Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat vind je ervan?

10: Like Friggen Awesome dude like... I love you Like Zezima! @ @ @ 0_o
23
18%
9: Geweldig!
50
39%
8: Nice!
25
19%
7: Best wel leuk.
14
11%
6: Wel... leuk.... ?
1
1%
5: Mwhua
9
7%
4: Nope, I dont like it...
0
Geen stemmen
3: Slecht...
0
Geen stemmen
2: Heel slecht
1
1%
1: What´s wrong with you? like.. like... Eat your computer! Fail! Fail! 0_o
6
5%
 
Totaal aantal stemmen: 129

Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Eastfall Island v2 - Animaucupe!

Bericht door Writing »

Bij die soort van boss? Misschien een speer (met van die stekels) die je alleen bij hem kunt krijgen? Dat je daarmee door de deur kan naar die boss zonder dat raadsel? Als tegen prestatie.
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Animaucupe!

Bericht door Sherwood689 »

Kijk dit is nou waarom ik dat vraag. Jullie hebben namelijk goede suggesties. ;)
Ik heb iets wat op de suggestie van rogiertje lijkt toegevoegd.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Phun »

Ziet er leuk uit :).
broodoos
Berichten: 3125
Lid geworden op: maandag 29 december 2008, 19:58

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door broodoos »

Moeder schreef:ADDICT
FK U GA VAN DIT FORUM AF

ah ja nice eiland gl met verder afwerke :o
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Sherwood689 »

broodoos schreef:
Moeder schreef:ADDICT
FK U GA VAN DIT FORUM AF

ah ja nice eiland gl met verder afwerke :o
:|
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Jorenator »

Post op forum?
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Sherwood689 »

Dankjewel voor de leuke reacties maar mijn suggestie is kansloos op het RSOF.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
guthix guard
Berichten: 43
Lid geworden op: donderdag 24 februari 2011, 18:03
Clan: darkpurple77

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door guthix guard »

geweldig zo goed ik vind het beter dan jagex iets zou doen :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Phun »

Ik vind die Nonopus er goed uit zien.

Je hebt er veel werk in gestopt,
Dat zie ik graag!

Groetjes,
The iCode.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Sherwood689 »

Jullie geven mij alleen maar goede suggesties! Nog ideeen? :'D
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Ygu
Berichten: 1008
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 16:13
RS: Justin Bieber (OSRS)
Clan: Justin Bieber
Oude naam: Kn0ckeddown

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Ygu »

Die staff is nogal overpowered, ik bedoel, 10% van je lifepoints bij een healer erbij? Op 99 HP zou dat 99LP zijn, en nogal.. veel.

Bunyip: Om de 30 seconden 20LP+99LP= 119LP. Teveel.
Afbeelding
Als je me bant, pls houd het dan een ban tot 12Juli, 13 juli ben ik jarig :(
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door ruby freak »

charm staffs
levels nodig om hem te dragen:
gold:
40 magic
20 summoning
20 prayer
green:
45 magic
35 summoning
crimson:
40 magic
30 summoning
30 prayer
45 firemaking
blue:
40 magic
55 summoning
55 prayer
je kan ze zelf maken.
hoe dat moet staat hieronder:
nieuwe spreuk: enchant charm staff: magic lv 45 (2 cosmic 2 chaos)
je moet die spreuk doen als je klaar bent met je staf.

gold charm staff:
-doe op een normale staf een summoning orb. (20 crafting nodig) (te koop op het eiland voor 200gp)
-ga dan naar een prayer altar en doe je staf met 10 gold charms op de altar. (20 prayer nodig)
-doe er nu 100 air runes op.

green charm staff:
-doe op een normale staf een summoning orb. (20 crafting nodig)
-roep een monster op waar je een green charm voor nodig hebt. doe de staf op hem. je hebt ook nog 10 green charms nodig. (25 magic nodig om dat te doen met je summoning beest)
-doe er nu 100 earth runes op.

crimson charm staff:
-doe op een battle staf een summoning orb. (40 crafting nodig)
-zoek een prayer altar op dat in een grot staat. doe daar een vuur spreuk (blast of beter) op met je staf en 10 crimson charms. (30 prayer & 59 magic & 45 firemaking)
-doe er nu 100 fire runes op.

