money make guide - clue scroll 1

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
oko2708
Berichten: 2321
Lid geworden op: zondag 27 december 2009, 12:31
RS: get EXP (p2p)

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door oko2708 »

ik vind het wel een 90/100
troytamis
Berichten: 107
Lid geworden op: woensdag 2 maart 2011, 7:33

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door troytamis »

Nice guide!!!!, ik raad jullie aan falador gaurds te kille duurt 10mins tot 5 uur om clue te krijgen en kans op RB
http://www.gratiswalliecard.nl/registre ... scool.html

Meld je ^^^^ Aan om te sparen voor een gratis walliecard. Probeer zo veel mogelijk Enquete's in te vullen.


http://www.euroclix.nl/index?SRef=fq2nv3shvJk4sC4t

Klik hierboven om je aantemelden voor euroclix en verdien snel geld.
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Zakdoekdoos »

IK ging level 66 defence level'en of 67..en ik wou een mooi screenshot maken. Natuurlijk bij giant spiders, als ze je aanvallen is dat leuke tekje weg. Ik ga goblins en wat krijg ik na 2 of 3 kills?.....Clue
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Tristan »

dragon209 schreef:
Wertoo4 schreef:er staat dat je 700k kan halen, en je zegt dat je 10min bezig bent met 1 clue, je moet dus per clue dus meer dan 100k krijgen? Lijkt me sterk. Je hebt maximaal na 5 clues een item als je geluk hebt meer als je ongeluk hebt minder.
Ik doe dit al jaren deze manier, leuk alleen er kunnen nog veel verbeteringen en de kans dat je 3/4m per uur krijgt is zeer klein, dan moet je like 3 wizard g dingen halen ik heb maar 1x top, 1x robe en 1x hat gekregen de kans is dus klein dat je überhaupt iets van zo'n set krijgt. Ik vind dat de guide nog niet compleet is aangezien er nog zoveel andere dingen kunnen worden toegevoegd. De lay-out is wel in 'luriel' style gemaakt, maar maak er dan nog een leuke titel, kaft en andere 'dingen' zoals kleine thieving icons, grote teksten en heeft jagex bevestigd dat h.a.m robes werken? Anders zal ik het meer als nutteloos zien. Als je inv. vol is dan worden trouwens de spullen gedropt je clue dus ook, je hebt ook de kans dat er dan 2 clue's op de grond liggen.

Ik hoop dat je hem nog gaat aanpassen. (zie dit niet als commentaar)
ik heb is een keer in 3 clues een wizard hat (g) en een wizard robe top (g) het kan dus wel en van die 700k je hoeft dan niet elke clue 100k te krijgen. dan krijg je 1 clue en die is 600k en nog 5 clues dat samen 150k is kom je ook rond de 700k.
Dan heb je te weinig ervaring om te beseffen dat als je 1x (je zegt zelf 'ik heb is een keer') dat die kans verschikkelijk klein is en je gelijk een conclusie gaat trekken 3 loots van een clue die toevallig boven de 700k kwamen? ](*,)
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Slay a Stone »

Wertoo4 schreef:
dragon209 schreef:
Wertoo4 schreef:er staat dat je 700k kan halen, en je zegt dat je 10min bezig bent met 1 clue, je moet dus per clue dus meer dan 100k krijgen? Lijkt me sterk. Je hebt maximaal na 5 clues een item als je geluk hebt meer als je ongeluk hebt minder.
Ik doe dit al jaren deze manier, leuk alleen er kunnen nog veel verbeteringen en de kans dat je 3/4m per uur krijgt is zeer klein, dan moet je like 3 wizard g dingen halen ik heb maar 1x top, 1x robe en 1x hat gekregen de kans is dus klein dat je überhaupt iets van zo'n set krijgt. Ik vind dat de guide nog niet compleet is aangezien er nog zoveel andere dingen kunnen worden toegevoegd. De lay-out is wel in 'luriel' style gemaakt, maar maak er dan nog een leuke titel, kaft en andere 'dingen' zoals kleine thieving icons, grote teksten en heeft jagex bevestigd dat h.a.m robes werken? Anders zal ik het meer als nutteloos zien. Als je inv. vol is dan worden trouwens de spullen gedropt je clue dus ook, je hebt ook de kans dat er dan 2 clue's op de grond liggen.

Ik hoop dat je hem nog gaat aanpassen. (zie dit niet als commentaar)
ik heb is een keer in 3 clues een wizard hat (g) en een wizard robe top (g) het kan dus wel en van die 700k je hoeft dan niet elke clue 100k te krijgen. dan krijg je 1 clue en die is 600k en nog 5 clues dat samen 150k is kom je ook rond de 700k.
Dan heb je te weinig ervaring om te beseffen dat als je 1x (je zegt zelf 'ik heb is een keer') dat die kans verschikkelijk klein is en je gelijk een conclusie gaat trekken 3 loots van een clue die toevallig boven de 700k kwamen? ](*,)
het is hier dat je niet kan zeggen hoeveel je per uur haalt, het gaat hier over langere
Termijnen, dus kan ik het niet zegge . Ik vond het een mooi getal om te posten en vaak zul je low reward hebben maar dan heb je ineens zamo page en boom daar gaat het. Wat zou jij dan een beter getal vinden?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Fratske »

