ring of duelling naar Mobilising Armies te teleporteren en vervolgens naar het oosten te lopen. Na As a First Resort kun je ook via de charter chips naar Oo'Glog reizen, dit kost wel wat geld.

Oo'Glog staat bekend om haar spa-baden die je na de quest kunt gebruiken, maar in de buurt bevinden zich ook een aantal eucalyptusbomen. Deze bomen kun je hakken op level 58 Woodcutting. Let wel op de sterke monsters die daar in de buurt lopen als je geen hoog Defence hebt. Daarnaast ligt Oo'Glog natuurlijk niet voor niets in de buurt van Feldip Hills, één van de bekendste jachtgebieden. In Oo'Glog kun je dus ook Hunter trainen. Er bevinden zich bijvoorbeeld Wimpy Birds, deze vogels kun je op level 39 Hunter vangen.

De spa-baden zijn één van de bekendste dingen van Oo'Glog. Ze zijn vooral erg handig maar natuurlijk kun je er ook relaxen. Er zijn vijf baden, elk bad heeft een andere functie.
  • Wanneer je het Bandosbad in duikt zul je voor een bepaalde tijd een volgeling van Bandos zijn, dat betekent dat je voor een tijdje geen Bandos-voorwerp hoeft te dragen in de Godwars Dungeon.
  • Het zwavelbad (= sulphur pool) zal je tijdelijk 10 tot 15% meer Prayer Points geven. Een speler met level 70 zal bijvoorbeeld 78 prayer points krijgen. Je zult deze prayer points niet kwijtraken tot je ze gebruikt hebt.
  • Wanneer je een duik in het zoutwaterbad neemt zul je voor ongeveer een halfuur 100% ren-energie behouden. Dit is bijvoorbeeld handig voor sommige quests waarin je snel moet zijn.
  • Ben je vergiftigd? Dan is het warme bad (thermal pool) ideaal voor jou! Wanneer je een duik neemt in dit bad zul je genezen van al je poison. Daarnaast krijg je ook nog eens 15-20% meer Hitpoints boven je recente Hitpoints level.
  • Fan van Hunter? Neem dan eens een duik in het modderbad. Je krijgt hier tijdelijk een boost van 8 Hunter levels. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn bij het vangen van vogels of Red Chinchompas.
Ook de winkels in Oo'Glog zijn erg handig, vooral voor Summoning. Er is bijvoorbeeld een winkel vol met vlees, hier kun je raw bird meat kopen, een ingrediënt voor Spirit Terrorbirds. Dit is één van de goedkoopste manieren om Summoning te trainen, je maakt namelijk nog eens winst ook met Spirit Terrorbirds. Een ideale manier om Summoning te trainen dus. Daarnaast heeft Oo'Glog ook nog een bank die vroeger handiger was dan nu, omdat Mobilising Armies, een paar stappen van Oo'Glog vandaan, ook een bank heeft. De bank van Oo'Glog is dus eigenlijk alleen handig voor het banken van raw bird meat voor Summoning of voor het trainen van Firemaking, want je kunt daar ook erg gemakkelijk lange lijnen vuurtjes stoken.
Afbeelding
Met dank aan
Frankos9, Poekies, Loliwo, Meutr, Ajacied 94 en Joskeuhtje1.
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Nick »

Cool, ff lezen :D
nee
Tzek
Berichten: 1785
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 15:57
RS: Gestopt
Oude naam: le Stijn

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Tzek »

leuk
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Yves W »

Yay, het stukje over de voorwerpendatabank staat erin ^^.
Afbeelding
npbruna
Berichten: 252
Lid geworden op: zaterdag 17 januari 2009, 11:56

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door npbruna »

cool, :D
third post lol
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Yves W »

npbruna schreef:cool, :D
third post lol
Vierde* en als je de begin post meetelt 5de xD.
Afbeelding
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door blasterzone »

leuk, op naar de volgende :bier:
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Rotje »

mooie grote krant!
Laatst gewijzigd door Rotje op dinsdag 2 februari 2010, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
kemps44
Berichten: 33
Lid geworden op: maandag 15 december 2008, 17:30

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door kemps44 »

nice lunagraaf!!

goeie theorie about the strange power

i want the new update so badly with the new skill

greetz kemps44
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mark145nl
Berichten: 4055
Lid geworden op: woensdag 5 juli 2006, 21:11
Clan: lunagang

