Photoshop Tutorials *NIEUWE TUTORIAL!*

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
JustiCe
Berichten: 90
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 21:29

Photoshop Tutorials *NIEUWE TUTORIAL!*

Bericht door JustiCe »

Ja hoor, ze zijn er :) Niet allemaal van mij, de brushing tutorial (erg belangrijk!) is van Expert Seth. Op het clanforum hebben we er nog meer, maar die ga ik hier niet allemaal posten, maar op deze manier leer je de basis goed!

Erg makkelijk, voor als je net start met Photoshop!

Deze heb ik heel lang terug geschreven, dus hij is al een beetje verouderd met dingen die niet helemaal goed zijn, maar zelf was ik toen ook niet echt goed. Maarja, om het te leren is deze wél geschikt :)

Stap 1

File-->New

Width: 330 Pixels
Height: 115 Pixels
Resolution: 96,01
Color mode: RGB Color 8-bit
Background Content: White
Laat advanced gewoon staan zoals het staat

Nu zie je een wit vlak met de maat van een goede signature

Stap 2

Zet de achtergrondkleur op zwart en de voorgrond op wit.
Klik boven filter-->render-->clouds
Daarna weer filter-->render-->difference clouds

Afbeelding

Stap 3

Nadat je dit gedaan hebt ga weer naar filter-->blur-->radial blur
Zet hem op de volgende instellingen:

Afbeelding

Stap 4

Filter-->sketch-->chrome
Zet beide detail en smoothness op 10

Afbeelding

Met als resultaat

Afbeelding

Stap 5

Ga naar image-->adjustments-->hue/saturation
Vink colorize aan en zet hem op de volgende instellingen:
Afbeelding

Gefeliciteerd! Nu heb je de basis van de signature.
Nu gaan we verder met de letters.

Stap 6

Klik links in het werkpaneel op de ''T''. Vervolgens klik je ergens linksboven in je signature. Typ je rs naam. Kies nu een mooi lettertype. Ik heb ''Harlow Solid Italic'' op lettergrootte 22 gebruikt. Klik op het witte vakje een stukje rechts in de balk waar het lettertype ook staat. Kies deze instellingen:

Afbeelding

Stap 7

Ga naar layer-->layer style-->blending options.
Klik onderaan op ''Stroke'' en stel het volgende in:

Afbeelding

Klik daarna op ''bevel and emboss'' en stel dit in:

Afbeelding

Stap 8

Nu de naam van je speler er staat wordt het tijd voor een nieuwe tekst. Een tekst waarop je trots bent! Dit kan zijn: ''Combat 80+'', ''Proud Lunagang member'', ''Skill total 1000+'' etc. In mijn geval is het ''Lunagang moderator''.

Klik opnieuw op de ''T'' in het werkpaneel en klik onder de naam van je speler. Typ de tekst waar je trots op bent. Ik heb gekozen voor lettertype ''Stencil'' en lettergrootte 14. Stel de kleur in op wit (zie stap 6).
Ga weer naar ''Blending options''

Ga naar stroke en zet de instellingen hetzelfde als bij stap 7. Maar zet de kleur nu op zwart.

Klik op ''bevel and emboss'' en doe hetzelfde als op het plaatje

Afbeelding

Ga in het blending options menu naar ''Outer glow'' en stel dit in:

Afbeelding

Stap 9

We zijn nu bijna klaar! De rechterkant van de signature is nog steeds een beetje saai. Daarom pakken we een mooi plaatje om er naast te plakken. Ga hiervoor naar bijv. google en zoek bij afbeeldingen naar het gewenste plaatje. Ik vind Mario altijd wel leuk dus kies ik het volgende plaatje om erbij te nemen.

Afbeelding

Kopieer dit plaatje (of een andere) en plak hem in de signature. Sleep hem naar de rechterkant.

Kies nu links op het soort stafje Afbeelding
Vervolgens klik je op het witte kader rondom de mario. Druk op backspace en het witte gedeelte is weg. Als je wilt kun je het plaatje een beetje laten doorschijnen, door de ''opacity'' te verminderen. Sla het bestand op in .PNG

Afbeelding

Stap 10

Je sig is nu eigenlijk al bruikbaar. Maar een klein laatste detail kan het toch net iets mooier maken. Open de signature in paint en zet er een klein kadertje omheen.

Resultaat:

Afbeelding


Let op!