Kort maar krachtig. Het verdient op uurbasis soms niet veel, maar soms wel, dus dat compenseert dan wel. En het is wel eens leuk om te doen, lijkt me. Toch leuker dan bv. heel de tijd fungus plukken imo...En het is ook cool om zo'n pro item in je inv. te krijgen. Mooie guide! 8/10
Hondjes <3
[/color][/size]
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Slay a Stone »

Dankjewel :). Je moet wel volhoudenmwant je kan makkelijk 10 clues met flut reward hebben en inderdaad is het heerlijk zo'n item te hebben.
Afbeelding
nivo-niek
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 5 februari 2010, 14:55
RS: nivo n1ek (p2p)

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door nivo-niek »

misschien handig er bij te zetten dat als je lagejn thieving hebt wat eten mee te nemen.
voor de rest nice guide

9/10
Lief Diertje
Berichten: 63
Lid geworden op: woensdag 13 april 2011, 19:44

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Lief Diertje »

goeie guide en mooi uitgelegt.

9/10
Volg mij op mn weg naar 99 woodcutting! Kijk dan op mijn blog!

Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Slay a Stone »

Tanks voor de rates ^_^
nivo-niek schreef:Misschien handig er bij te zetten dat als je lagejn thieving hebt wat eten mee te nemen.
voor de rest nice guide

9/10
Toegevoegt :)
Afbeelding
Frostbite
Berichten: 769
Lid geworden op: woensdag 9 september 2009, 16:43
RS: Kelvin (p2p)
Oude naam: Error Ownd

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Frostbite »

dragon209 schreef:Tanks voor de rates ^_^
nivo-niek schreef:Misschien handig er bij te zetten dat als je lagejn thieving hebt wat eten mee te nemen.
voor de rest nice guide

9/10
toegevoegt toegevoegd :)
For God's sake stop saying 'looooooool' 'LOL' 'lolololololol' 'L.' 'l0l0l0l0l0l0l' 'Ll' after you get a rare drop on RS.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Slay a Stone »

Error Ownd schreef:
dragon209 schreef:Tanks voor de rates ^_^
nivo-niek schreef:Misschien handig er bij te zetten dat als je lagejn thieving hebt wat eten mee te nemen.
voor de rest nice guide

9/10
toegevoegt toegevoegd :)
Dan zo'n klien spel foutje te verbeteren kan je ook mijn guide beordelen
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Het Pietje »

Nice guide
doe ik ook altijd met tte event :P
maarja ksta nu liek 25 kills zonder rare
(bob shirt of die flut loots niet meegeteld)
ik geef 8/10 misschien je plaatjes in .png opslaan?
kvond ze neit al te duidelijk
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Slay a Stone »

Het Pietje schreef:Nice guide
doe ik ook altijd met tte event :P
maarja ksta nu liek 25 kills zonder rare
(bob shirt of die flut loots niet meegeteld)
ik geef 8/10 misschien je plaatjes in .png opslaan?
kvond ze neit al te duidelijk
Bij mij zien ze er goed uit :-k
Afbeelding
Ma Xed hit
Berichten: 2
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 15:49

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Ma Xed hit »

Dankje Dankje Dankje! ik heb 6 cleus gedaan in ongeveer 1.3 uur en heb nu al 2Mill loot!! echt bedankt man!
Afbeelding [ 2 ]
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Slay a Stone »

Ma Xed hit schreef:Dankje Dankje Dankje! ik heb 6 cleus gedaan in ongeveer 1.3 uur en heb nu al 2Mill loot!! echt bedankt man!
Graaggedaan en altijd fijn om veel geld te verdienen met die dingen :bier:
Afbeelding
Tim3
Berichten: 886
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 18:45

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Tim3 »

goeie guide
ik doe het af en toe
had de laatste keer na 5 clues 20k winst :(
mathijsje19
Berichten: 148
Lid geworden op: woensdag 28 december 2011, 23:01

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door mathijsje19 »

ik kan het niet vinden waar je dat moet doen of is dat er niet meer
Afbeelding
luna33
Berichten: 166
Lid geworden op: zaterdag 2 mei 2009, 22:55
RS: space koffie (p2p)

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door luna33 »

goede guide 9/10.

mijn derde keer dat ik het deet kreeg ik een clue van 1,6m dankje voor de guide. :D/

ik heb nog een puntje:
als je de H.A.M steeld dan kan je soms een slayer's staff krijgen die kan je voor zoon 13k verkopen dus misschien is het ook slim om er bij te zetten, wand ik het in 10 clus's wl 5 slayer's staff's gekregen.
ik heb dyslexie en ben slegt in taal en in de tekst hier boven kunen spel fouten in ziten.
Afbeelding
Markk0548
Berichten: 18
Lid geworden op: woensdag 4 januari 2012, 22:37
RS: Markk0548 (p2p)

Re: money make guide - clue scroll 1

Bericht door Markk0548 »

Heel veel lui hebben het over deze manier ook vrienden vanme maar ik krijg na een half uur nog geen clue.....,
me thiev ATM is level 37 welk level heb je nodig om niet om de 2min uit het kamp gezet te worden... 90? lol

Toegevoegd na 20 uur en 8 minuten:

Ok, nvm :P,
Het lag inderdaad aan me thieving level.
Ik heb namelijk ff snel 60thieving getraint en nu wordik bijna niet gepakt en ik heb Buyers and Cellars gedaan en de 1e 2 mini-quests dus krijg ook betere rewards dus ook sneller clue's :P.
Nice guide btw 8/10
Plaats reactie