~Aradar Deathol~ & ~Woodcuttingguild

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Zal ik er meer maken?

Ja meer omgevingen en steden.
2
33%
Ja meer quests.
0
Geen stemmen
Ja meer omgevingen, steden en quests.
1
17%
Nee niks doen dit zuigt.
3
50%
 
Totaal aantal stemmen: 6

HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

~Aradar Deathol~ & ~Woodcuttingguild

Bericht door HHuijgen »

~HHuijgen's Suggesties~


Inhoud

*- RuneScape Map als Aradar Deathol en Woodcutting Guild er in zou zitten
*- Aradar Deathol en Drakan Cave klein
*- Aradar Deathol en Drakan Cave klein quest
*- Woodcutting Guild klein

RuneScape Map als Aradar Deathol en Woodcutting Guild er in zou zitten.
In- of uitklappen •
Afbeelding
~Aradar Deathol en de Drakan Cave~


Aradar Deathol en de Drakan Cave klein


Afbeelding

Aradar Assault Informatie

Nodig om er in te komen :
85 Agility om over het gat in de weg te springen.
80 Strenght om de poort open te doen.
Quest Underground Pass.
Quest Regicide.

Inhoud van Aradar Deathol
1 bank. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan om te gebruiken.)
1 House portal. (Je hebt 90 Construction nodig om hier je huis te zetten en de Quest Aradar Assault gedaan.)
1 Elven Altar. (Full pray + 2 levels Herblore voor 3 minuten.) (Nieuw.)
1 General store. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan om te gebruiken.)
1 Bar.
1 Furnace. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan om te gebruiken.)
1 Slayer master. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan mee te praten.)
1 Anvil.
1 Well.
1 Quest. (Om de Quest Aradar Assault te beginnen.)
2 Magic tree.
1 Lava eel.

Npc's in Aradar Deathol
4 Bankers.
1 General store owner Jaski.
1 Bar man Conroy.
1 Archeoloog Philip.
1 Aradar priest Mozelf.
1 Slayer master Dr'ukan.
1 Quest giver Morison.
4 Shades. (level 89-91.)
2 Lava strykewyrm. (Slayer level nodig 93.) (level 285.)
5 Babarian. (level 81-93.)

Evenementen in Aradar Deathol
1 Evil tree.


Drakan Cave Informatie

Nodig om er in te komen :
Quest Aradar Assault begonnen of gedaan.
Drakan Memory Key. (Krijg je als je Aradar Assault begonnen bent.)

Inhoud Drakan Cave
2 Runite Rocks.
1 Lava eel.
2 Pipes. (Voor en na de quest Aradar Assault.)

Npc's in Drakan Cave
1 Drakan advisor Murion. (Alleen tijdens de quest Aradar Assault.) (level 475.) (Max hit 800.)
1 Lava strykewyrm. (Slayer level nodig 93.) (level 285.)
1 Tormented Dragon. (level 546.) (Na de Quest Aradar Assault op de plaats van Drakan advisor Murion.) (Max hit 450.)
1 Mithril dragon. (level 304.)
3 Red dragon. (level 152.)
7 Deadly black spider. (level 101)


Waarom naar Aradar Deathol te gaan?
Nieuwe slayer master en monster.
Snelle bank bij Mithril, frost dragons en Tormented demon en dragons.
Snel Rune Armor maken minen, smelten en creëren.

Waarom niet naar Aradar Deathol te gaan?
Bijna onmogelijk om je item terug te krijgen als je dood bent gegaan zonder dat je jouw huis daar hebt.


Aradar Deathol en Drakan Cave klein quest
Afbeelding

Requirements :
85 Agility.
90 Construction.
90 Strenght of 83 Slayer. (Niet nodig om de quest te starten.)
Minimaal 801 Lifepoints. (Maakt niet uit hoe je het krijg als je hebt maar hebt.)
Quest Underground Pass.
Quest Regicide.

Nodige Items
Goed Voedsel. (Rocktail, prayer pots en saradomin brews aangeraden.)
Goed Armor.
Goed Wapen.
3 Planks.
12 Mithril Nails.
Hammer.
Spade. (Drop hem nadat je de casket hebt voor een inventory plekje dat je nodig hebt.)
Fishing Rod.

Quest Story
Na een hevige aardbeving in Gielinor zijn er hevige lavastromen geweest in het land van de elve maar er is ook een
eeuwe oude doorgang vrij gemaakt. Volgens Archeoloog Philip was het een van de eerste tempels van de Drakan.
Maar door de laaste keer dat Archeoloog Philip een bezoekje deed kwam hij een afschuwelijk monster tegen.
Zonder een goed idee te krijgen van wat het was vluchten hij naar boven, waarna de ladder vernield werd.
Hij vind dat Morison zich verdacht gedraagt, maar nu moet jij op onderzoek uit om hem te helpen.