Je hoeft natuurlijk niet te doen wat hier staat. Experimenteer er mee! Gebruik bijv. een ander lettertype, andere kleuren, andere plaatjes enz.
Veel plezier!

Hoe maak ik een brush sig?

Deze guide is van Expert Seth, deze guide is ongelooflijk belangrijk! Leer deze goed als je fanatiek met Photoshop wilt gaan werken!

Ja mensen, hier is ie dan, DE Guide voor Brush Sigs :)


ff intro:
Een 'Brush Sig' is een signature die wij maken met 'Brushes' in Adobe Photoshop, ze geven meestal een mooier effect dan met een Filter Background, en is ook voor de meer 'ervaren' sig makers :)

Brushes:
Een goede site waar je brushes kan downloaden, is http://www.deviantart.com
Daar ga je naar Browse, en stel je deze instellingen in:

Afbeelding

Deze instellingen is gewoon voor de wat 'mooiere' brushes, omdat het de favorieten van de mensen op deviantart zijn, maar soms kan je ook nog wel mooie brushes vinden bij de allernieuwste :)

De Guide zelf:
Je start een nieuw document in photoshop, ik neem aan dat iedereen wel weet hoe :p

Daarna neem je wit als voorgrondkleur, en zwart als achtergrondkleur.
Dan doe je Ctrl+Backspace, zodat je achtergrond zwart word.

Afbeelding



Dan ga je naar Layer>New Layer of klik je gewoon Ctrl+Shift+N.
Daarna selecteer je de Brush Tool of druk gewoon op B.

Dan Brush je gewoon 1 of 2 keer, hangt ervan af hoe groot je brush is :)

Afbeelding


Dan maak je weer een nieuwe layer aan, en brush je opnieuw 1 of 2 keer, gebruik wel een andere brush :wink:

Afbeelding


dat blijf je doen tot je ongeveer bij zoiets uitkomt, LET OP: Het zal natuurlijk neit exact hetzelfde zijn, omdat ik waarschijnlijk andere brushes heb gebruikt :wink:

Afbeelding



Dan doe je Ctrl+E totdat al je layers bij elkaar 'gemerged' zijn.

Afbeelding



Dan ga je naar Layer>New Adjustment Layer>Brightness/Contrast.

Afbeelding



Dan doe je er wat Contrast bij, door het balkje van Contrast naar rechts te schuiven, totdat je bij je achtergrond ziet dat je er genoeg Contrast in hebt.


Afbeelding


Daarna stel je je Brightness bij, naar gelang het Contrast dat je in je sig hebt, in mijn geval mag het dus wat donkerder :)

Afbeelding



Dan ga je weer naar Layer>New Adjustment Layer>Color Balance.

Afbeelding


Dan krijg je zo'n Schermpje:

Afbeelding


Dan stel je je Midtones in naar de kleur die je wilt, wil je een combinatie van rood en geel, moet je de balkjes van rood en geel zo schuiven.
Ik wil zowat een vurig effect, dus kies ik voor oranje, wat dus rood en geel is, maar jij kan altijd iets anders proberen :)

Afbeelding


Zoiets krijg je dan, niet echt zo'n mooi effect he, dus nu agan we de Highlights kleur instellen, weeral, ik wou een vurig effect, dus ik ga weer voor rood en geel, maar jij kan een andere combinatie nemen, die niet eens dezelfde kleuren hebben als je Midtones :)

Afbeelding


Al heel wat beter, niet?

Nu gaan we de Shadows instellen, weer hetzelfde als bij de highlights, ik wou vurig effect, dus ik kies weer voor rood en geel :)

Afbeelding


Dat ziet er al veel beter uit dan toen ik alleen maar Midtones had ingesteld he :)


Natuurlijk, als je vind dat er nu wat te weinig Contrast in je sig zit door de kleuren, kan je opnieuw je Brightness/Contrast instellen, maar dan komen de kleuren weer niet mooi uit, dus moet je ookw eer nieuwe kleuren gaan gebruiken :)

Dat is nu de basis van je signature, nu komen we aan het tekst gedeelte :)


De Tekst:

Selecteer je Text Tool, en gebruik een Font dat je mooi vind, en ook wat bij de sig past, in dit geval koos ik voor het font 'Space Age'

Nu ga je je Tekst typen, bij mij ziet het er nu zo uit:

Afbeelding


Ziet er nog niet mooi uit he, dus gaan we wat Blending Options toevoegen aan de tekst.

