Editie 13 - Juli 2010

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
levo
Berichten: 3
Lid geworden op: vrijdag 7 mei 2010, 9:46

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door levo »

Sjoerd 52die gast ongeveer regel 33 klik de link zei rechts boven sw staan dat is swift kit.
dit is de n00b pagina van mijn goede(nu nog een narb/noob) account
Gebruikersavatar
Mr ascaron
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 3 juli 2010, 18:19
Clan: timlef

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Mr ascaron »

jammer dat hij zo kort is :( ik lees altijd de krant als ik wc aan het trainen ben dan verveel ik me minder snel ;) wel leuk gedaan :D
Laatst gewijzigd door Mr ascaron op zondag 1 augustus 2010, 9:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Zion »

SOW staat er in @#@#@#@@#
go sjoerd go sjoerd @#@#@#@
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Smartie` »

Ik ben gefeliciteerd, joepie!

Ik had het leuk gevonden als er wat over het WK zou staan. Meer RL nieuwtjes.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Frankos9 »

Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Smartie` »

Dat kan je ook zeggen van de RS nieuwtjes.. Die kan je op de RS homepage ook lezen.

Het lijkt mij gewoon leuk om opvallende RL nieuwtjes erin te doen. Ik wil wel proberen wat te schrijven een keer, maar ik denk niet dat ik daar goed in ben.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Frankos9 »

Lunagang en de Lunagraaf zijn natuurlijk wel in het thema van RuneScape, vergeet dat niet. Het is natuurlijk prima om af en toe wat kleins over non-runescape erin te zetten maar het moet niet overdreven worden. Dat je gestopt bent met RuneScape is je eigen keuze, maar om die redenen gaan we niet de krant vernonrunescapen :P Ik denk dat 5% van de bezoekers van Lunagang gestopt is, 95% niet (van lunagang dus, niet van het tipforum, de bezoekers lezen de krant nog altijd meer als tipforummers). ;)

Ik bedoelde dus eigenlijk met die url dat er heel veel informatie over zulke onderwerpen op internet te vinden is, wij zijn natuurlijk geen echte krantenmakers, daar mogen zij voor zorgen. ^_^

Daarnaast is zoals jij zelf al deel zegt iets schrijven over non-RuneScape moeilijk. Wat voor onderwerpen passen in zo'n krant?

Wel bedankt voor het aanbod trouwens ;) Feedback kan trouwens nooit kwaad, dus toch bedankt daarvoor, maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten :P
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Smartie` »

Ja, maar een RS krant kan ook een kort overzicht met belangrijke of opvallende RL gebeurtenissen hebben. Rs'ers hebben (als het goed is) ook een real life en zouden daar dus in geïnteresseerd moeten zijn.

(ik moet deze discussie stoppen, dalijk krijg ik nog een warn ofzo, dat wil ik niet :P )
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Frankos9 »

Daar heb je wel gelijk in :) Een kort stukje is ook wel prima, maar ik zie liever niet hele voetbalverhalen etc.
Smartie` schreef:
(ik moet deze discussie stoppen, dalijk krijg ik nog een warn ofzo, dat wil ik niet :P )
Ik vind het wel jammer dat jij (en ik denk ook een hoop anderen) zo denken, dat is absoluut niet zo. Geen idee waar je dat vandaan hebt maar de verhalen van andere mensen kloppen meestal voor geen meter omdat ze boos zijn.
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Smartie` »

Frankos9 schreef:
Smartie` schreef:
(ik moet deze discussie stoppen, dalijk krijg ik nog een warn ofzo, dat wil ik niet :P )
Ik vind het wel jammer dat jij (en ik denk ook een hoop anderen) zo denken, dat is absoluut niet zo. Geen idee waar je dat vandaan hebt maar de verhalen van andere mensen kloppen meestal voor geen meter omdat ze boos zijn.
Ik hoorde wel eens van die verhalen van mensen die worden gebanned door een discussie met een mod. En ik weet dat je mods te vriend moet houden, dat klinkt als een soort vooroordeel(weet niet hoe ik het moet noemen), maar het is in mijn ogen wel zo. Dat is ook zo met scheidsrechters bij het voetbal.

Maar ik vind het nu eigenlijk best dom dat ik dat had toegevoegd, als ik typ denk ik niet zoveel na. Ik weet eigenlijk ook wel dat je hier geen warn voor krijgt, maar dat was eigenlijk een gedachte die zomaar ineens op het scherm stond. Nou ja, het maakt niet uit; Wat getypt is, is getypt.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Frankos9 »

Ok, maja, die gedachte mag wel eens uit de weg geholpen worden aangezien het niet zo is.. :P Als je normaal discussieert is er niks aan de hand, als je gaat flamen/schelden of wat dan ook heb je wel kans op een warn, maar dat doe jij niet :)
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Smartie` »

Om eerlijk te zijn durf ik dat niet eens :P . Ook IRL niet, ik kan echt heel slecht boos worden.

Maar om even een voorbeeld van die RL nieuwtjes: Deze maand kan het over het WK gaan, of over die grote brand op de Strabrechtse heide (dat komt eigenlijk nooit voor in nederland) of iets anders wat veel in het nieuws komt. Of misschien wat dingen uit het Nieuws(weetjes) topic in Bar? De dingen die het meest gediscussieerd, of die het vreemds zijn, kunnen in de krant. Gewoon een soort lijstje met uitklapdingen met korte textjes van windows live erin is al genoeg.

(ik kan het niet goed uitleggen :---) )
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Ricc »

Non-RuneScape mag erin, maar dan alleen belangrijke evenementen. Ongevallen of nationaal/lokaal nieuws is niet belangrijk.

Ik vind wel dat er wat van de Wereldkampioenschap erin mag komen. Vooral de Finale. :D (En Nederland misschien)
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Smartie` »

Die brand was eigenlijk het enige wat in me opkwam, omdat we het daar veel over hebben (mensen uit mijn klas wonen daar vlakbij). Maar het ging om het idee.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Ricc »

Smartie` schreef:Die brand was eigenlijk het enige wat in me opkwam, omdat we het daar veel over hebben (mensen uit mijn klas wonen daar vlakbij). Maar het ging om het idee.
Alleen internationaal nieuws misschien. Alleen is het meeste niet boeiend.

De WK en de EK bijvoorbeeld dus wel! ;)
cel190
Berichten: 1010
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 21:12
Clan: (nog) geen

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door cel190 »

Srry dat ik het niet begrijp maar waarom is er geen krant voor augustus , zelf een heel korte zou leuk zijn in augustus.
Evilminded0
Ex-moderator
Berichten: 8953
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 10:44
RS: Evilminded0 (OSRS)
Oude naam: Funny Truth

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Evilminded0 »

Het is juli. De krant van augustus komt in augustus.
Laatst gewijzigd door Frankos9 op zondag 4 juli 2010, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: komt niet
"A frown is just a smile upside down."
funny-A
Berichten: 12
Lid geworden op: zaterdag 17 april 2010, 15:56
Clan: dragon sushi

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door funny-A »

fantastisch zoals altijd :P
the saw mate
Berichten: 91
Lid geworden op: dinsdag 4 augustus 2009, 12:59
Clan: lunatip

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door the saw mate »

ik ben in augustus jarig vergeten jullie mij weer
rs naam is lindemann
rammstein 4 life
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 12 - Juli 2010

Bericht door Frankos9 »

Misschien moet je beter lezen, dan weet je waarom. ;)
Gesloten