Quest Guide
Praat met Quest Giver Morison om met de quest te beginnen. Hij zal je een heel verhaal vertellen over de Drakan.
Uiteindelijk zal je zelf ook kunnen praat, zeg dat je meer van zijn verhaal wilt horen. Zeg daarna dat je hem wel wilt helpen.
Je krijgt de op dracht om een casket op te graven bij de spioneer plaats. Volg de donker groene lijn om naar de spioneer plaats te komen, en graaf bij de bank. Nu krijg je een casket met 90 Strenght kan je die openen, als je die niet hebt moet je de blauwe lijn volgen en dan moet je naar Slayer Master Dr'ukan om hem te vragen of hij de casket wil openen. Voordat hij de casket wil openen moet je jezelf bewijzen door een slayer contest, als je 83 Slayer hebt zal je in het filmpje winnen anders niet.

Als je de casket open hebt krijg je een stukje papier, er staat vaag op geschreven "I will never dig up something again." dat is een aanwijzing om de paarse lijn te volgen en vervolgens met Archeoloog Philip te praten.
Philip gefrustreerd door de aanval en daarom heeft die bier nodig. Koop van Bar man Conroy 1 biertje en geef die aan Philip hij zal eerst wat in zichzelf bazelen. Koop daarna nog 3 biertjes voor Philip gebruik daarna de "Consentrate" optie bij Philip en je zal luisteren naar wat hij zegt, "Morisonis *hic* acting *hic* str*kuch*ange.".

Volg nu de grijze lijn terug naar Quest Giver Morison en confronteer hem met wat de Drunken Man Philip had gezegd. Morison zal verdwijnen in een stof wolk nadat je het tegen hem hebt gezegd. Let op er ligt een Drakan Memory Key als hij weg is op de grond. Volg nu de donker groene lijn tot aan de licht groene lijn en gebruik de Drakan Memory Key op de luik, je zal de luik openen en nu moet je nog de ladder repareren, gebruik je planks op de ladder en je kan de Drakan Cave binnen gaan. Volg nu de bruine lijn en vis in het lava eel Fishing spot. Je zal nu een Molten rock krijgen belangrijk voor later. Volg nu de Blauwe lijn loop langs de mithril dragon en de red dragons naar de eerste pipe, gebruik de Molten Rock op de pipe blockade en ga door de pipe.

Volg de beige lijn en negeer de deadly black spiders en door zoek de boeken kast, nu krijg een Drakan Future Key. Volg nu de donker rode lijn en gebruik de Drakan Memory Key op de eerste door, gebruik de Drakan Future Key op de volgende door. Je komt nu in een tempel kamer, daar staat Quest Giver Morison hij verandert in Drakan advisor Murion in een filmpje.
Hij zit level 450, heeft 7150 life points. Zorg nu heel snel dat je 801+ hp krijgt of je bent gelijk dood, hij zal 800 hitten in zijn eerste aanval. Na elke 10 aanvallen zal hij weer 800 hitten, dus tel zijn aanvallen en blijf boven de 801 life points.
Hij zal nu met magic gaan hitten hij kan nu 400 max hitten dus gebruik Protect from Magic. Als hij op de 6000 life points zit zal hij switchen naar range hij kan nu 350 max hitten dus gebruik Protect from Range. Als hij op de 3500 life opints zit zal hij switchen naar melee hij kan nu 700 hitten dus gebruik Protect from Melee. Wanneer je hem eindelijk dood hebt dropt hij een Hard Rock. Gebruik de Hard Rock op de tweede pipe en je zal ook daar de blockade weg halen, ga door de pipe en volg de blauwe lijn.
Als je in de kamer bent zal je een filmpje krijgen waarin je met Philip praat, hij bedankt je voor je hulp en wil je graag een reward geven.

Reward
1x 100k xp in een skill naar keuzen of 150 noted rune ores. (Die skill moet wel level 92 zijn en kan geen Dungeoneering zijn.) 2x 25,000 xp in een skill naar keuzen of gratis POH in Aradar Deathol. (Die skill moet wel onder level 70 zijn en kan geen Dungeoneering zijn.) Drakan Memory Key en een Drakan Future Key nodig om terug naar de tempel te gaan voor monsters te killen. Toegang tot alles op Aradar Deathol.


~Woodcutting Guild~

~Woodcutting Guild Klein~

Afbeelding

Woodcutting Guild informatie

Nodig om er in te komen :
75 Woodcutting.
Hatchet naar keuzen.
Quest Swan Song.

Inhoud van Woodcutting Guild
1 Bank.
1 General store.
1 Hatchet shop.
1 Sawmill
2 Magic tree.
3 Yew tree.
1 Kanoe station.
6 Ivy.
10 Normal tree.
5 Maple tree.
7 Oak tree.

Npc's in Woodcutting Guild
2 Bankers.
1 General store owner Billy.
1 Hatchet shop owner Gush.
1 Sawmill owner rebmul.

Evenementen in Woodcutting Guild
1 Evil tree elke dag.

Andere veranderingen
Kanoe station in Piscatoris Fishing Colony. (Er staat een houthakker op de steigers met een boom, hak van de book een kanoe en vaar naar de Woodcutting Guild. Zelfde weg terug.)

Spellings fouten of suggesties? Ik hoor ze graag.