Rechterklik op je tekst layer, en klik op Rasterize, daarna doe je weer rechterklik op je tekst layer, en klik je op Blending Options
Dit zijn de Blending Options die ik ga gebruiken voor mijn tekst :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ziet er al heel wat beter uit he :)

Nu gaan we er een Quote bijzetten, oftewel, een Tweede Tekst

Ik gebruik hiervoor meestal een Standaard Windows font, ofwel eentje die goed in de sig past :)

Ditmaal gebruik ik Chinese Takeaway:

Afbeelding


Doe nu weer rechterklik op je tekst layer, en klik weer op Rasterize Type, daarna weer op Blending Options.

Ditmaal doen we er gewoon een zwarte stroke rond, maar als je wilt kan je altijd nog iets anders proberen :)

Afbeelding


Zo, nu hebben we al een hele Signature, het enige wat nog ontbreekt is de Stroke :)


Voor de Stroke, kun je ook mijn Guide gebruiken voor een simpele 3 Pixel Stroke, maar ditkeer doe ik gewoon een simpele zwarte stroke er rond :)

Je maakt weer een nieuwe layer aan, en doe Ctrl+A.
Dan zet je zwart als voorgrondkleur, en ga je naar Edit>Stroke
Kies deze instellingen :)

Afbeelding


Nu doe je gewoon Ctrl+D en je sig is af :)


Afbeelding

Advanced sig tutorial

Let op: Voor deze tutorial is Photoshop ervaring vereist!

Bronnen:

http://www.deviantart.com/deviation/23089371/
http://files.deviantart.com/f/2003/44/1/1/deanstech.abr
http://files.deviantart.com/f/2004/199/ ... n_tech.zip
http://img225.imageshack.us/img225/3923/auto9wp.png

Om te beginnen sla je deze allemaal op,
Note: Voor die laatste kun je uiteraard ook een andere wagen of plaatje gebruiken!

De brushes sla je op in \Photoshop CS\Presets\Brushes

Stap 1

Maak een nieuw bestand in Photoshop:

Width: 320 pixels
Height: 130 pixels
Resolution 72 pixels/inch
Color Mode: RGB Color 8 bit
Background Contents: White

Druk op D zodat de kleuren op default staan, en vul het vlak met zwart.
Laad dan de fractal brushes door op replace brushes te drukken.

Afbeelding

Zet de foreground color weer op wit, en experimenteer een beetje met de brushes, totdat je een mooi resultaat hebt.
Vervolgens druk je op ctrl+u en geef je hem een mooie kleurentint.
Dan ziet het er ongeveer zo uit:

Afbeelding

Nu hebben we de basis, klik rechtermuisknop op de backgroundlayer en duplicate, hier hoeven we verder nog even niks mee te doen.

Afbeelding


Stap 2

Ik zal jullie een ongelooflijke rotklus besparen, dat is het fixen van de wagen,dat houdt in het wegkrijgen van alles wat eromheen zit, en de rode gloed op de ruit en motorkap eruit halen.
Dus jullie kunnen de gefixte versie van de wagen direct gebruiken. Als je je eigen wagen gebruikt zal je met de magic wand alles eromheen weg moeten krijgen, wat soms erg irritant kan zijn.
Kopieer en plak de wagen in je signature, en gebruik de magic wand op het witte deel, zodat je alleen de wagen en de achterground overhoudt.
Sleep de wagen een stukje naar links zodat er rechtsonder nog een stukje open blijft. Wissel de opacity naar 63%. Je ziet dat het een mooi effect eraan geeft.
Rechtermuisknop op blendingoptions en klik op drop shadow, vervolgens op color overlay. Pak een blauwe kleur en wissel de opacity daarvan naar 10%.
Als het goed is ziet je concept er dan ongeveer zo uit:

Afbeelding

Stap 3

Maak een nieuwe layer (shift+ctrl+n)
Nu gaan we extra brushes eraan toevoegen, hier komt alles op experimenteren neer. Laad de tech brushes, eerst replace brushes, en daarna load brushes, zodat je ze allebei in je schermpje hebt staan.
Zorg dat foreground color op wit staat en breng de brushes aan in je scherm, wees creatief en wissel met de grootte en opacity. Hier kan ik verder niet veel over uitleggen, je moet simpelweg experimenteren.
Ik heb dit resultaat gekregen:

Afbeelding

Stap 4

We zijn er nu bijna, alleen nog een randje om de background, een mooie tekst erbij en we zijn klaar.
Rechtermuisknop op je background copy layer en klik op stroke. Wissel naar 1px, zet de kleur op wit, position inside en blending options op overlay.

