--| handel guide |--

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

--| handel guide |--

Bericht door blasterzone »

Inhoudsopgave
1. Voorwoord
2. Nieuwe items
3. Discontinued items & andere dure items
4. Nerfed items
5. 'flippen'
6. Merchant clans
7. Junk traden
8. Tips, tricks & FAQ

1. Voorwoord

Welkom in mijn guide, ik heb geprobeerd om een mooie guide voor jullie te maken. Hopelijk kan deze guide jouw vragen beantwoorden.



2. Nieuwe items

Nieuwe items, iedereen kent ze wel. Ze stijgen als een gek om vervolgens weer te crashen en daarna weer heel hard omhoog te gaan

Afbeelding
Voorbeeld: Hand cannon.
Hij stijgt in het begin hard, daarna gaat hij omlaag en vervolgens zal hij een prijs bereiken waar hij een tijdje blijft haken.
3. Rares en andere dure items

Dure items (godswords, bandos, armadyl, DFS e.d.)

Deze dure items stijgen, omdat er veel geld in game is gekomen vanwege de zogenaamde 'artefacts' die zijn toegevoegd aan Runescape.
Dit zijn wel bekende (en gehate) items die je verkoopt voor een net bedrag aan een NPC (Mandrith)
Zo komt er meer geld in het spel en kunnen mensen zich zo'n duur item veroorloven. Dit is een keer eerder gebeurd toen er veel bots in het spel kwamen die yew logs gingen hakken. Hierdoor werden yew logs erg goedkoop en gingen mensen ze dus fletchen met winst; zo werd ook de prijs van de yew longbow erg laag.
Aangezien yew longbow een mooie alch prijs heeft, gingen mensen ze alchen met winst.
Zo kwam er toen de tijd veel geld in het spel.
Dit werd opgelost d.m.v. een dure skill (Construction).
De kans is dus best aanwezig dat de volgende nieuwe skill een dure buyable is of dat een dure skill (zoals smithing) een high level update krijgt zoals nu al bij herblore, prayer etc. is gebeurd.


Discontinued items

pumpkins, party hats, christmas crackers, easter eggs en santa hats.
Dit zijn de zogenaamde Holiday drops. van deze items zijn er nog maar erg weinig in het spel en er komen er dus ook geen nieuwe ervan bij. Als er veel geld in het spel komt kunnen meer mensen zo een item betalen (en zullen dit ook doen, omdat het natuurlijk wel heel stoer staat...) dan komt weer de wet van vraag en aanbod om het hoekje kijken en stijgt dus de prijs. Maar als er bijvoorbeeld een nieuwe skill in het spel komt (een dure buyable), dan verkopen rijke mensen een rare om geld te hebben voor deze skill, dan worden er meer verkocht dan dat er gekocht worden en daalt de prijs dus.

4. nerfed items

Ik zie jullie (knap he ;)) denken: wat zijn nerfed items?
Nou, om het even simpel te houden: items die zijn verpest door jagex.
Een voorbeeld hiervan zijn mint cakes, vroeger erg dure street price (dus met veel junk te verkopen, zie het hoofdstuk 'junk traden') terwijl ze helemaal niet handig zijn om te gebruiken.
Vroeger waren ze zeldzaam te krijgen in de minigame "Gnome delivery" en je kreeg er maar één per keer. Nu kan je ze per 10 krijgen en zijn ze een minder zeldzame beloning geworden.
Zie dit plaatje:
Afbeelding
Zoals je ziet, is de update op 3 februari geweest :d

5. Flippen

Dit is het kopen van een item voor bijvoorbeeld 740k (med - 10k) en het voorvolgens verkopen met een winst van 40k+ (dus verkopen 10k onder highest).
De meesten mensen laten ook offers lopen in de nacht, omdat je dan slapend rijk word en omdat je dan alle tijd hebt voor het kopen/verkopen van items.
Hier even een goed flip item op dit moment (17-2-10)

Afbeelding



Dit item kan je bijvoorbeeld kopen op 560k en morgen weer verkopen voor ongeveer 599k.

6. Merchanting clans

Merchanting clans, wie kent ze niet. Ze maken mensen rijk, maar sommigen ook arm, daarom even een waarschuwing: merchen is niet zonder risico.
Wat merchant clans doen:
ze kopen met al hun leden een item en verkopen hem op een afgesproken prijs( LET OP: deze prijs word zeker in public clans niet altijd gehaald).