Dit mag alleen gebruikt worden op Lunagang tenzij anders aangegeven. ](*,)
Laatst gewijzigd door HHuijgen op donderdag 18 november 2010, 21:44, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Wout12345 »

Ik heb het eens snel doorgelezen, ziet er wel leuk uit :D Toevallig ligt het op de plaats van mijn Llethyell, maar dat maakt toch niet uit. IK zou je quest guide wel leuker vinden als je het in alineas schrijft, in plaats van één lang stuk. Ook geef ik je een tip voor de kaart: in RS worden alleen maar muren gebruikt die horizontaal, verticaal, of diagonaal (maar dan wel alleen schuine lijnen die een hoek van 45 (of 135) graden vormen op een horizontale lijn) zijn.

Leuk trouwens dat er iemand bijkomt op het suggesties forum :)

Edit: ik ga nog niet stemmen omdat ik het nog niet echt heb gelezen.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Rune Blow »

Veel fouten, matig geschreven tekst, en een paar rare huizen. Voor de rest is het idee wel leuk!
HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door HHuijgen »

wout12345 schreef:Ik heb het eens snel doorgelezen, ziet er wel leuk uit :D Toevallig ligt het op de plaats van mijn Llethyell, maar dat maakt toch niet uit. IK zou je quest guide wel leuker vinden als je het in alineas schrijft, in plaats van één lang stuk. Ook geef ik je een tip voor de kaart: in RS worden alleen maar muren gebruikt die horizontaal, verticaal, of diagonaal (maar dan wel alleen schuine lijnen die een hoek van 45 (of 135) graden vormen op een horizontale lijn) zijn.

Leuk trouwens dat er iemand bijkomt op het suggesties forum :)

Edit: ik ga nog niet stemmen omdat ik het nog niet echt heb gelezen.
Dankje ik heb de text verandert, net zoals de quest een beetje moeilijker gemaakt.
En "Note to my self : Geen ronde huizen in RuneScape".
Rune Blow schreef:Veel fouten, matig geschreven tekst, en een paar rare huizen. Voor de rest is het idee wel leuk!
Mag ik de fouten weten, dan weet ik wat ik moet veranderen.
Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Sherwood689 »

HHuijgen schreef:
wout12345 schreef:Ik heb het eens snel doorgelezen, ziet er wel leuk uit :D Toevallig ligt het op de plaats van mijn Llethyell, maar dat maakt toch niet uit. IK zou je quest guide wel leuker vinden als je het in alineas schrijft, in plaats van één lang stuk. Ook geef ik je een tip voor de kaart: in RS worden alleen maar muren gebruikt die horizontaal, verticaal, of diagonaal (maar dan wel alleen schuine lijnen die een hoek van 45 (of 135) graden vormen op een horizontale lijn) zijn.

Leuk trouwens dat er iemand bijkomt op het suggesties forum :)

Edit: ik ga nog niet stemmen omdat ik het nog niet echt heb gelezen.
Dankje ik heb de text verandert, net zoals de quest een beetje moeilijker gemaakt.
En "Note to my self : Geen ronde huizen in RuneScape".
Rune Blow schreef:Veel fouten, matig geschreven tekst, en een paar rare huizen. Voor de rest is het idee wel leuk!
Mag ik de fouten weten, dan weet ik wat ik moet veranderen.
Ronden huizen kunnen maar worden lleen gebruikt in torens en kastelen. Het
is leuk dat eindelijk meer mensen wat Maps gaan maken
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Exoemo »

Te kleine huizen; huizen hebben de vloer van het pad, verprutste omgeving, scheve huizen, te donker lettertype op de kaart, geen ladders in de huizen, geen goede vloer en vorm aan de dungeon, onlogisch terrein van de grot, Drakan en Arandar hebben geen enkel verband met elkaar (Drakan weet niet veel veel van wat er over de River Salve is daarbij; en de Elven weten bijna niets van wat er over Arandar ligt), het Bandos prayer altar is onlogisch: om Arandar te betreden moet je het elfenland binnengaan waar ze geloven in Seren/Zamorak, er kunnen geen Tormented Demons zijn (alleen Lucien kan ze summonen; en dat doet hij zelden), geen goed idee om er Mithril Dragons te plaatsen, Frost Dragons moet een Dungeoneering reward zijn en zich in een ijs gebied bevinden, overpowered POH portal wat butlers onnuttig maakt, geen details in de quest, spelfouten, foute constructie van de zinnen, King Roald is een goedaardig man, Philip kan als hij een spion van King Roald is niet in het gebied rondom Arandar komen, overpowered quest reward, dode bomen kunnen nooit rare trees zijn


Paar fouten. Verbeter ze maar snel!
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Wout12345 »

Sherwood689 schreef:
HHuijgen schreef:
wout12345 schreef:Ik heb het eens snel doorgelezen, ziet er wel leuk uit :D Toevallig ligt het op de plaats van mijn Llethyell, maar dat maakt toch niet uit. IK zou je quest guide wel leuker vinden als je het in alineas schrijft, in plaats van één lang stuk. Ook geef ik je een tip voor de kaart: in RS worden alleen maar muren gebruikt die horizontaal, verticaal, of diagonaal (maar dan wel alleen schuine lijnen die een hoek van 45 (of 135) graden vormen op een horizontale lijn) zijn.