Afbeelding

Klik op de teksttool en klik rechtsonder in je sig, pak een mooi, simpel en strak lettertype en typ je naam in het wit.
Ga ook hier weer naar blending options en stel het volgende in:

- Blend mode: Overlay
- Outerglow
- Bevel and emboss (laat alles default staan)
- Stroke: 1px, en zwarte kleur

Als het goed is heb je dan ongeveer dit:

Afbeelding

Gefeliciteerd, je signature is klaar!

Abstract Scratch signature (geen render)

Afbeelding


Dit waren de tutorials, misschien worden er nog meer aan toegevoegd, maar ik denk dat jullie hier voorlopig wel zoet mee zullen zijn :)

EDIT:

Volledige signature tutorial

In deze tutorial leer je, hoe je met de basis van Photoshop, een goede signature kan maken. Niet veel ervaring vereist.

Resultaat:

Afbeelding

1.

Maak een nieuw bestand:

Afbeelding

Vervolgens ga je naar filter-->render-->clouds. Ga weer naar filter-->render, maar klik deze keer op ''difference clouds''.

Dit was mijn uitkomst:

Afbeelding

Als je niet tevreden bent, druk je op ctrl+f, blijf dit herhalen totdat je tevreden bent met je resultaat.

2.

Nu gaan we een kleur toevoegen. Klik bovenaan op image-->adjustments-->color balance.

In dit venstertje, kan je alle kleuren in je achtergrond bepalen.Ik wil een lava-effect gaan geven aan mijn achtergrond. Dit kun je doen door de volgende instellingen te gebruiken:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Resultaat:

Afbeelding

Hiermee kun je erg veel experimenteren! Een ander mooi effect is als je bij Shadows en Midtones blauw gebruikt, en bij Highlights een klein beetje geel.

3.

We gaan nu een render (plaatje) verwerken in de signature. Hiervoor gebruiken ik deze:

Afbeelding
http://i28.photobucket.com/albums/c224/ ... huit/7.png

Kopieer dat plaatje, en druk op ctrl+v in photoshop. Nu zie je maar een heel klein deel van de render. We moeten hem dus verkleinen, dit doen we als volgt:

Afbeelding

Nu zie je een paar blokjes staan, klik op het blokje linksboven en houd het ingedrukt, sleep het nu naar rechtsonderen, en je ziet de afbeelding kleiner worden. Als het niet verder kan, klik je even in het midden van de afbeelding, en sleep je hem naar het midden, zodat je verder kunt verkleinen. Blijf dit doen totdat hij mooi op de signature past. (Let op: zorg dat de verhoudingen blijven kloppen, dus dat zijn hoofd niet uitrekt!)

Klik nu op de rectangular marquee tool (helemaal linksboven), er verschijnt een nieuw venstertje: Apply, cancel, Don't apply, klik op apply. Nu je de rectangular tool geselecteerd hebt, gaan we dat blauwe logo'tje eruit halen (dit is het logo van de maker van de render, vaak willen ze dat je het erin laat, maar dat hoeft bij deze niet).
Klik linksboven van het blauwe logo'tje en sleep naar rechtsonder zodat het geselecteerd is, klik nu simpelweg op backspace.

Als je het goed gedaan hebt, heb je nu dit:

Afbeelding

We zijn al een flink eind op weg. We gaan nu wat extra effecten geven aan de render.
Rechtsonder zie je je layers staan. Dubbelklik op de naam van je renderlayer (dit is waarschijnlijk layer 1). Verander de naam nu in ''Render''.
Als je dit gedaan hebt, gaan we de render duplicaten, doe dit door op ctrl+j te drukken. Deze nieuwe layer heet ''Render copy''.

Afbeelding

Zet de blending options van ''Render copy'' op soft light. Door dit te doen, klik je op het balkje waar ''normal'' staat, in het layervenstertje.

Afbeelding

Als het effect overheerst, verlaag je de opacity een klein beetje (heb ik niet gedaan). Tenslotte klik je op je normale renderlayer, en ga je naar filter-->sharpen-->sharpen

4.

