Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Neite »

Moeilijkheidsgraad: Moeilijk.

Lengte: Lang.

Startpunt: Praat met Sir Amik Varze in Falador Castle.

Alleen voor members: Nee

Eisen: Je moet Doric's quest, Goblin Diplomacy en The Knight's Sword gedaan hebben. Je hebt ook een hoog genoeg combat level om 4 monsters van 120 combat en een monster van 185 combat te verslaan.

Benodigde spullen: Armour en voedsel
Praat met Sir Amik Varze. Hij zegt iets over een bewapening die gaande is bij de goblins.
Jij moet ze gaan bespioneren en proberen te ontdekken wat ze van plan zijn. Ga langs het Noorden Falador uit en loop richting het mind altaar.
Bij de hekken langs de rand van de helling doe je de 'spy' optie. Je ziet nu een kort filmpje waarin goblins af en lopen met wapens die aangevoerd worden vanuit een grot.
Ook zie je goblin koeriers terugkomen met de meldingen dat alle goblins uit alle gebieden aan hun zijde staan.

Ga terug naar Sir Amik Varze. Hij vertelt je dat hij al lang bang was van dit moment en hij vreest dat er iets ergs te gebeuren staat. Hij vertelt je een legende:
Lang geleden was er een 3-voudige oorlog tussen de White Knights, de Black Knights en de goblins.
Door toeval ontdekten de goblins de schuilplaats van de halfgod Drengist. Dank zij de dark wizards die ten noorden van hun dorp leven gaven ze hem al zijn krachten terug.
De Knights zagen het gevaar tijdig in en besloten de Blue Wizards van de Wizard Tower om hulp te vragen.
Die accepteerden en samen versloegen ze Drengist en de goblins.
Zo komt het ook dat Wizard Korvak een beetje gek is en dat Wizard Ancatha verlamd is in haar benen.
Nu denkt Amik Varze dat Drengist terug gewekt is. Hij geeft onmiddellijk beveel tot mobilisatie en vraagt je om te controleren of Drengist echt weer levend is en wie hem gewekt heeft. Natuurlijk accepteer je deze queste.

Ga nu richting Goblin Village. Als je daar aankomt zie je dat er een nieuwe muur gebouwd is rond het dorp.
Probeer de poort open te doen maar de Goblin Guards houden je tegen en jagen je weg.
Ga daarna naar Doric's huis en vraag hem over de huidige stand van zaken.
Hij vertelt je dat een tijdje geleden, toen de goblins met hun bewapening begonnen, ze heel wat dwergen gevangen hadden genomen om wapens te maken. Velen van Doric's familie en vrienden zitten nu gevangen en werken ze als slaven.
Hij vertelt je ook dat hij een gang heeft gegraven onder zijn huis richting de grot, maar hij is gestopt met graven toen bleek dat hij inderdaad uitkwam op de grot met de dwergen, maar dat er overal wachters stonden.

Vraag hem of je in de gang mag, dat mag zeker.
Loop de gang door tot op het einde waar een klein gaatje in de muur zit. Kijk hierdoor en je ziet Drengist die bevelen uitdeelt en de dwergen die zwoegen. Keer terug naar de buitenlucht en loop richting wilderness.

Praat met Darduin die bij de dark wizards woont ten noorden van goblin village. Vraag hem of hij iets met Drengist te maken heeft.
Hij ontkent dit volledig maar zegt wel dat er een tovenaar bij hem langs is geweest om zijn steun te vragen.
Volgens Darduin straalde de tovenaar een zeer krachtige, donkere kracht uit.
Ga dit aan Sir Amik Varze vertellen en hij vertelt je dat hij wel een ideetje heeft van wie die tovenaar is.

Neem je armour en voedsel mee en loop naar het zuiden van Falador tot je bij Malignius Mortifer komt die bij de 4 elemental wizards rondloopt en die af en toe skeletten te voorschijn tovert.
Lieg tegen hem en zeg dat je zijn bondgenoot wilt worden. Voor dat mag, moet je eerst een test afleggen.
Je moet 4 skelletons van level 120 doden. Malignius Mortifer zal iedere 30 seconden 1 te voorschijn toveren.
Hij teleporteert je naar een grot waar het gevecht direct begint. Het is aangeraden protect from melee aan te doen.
Als de 4 monsters dood zijn krijg je van Malignius Mortifer een diamond tiara die je moet aandoen om goblin village binnen te kunnen.