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door mark145nl »

lol wat een inzendingen van die databank...
Brutal Green Dragon

Beschrijving van het probleem: ze bestaan niet!! ik zie ze niet!!!


ben je dan debiel of niet soms.
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Yves W »

mark145nl schreef:lol wat een inzendingen van die databank...
Brutal Green Dragon

Beschrijving van het probleem: ze bestaan niet!! ik zie ze niet!!!


ben je dan debiel of niet soms.
Veel mensen schrijven zoiets hoor, vaak denken ze bijv. ook dat een monster één hp meer heeft, dan heeft die zich healed in het gevecht.
Dan krijg je meestal zo'n bericht (wel een van de ergste varianten xD):
ikk g1ng iemps doodden en toen zag ik daat die meer hp hebben. ik hitte 4 en 3,
Mensen zeggen ook vaak dat revs niet bestaan omdat ze die niet kunnen vinden.
Afbeelding
Evilminded0
Ex-moderator
Berichten: 8953
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 10:44
RS: Evilminded0 (OSRS)
Oude naam: Funny Truth

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Evilminded0 »

Ingewel schreef:In de volgende kranteneditie (zoals Evilminded0 eerder ook al schreef) zal het een en ander over onze taken uitgelegd worden.
:-k Dat wordt dus de volgende volgende kranteneditie?
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Thomas »

mark145nl schreef:lol wat een inzendingen van die databank...
Brutal Green Dragon

Beschrijving van het probleem: ze bestaan niet!! ik zie ze niet!!!


ben je dan debiel of niet soms.
ik wilde ook al zo'n stukje schrijven, brutal green dragons bestaan niet........
Misschien is hij blind, dan zie ik ze ook niet, of al hij f2p dan ook...
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
magie181
Berichten: 19
Lid geworden op: zondag 28 juni 2009, 17:27

Re: Feb 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door magie181 »

Altijd weer leuk om te lezen :D

wel jammer dat mijn hoofd bij het sc plaatje eraf is geknipt ](*,) :P
Afbeelding
thomy101
Berichten: 390
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 16:02
RS: Z_Jake_ZX (p2p)
Clan: vuuuurtje

Re: Feb 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door thomy101 »

leuke krant weer

hoop dat dark power een nieuwe skill wordt ofzo :P


ga zo door
In- of uitklappen • weekly xp
Afbeelding
cooking 99/99 2 januari 2010
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Februari 2010 - Magie, woestijnzand en ogres

Bericht door Frankos9 »

zammostrike schreef:
mark145nl schreef:lol wat een inzendingen van die databank...
Brutal Green Dragon

Beschrijving van het probleem: ze bestaan niet!! ik zie ze niet!!!


ben je dan debiel of niet soms.
ik wilde ook al zo'n stukje schrijven, brutal green dragons bestaan niet........
Misschien is hij blind, dan zie ik ze ook niet, of al hij f2p dan ook...
Brutal Green Dragons leven in de Ancient Caverns, wat voor members beschikbaar is. ;)
Kage Bunshin
Berichten: 718
Lid geworden op: zaterdag 3 oktober 2009, 15:09
Oude naam: ThunderFire

Re: Feb 2010 - Magie, piramides en ogres

Bericht door Kage Bunshin »

Leuke krant, ik heb zin in de voorwerpendatabase :o
hoop dat die snel uitkomt =D>
AfbeeldingAfbeelding[/uitklappen]
In- of uitklappen • Rs dingen
In- of uitklappen • Skills, sig & gamercard
Afbeelding
Proud owner of the Woodcutting cape since 23-12-2009
Proud owner of the Cooking cape since 30-1-2010
Proud owner of the Quest cape since 10-11-2010

KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Feb 2010 - Magie, piramides en ogres

Bericht door KetchupFTW »

Ik vond de krant eigenlijk een beetje tegenvallen. Maarja dat is mijn mening 8-[
StemSven
Berichten: 1411
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 18:01
RS: Twiddur (p2p)
Oude naam: SexySven
Contacteer:

Re: Feb 2010 - Magie, piramides en ogres

Bericht door StemSven »

leuk! :)
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Feb 2010 - Magie, piramides en ogres

Bericht door Royenroy »

Zeer mooi, Ga zo door!
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gesloten