We hebben het einde bijna bereikt! Neem je teksttool, en kies een goed bijpassend lettertype. Ik heb ''Trajan Pro'' gekozen (zie http://www.1001fonts.com)*. Plaats je naam op een geschikte plek in de sig, waar veel ruimte is. Typ je tekst in het wit.

Wanneer je dit gedaan hebt gaan we blending options gebruiken, rechtermuisknop op je tekstlayer, en ga naar ''blending options''.

Vink ''Stroke'' aan en gebruik de volgende instellingen:

Afbeelding

Op het balkje bij layers waar ''normal'' staat, wissel je naar soft light. Als je nu tevreden bent met je tekst, ben je klaar en kun je verder naar de volgende stap. Als de tekst nog onleesbaar is, druk je simpelweg ctrl+j, dan is hij waarschijnlijk wél goed. Als het dan nog niet goed is, blijf je ctrl+j herhalen.

5.

Het laatste onderdeel: de border

Iedereen heeft hierin zijn eigen stijl, meestal nemen mensen gewoon een 1 px zwart randje, maar wij gaan het iets opvallender maken.

Maak een nieuwe layer: klik bovenaan op layer-->new-->layer

Druk op ctrl+a en klik links op de (polygonal) lasso tool.

Afbeelding

Rechtermuisknop op je sig, en klik op ''stroke'', gebruik hierbij de volgende instellingen:

Afbeelding

Geef de layer de naam ''border'' en klik rechtermuisknop op de layer, en ga weer naar blending options met de volgende instellingen bij stroke:

Afbeelding

Als je sig nog steeds geselecteerd is, weer rechtermuisknop op de sig, en kies weer stroke. (als dit niet kan, druk nogmaals ctrl+a, en probeer dan opnieuw). Gebruik nu deze instellingen:

Afbeelding

Rechtermuisknop op je sig, en klik ''deselect''. Vervolgens klik je bij je layers op het balkje ''normal'' en deze wissel je naar soft light of overlay.

6. Het opslaan van de signature

Als je een signature maakt, is het erg belangrijk dat je altijd 2 versies maakt:

- de .PSD: deze moet je altijd bewaren, zodat je je sig kan aanpassen als hij niet goed blijkt te zijn, of als je je tekst wilt veranderen.

- de .PNG: deze moet je opslaan om hem op forums te gebruiken, deze is namelijk perfecte kwaliteit, en is geen groot bestand.

Hoe sla ik .PSD op?

Klik bovenaan op file-->save as:

Afbeelding

Hoe sla ik .PNG op?

Klik bovenaan op file-->save as:

Afbeelding

7. Het uploaden van de signature

Als je je signature upload, upload dan altijd de .PNG, en niet de .PSD.

Ga naar http://www.imageshack.us, klik rechts op bladeren, en klik op je signature (de .PNG!). Vervolgens klik je op upload.

Nu zie je het volgende scherm, gebruik ''direct link to image''

Afbeelding

Om je signature nu te gebruiken zet je dit in je onderschrift:

Code: Selecteer alles

[img]link[/img]
Nu ben je klaar! :)

Blijf experimenteren met andere renders, kleuren, en lettertypes ;)

*Over de lettertypes, als je ze download, sla ze op in C:\Windows\Fonts

Guide made by JustiCe

De Video Border Tutorial:

http://rapidshare.de/files/18072250/border.wmv.html

Scroll naar onderen, klik op 'free', scroll weer naar onderen en wacht totdat je hem kan downloaden.

Advanced Sig Tutorial
Door 2PC
Dit is het uiteindelijke resutlaat
Afbeelding
1. Begin met een mooie achtergrond te brushen. (zie andere tutorials over brushen)

Afbeelding

2. Open de render die je gaat gebruiken en pas de afmetingen aan zodat hij ongeveer de helft van je sig in beslag neemt.

Afbeelding

3. Duplicate je render (ctrl+j) en ga naar Filter->Blur->Motion Blur. Gebruik daar deze instellingen:

Afbeelding

Dit krijg je als resultaat

Afbeelding

4. Duplicate de geblurde layer een paar keer (5-6 keer is genoeg) en verspreid de layers zodat ze de hele sig bedekken

Afbeelding

Merge deze geblurde layers nu samen tot 1 (ctrl+e) en verplaats deze nieuwe layer onder de render. Zet de blending mode nu op overlay

Afbeelding

5. Maak nu boven de render een nieuwe layer aan en selecteer het pencil tool. Reset de brushes en neem een ronde brush van 1 pixel.
Nu teken je rechte horizontale lijntjes (houd shift ingedrukt voor een rechte lijn).