Afbeelding
1 van de beste merches: ring of stone. Hij ging van 235k naar 1.2m, dit is wel +- 500%

7. Junk traden
Junk traden zorgt voor erg veel onduidelijkheid bij mensen.
Dat zie iksinds de topics van 'woutercross'.
Daarom zal ik het nu even duidelijk uitleggen voor iedereen:
bepaalde items, zoals 'pumpkins' en andere rares zijn street prijs soms wel 3x zoveel waard als de g.e. price en met trade limit haal je die street price nooit en dan denk je zeker: hoe betalen mensen daar dan zo een hoog bedrag voor?

jou offer: ---------------------------- 'speler die graag pumpkin wil' offer:

1x pumpkin (63m)------------------- 403m x coins (404m)
2000 x torag hammer (340m)

Ik hoop dat jullie het junk traden nu snappen :D

8. tips, tricks & FAQ


Een tip van werkverkeer
bij het junk traden nooit zomaar 1m boven limit gaan zitten dan verkoop je het nooit.
maar ga rustig traden en voeg junk toe dat bij de prijs van het voor werp past,
voorbeeld: whip kost 3,5m je koopt hem voor 3m cash en 500k junk,
je verkoopt hem voor 4m dus 500k junk ook toe voegen.
op die manier heb je wel weer 1m junk weg gewerkt

Zo doe je dat ongeveer en ga dus niet bij whip bijvoorbeeld 1m+ junk toe voegen.
daar is 500k echt het limiet anders zal het nooit verkopen.



Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze guide

niets uit deze guide mag zonder mijn toestemming gekopierd worden (ookal zal ik niet moeilijk doen over toestemming, maar vraag het even)

ik ben niet aansprakelijk voor eventuele merchant verliezen ik wil me guide terug in handel plz mods
Laatst gewijzigd door blasterzone op donderdag 18 februari 2010, 18:26, 10 keer totaal gewijzigd.
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door ghosty872 »

Mooie guide :)
Je kan btw ook goed merchen als je een crashed item van een clan koopt op een laag punt voor lowest en dan wachten tot je einst hebt en dan 1/2 updates wachten om het vervolgens voor max te sellen.
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
Auke20
Berichten: 91
Lid geworden op: donderdag 7 augustus 2008, 16:09

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door Auke20 »

Goede Guide :D

Alleen je plaatje van item bij flippen werkt niet maar voor de rest goede guide :D
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door blasterzone »

Auke20 schreef:Goede Guide :D

Alleen je plaatje van item bij flippen werkt niet maar voor de rest goede guide :D
nog veel erger, ik was hem gewoon vergeten te plakken :P

dank jullie voor het goede commentaar, ghost jou commentaar ga ik even overwegen toe te voegen
Martijn_7100
Berichten: 486
Lid geworden op: vrijdag 16 mei 2008, 15:12

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door Martijn_7100 »

mooie guide, probeer hem up-to-date te houden!
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door Werkverkeer »

ow ik zou je junktrade gedeelte even wat uit werken.
voor de rest mooie guide alleen hoord hij hier niet ;)
Hoi
Eicul_FR
Berichten: 1563
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 20:36

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door Eicul_FR »

Maak anders even de kopjes zoals 'Dure items' en Rare's' even dik gedrukt, dat ziet er al beter uit.

Ik vind het een hele mooie guide, 8/10.
~ FR1908
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door Werkverkeer »

ow nog een tip...
bij het junk traden nooit zomaar 1m boven limit gaan zitten dan verkoop je het nooit.

mar ga rustig traden en voeg junk toe dat bij de prijs van het voor werp past,
voor beeld: whip kost 3,5m je koopt hem voor 3m cash en 500k junk,
je verkoopt hem voor 4m dus 500k junk ook toe voegen.
op die manier heb je wel weer 1m junk weg gewerkt

zo doe je dat ongeveer en ga dus niet bij whip bijvoorbeeld 1m+ junk toe voegen.
daar is 500k egt het limiet anders zal het nooit verkopen
Hoi
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door blasterzone »

Martijn_7100 schreef:mooie guide, probeer hem up-to-date te houden!
wat bedoel je precies?

Toegevoegd na 35 seconden:
Eicul_FR schreef:Maak anders even de kopjes zoals 'Dure items' en Rare's' even dik gedrukt, dat ziet er al beter uit.