Leuk trouwens dat er iemand bijkomt op het suggesties forum :)

Edit: ik ga nog niet stemmen omdat ik het nog niet echt heb gelezen.
Dankje ik heb de text verandert, net zoals de quest een beetje moeilijker gemaakt.
En "Note to my self : Geen ronde huizen in RuneScape".
Rune Blow schreef:Veel fouten, matig geschreven tekst, en een paar rare huizen. Voor de rest is het idee wel leuk!
Mag ik de fouten weten, dan weet ik wat ik moet veranderen.
Ronden huizen kunnen maar worden lleen gebruikt in torens en kastelen. Het
is leuk dat eindelijk meer mensen wat Maps gaan maken
Dat zijn achthoeken ;)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door HHuijgen »

exoemo schreef:Te kleine huizen; huizen hebben de vloer van het pad, verprutste omgeving, scheve huizen, te donker lettertype op de kaart, geen ladders in de huizen, geen goede vloer en vorm aan de dungeon, onlogisch terrein van de grot, Drakan en Arandar hebben geen enkel verband met elkaar (Drakan weet niet veel veel van wat er over de River Salve is daarbij; en de Elven weten bijna niets van wat er over Arandar ligt), het Bandos prayer altar is onlogisch: om Arandar te betreden moet je het elfenland binnengaan waar ze geloven in Seren/Zamorak, er kunnen geen Tormented Demons zijn (alleen Lucien kan ze summonen; en dat doet hij zelden), geen goed idee om er Mithril Dragons te plaatsen, Frost Dragons moet een Dungeoneering reward zijn en zich in een ijs gebied bevinden, overpowered POH portal wat butlers onnuttig maakt, geen details in de quest, spelfouten, foute constructie van de zinnen, King Roald is een goedaardig man, Philip kan als hij een spion van King Roald is niet in het gebied rondom Arandar komen, overpowered quest reward, dode bomen kunnen nooit rare trees zijn


Paar fouten. Verbeter ze maar snel!
Fijn dat je me spaart voor mijn eerste keer ;D.
Mijn idee was om Deathol een soort fort te maken tegen de elven, en niet voor de elven.
En volgens mij zal Lucien zijn grote krachten niet voor zich zelf hebben, het zal me niet verbazen om een bond genoot te heeft en daar zijn zwarte spells aan geleerd heeft. In dit geval was het toevallige een Drakan waar aan hij het leerde om Tormented te spawnen.
Als dat een overpowered POH portal is dan is die van Yanille toch ook?
Philip is toch een spion? Dan spioneert die toch in Aradar? Hij hoeft er toch niet vandaan te komen?

Toch thx voor je feed back, als ik nog een keer iets maak zal ik letten op de huizen, net zoals ik al zij in mijn vorige post.
Afbeelding
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Exoemo »

HHuijgen schreef:
exoemo schreef:Te kleine huizen; huizen hebben de vloer van het pad, verprutste omgeving, scheve huizen, te donker lettertype op de kaart, geen ladders in de huizen, geen goede vloer en vorm aan de dungeon, onlogisch terrein van de grot, Drakan en Arandar hebben geen enkel verband met elkaar (Drakan weet niet veel veel van wat er over de River Salve is daarbij; en de Elven weten bijna niets van wat er over Arandar ligt), het Bandos prayer altar is onlogisch: om Arandar te betreden moet je het elfenland binnengaan waar ze geloven in Seren/Zamorak, er kunnen geen Tormented Demons zijn (alleen Lucien kan ze summonen; en dat doet hij zelden), geen goed idee om er Mithril Dragons te plaatsen, Frost Dragons moet een Dungeoneering reward zijn en zich in een ijs gebied bevinden, overpowered POH portal wat butlers onnuttig maakt, geen details in de quest, spelfouten, foute constructie van de zinnen, King Roald is een goedaardig man, Philip kan als hij een spion van King Roald is niet in het gebied rondom Arandar komen, overpowered quest reward, dode bomen kunnen nooit rare trees zijn


Paar fouten. Verbeter ze maar snel!
Fijn dat je me spaart voor mijn eerste keer ;D.
Mijn idee was om Deathol een soort fort te maken tegen de elven, en niet voor de elven.
En volgens mij zal Lucien zijn grote krachten niet voor zich zelf hebben, het zal me niet verbazen om een bond genoot te heeft en daar zijn zwarte spells aan geleerd heeft. In dit geval was het toevallige een Drakan waar aan hij het leerde om Tormented te spawnen.
Als dat een overpowered POH portal is dan is die van Yanille toch ook?
Philip is toch een spion? Dan spioneert die toch in Aradar? Hij hoeft er toch niet vandaan te komen?

Toch thx voor je feed back, als ik nog een keer iets maak zal ik letten op de huizen, net zoals ik al zij in mijn vorige post.
Best wel goed voor je eerste keer trouwens!

Om in het fort te komen moet je door Arandar trekken, het gebied van de Elven.
Lucien gebruikt zijn krachten om God te worden; en heeft geen verband met Drakan.
De POH in Yanille is niet al te dicht bij de bank. Je kan beter de POH dan bij een Sawmill plaatsen.
Philip moet door Arandar trekken; en alleen de Vrienden van de Elven mogen binnen.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
The runesnake
Berichten: 393
Lid geworden op: zaterdag 30 januari 2010, 11:42
Clan: GEEN
Oude naam: glentr1

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door The runesnake »

Voor de eerste keer is dit een goede suggestie!