Neem weer voedsel en armour mee en ga naar goblin village. De guards zullen je nu binnenlaten.
Ga naar de grot en ga erin. Je zult Drengist en Malignius Mortifer zien die de slavendwergen bespotten.
Je roept 'enough!' en daagt Drengist uit tot een gevecht. Natuurlijk accepteert hij dat en jullie beginnen te vechten.
Als hij op de helft van zijn hp is, roept hij zijn goblins te hulp, maar als hij achter zich kijkt zijn alle goblins dood en beginnen de dwergen mee te vechten.
Wanneer Drengist dood is begint de grot in te storten. Jullie proberen langs boven te ontsnappen maar de goblins hebben het valluik gesloten.
Je herinnert je de gang van Doric en vlucht daarheen. 1 van de dwergen maakt nu een grote opening waar iedereen doorkan.
In een cutscene waarin je wegvlucht zie je Malignius die bedolven wordt onder de rotsblokken. Praat mer Sir Amik Varze om de quest te beëindigen.
Rewards:
3 xp lampen van elk 15.000 xp. Je moet minimaal 50 in een skill zijn om xp te krijgen. Je kunt ook de diamond tiara houden.
Laatst gewijzigd door Neite op donderdag 15 september 2011, 21:21, 6 keer totaal gewijzigd.
Dann
Berichten: 884
Lid geworden op: donderdag 25 maart 2010, 18:10
RS: Gestopt
Clan: Skill 2 Kill

Re: Golbin quest serie F2P: The Final Battle. W.I.P.

Bericht door Dann »

Erg mooi :D Ik ben benieuwd naar de rest.
Afbeelding
vurige
Berichten: 570
Lid geworden op: zaterdag 28 november 2009, 12:58
RS: pirke9 (f2p)
Clan: fun dutch

Re: Golbin quest serie F2P: The Final Battle. W.I.P.

Bericht door vurige »

leuk tot nu toe maak het af
Afbeelding

zoek je een clan je bent altijd welkom in fun dutch
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. W.I.P.

Bericht door Neite »

Morgen werk ik verder :)
vurige
Berichten: 570
Lid geworden op: zaterdag 28 november 2009, 12:58
RS: pirke9 (f2p)
Clan: fun dutch

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. W.I.P.

Bericht door vurige »

ok dan kijk ik of ik nog kan kijken als ik terug ben uit de efteling
Afbeelding

zoek je een clan je bent altijd welkom in fun dutch
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. W.I.P.

Bericht door SkyTeam »

Ziet er al erg goed uit! Ik wacht tot hij af is.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. W.I.P.

Bericht door Neite »

Ik kan nu weer afk'en dus ga ik hem afwerken :)
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door KetchupFTW »

Ik vind het zeer goed bedacht maar:

-Ik vind het geen moeilijk quest maar meer gemiddeld
-Ik vind de beloningen veels te hoog. Bij Fremennik Isles kreeg je 2x 10.000 xp lampen, en je moest nog wel 10 trollen en de king verslaan!

Voor de rest: 8/10 =D>
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Neite »

Superdepuber schreef:Ik vind het zeer goed bedacht maar:

-Ik vind het geen moeilijk quest maar meer gemiddeld
-Ik vind de beloningen veels te hoog. Bij Fremennik Isles kreeg je 2x 10.000 xp lampen, en je moest nog wel 10 trollen en de king verslaan!

Voor de rest: 8/10 =D>
Het is f2p he ;) Die hebben niets beters dan rune. Logisch dat het dan moeilijk is.
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door SkyTeam »

Misschien kan je zeggen dat je voor de XP lampen 60 moet zijn, ik vind 50 best laag voor 50k XP.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Exoemo »

Mooie quest, maar de reward is véél te hoog en de lengte moet kort/gemiddeld zijn, niet lang.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
vurige
Berichten: 570
Lid geworden op: zaterdag 28 november 2009, 12:58
RS: pirke9 (f2p)
Clan: fun dutch

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door vurige »

same als exoemo great quest maar doe dan bijv als reward dit:
1x 50000 xp in een skill hiervoor moet je wel level 50 zijn in deze skill
mogelijkheid om naar een dungeon te gaan waar je de demon nog een keer kunt bevechten.
diamon tiara
Afbeelding

zoek je een clan je bent altijd welkom in fun dutch
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Rune Blow »

vurige schreef:same als exoemo great quest maar doe dan bijv als reward dit:
1x 50000 xp in een skill hiervoor moet je wel level 50 zijn in deze skill
mogelijkheid om naar een dungeon te gaan waar je de demon nog een keer kunt bevechten.
diamon tiara
Waarom gebruik jij in hemelsnaam nooit comma's? Leest zeer onprettig.
vurige
Berichten: 570
Lid geworden op: zaterdag 28 november 2009, 12:58
RS: pirke9 (f2p)
Clan: fun dutch