Ik vind het een hele mooie guide, 8/10.
done

Toegevoegd na 5 minuten:
Werkverkeer schreef:ow nog een tip...
bij het junk traden nooit zomaar 1m boven limit gaan zitten dan verkoop je het nooit.

mar ga rustig traden en voeg junk toe dat bij de prijs van het voor werp past,
voor beeld: whip kost 3,5m je koopt hem voor 3m cash en 500k junk,
je verkoopt hem voor 4m dus 500k junk ook toe voegen.
op die manier heb je wel weer 1m junk weg gewerkt

zo doe je dat ongeveer en ga dus niet bij whip bijvoorbeeld 1m+ junk toe voegen.
daar is 500k egt het limiet anders zal het nooit verkopen
done
Vinci pl0x
Berichten: 3697
Lid geworden op: zaterdag 2 februari 2008, 10:24
Oude naam: Vinciz0r PL0X
Extra rang: Meest gestoorde LTF'er

Re: 'handel'-guide (ik zoek goede titel!!)

Bericht door Vinci pl0x »

blasterzone schreef:
Inhoudsopgave
1. Voorwoord
2. Nieuwe items
3. Discontinued items & andere dure items
4. Nerfed items
5. 'flippen'
6. Merchant clans
7. Junk traden
8. Tips, tricks & FAQ

1. Voorwoord

Welkom in mijn guide, ik heb geprobeerd om een mooie guide voor jullie te maken. Hopelijk kan deze guide jouw vragen beantwoorden.



2. Nieuwe items

Nieuwe items, iedereen kent ze wel. Ze stijgen als een gek om vervolgens weer te crashen en daarna weer heel hard omhoog te gaan

Afbeelding
Voorbeeld: Hand cannon.
Hij stijgt in het begin hard, daarna gaat hij omlaag en vervolgens zal hij een prijs bereiken waar hij een tijdje blijft haken.
3. Rares en andere dure items

Dure items (godswords, bandos, armadyl, DFS e.d.)

Deze dure items stijgen, omdat er veel geld in game is gekomen vanwege de zogenaamde 'artefacts' die zijn toegevoegd aan Runescape.
Dit zijn wel bekende (en gehate) items die je verkoopt voor een net bedrag aan een NPC (Mandrith)
Zo komt er meer geld in het spel en kunnen mensen zich zo'n duur item veroorloven. Dit is een keer eerder gebeurd toen er veel bots in het spel kwamen die yew logs gingen hakken. Hierdoor werden yew logs erg goedkoop en gingen mensen ze dus fletchen met winst; zo werd ook de prijs van de yew longbow erg laag.
Aangezien yew longbow een mooie alch prijs heeft, gingen mensen ze alchen met winst.
Zo kwam er toen de tijd veel geld in het spel.
Dit werd opgelost d.m.v. een dure skill (Construction).
De kans is dus best aanwezig dat de volgende nieuwe skill een dure buyable is of dat een dure skill (zoals smithing) een high level update krijgt zoals nu al bij herblore, prayer etc. is gebeurd.


Discontinued items

pumpkins, party hats, christmas crackers, easter eggs en santa hats.
Dit zijn de zogenaamde Holiday drops. van deze items zijn er nog maar erg weinig in het spel en er komen er dus ook geen nieuwe ervan bij. Als er veel geld in het spel komt kunnen meer mensen zo een item betalen (en zullen dit ook doen, omdat het natuurlijk wel heel stoer staat...) dan komt weer de wet van vraag en aanbod om het hoekje kijken en stijgt dus de prijs. Maar als er bijvoorbeeld een nieuwe skill in het spel komt (een dure buyable), dan verkopen rijke mensen een rare om geld te hebben voor deze skill, dan worden er meer verkocht dan dat er gekocht worden en daalt de prijs dus.

4. nerfed items

Ik zie jullie (knap he ;)) denken: wat zijn nerfed items?
Nou, om het even simpel te houden: items die zijn verpest door jagex.
Een voorbeeld hiervan zijn mint cakes, vroeger erg dure street price (dus met veel junk te verkopen, zie het hoofdstuk 'junk traden') terwijl ze helemaal niet handig zijn om te gebruiken.
Vroeger waren ze zeldzaam te krijgen in de minigame "Gnome delivery" en je kreeg er maar één per keer. Nu kan je ze per 10 krijgen en zijn ze een minder zeldzame beloning geworden.
Zie dit plaatje:
Afbeelding
Zoals je ziet, is de update op 13 februari geweest :d

5. Flippen

Dit is het kopen van een item voor bijvoorbeeld 740k (med - 10k) en het voorvolgens verkopen met een winst van 40k+ (dus verkopen 10k onder highest).
De meesten mensen laten ook offers lopen in de nacht, omdat je dan slapend rijk word en omdat je dan alle tijd hebt voor het kopen/verkopen van items.
Hier even een goed flip item op dit moment (17-2-10)

Afbeelding



Dit item kan je bijvoorbeeld kopen op 560k en morgen weer verkopen voor ongeveer 599k.