Afbeelding

Pas daarna weer de filter motion blur toe. (druk op ctrl+f omdat we deze filter als laatst hebben gebruikt).

Afbeelding

Maak nu weer een nieuwe layer en teken weer lijntjes die verticaal door de horizontale gaan.

Afbeelding

Pas daarna weer Motion blur toe, maar zet de angle op 90°

Afbeelding

De volgende stappen zijn voor de afwerking

6. Maak weer een nieuwe layer aan. Selecteer de selectie tool en trek horizontaal een rechthoek. Houd nu shift ingedrukt en teken een verticale rechthoek die door de horizontale gaat. Vul deze met wit.

Afbeelding

Zet de blending mode op overlay

De volgende stap is voor mensen die met scanlines kunnen werken.

7. Weer een nieuwe layer, maar deze keer onder de render layer. Zoals in stap 6, weer de selectie tool en een kruis maken, maar op een andere plaats nu. Selecteer dan de fill tool en vul op met schuine scanlines.

Afbeelding

Zet de blending mode weer op overlay.

8. Voeg nu wat tekst toe, ik heb voor een pixel font gekozen met deze instellingen:

Afbeelding

9. Als laatste voeg je nog een zwarte border toe van 1 pixel en je sig is af.
Afbeelding
Made By 2p c

popout sig tutorial

Afbeelding
hoop dat iemand er iets aan heeft :D

Brush: http://rapidshare.com/files/6813187/Vec ... 1.abr.html
made by dylandejonge
Laatst gewijzigd door JustiCe op zondag 7 mei 2006, 12:32, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Brammieyj
Ex-moderator
Berichten: 4212
Lid geworden op: zondag 19 februari 2006, 13:32
Clan: Lunagang

Bericht door Brammieyj »

Die brush tut helpt echt!! Daar kwam ik altijd vast..
Afbeelding
Ice Cube
Berichten: 978
Lid geworden op: zaterdag 4 februari 2006, 19:24
Contacteer:

Bericht door Ice Cube »

tnx man nu kan ik eindelijk aan de gang :roll: :roll:
Melvin

Bericht door Melvin »

hoe plak je een plaatje naar je sig?
sjoerdezee
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 9 februari 2006, 9:59
Contacteer:

Bericht door sjoerdezee »

waar download je photo shop
Zoek je antwoord eerst op de Vraagbaak Helppagina of de zoekfunctie
Brammieyj
Ex-moderator
Berichten: 4212
Lid geworden op: zondag 19 februari 2006, 13:32
Clan: Lunagang

Bericht door Brammieyj »

Zoek op google op Adobe Photoshop..
Afbeelding
sjoerdezee
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 9 februari 2006, 9:59
Contacteer:

Bericht door sjoerdezee »

en dan??
Zoek je antwoord eerst op de Vraagbaak Helppagina of de zoekfunctie
Melvin

Bericht door Melvin »

hoe plak je de plaatjes in de sig

Toegevoegd na 30 minuten:

ik heb het nu onder de knie ( de bovenste guide ) het plakken nog niet maar ik heb een sig met de bovenste guide gemaakt ik laat me zelf gemaakt sig ( door just ices guide ) zien

Afbeelding

http://img52.imageshack.us/my.php?image=sig40wv.png

runescape 4 life is een beetje mislukt maarja
Laatst gewijzigd door Melvin op zaterdag 11 maart 2006, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Brammieyj
Ex-moderator
Berichten: 4212
Lid geworden op: zondag 19 februari 2006, 13:32
Clan: Lunagang

Bericht door Brammieyj »

Ik vin em nice :wink:

Toegevoegd na 2 uur 39 minuten:

Ik kom t/m stap 4, alleen ik kan dat hue gebeuren niet doen :(
Afbeelding
Bobelin Ownz
Berichten: 935
Lid geworden op: zondag 25 december 2005, 14:36

Bericht door Bobelin Ownz »

Kunne jullie ff wat meer info geven over het dowloade hiervan?