blue charm staff:
-doe op een battle staff een sumoning orb. (40 crafting nodig)
-doe je staf op een grote summoning obelisk met 10 blue charms. (55 summoning nodig)
-doe er nu 100 water runes op.


wat kan je er mee:
je hebt met een staf 2% kans dat je de charm niet nodig hebt. dat geld ook voor de rune die je moet gebruiken om de staf te maken. verder hit je er 10% harder mee met magic en kan je mer minuut 5 summoning points opladen. en je kan er ook shards op zetten. (gold:1000 green:1000 crimson:2500 blue:3500)
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Eastfall Island v2 - Animaucupe!

Bericht door Writing »

Sherwood689 schreef:Kijk dit is nou waarom ik dat vraag. Jullie hebben namelijk goede suggesties. ;)
Ik heb iets wat op de suggestie van rogiertje lijkt toegevoegd.
Goed idee een juweel, simpel maar geniaal.
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Sherwood689 »

@rogiertje ik had hem niet gemaakt zonder jou. ;)

@ruby freak mooi idee maar niet iets wat ik zoek op het moment. Je maakt wel leuke ideeen! :)

@Kn0ckeddown je hebt wel deels gelijk zal ik het verlagen naar 5%?
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door ruby freak »

of dit?: aantal drops van isaac

drops 100%:
bones of isaac (geeft 55 prayer exp)

drops:
charms, coins, shards, fire rune, death rune, wolf bones, raw chicken, bucket of sand, obsidian charm, bronze claws, raw rat meat, (zo allemaal spullen voor summoning monsters), boots.

top drops:
arcane key, black charm, isaac robe top, isaac robe legs, isaacs hat, isaacs boots, isaacs gloves, isaacs cape, charm shield, clue scroll lv3.

inf spullen:
arcane key: je kan hiermee een deur openen van een oud huisje op het eiland. daar is een trapdoor. als je daar in gaat dan zit je in een grot met een summoning obelisk. je kan daar ook met golden wolf spirit vechten. hij dropt ook de sleutel en hij is level 159. hij valt aan met melee magic en ranged maar als je summoning protect doet dan ben je gelijk veilig van alle aanvallen. hij heeft 2000lp en hit max 400. hij dropt golden bones en een gold charm(100% allebij). en je hebt kans dat hij meer gold charms dropt maar dat is zeldzaam. max is dat 3. de golden bones geven 47 prayer exp en je summoning points herstellen ervan(25% van je summoning level). verders kan je een golden wolf mask(voor de sier) krijgen. en je kan ook een staf krijgen. dat heet wolfare. met de staf kan je 100 gold charms in doen. en niet meer uithalen. je moet naar de obelisk gaan om ze te kunnen gebruiken. dan zitten er 110 gold charms in je staf. dan kan je je charms gebruiken. je moet wel in een keer alle 100 charms er in doen anders werkt het niet. je krijgt ze er ook niet in als je er minder in doet. verder hit je 5% harder met magic met de staf. maar meer kun je niet.

black charm: een keer er op klikken en je roept een spirit black wolf op. daar kan je mee vechten. hij werkt alleen in de grot op het eiland. en bij een grote summoning obelisk. de wolf is lv 157 en valt aan met melee en magic. zijn max hit is 380. en als je met prayer bescherm dan 720! en summoning prayer 340. het heeft dus niet veel effect. maar hij valt langzaam aan dus het zal meevallen. een hit boven de 260 is zeer zeldzaam. het is een rare wolf. hij heeft 1890lp. hij dropt een sword of darkness. en als je geluk hebt ook een black wolf mask voor de sier. hij dropt ook black wolf bones. daar is niks bijzonders aan want het geeft even veel prayer exp dan normale wolf bones. de black charm verdwijn als je hem hebt opgeroepen. als je nod een black charm heb dan kan je geen nieuwe krijgen. je moet dan eerst de wolf verslaan.

sword of darkness:
het lijkt net op een godsword maar dat is het totaal niet. het zwaard heeft een rode kleur en een ander vorm. en heeft een zwarte handvat. het is een 2h en je hebt 60 attack en 50 prayer nodig om hem te dragen. hij is ongeveer zo sterk als barrows wapens. hij heeft een special attack: dark blade waarmee je de prayer 15% naar beneden haalt van je tegenstander en ook 10% harder slaat. van je special attack bar kost je dat 90%.