6. Merchanting clans

Merchanting clans, wie kent ze niet. Ze maken mensen rijk, maar sommigen ook arm, daarom even een waarschuwing: merchen is niet zonder risico.
Wat merchant clans doen:
ze kopen met al hun leden een item en verkopen hem op een afgesproken prijs( LET OP: deze prijs word zeker in public clans niet altijd gehaald).

Afbeelding
1 van de beste merches: ring of stone. Hij ging van 235k naar 1.2m, dit is wel +- 500%

7. Junk traden
Junk traden zorgt voor erg veel onduidelijkheid bij mensen.
Dat zie iksinds de topics van 'woutercross'.
Daarom zal ik het nu even duidelijk uitleggen voor iedereen:
bepaalde items, zoals 'pumpkins' en andere rares zijn street prijs soms wel 3x zoveel waard als de g.e. price en met trade limit haal je die street price nooit en dan denk je zeker: hoe betalen mensen daar dan zo een hoog bedrag voor?

jou offer: ---------------------------- 'speler die graag pumpkin wil' offer:

1x pumpkin (63m)------------------- 403m x coins (404m)
2000 x torag hammer (340m)

Ik hoop dat jullie het junk traden nu snappen :D

8. tips, tricks & FAQ


Een tip van werkverkeer
bij het junk traden nooit zomaar 1m boven limit gaan zitten dan verkoop je het nooit.
maar ga rustig traden en voeg junk toe dat bij de prijs van het voor werp past,
voorbeeld: whip kost 3,5m je koopt hem voor 3m cash en 500k junk,
je verkoopt hem voor 4m dus 500k junk ook toe voegen.
op die manier heb je wel weer 1m junk weg gewerkt

Zo doe je dat ongeveer en ga dus niet bij whip bijvoorbeeld 1m+ junk toe voegen.
daar is 500k egt het limiet anders zal het nooit verkopen.



Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze guide

niets uit deze guide mag zonder mijn toestemming gekopierd worden (ookal zal ik niet moeilijk doen over toestemming, maar vraag het even)

ik ben niet aansprakelijk voor eventuele merchant verliezen i.v.m de honour guide van waffie denk ik dat dit hier ook wel mag, als dit niet waar is wil ik graag een mod verzoeken het te verplaatsen

Code: Selecteer alles

[size=200][color=#FF0000]Inhoudsopgave[/color][/size]
[b]1.[/b] Voorwoord
[b]2.[/b] Nieuwe items
[b]3.[/b] Discontinued items & andere dure items
[b]4.[/b] Nerfed items
[b]5.[/b] 'flippen'
[b]6.[/b] Merchant clans
[b]7.[/b] Junk traden
[b]8.[/b] Tips, tricks & FAQ

[size=150][color=#FF0000]1. Voorwoord[/color][/size]

Welkom in mijn guide, ik heb geprobeerd om een mooie guide voor jullie te maken. Hopelijk kan deze guide jouw vragen beantwoorden.



[size=150][color=#FF40FF]2. Nieuwe items[/color][/size]

Nieuwe items, iedereen kent ze wel. Ze stijgen als een gek om vervolgens weer te crashen en daarna weer heel hard omhoog te gaan
 
[img]http://i305.photobucket.com/albums/nn234/blasterzone/handcannon.jpg[/img]
Voorbeeld: Hand cannon.
Hij stijgt in het begin hard, daarna gaat hij omlaag en vervolgens zal hij een prijs bereiken waar hij een tijdje blijft haken.
[size=150][color=#00BF00]3. Rares en andere dure items[/color][/size]

[b][i]Dure items (godswords, bandos, armadyl, DFS e.d.)[/i][/b]

Deze dure items stijgen, omdat er veel geld in game is gekomen vanwege de zogenaamde 'artefacts' die zijn toegevoegd aan Runescape.
Dit zijn wel bekende (en gehate) items die je verkoopt voor een net bedrag aan een NPC (Mandrith)
Zo komt er meer geld in het spel en kunnen mensen zich zo'n duur item veroorloven. Dit is een keer eerder gebeurd toen er veel bots in het spel kwamen die yew logs gingen hakken. Hierdoor werden yew logs erg goedkoop en gingen mensen ze dus fletchen met winst; zo werd ook de prijs van de yew longbow erg laag.
Aangezien yew longbow een mooie alch prijs heeft, gingen mensen ze alchen met winst. 
Zo kwam er toen de tijd veel geld in het spel.
Dit werd opgelost d.m.v. een dure skill (Construction). 
De kans is dus best aanwezig dat de volgende nieuwe skill een dure buyable is of dat een dure skill (zoals smithing) een high level update krijgt zoals nu al bij herblore, prayer etc. is gebeurd.