TR
Een oud ltfer die al en toe wat post.
HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door HHuijgen »

exoemo schreef:
HHuijgen schreef:
exoemo schreef:Te kleine huizen; huizen hebben de vloer van het pad, verprutste omgeving, scheve huizen, te donker lettertype op de kaart, geen ladders in de huizen, geen goede vloer en vorm aan de dungeon, onlogisch terrein van de grot, Drakan en Arandar hebben geen enkel verband met elkaar (Drakan weet niet veel veel van wat er over de River Salve is daarbij; en de Elven weten bijna niets van wat er over Arandar ligt), het Bandos prayer altar is onlogisch: om Arandar te betreden moet je het elfenland binnengaan waar ze geloven in Seren/Zamorak, er kunnen geen Tormented Demons zijn (alleen Lucien kan ze summonen; en dat doet hij zelden), geen goed idee om er Mithril Dragons te plaatsen, Frost Dragons moet een Dungeoneering reward zijn en zich in een ijs gebied bevinden, overpowered POH portal wat butlers onnuttig maakt, geen details in de quest, spelfouten, foute constructie van de zinnen, King Roald is een goedaardig man, Philip kan als hij een spion van King Roald is niet in het gebied rondom Arandar komen, overpowered quest reward, dode bomen kunnen nooit rare trees zijn


Paar fouten. Verbeter ze maar snel!
Fijn dat je me spaart voor mijn eerste keer ;D.
Mijn idee was om Deathol een soort fort te maken tegen de elven, en niet voor de elven.
En volgens mij zal Lucien zijn grote krachten niet voor zich zelf hebben, het zal me niet verbazen om een bond genoot te heeft en daar zijn zwarte spells aan geleerd heeft. In dit geval was het toevallige een Drakan waar aan hij het leerde om Tormented te spawnen.
Als dat een overpowered POH portal is dan is die van Yanille toch ook?
Philip is toch een spion? Dan spioneert die toch in Aradar? Hij hoeft er toch niet vandaan te komen?

Toch thx voor je feed back, als ik nog een keer iets maak zal ik letten op de huizen, net zoals ik al zij in mijn vorige post.
Best wel goed voor je eerste keer trouwens!

Om in het fort te komen moet je door Arandar trekken, het gebied van de Elven.
Lucien gebruikt zijn krachten om God te worden; en heeft geen verband met Drakan.
De POH in Yanille is niet al te dicht bij de bank. Je kan beter de POH dan bij een Sawmill plaatsen.
Philip moet door Arandar trekken; en alleen de Vrienden van de Elven mogen binnen.
Als een spion kan je best door landen heen trekken waar je niet bevriend bent, dat is toch ook de bedoeling van een spion?
Vergeet niet dat je 70 Construction nodig hebt voor de POH en dat je een moeilijke quest moet doen, dus skillers kunnen het niet gebruiken.
En de meesten nederlanders hebben geen verband met chinezen maar die kom je uit eindelijk toch ook tegen?
The runesnake schreef:Voor de eerste keer is dit een goede suggestie!

TR
Thank you very much.
Afbeelding
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Rune Blow »

HHuijgen schreef:
~Aradar Deathol en de Drakan Cave~


Inhoud

*- RuneScape Map als Aradar Deathol er in zou zitten
*- Aradar Deathol en Drakan Cave klein
*- Aradar Deathol en Drakan Cave klein quest

RuneScape Map als Aradar Deathol er in zou zitten.
In- of uitklappen •
Afbeelding


Aradar Deathol en Drakan Cave klein


Afbeelding

Aradar Assault Informatie

Nodig om er in te komen :
85 Agility om over het gat in de weg te springen.
80 Strenght om de poort open te doen.
Quest Underground Pass.
Quest Regicide.

Inhoud van Aradar Deathol
1 bank. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan om te gebruiken.)
1 House portal. (Je hebt 90 Construction nodig om hier je huis te zetten en de Quest Aradar Assault gedaan.)
1 Bandos prayer altar. (Nieuw.)
1 General store. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan om te gebruiken.)
1 Bar.
1 Furnace. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan om te gebruiken.)
1 Slayer master. (Je moet de Quest Aradar Assault hebben gedaan mee te praten.)
1 Anvil.
1 Well.
1 Quest. (Om de Quest Aradar Assault te beginnen.)
2 Magic tree.
1 Lava eel.

Npc's in Aradar Deathol
4 Bankers.
1 General store owner Jaski.
1 Bar man Conroy.
1 Dronken man Philip.
1 Aradar priest Mozelf.
1 Slayer master Dr'ukan.
1 Quest giver Morison.
4 Phantom. (level 89-91.)
2 Lava strykewyrm. (Slayer level nodig 93.) (level 285.)
5 Raged babarian warrior. (level 81-93.)

Evenementen in Aradar Deathol
1 Evil tree.


Drakan Cave Informatie

Nodig om er in te komen :
Quest Aradar Assault begonnen of gedaan.
Drakan Memory Key. (Krijg je als je Aradar Assault begint.)