Toegevoegd na 13 minuten:

:? Lama het stond al op me computer , ik ga meteen aan de slag! :P
* - Made By JustiCe - * Thnx man!
Afbeelding
Brammieyj
Ex-moderator
Berichten: 4212
Lid geworden op: zondag 19 februari 2006, 13:32
Clan: Lunagang

Bericht door Brammieyj »

Kan iem mij helpen met mijn vraag ^^
Afbeelding
Bobelin Ownz
Berichten: 935
Lid geworden op: zondag 25 december 2005, 14:36

Bericht door Bobelin Ownz »

ik ben nu al vet lang bezig en ik ben nnu met dat plaatje.
Ik heb dus een plaatje van google gekopieerd en dan kom ik bij dat abode en dan kan ik niet op 'paste' klikken? wat doe ik verkeerd?

Toegevoegd na 24 minuten:

ow je moet met edit zow paste doen. Uhm met jouw vraag. Ik had het gewoon gevolgt en het lukte maar wat snap je niet dan?

Toegevoegd na 8 minuten:

Kee het is me gelukt alleen nu nog dat genen wat er achter staat.Ik heb hem genoemd: eerste sig. psd

dat psd moet in iets anders veranderd worde want het is nu een badfile ofzo hoe moet dat?
* - Made By JustiCe - * Thnx man!
Afbeelding
Brammieyj
Ex-moderator
Berichten: 4212
Lid geworden op: zondag 19 februari 2006, 13:32
Clan: Lunagang

Bericht door Brammieyj »

Dan moet je hem nog een x openen, save as, en dan kun je format .png kiezen, die moet je hebben..
Afbeelding
Bobelin Ownz
Berichten: 935
Lid geworden op: zondag 25 december 2005, 14:36

Bericht door Bobelin Ownz »

heb het al!
Ik moest doen. Save as web en dan komt er .gif achter te staan.
Hier een tip: Maak de eerst guide wat duidelijker want volgends mij is er best veel onduidelijkheid. Maar dat is mijn mening! :wink:


Hoe vinden jullie hem? :P Ben erg trots op!

Afbeelding

Bedankt voor deze guide!

Dit is de betere versie vind ik zelf van me plaatje!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bobelin Ownz op zaterdag 11 maart 2006, 17:13, 2 keer totaal gewijzigd.
* - Made By JustiCe - * Thnx man!
Afbeelding
Brammieyj
Ex-moderator
Berichten: 4212
Lid geworden op: zondag 19 februari 2006, 13:32
Clan: Lunagang

Bericht door Brammieyj »

Je moet gewoon een heel klein beetje verstand hebben van comps :wink:
Afbeelding
sjoerdezee
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 9 februari 2006, 9:59
Contacteer:

Bericht door sjoerdezee »

kan ik wat meer info over het downloaden van photo shop
Zoek je antwoord eerst op de Vraagbaak Helppagina of de zoekfunctie
JustiCe
Berichten: 90
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 21:29

Bericht door JustiCe »

bobelin1 schreef:heb het al!
Ik moest doen. Save as web en dan komt er .gif achter te staan.
Hier een tip: Maak de eerst guide wat duidelijker want volgends mij is er best veel onduidelijkheid. Maar dat is mijn mening! :wink:


Hoe vinden jullie hem? :P Ben erg trots op!

Afbeelding

Bedankt voor deze guide!
Ik heb die guide echt heel lang geleden geschreven :P Dat heb ik er ook al bijgezet, hij is inderdaad vrij slecht, maar goed genoeg om het mee te leren toch? :P

in ieder geval, probeer iets meer effecten in die achtergrond te krijgen, ga zo door! :)
Afbeelding
Bobelin Ownz
Berichten: 935
Lid geworden op: zondag 25 december 2005, 14:36

Bericht door Bobelin Ownz »

:P Ja hij was inderdaad handig!
* - Made By JustiCe - * Thnx man!
Afbeelding
sjoerdezee
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 9 februari 2006, 9:59
Contacteer:

Bericht door sjoerdezee »

kan ik wat meer info over het downloaden van photo shop
Zoek je antwoord eerst op de Vraagbaak Helppagina of de zoekfunctie
JustiCe
Berichten: 90
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 21:29

Bericht door JustiCe »

Ik ga de eerste guide beetje herschrijven...

Andere uitkomst, maar even makkelijk om te maken (misschien nét iets moeilijker), maar wel goed te doen. Bovendien worDT (!) het eindresultaat veel mooier!

Jullie zien hem wel verschijnen, gaat wel wat tijd inzitten :|
Afbeelding
Plaats reactie