charm shield: je kan hem dragen met defence level 60 en is even sterk dan een dragon shield. maar dat is niet alles. met 10 charms van de zelfde kleur kan je hem betoveren tot een schild voor je summoning en extra bonussen. je hebt de volgende levels nodig om de schild te betoveren:

gold charm: lv30 magic/summoning met 10 air runes
green charm: lv35 magic/summoning met 10 earth runes
crimson charm: lv45 magic/summoning met 10 fire runes
blue charm: lv55 magic/summoning met 10 water runes

wat de schild doet met de charm:

gold: 10% betere verdediging tegen magic. 5% slechter tegen ranged en melee. bij het oproepen van monsters van gold charms vragen minder summoning points. met air spreuken hit je 5% harder mar dat kost wel een extra air rune die je in je schild moet doen max: 1000. de stats zijn gewoon hetzelfde dan de normale charm schild. hij heeft wel een prayer bonus van 3. voor de betere verdediging kost het je ook een air rune.

green: 10% betere verdediging tegen ranged. 5% slechter tegen melee en magic. bij het oproepen van monsters van green charms heb je minder summoning summoning points nodig. met ranged kan je 5% harder hitten maar dat kost je wel een earth rune per keer dat je in je schild moet stoppen. max 1000. voor debetere verdediging kost het je ook een earth rune.

crimson: 10% betere verdediging tegen melee en 5% slechter tegen magic en ranged. bij het oproepen van monsters waar je een crimson charm voor nodg hebt heb je minder summoning points nodig. je kan met melee 5% harder hitten maar dat kost per keer een fire rune. max 1000 fire kan in je schild. en het kost ook iederekeer een fire rune voor de betere verdediging.

blue: anders dan de andere. voor monsters waar je blue charms voor nodig hebt heb je minder summoning points nodig. je hebt 10% betere verdediging tegen magic,ranged of melee. dat mag je zelf instellen op je schild. 5% slechtere verdediging tegen de rest. je kan met water spreuken 5% harder hitten. of met melee of ranged. dat kost je per keer een water rune. je kan er maximaal 1000 in je schild doen. het kost je ook water runes voor de betere verdediging. als je summoning protect aanzet dan gaan er natuurlijk prayer points af. maar met deze schild kan je instellen dat het 50% minder prayer points kost en 75% meer summoning points.

levels om te dragen:
gold:
defence 60
summoning 50
magic 55
green:
defence 60
ranged 55
summoning 50
crimson:
defence 60
attack 50
strength 50
summoning 50
blue:
defence 60
summoning 60
prayer 60

en goed idee?
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Sherwood689 »

Ik ga een van je suggesties gebruiken alleen dan veranderd. Ook zal ik denk ik die drop table van jou toevoegen. ( Was te lui om zelf te doen tot nu toe :C )
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door ruby freak »

Sherwood689 schreef:Ik ga een van je suggesties gebruiken alleen dan veranderd. Ook zal ik denk ik die drop table van jou toevoegen. ( Was te lui om zelf te doen tot nu toe :C )
welke drops zijn goeie ideeen denk je? :)
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Nonopus!

Bericht door Sherwood689 »

Clam key toegevoegd plaatjes ben ik mee bezig.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door ruby freak »

nog een dungeon? :mrgreen:

naam dungeon: ice cave
(in deze grot valt geen summoning te gebruiken)

monsters:

white dragon: lv196
lp: 1300
max hit: 620 (150 met anti dragon shield aan)
att stijl: melee & magic
kan jou vergiftigen: nee
kan jou verbranden: ja net als alle andere draken
kan jou bevriezen: ja 1 sec per 50 dat hij hit. (alleen met melee)
verdediging: (x 1.00 is normaal, dat hij er niet goed maar ook niet slecht tegen bestand is)
melee: x 0.25 (melee dus niet aangeraden)
ranged: x 1.15 (ranged is er goed tegen)
magic: x 1.00 (magic kan dus ook)
drops 100%:
dragon bones
white dragon hide
drops: charms, coins en van alles en nog wat.
top drops: dragon scimmitar, dragon plate legs, white dragon longsword, draconic visage, clue scroll lv3.