Inhoud Drakan Cave
2 Runite Rocks.
1 Lava eel.
2 Pipes. (Voor en na de quest Aradar Assault.)

Npc's in Drakan Cave
1 Drakan advisor Murion. (Alleen tijdens de quest Aradar Assault.) (level 475.) (Max hit 800.)
2 Tormented Demon. (level 450.) (Na de Quest Aradar Assault op de plaats van Drakan advisor Murion.)
1 Tormented Dragon. (level 546.) (Na de Quest Aradar Assault op de plaats van Drakan advisor Murion.) (Max hit 450.)
4 Mithril dragon. (level 304.)
1 Frost dragon. (level 166.)
7 Deadly black spider. (level 101)


Waarom naar Aradar Deathol te gaan?
Nieuwe slayer master en monster.
Snelle bank bij Mithril, frost dragons en Tormented demon en dragons.
Snel Rune Armor maken minen, smelten en creëren.

Waarom niet naar Aradar Deathol te gaan?
Bijna onmogelijk om je item terug te krijgen als je dood bent gegaan zonder dat je jouw huis daar hebt.


Aradar Deathol en Drakan Cave klein quest
Afbeelding

Requirements :
85 Agility.
70 Construction.
90 Strenght of 83 Slayer. (Niet nodig om de quest te starten.)
Minimaal 801 Lifepoints. (Maakt niet uit hoe je het krijg als je hebt maar hebt.)
Quest Underground Pass.
Quest Regicide.

Nodige Items
Goed Voedsel. (Rocktail, prayer pots en saradomin brews aangeraden.)
Goed Armor.
Goed Wapen.
3 Planks.
12 Mithril Nails.
Hammer.
Spade. (Drop hem nadat je de casket hebt voor een inventory plekje dat je nodig hebt.)
Fishing Rod.

Quest Guide
Praat met Quest Giver Morison om met de quest te beginnen. Hij zal je een heel verhaal vertellen over de Drakan.
Uiteindelijk zal je zelf ook kunnen praat, zeg dat je meer van zijn verhaal wilt horen. Zeg daarna dat je hem wel wilt helpen.
Je krijgt de opdracht om een casket op te graven bij de spioneer plaats. Volg de donker groene lijn om naar de spioneer plaats te komen, en graaf bij de bank. Nu krijg je een casket met 90 Strenght kan je die openen, als je die niet hebt moet je de blauwe lijn volgen en dan moet je naar Slayer Master Dr'ukan om hem te vragen of hij de casket wil openen. Voordat hij de casket wil openen moet je jezelf bewijzen door een slayer contest, als je 83 Slayer hebt zal je in het filmpje winnen anders niet.

Als je de casket open hebt krijg je een stukje papier, er staat vaag op geschreven "I'm the one who drank all the beer." dat is een aanwijzing om de paarse lijn te volgen en vervolgens met Drunken man Philip te praten.
Praat met hem en hij zal alles ontkennen, daarom heeft die bier nodig. Koop van Bar man Conroy 1 biertje en geef die aan Philip hij zal eerst wat in zichzelf bazelen. Koop daarna nog 3 biertjes voor Philip gebruik daarna de "Consentrate" optie bij Philip en je zal luisteren naar wat hij zegt, "It all leads to Morisonnnnnm he is a dimon.".

Volg nu de grijze lijn terug naar Quest Giver Morison en confronteer hem met wat de Drunken Man Philip had gezegd. Morison zal verdwijnen in een stof wolk nadat je het tegen hem hebt gezegd. Let op er ligt een Drakan Memory Key als hij weg is op de grond. Volg nu de donker groene lijn tot aan de licht groene lijn en gebruik de Drakan Memory Key op de luik, je zal de luik openen en nu moet je nog de ladder repareren, gebruik je planks op de ladder en je kan de Drakan Cave binnen gaan. Volg nu de bruine lijn en vis in het lava eel Fishing spot. Je zal nu een Molten rock krijgen belangrijk voor later. Volg nu de Blauwe lijn loop langs de mithril dragons en frost dragons naar de eerste pipe, gebruik de Molten Rock op de pipe blockade en ga door de pipe.

Volg de beige lijn en door zoek de boeken kast, nu krijg een Drakan Future Key. Volg nu de donker rode lijn en gebruik de Drakan Memory Key op de eerste door, gebruik de Drakan Future Key op de volgende door. Je komt nu in een tempel kamer, daar staat Quest Giver Morison hij verandert in Drakan advisor Murion in een filmpje.
Hij zit level 450, heeft 7150 life points. Zorg nu heel snel dat je 801+ hp krijgt of je bent gelijk dood, hij zal 800 hitten in zijn eerste aanval. Na elke 10 aanvallen zal hij weer 800 hitten, dus tel zijn aanvallen en blijf boven de 801 life points.
Hij zal nu met magic gaan hitten hij kan nu 400 max hitten dus gebruik Protect from Magic. Als hij op de 6000 life points zit zal hij switchen naar range hij kan nu 350 max hitten dus gebruik Protect from Range. Als hij op de 3500 life opints zit zal hij switchen naar melee hij kan nu 700 hitten dus gebruik Protect from Melee. Wanneer je hem eindelijk dood hebt dropt hij een Hard Rock. Gebruik de Hard Rock op de tweede pipe en je zal ook daar de blockade weg halen, ga door de pipe en volg de blauwe lijn.
Als je in de kamer bent zal je een filmpje krijgen waarin je met Philip praat, hij bedankt je voor de bier en verteld je dat hij eigenlijk een spion is van de Koning van Varrock. Vervolgens teleport hij je naar de bar van Aradar Assault en je hebt de quest complete.

Reward
3x 250k xp in een skill naar keuzen. (Die skill moet wel level 80 zijn en kan geen Dungeoneering zijn.) Een skill level up naar keuzen. (Die skill moet wel onder level 70 zijn en kan geen Dungeoneering zijn.) Drakan Memory Key en een Drakan Future Key nodig om terug naar de tempel te gaan voor monsters te killen. Toegang tot alles op Aradar Deathol.


Spellings fouten of suggesties? Ik hoor ze graag.


Dit mag alleen gebruikt worden op Lunagang tenzij anders aangegeven.
Nou ja, niet per sé veel vouten, maar meer te hoge rewards enzo. Drie keer 250k exp in een skill naar keuze(!), is echt veel!
HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door HHuijgen »

Nou ja, niet per sé veel vouten, maar meer te hoge rewards enzo. Drie keer 250k exp in een skill naar keuze(!), is echt veel!
Maar het is niets vergeleken 13m xp dat nodig is + het is voor 80+ skill en kan niet op dungeoneering gebruikt worden.
Afbeelding
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Exoemo »

HHuijgen schreef:
exoemo schreef:
HHuijgen schreef:
exoemo schreef:Te kleine huizen; huizen hebben de vloer van het pad, verprutste omgeving, scheve huizen, te donker lettertype op de kaart, geen ladders in de huizen, geen goede vloer en vorm aan de dungeon, onlogisch terrein van de grot, Drakan en Arandar hebben geen enkel verband met elkaar (Drakan weet niet veel veel van wat er over de River Salve is daarbij; en de Elven weten bijna niets van wat er over Arandar ligt), het Bandos prayer altar is onlogisch: om Arandar te betreden moet je het elfenland binnengaan waar ze geloven in Seren/Zamorak, er kunnen geen Tormented Demons zijn (alleen Lucien kan ze summonen; en dat doet hij zelden), geen goed idee om er Mithril Dragons te plaatsen, Frost Dragons moet een Dungeoneering reward zijn en zich in een ijs gebied bevinden, overpowered POH portal wat butlers onnuttig maakt, geen details in de quest, spelfouten, foute constructie van de zinnen, King Roald is een goedaardig man, Philip kan als hij een spion van King Roald is niet in het gebied rondom Arandar komen, overpowered quest reward, dode bomen kunnen nooit rare trees zijn


Paar fouten. Verbeter ze maar snel!
Fijn dat je me spaart voor mijn eerste keer ;D.
Mijn idee was om Deathol een soort fort te maken tegen de elven, en niet voor de elven.
En volgens mij zal Lucien zijn grote krachten niet voor zich zelf hebben, het zal me niet verbazen om een bond genoot te heeft en daar zijn zwarte spells aan geleerd heeft. In dit geval was het toevallige een Drakan waar aan hij het leerde om Tormented te spawnen.
Als dat een overpowered POH portal is dan is die van Yanille toch ook?
Philip is toch een spion? Dan spioneert die toch in Aradar? Hij hoeft er toch niet vandaan te komen?

Toch thx voor je feed back, als ik nog een keer iets maak zal ik letten op de huizen, net zoals ik al zij in mijn vorige post.
Best wel goed voor je eerste keer trouwens!

Om in het fort te komen moet je door Arandar trekken, het gebied van de Elven.
Lucien gebruikt zijn krachten om God te worden; en heeft geen verband met Drakan.
De POH in Yanille is niet al te dicht bij de bank. Je kan beter de POH dan bij een Sawmill plaatsen.
Philip moet door Arandar trekken; en alleen de Vrienden van de Elven mogen binnen.
Als een spion kan je best door landen heen trekken waar je niet bevriend bent, dat is toch ook de bedoeling van een spion?
Vergeet niet dat je 70 Construction nodig hebt voor de POH en dat je een moeilijke quest moet doen, dus skillers kunnen het niet gebruiken.
En de meesten nederlanders hebben geen verband met chinezen maar die kom je uit eindelijk toch ook tegen?
Maar hij moet om Arandar te bereiken door de Poort; en daar kan hij niet onopgemerkt door. Via de Underground Pass is ook geen mogelijkheid omdat die ook wordt bewaakt.
Het powertrainen maakt me niet uit; wat me zorgen maakt is dat de butlers geen functie meer gaan hebben.
Ik zal het even vergelijken met de Muur van Berlijn: Daar kon je toch ook niet zomaar door. Dat is net hetzelfde maar dan nu met de Poort van Arandar.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door HHuijgen »

exoemo schreef:
HHuijgen schreef:
exoemo schreef:
HHuijgen schreef:
exoemo schreef:Te kleine huizen; huizen hebben de vloer van het pad, verprutste omgeving, scheve huizen, te donker lettertype op de kaart, geen ladders in de huizen, geen goede vloer en vorm aan de dungeon, onlogisch terrein van de grot, Drakan en Arandar hebben geen enkel verband met elkaar (Drakan weet niet veel veel van wat er over de River Salve is daarbij; en de Elven weten bijna niets van wat er over Arandar ligt), het Bandos prayer altar is onlogisch: om Arandar te betreden moet je het elfenland binnengaan waar ze geloven in Seren/Zamorak, er kunnen geen Tormented Demons zijn (alleen Lucien kan ze summonen; en dat doet hij zelden), geen goed idee om er Mithril Dragons te plaatsen, Frost Dragons moet een Dungeoneering reward zijn en zich in een ijs gebied bevinden, overpowered POH portal wat butlers onnuttig maakt, geen details in de quest, spelfouten, foute constructie van de zinnen, King Roald is een goedaardig man, Philip kan als hij een spion van King Roald is niet in het gebied rondom Arandar komen, overpowered quest reward, dode bomen kunnen nooit rare trees zijn


Paar fouten. Verbeter ze maar snel!
Fijn dat je me spaart voor mijn eerste keer ;D.
Mijn idee was om Deathol een soort fort te maken tegen de elven, en niet voor de elven.
En volgens mij zal Lucien zijn grote krachten niet voor zich zelf hebben, het zal me niet verbazen om een bond genoot te heeft en daar zijn zwarte spells aan geleerd heeft. In dit geval was het toevallige een Drakan waar aan hij het leerde om Tormented te spawnen.
Als dat een overpowered POH portal is dan is die van Yanille toch ook?
Philip is toch een spion? Dan spioneert die toch in Aradar? Hij hoeft er toch niet vandaan te komen?

Toch thx voor je feed back, als ik nog een keer iets maak zal ik letten op de huizen, net zoals ik al zij in mijn vorige post.
Best wel goed voor je eerste keer trouwens!

Om in het fort te komen moet je door Arandar trekken, het gebied van de Elven.
Lucien gebruikt zijn krachten om God te worden; en heeft geen verband met Drakan.
De POH in Yanille is niet al te dicht bij de bank. Je kan beter de POH dan bij een Sawmill plaatsen.
Philip moet door Arandar trekken; en alleen de Vrienden van de Elven mogen binnen.
Als een spion kan je best door landen heen trekken waar je niet bevriend bent, dat is toch ook de bedoeling van een spion?
Vergeet niet dat je 70 Construction nodig hebt voor de POH en dat je een moeilijke quest moet doen, dus skillers kunnen het niet gebruiken.
En de meesten nederlanders hebben geen verband met chinezen maar die kom je uit eindelijk toch ook tegen?
Maar hij moet om Arandar te bereiken door de Poort; en daar kan hij niet onopgemerkt door. Via de Underground Pass is ook geen mogelijkheid omdat die ook wordt bewaakt.
Het powertrainen maakt me niet uit; wat me zorgen maakt is dat de butlers geen functie meer gaan hebben.
Ik zal het even vergelijken met de Muur van Berlijn: Daar kon je toch ook niet zomaar door. Dat is net hetzelfde maar dan nu met de Poort van Arandar.
Daar ben ik het niet mee eens, Osman is toch ook een spion en kan toch ook door zijn ervaring in de schaduw van de Gaint Scarab komen, en binnen in Sophanem komen zonder dat het gemerkt wordt?
Misschien is die wel heel goed in berg beklimmen en kan hij er gewoon langs klimmen?

Updated volgens feedback
Draken verandert.
Story line beetje duidelijk gemaakt.
Quest beetje verandert waar onder de reward.
Drunk man Philip naar Archeoloog Philip verandert.
Altaar verandert.
Geen king ronald meer, en meer elven gedoe.
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door Joshi-Skilzz »

ik vind het echt een hele mooie guide maar 1 ding:

(Die skill moet wel onder level 70 zijn en kan geen Dungeoneering zijn.) in die skil kan je 3x 25k xp krijgen opzich is dat erg dom want sommige bijna maxed players like telmormarques (weenie of ik het goed schrijf) (ik trouwens ook alles 70+)die kunnen er dus geen gebruik van maken? doe dan dat spelers die geen een 70- skil meer hebben gratis 10k dungeoneering tokens krijgen ofzo.

verder 9/10 misschien wat realistischer
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
HHuijgen
Berichten: 287
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 19:59
RS: GSE Hylke (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: V V RuneScape

Re: ~Aradar Deathol~ HHuijgen's eerste suggestie

Bericht door HHuijgen »

LORDrogue schreef:ik vind het echt een hele mooie guide maar 1 ding:

(Die skill moet wel onder level 70 zijn en kan geen Dungeoneering zijn.) in die skil kan je 3x 25k xp krijgen opzich is dat erg dom want sommige bijna maxed players like telmormarques (weenie of ik het goed schrijf) (ik trouwens ook alles 70+)die kunnen er dus geen gebruik van maken? doe dan dat spelers die geen een 70- skil meer hebben gratis 10k dungeoneering tokens krijgen ofzo.

verder 9/10 Misschien wat realistischer
Thx voor je cijfer, misschien wil je ook voten?

Quest reward aangepast na feedback.
Afbeelding
Plaats reactie