[b][i]Discontinued items[/i][/b]

pumpkins, party hats, christmas crackers, easter eggs en santa hats. 
Dit zijn de zogenaamde Holiday drops. van deze items zijn er nog maar erg weinig in het spel en er komen er dus ook geen nieuwe ervan bij. Als er veel geld in het spel komt kunnen meer mensen zo een item betalen (en zullen dit ook doen, omdat het natuurlijk wel heel stoer staat...) dan komt weer de wet van vraag en aanbod om het hoekje kijken en stijgt dus de prijs. Maar als er bijvoorbeeld een nieuwe skill in het spel komt (een dure buyable), dan verkopen rijke mensen een rare om geld te hebben voor deze skill, dan worden er meer verkocht dan dat er gekocht worden en daalt de prijs dus.

[size=150][color=#00FFFF]4. nerfed items[/color][/size]

Ik zie jullie (knap he ;)) denken: wat zijn nerfed items?
Nou, om het even simpel te houden: items die zijn verpest door jagex. 
Een voorbeeld hiervan zijn mint cakes, vroeger erg dure street price (dus met veel junk te verkopen, zie het hoofdstuk 'junk traden') terwijl ze helemaal niet handig zijn om te gebruiken.
Vroeger waren ze zeldzaam te krijgen in de minigame "Gnome delivery" en je kreeg er maar één per keer. Nu kan je ze per 10 krijgen en zijn ze een minder zeldzame beloning geworden.
Zie dit plaatje:
[img]http://i305.photobucket.com/albums/nn234/blasterzone/mintcakes.jpg[/img]
Zoals je ziet, is de update op 13 februari geweest :d

[size=150][color=#40BFBF]5. Flippen[/color][/size]

Dit is het kopen van een item voor bijvoorbeeld 740k (med - 10k) en het voorvolgens verkopen met een winst van 40k+ (dus verkopen 10k onder highest).
De meesten mensen laten ook offers lopen in de nacht, omdat je dan slapend rijk word en omdat je dan alle tijd hebt voor het kopen/verkopen van items. 
Hier even een goed flip item op dit moment  (17-2-10)

[img]http://i305.photobucket.com/albums/nn234/blasterzone/zamorakplatelegs.jpg[/img]



Dit item kan je bijvoorbeeld kopen op 560k en morgen weer verkopen voor ongeveer 599k.

[size=150][color=#FF00FF]6. Merchanting clans[/color][/size]

Merchanting clans, wie kent ze niet. Ze maken mensen rijk, maar sommigen ook arm, daarom even een waarschuwing: merchen is niet zonder risico.
Wat merchant clans doen:
ze kopen met al hun leden een item en verkopen hem op een afgesproken prijs( LET OP: deze prijs word zeker in public clans niet altijd gehaald).

[img]http://i305.photobucket.com/albums/nn234/blasterzone/onyxring.jpg[/img]
1 van de beste merches: ring of stone. Hij ging van 235k naar 1.2m, dit is wel +- 500%

[size=150][color=#FFBF00]7. Junk traden[/color][/size]
Junk traden zorgt voor erg veel onduidelijkheid bij mensen.
Dat zie iksinds de topics van 'woutercross'.
Daarom zal ik het nu even duidelijk uitleggen voor iedereen:
bepaalde items, zoals 'pumpkins' en andere rares zijn street prijs soms wel 3x zoveel waard als de g.e. price en met trade limit haal je die street price nooit en dan denk je zeker: hoe betalen mensen daar dan zo een hoog bedrag voor?

jou offer: ----------------------------                                               'speler die graag pumpkin wil' offer:

1x pumpkin (63m)------------------- 403m x coins (404m)
2000 x torag hammer (340m)

Ik hoop dat jullie het junk traden nu snappen :D

[size=150][color=#FFBF00]8. tips, tricks & FAQ[/color][/size]


Een tip van werkverkeer
bij het junk traden nooit zomaar 1m boven limit gaan zitten dan verkoop je het nooit.
maar ga rustig traden en voeg junk toe dat bij de prijs van het voor werp past,
voorbeeld: whip kost 3,5m je koopt hem voor 3m cash en 500k junk,
je verkoopt hem voor 4m dus 500k junk ook toe voegen.
op die manier heb je wel weer 1m junk weg gewerkt

Zo doe je dat ongeveer en ga dus niet bij whip bijvoorbeeld 1m+ junk toe voegen.
daar is 500k echt het limiet anders zal het nooit verkopen.



Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze guide

[size=50]niets uit deze guide mag zonder mijn toestemming gekopierd worden (ookal zal ik niet moeilijk doen over toestemming, maar vraag het even)[/size]

[size=5]ik ben niet aansprakelijk voor eventuele merchant verliezen[/size] [size=1]i.v.m de honour guide van waffie denk ik dat dit hier ook wel mag, als dit niet waar is wil ik graag een mod verzoeken het te verplaatsen[/size]
Alle grammatica en spelfouten waren wel een beetje erg :? .

Inhoudelijk was ie wel redelijk, vond ik.
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: --| handel guide |--

Bericht door blasterzone »

dankje vinci :d
maar het typed ook een beetje moeilijk omdat de regel steeds verspringt (hebben jullie daar ook last van?)
Scyfer
Berichten: 3403
Lid geworden op: woensdag 30 mei 2007, 13:33
RS: Scyfer (OSRS)

Re: --| handel guide |--

Bericht door Scyfer »

blasterzone schreef:dankje vinci :d
maar het typed ook een beetje moeilijk omdat de regel steeds verspringt (hebben jullie daar ook last van?)
Dat komt door Internet Explorer, neem Mozilla Firefox of Google Chroom als internetbrowser, dan heb je daar geen last meer van ;) Wel een mooie guide, alles staat er wel in denk ik :) Inderdaad wel wat spellingsfouten, maar dat is menselijk :X

Toegevoegd na 3 minuten:

Nog een foutje gevonden bij Hoofdstuk 4 nerfed items,
Zoals je ziet, is de update op 13 februari geweest :d
Volgens mij was dat toch meer op 3 februari :-({|=
Gestopt sinds 16/10/2011
Proud owner of the Slayer Skill Mastery
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: --| handel guide |--

Bericht door Stefan »

Dit hoort thuis in guides ;) Verplaatst
Afbeelding
Gebruikersavatar
TakiMM
Berichten: 190
Lid geworden op: maandag 20 april 2009, 16:00
Clan: ~FogLand~

Re: --| handel guide |--

Bericht door TakiMM »

Zeer mooie guide Blaster,
1 klein foutje
Zoals je ziet, is de update op 13 februari geweest :d (Dat is 3 februari :p)
Afbeelding
Getrouwd met Vinci 1337 en Lisette <3
Love you <3
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: --| handel guide |--

Bericht door Werkverkeer »

nice guide ja 9.5/10 niks is perfect ;)
Hoi
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: --| handel guide |--

Bericht door blasterzone »

Werkverkeer schreef:nice guide ja 9.5/10 niks is perfect ;)
dankje :P
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: --| handel guide |--

Bericht door Denikids »

nice! 9/10 Misschien zou je erbij kunnen zetten hoe je het beste kan merchanten en opzoek kan naar items want ik denk dat veel mensen dat ook wel zouden willen weten.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
skillz with 10HP
Berichten: 53
Lid geworden op: zondag 28 februari 2010, 12:03

Re: --| handel guide |--

Bericht door skillz with 10HP »

mooie guide 9/10

je hebt eigenlijk alles uitgelegt dus heb niks meer te zeggen alleen een paar spelfoutjes.
ROAD TO ALL F2P NON-COMBAT STATS LVL 75 +

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: --| handel guide |--

Bericht door blasterzone »

skillz with 10HP schreef:mooie guide 9/10

je hebt eigenlijk alles uitgelegt dus heb niks meer te zeggen alleen een paar spelfoutjes.
zou je die kunnen zeggen? ik wil die er namelijk ook allemaal uit hebben
Just Pen
Berichten: 883
Lid geworden op: zaterdag 12 februari 2011, 15:36
RS: Gestopt
Oude naam: just pen666

Re: --| handel guide |--

Bericht door Just Pen »

lol in die kleine letters stond ''ben niet aansprakelijk voor mogelijke merchant verliesen'' 1.000% uitvergroot mar wat staat er naast die kleine letters?
Plaats reactie