~~!Avianses guide voor mensen zonder 70 ranged!~ BEST OF ALL

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: ~~!Avianses guide voor mensen zonder 70 ranged!~ BEST OF

Bericht door De beste 95 »

zwerf hondje schreef:Dank je wel!^^
Verdient goed he. ;)
Zeker, terugkomen met een 1Mill loot is wel leuk. Zeker als je bedenkt dat ik wel langer had kunnen blijven, maar ik voor een teakevent terugging. Heb altijd ranged trainen saai gevonden, maar dit maakt het wel leuker ^^ Echt heel erg bedankt voor deze guide, ben net weer aangekomen bij aviansies ^^,
Dat ben ik in mijn avatar
zwerf hondje
Berichten: 300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:11
Clan: Dutch Delight

Re: ~~!Avianses guide voor mensen zonder 70 ranged!~ BEST OF

Bericht door zwerf hondje »

de beste 95 schreef:
zwerf hondje schreef:Dank je wel!^^
Verdient goed he. ;)
Zeker, terugkomen met een 1Mill loot is wel leuk. Zeker als je bedenkt dat ik wel langer had kunnen blijven, maar ik voor een teakevent terugging. Heb altijd ranged trainen saai gevonden, maar dit maakt het wel leuker ^^ Echt heel erg bedankt voor deze guide, ben net weer aangekomen bij aviansies ^^,
Well, goodluck biddy and thnx for your great..... (tja, ok weet het woord niet:)) mening en goede reacties.

Ik ga binnenkort, als ik weer ga slayeren, de guide updaten!
Afbeelding
davidcjanse
Berichten: 10
Lid geworden op: woensdag 7 oktober 2009, 18:39

Re: ~~!Avianses guide voor mensen zonder 70 ranged!~ BEST OF

Bericht door davidcjanse »

sa, ga ik zeker doen als ik 55 slayer heb. en nog bedankt voor dit stuk :
Waar kan ik een armadyl pendant vinden?
Die krijg je door de quest temple of Ikov te doen en als je hem kwijt bent geraakt moet je kijken welke kant je hebt gekozen, de goede of slechte kant, als je de goede hebt moet je gaan praten met een guard of armadyl en dan krijg je hem en als je de slechte kant heb gekozen moet je een guard of armadyl doden tot dat je er eentje vindt. Om door het hek te komen moet je een lucien pendant dragen. Die krijg je door met lucien te praten.
Afbeelding
Plaats reactie