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door vurige »

ik gebruik enter inplaats van comma dus na elke reward enter dat vinD (!) ik heel prettig lezen
Afbeelding

zoek je een clan je bent altijd welkom in fun dutch
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Rune Blow »

vurige schreef:ik gebruik enter inplaats van comma dus na elke reward enter dat vinD (!) ik heel prettig lezen
Lol fail.. ik bedoel dit:
ik gebruik enter inplaats van comma dus na elke reward enter dat vinD (!) ik heel prettig lezen.
Daar moet dus een comma, daar heb ik het over :roll:
Gebruikersavatar
old-roodbaard67
Berichten: 281
Lid geworden op: zaterdag 14 februari 2009, 13:02
Clan: Geen een clan

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door old-roodbaard67 »

goede quest zou hem best wel willen doen als ie uit zou komen.
Afbeelding
pokemon white friend code: 4813 6138 7133
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Neite »

Morgen komt vervolg quest :)
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Neite »

Bump + reward beetje aangepast.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door Exoemo »

Niet bumpen
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Goblin quest serie F2P: The Final Battle. Af

Bericht door jens9 »

Het is een mooie quest. Alleen lijkt het me meer een low lv rec quest. En zijn rewards zoals xp lamp met lv 50 rec een beetje teveel. Misschien zou deze quest wel een mooie vervanger worden voor de goblinquest die er nu is. Het armore zou je makkelijk erin kunnen verwerken. Om bv binnen te geraken in het goblin village zul in de vorm van armore stylist binnen geraken. Je zult hiervoor zoals in de klassieke goblin quest verschillende kleuren goblin mails nodig hebben.


Dus:

Neem je armour en voedsel mee en loop naar het zuiden van Falador tot je bij Malignius Mortifer komt die bij de 4 elemental wizards rondloopt en die af en toe skeletten te voorschijn tovert.
Lieg tegen hem en zeg dat je zijn bondgenoot wilt worden. Voor dat mag, moet je eerst een test afleggen.
Je moet 4 skelletons van level 16 doden. Malignius Mortifer zal iedere 30 seconden 1 te voorschijn toveren.
Hij teleporteert je naar een grot waar het gevecht direct begint. Het is aangeraden om prayers te gebruiken.
Als de 4 monsters dood zijn krijg je van Malignius Mortifer een magical ear. Hiermee kun je gesprekken afluisteren op een lange afstand.

Ga naar het bos rechts van het goblin village. Waar de mind altar is. Gebruik daar het magical ear. Je zult horen dat de goblins klagen over de kleur van hun armore. Dat is nu eens het perfecte excuus om binnen te mogen.

Ga naar de klerenmaker in varrock. Hij geeft je een uitrusting om als een armoredesiger eruit te zien. Daarnaast heb je nog een orange goblin mails, blauw goblin mail en een goblin mail nodig.

Neem weer voedsel en armour mee en ga naar goblin village. De guards zullen je nu binnenlaten. Nu word de klassieke goblin quest nagespeeld. De goblins passen de orange mail, de blauwe en de bruine. Ze vinden de bruine het mooist. De general bedankt je en leid je rond. Je zult nu ook in de grot komen.
Je zult Drengist en Malignius Mortifer zien die de slavendwergen bespotten.
Je roept 'enough!' en daagt Drengist uit tot een gevecht. Natuurlijk accepteert hij dat en jullie beginnen te vechten.
Als hij op de helft van zijn hp is, roept hij zijn goblins te hulp, maar als hij achter zich kijkt zijn alle goblins dood en beginnen de dwergen mee te vechten.
Wanneer Drengist dood is begint de grot in te storten. Jullie proberen langs boven te ontsnappen maar de goblins hebben het valluik gesloten.
Je herinnert je de gang van Doric en vlucht daarheen. 1 van de dwergen maakt nu een grote opening waar iedereen doorkan.
In een cutscene waarin je wegvlucht zie je Malignius die bedolven wordt onder de rotsblokken. Praat mer Sir Amik Varze om de quest te beëindigen.

Rewards:
500 Crafting xp (voor de kleermaking), Gold bar (van de dwergen), 200 attack xp
Laatst gewijzigd door jens9 op woensdag 10 november 2010, 16:14, 5 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie