Back in Business [Update 11/9]

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Pro Den
Berichten: 443
Lid geworden op: donderdag 1 januari 2009, 11:19
Oude naam: Brian Hand

Back in Business [Update 11/9]

Bericht door Pro Den »

Hey allemaal. Ik heb een hele tijd niet op Lunagang gezeten vanwege persoonlijke problemen, maar ik ben weer terug :)
Ik kom ook in een keer met een Questserie, maar daar word aan gewerkt, omdat iemand mijn Quests File deleted heeft :x (alle schuld naar me zus, btw)(GO GET HER :evil: ).
Ik weet nog wel wat zinnen uit me hoofd, omdat ik die speciaal gemaakt heb. Een mooie gelegenheid om die als intro te gebruiken. Ze komen binnenkort, dus blijf op de hoogte ;)
In- of uitklappen • Quest 1
Getting Spliced Part 1: Hunter or Hunted?


Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld
Lengte: Lang
Alleen voor members: Ja
Startpunt: praat met King Roald
Eisen: 76 Agility, 62 Herblore. 308 Questpoints. Een hoog Constitution level is aangeraden.
Benodigdheden: Een rope, spade, tinderbox, 200gp, Mithril Grapple + Crossbow. Cleaned Dwarf Weed, Limpwurt root, Ranarr, Dragon Bones, 2 vials of water. Je moet 4 Guards van level 75 kunnen verslaan. Verlichtend armor aangeraden.

Praat met King Roald. Vraag of hij nog Quests heeft. Midden in je zin onderbreekt hij je, hij begint te ratelen over stakende wachters, grote bruiloften, overwerkte gnomes en meer. Dan stormt Duke Horacio naar binnen. Hij trekt aan je arm en roept wanhopig dat je de gnomes moet stoppen, ze vallen Lumbridge aan. King Roald word boos, hij heeft eerder om jou diensten gevraagd dan hij. Duke Horacio laat je los en gaat met Roald de discussie in. Dan rent een kind naar binnen: zijn hond zit vast op de tweede verdieping van de bank. Je moet hem komen redden. King Roald en Duke Horacio worden ook boos op het jongetje: zij waren eerder. Ook het jongetje mengt zich in de ruzie. Je ziet in de verte nog meer mensen komen. Je roept geschokt dat je dat nooit allemaal tegelijk kan doen. Je springt uit een raam, en komt naast het kasteel te staan.

Je krijgt nu een tijdmeter. Je moet in die twee minuten in Tree Gnome Village (het doolhof) zien te komen. Je kan jammer genoeg niet met de tree in de Grand Exchange, als je daar staat word je gepakt door de menigte. Je moet dus via teleports. Het is sterk aangeraden eerst naar Mobilising Armies te teleporten, dan via de tree die daar staat naar de Tree Gnome Village. Daar aangekomen moet je met King Bolren praten. Hij vraagt ongerust wat er aan de hand is. Je vertelt het hele verhaal. King Bolren zucht, en vraagt of je nog wel wilt helpen. Je weet het niet, hij zegt dat je dat moet uitzoeken. Eerst moet je een rustig onderkomen zien te vinden. Vraag of een bar een goed idee is, hij vind het goed: als je daar een kamer huurt is het altijd anoniem.

Ga nu naar een bar in RuneScape. Het maakt niet uit welke, je hoeft alleen maar met de barkeeper te praten om een kamer te kunnen huren. Neem de 200gp mee, en huur een kamer. Lees nu even vooruit. Je krijgt weer een tijdbalk, je moet in de juiste snelheid de goeie combo’s maken. Je gaat nu met jezelf discussiëren. Klik het goeie binnen vijf seconden aan, of je zal in je gedachten verzonken raken en opnieuw moeten beginnen. Dit is de combo:

I want to help people, do I? They want me to help, but they make me not to… The only thing I know is that I’m not possible to help anymore…

But what if everything goes wrong? I’ll have to help then, I won’t have a choice. It’s my duty to do right…

But it’s not fair. It’s my choice to help or not. Just because I help, doesn’t mean I’m their slave…

People didn’t even notice me in the beginning. Then they started to. They actually started to love me. But now, they’ll be my dead…

But doing right is the only thing that matters. I just have to do it in pieces, so that I’ll have the time for an actual Quest. They only need to learn that…


Je staat op uit je gedachten. Je loopt naar beneden, bedankt de barkeeper, en loopt naar buiten. Loop nu ongeveer 20 stappen, in willekeurige richting. Je zal gespot worden door een man, die roept dat hij je nodig heeft. Meteen komt er een horde mensen achter je aan. Ren nu naar de bank. Je hebt ongeveer een minuut voordat de actie begint. Pak de Dragon Bones, Cleaned Dwarf Weed, Limpwurt Root, mithril grapple, crossbow, tinderbox, Ranarr en de vials of water. Je moet ze nu lokken naar het plein in Varrock. Als je niet alles bij je hebt zal je met 350 schade in de Tree Gnome Village uitkomen. Als je met de spullen op het plein staat, en de minuut is verstreken, zullen de mensen op je af komen. Je krijgt nu een soort minigame. Je gaat herbloren, maar dan in het groot.

Scheur de Cleaned Dwarf Weed in stukjes.
Stop het in een vial of water.
Knijp de Dragon Bones fijn.
Stop de fijngeknepen Dragon Bones in de vial waar de Cleaned Dwarf Weed in zit. Je krijgt Gas Mix.
Schud de Gas Mix. Je krijgt Pumped Gas Mix.
Scheur de Ranarr in stukjes.
Strooi het over de Limpwurt root.
Maak de Limpwurt root nat met je overige vial of water.
Stop de Limpwurt root in de Pumped Gas Mix. Je krijgt een Smoke Bomb.

Steek nu de Smoke Bomb aan met je tinderbox. Drop de Smoke Bomb. Ren nu naar het groepje huizen in het zuidoosten van Varrock. Tegen de rand van de muur zit een hole. Schiet er met je crossbow op, en je zal over de muur heen springen. Je kunt nu vrij bewegen, zonder enige achtervolgingen. Bereid je nu voor op de Guards. Ze vallen je tegelijk aan, maar ze zijn heel erg zwak tegen Anti Prayers. Ze vallen met Melee aan, dus Protect from Melee zou je tegen elke schade beschermen. Als je klaar bent, loop je terug naar het Varrock plein en spreek je een hoestende burger aan. De burger ziet je, en schreeuwt om de wachters: dit is de persoon die hun vergastte! Nu komen de bewakers, sla ze rustig dood. Praat met de man, hij zal je smeken hem niet te doden. Je zegt dat je dat nooit van plan was, je moet hun juist iets duidelijk maken. De man zal opgewekter met je praten, hij houd van leren. Zeker van zo’n machtig persoon. Nu moet je naar King Roald lopen. Vraag hem of je een toespraak mag houden op het kasteel. Hij vind het goed, zolang het maar niet te lang duurt.

Je krijgt een filmpje te zien waar je de menigte toespreekt. Je zegt ze dat ze moeten leren meer voor zichzelf te zorgen: je kan er niet overal en altijd zijn. De menigte stemt toe, maar wilt wel zekerheid dat ze wel op je kunnen rekenen als het nodig is. Je stemt toe, dat wil je wel laten zien.

Je moet nu met de mensen uit het begin van de Quest gaan praten. Dit zijn King Roald, Duke Horacio, en het jongetje.

King Roald
Vraag hem wat hij nou te vragen had. King Roald zegt dat hij zijn vrouw, Queen Ellemaria, erg in een dip zit. Dat komt omdat haar tuin belaagd word door een plaag mollen. Je zegt dat je het op zal lossen. Loop naar de tuin, en pak een schep die daar ligt. Klik op het hoopje grond, en je krijgt een soort minigame. Het is een oud spelletje mollen pletten. Er zijn vijf gaten. Mollen komen een korte tijd naar boven. Je moet ze zo snel mogelijk slaan. Als je te veel mist, herstellen de mollen zich weer. Als je ze 15 keer achter elkaar hebt geraakt, verdwijnen de mollen. Ga terug naar King Roald: je bent klaar.

Duke Horacio
Ga naar Duke Horacio. Vraag of de Goblins nog steeds problemen maken: volgens Duke Horacio is dat zo. Vraag hoe je kan helpen, hij zegt dat de Goblins niet over de bruggen mogen komen. Jij moet ze stoppen, voordat er te veel in Lumbridge komen.
Je komt nu in Lumbrigde, tussen de bruggen terecht. Boven je scherm heb je twee bruggen afgebeeld. Die zijn allebei wit. Als er een Goblin over de brug wilt komen, zal de brug rood knipperen en een klein alarmpje geven. Aan jou de taak die Goblin uit te schakelen. Als de Goblin echter Lumbridge in komt, loop het balkje onder de Bruggen vol. Als het balkje helemaal vol is, moet je opnieuw beginnen. Zorg er dus voor dat je ze op tijd dood maakt. Je kan geen Cannon gebruiken.

Little Boy
Ga naar het jongetje, hij loopt voor het Museum van Varrock. Vraag hem waar zijn hond zit. De hond zit nu op de tweede verdieping van de Varrock Bank. Het is de bank in het oosten. Ga er naar toe, en beklim de ladder. De hond staat aan de compleet andere kant. Je moet hem lokken met het vlees dat naast je ligt. Gooi het vlees op de juiste plek, maar wel zo, dat de hond niet in de gaten valt. Zorg er dus voor dat je de hond altijd om de gaten laat lopen, en dat je niet het vlees in een rechte lijn achter een gat gooit. De hond zal weigeren door te gaan, en 5 stappen terug gaan. Als je de hond helemaal naar je toe hebt gelokt, pak je hem op. Ga nu naar het jongetje, en geef hem zijn hond.

Loop nu naar King Roald in Varrock. Hij zegt het nieuws over je goede daden te hebben gehoord. Hij wilt je bedanken voor je harde werk.

Beloning: 5.000 Agility xp, 7.000 Herblore xp, 5000 Attack xp. Je kan nu de Distractions and Diversions: Helping Friends spelen.
Quest points: 2
Vervolgquests: Getting Spliced Part 2: Destroying Help

In- of uitklappen • Quest 2
I was just a starter back then... Doing dirty work... But I got better, stronger, smarter and faster than them. Now they will accept me as their leader, just because they have no choice...
All the citizens are stupid. Just because they are not working to get smarter. That's what they chose, and it was a stupid decision. Now they will have to pay for it...
In- of uitklappen • Quest 3
There is no good or evil. Just power, and people who are to dumb to grap that...
I always found u interesting. U were the one who took leadership. Just the path u chose was wrong. If u pick the good one, then u can be just as powerfull as me...
More is coming... :twisted:

Part 1 staat er nu in. Ik ben nog wat aan het veranderen aan Quest 2, maar die staat er ook snel genoeg op. :)
Laatst gewijzigd door Pro Den op zaterdag 11 september 2010, 9:09, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Back in Business

Bericht door Wout12345 »

Ze zien er wel diepzinnig uit, misschien zijn de storylines dan ook zo ongeveer? Maar werk wel aan je Engels, het staat vol met U's en je kan niet zeggen: I'm not possible to help anymore. Je zegt beter: It's not possible for me to help anymore, ofzoiets.

Ook is die laatste leak gewoon harry potter 1 ofzo.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Pro Den
Berichten: 443
Lid geworden op: donderdag 1 januari 2009, 11:19
Oude naam: Brian Hand

Re: Back in Business

Bericht door Pro Den »

wout12345 schreef:Ze zien er wel diepzinnig uit, misschien zijn de storylines dan ook zo ongeveer? Maar werk wel aan je Engels, het staat vol met U's en je kan niet zeggen: I'm not possible to help anymore. Je zegt beter: It's not possible for me to help anymore, ofzoiets.

Ook is die laatste leak gewoon harry potter 1 ofzo.
ik ben er nog steeds mee bezig. ik hoop wel dat ze niet te groot worden.

het grappige is, dat harry potter die zinnen heeft gestolen. het komt uit 237 v.Ch, waar Solomon werd bedrogen door een adviseur. de teksten die er in staan, zijn beroemde teksten van de adviseur ;)
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Back in Business

Bericht door Sherwood689 »

Schneaky hoor... :ninja:
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Pro Den
Berichten: 443
Lid geworden op: donderdag 1 januari 2009, 11:19
Oude naam: Brian Hand

Re: Back in Business

Bericht door Pro Den »

Oke, Part 1 staat erop!
Afbeelding
Plaats reactie