white dr longsword:
een wit kleurige dragon longsword. niks bijzonders maar de special attack is wel anders.
ice gorge: 25%
je slaat 5% harder en bevriest je tegenstander voor 10 secinden. in een ice gebied sla je 15% harder.

hoe het zwaard is gekomen: ineraac was een strijder (100 jaar geleden)
hij vocht met een dragon longsword met een white dragon. de white dragon bovroor de strijder en pakte de dragon longsword af. de vriend van ineraac (rinerel) zag hem in een blok ijs. hij deed een vuur spreuk om hem er uit te halen. toen kwam de king white dragon aan. hij dode rinerel in 3 seconden. toen vocht ineraac er mee. er kwamen toen een heleboel summoners. hij roepen allemaal monsters op m de king white dragon te doden. maar dat lukte niet. de king white dragen samen met alle andere white dragons vochten terug. king white dragon had speciale krachten waarmee hij veel kon. hij zorgde ervoor dat in de grot summoning niet te gebruiken was. alle sumoners waren hun krachten kwijt. de summoning monsters gingen ook dood. toen kwam een geweldige sumoner (iraac). hij had een speciale ring om summoning te gebruiken overal waar hij maar wilt. (dus ook in de grot) hij roept de golden wolf op. hij was toen veel sterker dan nu. hij zergde dat de speciale krachten van de kwd werden opgezogen. daar een beetje van ging in het zwaard van ineraac. de rest naar de wolf. alle white dragon dropte de dragon longsword dus daar kwam het ook in. de kwd heeft nu alleen normale white dragon krachten. maar hij was even sterk. de speciale krachten waren niet voor tijdens een gevecht maar om alles te kunnen wat hij maar wil. dat kon hij dus niet. kwd doode iraac en ineraac en trapte de ring kapot. zijn krachten zijn nu in een summoning obelisk. daar waar de golden wolf bij is. kwd kon nog een ding buiten het vechten en draken vuur spuwen en andere dingen die white dragons kunnen. hij kan je summoning naar beneden halen. waarvan hij dat kan is de vraag. kwd is opgesloten in een kamer in de grot. daar kun je alleen binnen met een white dragon sword. daar zitten krachten van die kwd. in de kamer van de kwd is het donkerder dan buiten de kamer. als je de deur open heb gedaan dan vliegt de kwd naar buiten. buiten de grot dus. daar kan hij summonig van andere daar naar beneden halen. 35 jaar later is het bekend wat de kwd nu nog kan. hij is een keer buiten geweest en vocht tegen een nieuwe held warney. de draak verloor maar bleef nog net leven. hij werd weer opgesloten. toen ging kelderao onderezoeken hoe kwd nog aan die krachten komt om summoning krachten naar beneden te halen. na 20 jaar zoeken en kijken wist hij het. de golden wolf is zwakker geworden en daar door een beetje van hem naar de kwd. dan nog 5 jaar later ging de kwd dood. hij werd oud en er kwam een nieuwe kwd.hij had ook speciale krachten. maar veel minder. hij kon andere mensen teleporteren maar niet ver weg. hij kon de grond ook zachtje laten trillen maar daar heeft hij ook niks aan. meer kon hij niet van speciaals. 20 jaar later is het helemaal bekend hoe de king white dragen (allebij) aan de krachten zijn gekomen. het is de grot. daar is het betoverd door een mage van 1000 jaar geleden. zijn staf is daar gevonden en in het water gegooit. dat deden ze om gevaar te voorkomen. de grot was daarom ook koud van binnen. en de draken daar werden ook anders. kwd helemaal. weer een 20 jaar later begon de grot minder belangrijk te worden. zelfs niet iedereen wist er van. ze wilde het vergeten omdat het nu nog gevaarlijk kan zijn.

zo kom t het zwaard dus wit :mrgreen: nee even een stukje geschiedenis.

kwd beschrijving doe ik nog wel een keer.
Onion
Berichten: 774
Lid geworden op: maandag 1 maart 2010, 17:44

Re: Eastfall Island v2 - Clam Key!

Bericht door Onion »

^ HAHA, nee.
Plaats reactie